Klinkt lekker relaxed Bosquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef Bos81 het volgende:
Zo gedouched en al. Zo maar even in de huiskamer gaan zitten lezen/puzzelen onder genot van een biertje
Jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
En vooral schoon
Geen onkruid enzow
Ik ben verder niet zo'n tuinmens, maar beetje leuke bloemetjes op tafel vind ik wel leuk
En mijn tafel en bankje zijn zo ontzettend opgeknapt van de beits
Oh ja lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik moet nog bezig met het onkruid, maar de tegels en de meubels zijn weer schoon![]()
Nu nog even mijn kruidenverzameling aanvullen![]()
![]()
Geniet er vanquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef Bos81 het volgende:
Zo gedouched en al. Zo maar even in de huiskamer gaan zitten lezen/puzzelen onder genot van een biertje
Nu ik zo lees van jou kruidenverzameling, ik heb munt op mn balkon maar na verloop van tijd en ja echt wel water is er dus geen plant meer over, enig idee onder welke condities munt het beste groeit?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik moet nog bezig met het onkruid, maar de tegels en de meubels zijn weer schoon![]()
Nu nog even mijn kruidenverzameling aanvullen![]()
![]()
Ed?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
Zoooow die blinde gast bij dat zing-programma![]()
Ik ben te lui, ik ga wel naar die hier om de hoekquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ja lekkervolgens mij hadden ze kruiden bij de intratuin in de reclame
Stevie Wonder?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
Zoooow die blinde gast bij dat zing-programma![]()
Hij ziet erquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben te lui, ik ga wel naar die hier om de hoek![]()
Weet je wat ik vandaag heb gekocht?![]()
Deze:
[ afbeelding ]
Severine Doré?quote:
Wat schattigquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben te lui, ik ga wel naar die hier om de hoek![]()
Weet je wat ik vandaag heb gekocht?![]()
Deze:
[ afbeelding ]
Andrea Bocelli?quote:
Ray Charles?quote:
In de halfschaduw/ zon, in vruchtbare aarde, beetje voeding/ potgrond erbij dus..quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:13 schreef missyB het volgende:
[..]
Nu ik zo lees van jou kruidenverzameling, ik heb munt op mn balkon maar na verloop van tijd en ja echt wel water is er dus geen plant meer over, enig idee onder welke condities munt het beste groeit?
Jaquote:
Neequote:
oeh oeh, post het gedicht!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
Die kalender, een boekje (Ollie wil ook), een notitieboekje en een kussensloop met gedicht
Ohh ze zijn blind, okee, ik snapte die random namen al nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:21 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoeveel blinde zangers en zangeressen ken ik eigenlijk?
nee die zit bij vrienden, maar toen ik haar aan de lijn had klonk ze okquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey CRV
Al meer gehoord hoe het met je vrouw is?
Wat voor een gedicht staat er op de kussensloop?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
Die kalender, een boekje (Ollie wil ook), een notitieboekje en een kussensloop met gedicht
quote:
Jij kent 'm al, Trev:quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor een gedicht staat er op de kussensloop?
Niet weten dat Stevie Wonder en Ray Charles was en is.quote:
Gedichtjes lezen voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
Aha, diequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Jij kent 'm al, Trev:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Jij kent 'm al, Trev:
[ afbeelding ]
vanavond het nieuwe boekje op dit kussentje ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Jij kent 'm al, Trev:
[ afbeelding ]
SW wist ik wel, Ray Charles ken ik niet eensquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Niet weten dat Stevie Wonder en Ray Charles was en is.
Ga je schamenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
SW wist ik wel, Ray Charles ken ik niet eens
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vanavond het nieuwe boekje op dit kussentje ?
Serieus niet? Shame on you!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
SW wist ik wel, Ray Charles ken ik niet eens
Het allerleukste is, dat als je mensen weet die hem kennen, je gewoon af en toe kunt zeggen, mailen of smsen: op je neus ook een paar!quote:
Oh diequote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het allerleukste is, dat als je mensen weet die hem kennen, je gewoon af en toe kunt zeggen, mailen of smsen: op je neus ook een paar!
Is die dan zo erg?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een onsmakelijk film, die district 9
ik denk dat ik zo maar naar boven ga ofzo
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb er nog eentje ook, dus dan hebben we allebei een sloop
Dat kan, bij mij ligt het er aanquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het niet op Alienfilms nee
Zonnebril?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:28 schreef Enfermera het volgende:
Zo, straks de nacht in, ben nu al gaarGa denk mn lenzen maar uitdoen en mn bril op
Moet je zo nog werken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:28 schreef Enfermera het volgende:
Zo, straks de nacht in, ben nu al gaarGa denk mn lenzen maar uitdoen en mn bril op
Oehquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:28 schreef Enfermera het volgende:
beruchtequote:
trevquote:
Zwoesjjjquote:
Dat is zeker een heel goed ideequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:31 schreef DaMart het volgende:
Zo, overgeschakeld naar de laptop, kan ik ondertussen naar Top Gear kijken.
quote:
Yupquote:
Thanks meis!quote:
Veel succes straksquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, nerdo-bril met dikke fucking glazen
Ik ben echt een mol
![]()
[..]
Yup![]()
[..]
Thanks meis!
Wat leuk!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Oef, 19 jaar geleden op deze dag, zijn m'n ouders in het gemeentehuis van Gouda getrouwd, 19 jaar al!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
gefeli!
In het stadhuis op de markt neem ik aan?Ben ik ook getrouwd
Gefeliciteerd met je oudersquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Oef, 19 jaar geleden op deze dag, zijn m'n ouders in het gemeentehuis van Gouda getrouwd, 19 jaar al!
Ik snapte het ook al nietquote:
Dat is zeker wel fijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kreeg een lief smsje van een heel lief iemand![]()
ze leek op een molletjequote:
Moffel en Piertjequote:
Jaquote:
ik zou liever een dagje 4 willen zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik heb D. al heel lang niet meer gezien, nu ik eraan denkquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
Welke pet is mooier?ik weet niet hoe ze je staan, verschilt per hoofd, maar ik zou voor numero 1 gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ik weet ook niet echt wat me staatquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ze je staan, verschilt per hoofd, maar ik zou voor numero 1 gaan
Zielig maatjequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet ook niet echt wat me staat1 sprak mij ook wel het meeste aan ja
En goedkoper
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
Welke pet is mooier?die tweede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vlakke klep
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |