Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
ghihiquote:
Niet zo gezellig als Zuid-Hollandquote:
Dan geef ik J. gelijk maar zelf kijk ik toch liever naar Top Gearquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
UhuhEn dan wordt het ineens ontzettend gezellig
Ik wilde x-factor kijkenmaar J. wil district 9 kijken
De Achterhoek wint toch welquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
ghihi![]()
[..]
Niet zo gezellig als Zuid-Holland
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan geef ik J. gelijk maar zelf kijk ik toch liever naar Top Gear
Nou gezellig hoor Hendrik-Ido-Ambacht, Maassluis enzoquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
ghihi![]()
[..]
Niet zo gezellig als Zuid-Holland
Nee, niet die hoekquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou gezellig hoor Hendrik-Ido-Ambacht, Maassluis enzo
ehmquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[KSC #3.133] Visitethee voor de theevisite bij films in de achtertuin
quote:
quote:
Dit is mijn 3313:quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[KSC #3.133] Visitethee voor de theevisite bij films in de achtertuin
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit is mijn 3313:
[KSC #3313] This changes everything. Again!
Famousman leest niet goed. TJa Amersfoort is natuurlijk niet het beste wat Nederland te bieden heeftquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit is mijn 3313:
[KSC #3313] This changes everything. Again!
Ik wilde mijn kind even laten zienquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:
Veel zoek plezierquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:52 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat maar is even zoeken naar de topics ...
ja doequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wilde mijn kind even laten zien
Die foto van vanmiddag?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wilde mijn kind even laten zien
jah idd, ik zit te kijken naar wanneer gemaakt is, en denk in 1 keer: Hmmm klopt iets nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Famousman leest niet goed. TJa Amersfoort is natuurlijk niet het beste wat Nederland te bieden heeft
Koen was weer in slaap gevallenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?
ohh, ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Famousman leest niet goed. TJa Amersfoort is natuurlijk niet het beste wat Nederland te bieden heeft
Eerder biertijd wmb. Maar eerst even douchenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen was weer in slaap gevallenHihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En woah, jij hebt dat toffe shirt in grotejongensmaat
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Gezellig. Waar ga je heen?quote:
mwa, ook voor mij facepalm:quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ohh, ik zie het nu pas [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
En woah, jij hebt dat toffe shirt in grotejongensmaat
Ik had hem in 86..kan niet meerquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
maatje 92 is hettis een beetje te kort maar ach het kon nog net
Weert. Daar is een zogeheten contactdag van een autisme-vereniging. Ga ik vaker heen. Ook verder weg dan Weert. Ben al een keer in Breda, Den BOsch en NIjmegen geweest. Meestal wel een leuke bezigheid op de zaterdag.quote:
Zeker vet, gisteren nog pijn in mijn kaak de halve dag.quote:
LLquote:
goedenavond meneer solquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker vet, gisteren nog pijn in mijn kaak de halve dag.
[..]
LL![]()
Met mij gaat alles best
Met jou?
Jij ook alquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:57 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
LL![]()
Met mij gaat alles best
Met jou?
Tribune A, vak H. Zo'n 20 meter van het podium 1ste rang.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij ook al, waar zat jij dan ongeveer?
Daar doe ik niet aan mee. Neem maar contact op met de verkoper.quote:
Waar de FOK! heb je het over? En, waarom kom je daarvoor hierheen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:57 schreef missyB het volgende:
hee vollek,
wie wil er even voor me bieden op mp?
Ik heb al onder 2 accounts geboden en ik loop ws tegen de iegenaar van het object zelf op te bieden.
maar ik wil het artikel voor een bepaalde prijs dus dacht als er nu een paar bieden die steeds onder mijn bod gaan zitten denkt meneer vast nou die mevrouw heeft nog steeds hoogst geboden ik beur er vast niet meer voor.
Dus wie helpt me even?
groot worden ze he? Ik had al wat nieuw spul liggen en ook nog een hoop prima dingen van Sanderquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had hem in 86..kan niet meer![]()
Vandaag een hele lading 98/104 gekocht![]()
![]()
Oke beetje bijgekomen van het vele werk enzo?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:57 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
LL![]()
Met mij gaat alles best
Met jou?
En nu ga je willekeurige SC's af om valse biedingen te krijgen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:57 schreef missyB het volgende:
hee vollek,
wie wil er even voor me bieden op mp?
Ik heb al onder 2 accounts geboden en ik loop ws tegen de iegenaar van het object zelf op te bieden.
maar ik wil het artikel voor een bepaalde prijs dus dacht als er nu een paar bieden die steeds onder mijn bod gaan zitten denkt meneer vast nou die mevrouw heeft nog steeds hoogst geboden ik beur er vast niet meer voor.
Dus wie helpt me even?
Dus wel in de arena zelf op op een tribune aan de zijkant?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Tribune A, vak H. Zo'n 20 meter van het podium 1ste rang.
Lokatie viel achteraf wel tegen, jammer dat je zelf geen plek kon uitkiezen bij het bestellen.
dit dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan mee. Neem maar contact op met de verkoper.
Zal nooit bijkomen van werk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
Oke beetje bijgekomen van het vele werk enzo?
Ja hier gaat alles zijn gangetje, rozig van het mooie weer![]()
Ze was hier vanmiddag eerder ook alquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu ga je willekeurige SC's af om valse biedingen te krijgen?.
Het is toch een vorm van fraude, dus laten we het maar niet doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:00 schreef missyB het volgende:
he tis maar even een vraag he, niet gelijk zo over de pies hoor
Op de tribune aan de zijkant. Zou graag in de arena gezeten hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus wel in de arena zelf op op een tribune aan de zijkant?
Echt kauwpen die zeedeequote:
Ja, ineens is bijna alles (qua bovenkleding) te kleinquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
groot worden ze he? Ik had al wat nieuw spul liggen en ook nog een hoop prima dingen van Sander
Goed insmeren, ik ben veel buiten geweestquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Zal nooit bijkomen van werk.
Verkleur nooit zo snel van het weer, duurt wel wat dagen voordat er iets gebeurd.
En vaak gebeurd er dan het tegen gestelde dus loop dan als een rooie kreeft rond.
Geen idee, ik zie ineens ook weer een paar onbekendequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er weer een SC gesloten of zo dan? Ik zag ook al een liefhebberij van Klonk langskomen.
Oh tofquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ineens is bijna alles (qua bovenkleding) te klein![]()
Eigenlijk had ik geld moeten vragen voor al die weggegeven/ uitgeleende babykleertjes![]()
Gelukkig was het uitverkoop bij H&M
Vanaf podium rechts in tweede vak op de 4de rij.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan als je op het podium zou staan links of rechts en dan onder of boven?
Game zequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:02 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat even gamen![]()
misschien tot later vanavond
Jaquote:
Game-zequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:02 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat even gamen![]()
misschien tot later vanavond
Nee het mag nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:03 schreef missyB het volgende:
zal het even uitleggen:
Kom hier op dit topic sinds vanmiddag gewoon omdat het me leuk lijkt.
Nu ben ik echter sinds 2 dagen met een verkoper bezig om een elektrische fiets over te nemen.
Die fiets kost nieuw in de winkel 399 ex btw.
De fiets die die meneer aanbied kost 300 en is een jaar oud, vind ik teveel maar ik wil wel erg graag die fiets.
hem via mailwisseling uiteindelijk bod gedaan van 225---- geen reactie meer gehad.
vandaag staat er opeens bod van 100 euro dus ik bied via account van mn man weer mee en stop wederom bij 225.
Geen reactie alleen tegenbod van dus die ander van 250, ik verwijder mijn biedingen en meld dat het mij te duur word. Vervolgens vliegen ook de biedingen van mijn tegenbieder weg en staat zijn eerste bod vahn 100 er weer.
Ik kan nu niet weer met ander account bieden want ik heb maar 2 accounts dus vandaar of er iemand voor me wilde bieden.
dacht kan het altijd vragen toch?
Aha, dan zat je zo ongeveer onder waar ik zatquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Vanaf podium rechts in tweede vak op de 4de rij.
Ja echt heeeeeeerlijk buiten geweest, mijn tafel is voor de 2e keer gelakt dus die kan morgen weer op het onderstel. En dan ga ik nog even wat bloemetjes halen voor OP de tafel en danquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Jij ook een lekkere dag gehad dus?
Ja, kan je altijd vragen. Maar neequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:03 schreef missyB het volgende:
zal het even uitleggen:
[bla bla geneuzel]
dacht kan het altijd vragen toch?
lol, wel apart dan. Heb je niet gezienquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, dan zat je zo ongeveer onder waar ik zat
Even een mail naar MP sturen dan? Die kunnen dat vast wel voor je nakijken, of het een en dezelfde persoon is en eventueel passende maatregelen nemen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:04 schreef missyB het volgende:
oja was dus vandaag steeds tegen 1 aan het opbieden die dus ws de eigenaar is van de fiets
Ik jou ook niet maar ja is ook niet zo gek met zoveel mensenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:05 schreef Solique het volgende:
[..]
lol, wel apart dan. Heb je niet gezien
oeh, oeh, oehquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ja echt heeeeeeerlijk buiten geweest, mijn tafel is voor de 2e keer gelakt dus die kan morgen weer op het onderstel. En dan ga ik nog even wat bloemetjes halen voor OP de tafel en dan
Wij waren expres te vroeg gegaan, konden rustig parkeren en nog wat eten in het winkelcentrum.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik jou ook niet maar ja is ook niet zo gek met zoveel mensen, helaas hebben wij gitaarguy gemist doordat we iets te laat waren maar we hadden wel een hele goed parkeerplek
Wij hier ook maar ergens onderweg gegeten en daardoor dus wat te laatquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Wij waren expres te vroeg gegaan, konden rustig parkeren en nog wat eten in het winkelcentrum.
Weg komen ging wat moeilijker maar waren nog snel weg.
Je moet maar eens op youtube kijken, hebben mensen gefilmd.
En vooral schoonquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh, oeh, oeh![]()
![]()
![]()
ik moet binnenkort ook maar weer eens wat plantjes halen![]()
krijg ook nog een struikroosje van mijn mammie![]()
lekker is dat he, als het er buiten weer schoon en vrolijk uitziet
Klinkt lekker relaxed Bosquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef Bos81 het volgende:
Zo gedouched en al. Zo maar even in de huiskamer gaan zitten lezen/puzzelen onder genot van een biertje
Jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
En vooral schoon
Geen onkruid enzow
Ik ben verder niet zo'n tuinmens, maar beetje leuke bloemetjes op tafel vind ik wel leuk
En mijn tafel en bankje zijn zo ontzettend opgeknapt van de beits
Oh ja lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik moet nog bezig met het onkruid, maar de tegels en de meubels zijn weer schoon![]()
Nu nog even mijn kruidenverzameling aanvullen![]()
![]()
Geniet er vanquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef Bos81 het volgende:
Zo gedouched en al. Zo maar even in de huiskamer gaan zitten lezen/puzzelen onder genot van een biertje
Nu ik zo lees van jou kruidenverzameling, ik heb munt op mn balkon maar na verloop van tijd en ja echt wel water is er dus geen plant meer over, enig idee onder welke condities munt het beste groeit?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik moet nog bezig met het onkruid, maar de tegels en de meubels zijn weer schoon![]()
Nu nog even mijn kruidenverzameling aanvullen![]()
![]()
Ed?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
Zoooow die blinde gast bij dat zing-programma![]()
Ik ben te lui, ik ga wel naar die hier om de hoekquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ja lekkervolgens mij hadden ze kruiden bij de intratuin in de reclame
Stevie Wonder?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
Zoooow die blinde gast bij dat zing-programma![]()
Hij ziet erquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben te lui, ik ga wel naar die hier om de hoek![]()
Weet je wat ik vandaag heb gekocht?![]()
Deze:
[ afbeelding ]
Severine Doré?quote:
Wat schattigquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben te lui, ik ga wel naar die hier om de hoek![]()
Weet je wat ik vandaag heb gekocht?![]()
Deze:
[ afbeelding ]
Andrea Bocelli?quote:
Ray Charles?quote:
In de halfschaduw/ zon, in vruchtbare aarde, beetje voeding/ potgrond erbij dus..quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:13 schreef missyB het volgende:
[..]
Nu ik zo lees van jou kruidenverzameling, ik heb munt op mn balkon maar na verloop van tijd en ja echt wel water is er dus geen plant meer over, enig idee onder welke condities munt het beste groeit?
Jaquote:
Neequote:
oeh oeh, post het gedicht!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
Die kalender, een boekje (Ollie wil ook), een notitieboekje en een kussensloop met gedicht
Ohh ze zijn blind, okee, ik snapte die random namen al nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:21 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoeveel blinde zangers en zangeressen ken ik eigenlijk?
nee die zit bij vrienden, maar toen ik haar aan de lijn had klonk ze okquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey CRV
Al meer gehoord hoe het met je vrouw is?
Wat voor een gedicht staat er op de kussensloop?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
Die kalender, een boekje (Ollie wil ook), een notitieboekje en een kussensloop met gedicht
quote:
Jij kent 'm al, Trev:quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor een gedicht staat er op de kussensloop?
Niet weten dat Stevie Wonder en Ray Charles was en is.quote:
Gedichtjes lezen voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
Aha, diequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Jij kent 'm al, Trev:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Jij kent 'm al, Trev:
[ afbeelding ]
vanavond het nieuwe boekje op dit kussentje ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Jij kent 'm al, Trev:
[ afbeelding ]
SW wist ik wel, Ray Charles ken ik niet eensquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Niet weten dat Stevie Wonder en Ray Charles was en is.
Ga je schamenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
SW wist ik wel, Ray Charles ken ik niet eens
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vanavond het nieuwe boekje op dit kussentje ?
Serieus niet? Shame on you!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
SW wist ik wel, Ray Charles ken ik niet eens
Het allerleukste is, dat als je mensen weet die hem kennen, je gewoon af en toe kunt zeggen, mailen of smsen: op je neus ook een paar!quote:
Oh diequote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het allerleukste is, dat als je mensen weet die hem kennen, je gewoon af en toe kunt zeggen, mailen of smsen: op je neus ook een paar!
Is die dan zo erg?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een onsmakelijk film, die district 9
ik denk dat ik zo maar naar boven ga ofzo
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb er nog eentje ook, dus dan hebben we allebei een sloop
Dat kan, bij mij ligt het er aanquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het niet op Alienfilms nee
Zonnebril?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:28 schreef Enfermera het volgende:
Zo, straks de nacht in, ben nu al gaarGa denk mn lenzen maar uitdoen en mn bril op
Moet je zo nog werken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:28 schreef Enfermera het volgende:
Zo, straks de nacht in, ben nu al gaarGa denk mn lenzen maar uitdoen en mn bril op
Oehquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:28 schreef Enfermera het volgende:
beruchtequote:
trevquote:
Zwoesjjjquote:
Dat is zeker een heel goed ideequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:31 schreef DaMart het volgende:
Zo, overgeschakeld naar de laptop, kan ik ondertussen naar Top Gear kijken.
quote:
Yupquote:
Thanks meis!quote:
Veel succes straksquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, nerdo-bril met dikke fucking glazen
Ik ben echt een mol
![]()
[..]
Yup![]()
[..]
Thanks meis!
Wat leuk!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Oef, 19 jaar geleden op deze dag, zijn m'n ouders in het gemeentehuis van Gouda getrouwd, 19 jaar al!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
gefeli!
In het stadhuis op de markt neem ik aan?Ben ik ook getrouwd
Gefeliciteerd met je oudersquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Oef, 19 jaar geleden op deze dag, zijn m'n ouders in het gemeentehuis van Gouda getrouwd, 19 jaar al!
Ik snapte het ook al nietquote:
Dat is zeker wel fijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kreeg een lief smsje van een heel lief iemand![]()
ze leek op een molletjequote:
Moffel en Piertjequote:
Jaquote:
ik zou liever een dagje 4 willen zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik heb D. al heel lang niet meer gezien, nu ik eraan denkquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
Welke pet is mooier?ik weet niet hoe ze je staan, verschilt per hoofd, maar ik zou voor numero 1 gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ik weet ook niet echt wat me staatquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ze je staan, verschilt per hoofd, maar ik zou voor numero 1 gaan
Zielig maatjequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet ook niet echt wat me staat1 sprak mij ook wel het meeste aan ja
En goedkoper
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
Welke pet is mooier?die tweede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vlakke klep
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja maar dat is nou juist niet de bedoelingquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan er ook per ongeluk expres op gaan zitten
soulmatequote:
Oh ja ik eigenlijk ook nietquote:
quote:
Ik lach me dood als jullie over 10 jaar gewoon gaanquote:
Eeeey yo neee yoquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lach me dood als jullie over 10 jaar gewoon gaan![]()
Eerste kerst dag, 2021quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik niet, wil wel het feest mee makenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen bierquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik niet, wil wel het feest mee maken
Jij wilt ceremoniemeester zijn?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik niet, wil wel het feest mee maken
Bruidsmeisjequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij wilt ceremoniemeester zijn?
Speciaal voor jou; Monsterquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is goed want ik drink toch bijna geen bier
Is goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij wilt ceremoniemeester zijn?
Een jurk staat mij nietquote:
Laat ons daar eens over beslissenquote:
Dat wíl ik niet eens zienquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:49 schreef crv het volgende:
[..]
Laat ons daar eens over beslissen![]()
Pics please
waarom niet, kunnen we ook eens lachenquote:
Ik dat opzicht...quote:
jaloers?quote:
Ist gutquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:50 schreef TheFamousMan het volgende:
I hate myself and I want to die op de achtergrond, Mumford & Sons en RHCP op de achtergrond, uiteraard word er alleen boven de 16 shandy geschonken en je moet je zwemkleding meenemen, maar we zeggen niet wat we gaan doen![]()
P.S: Mama brengt je thuis.
Ojee bitchfight TFM vs PGRquote:
Die zijn er niet, net zo als ik in een jurkquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:49 schreef crv het volgende:
[..]
Laat ons daar eens over beslissen![]()
Pics please
Dat is een heel goed ideequote:
Kan je tere ziel niet aanquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:50 schreef TheFamousMan het volgende:
I hate myself and I want to die op de achtergrond, Mumfort & Sons en RHCP op de achtergrond, uiteraard word er alleen boven de 16 shandy geschonken en je moet je zwemkleding meenemen, maar we zeggen niet wat we gaan doen![]()
P.S: Mama brengt je thuis.
quote:
quote:
nee?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je gehoord van haar mega mergpijp ?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je gehoord van haar mega mergpijp ?
Die tere ziel is wel wat gewendquote:
hij durft gewoon niet die lafaardquote:
Ojee, dat wordt nog lastig voor PGRquote:
Geen pics, geen Monsterquote:
ga je morgen mee naar Rotterdam?quote:
PGR is ook sterkquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ojee, dat wordt nog lastig voor PGR
Pic van MPG in rok heb ik ook overleefdquote:
En die van KG dan, niet gezien?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pic van MPG in rok heb ik ook overleefd2 keer zelfs
quote:
oh jaquote:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet...quote:
Die mini-foto?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En die van KG dan, niet gezien?
Maar mij krijg je niet in een jurk te zien, tenzij het me heel veel oplevertquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pic van MPG in rok heb ik ook overleefd2 keer zelfs
Jupquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet...
quote:
Mogen wij zien?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb foto's van baby-Thijs die zo in dit rijtje passen
Ohquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar mij krijg je niet in een jurk te zien, tenzij het me heel veel oplevert
Zien?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb foto's van baby-Thijs die zo in dit rijtje passen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb wel eens een jurk aangehad naar het schoolgala, maar ik had d'r wel een vest onderaan, pubers gaan haten weetjewel...
Ik heb echt heel wat stomme weddenschappen in m'n leven aangenomen
Heel veel rum in je chocomelquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar mij krijg je niet in een jurk te zien, tenzij het me heel veel oplevert
[..]
Jup
Dealquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, rammelt er wat?
[..]
Je zou me er dan eerder in moeten hijsen dan dat ik het zelf doe
Lijkt maar zoquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh, toen was ze nog lief
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kon het niet laten om die even in te koppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
Jamaar...LL, eentje dan...
ik doe hem wel in een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Die is echt niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan moet ik toch wel klikken je weet hoe nieuwsgierig ik ben....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG dat snoetje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Gerard Butlerquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:05 schreef RockNijntje het volgende:
Toch moest ik meteen hier aan denken
[ afbeelding ]
die wangetjesquote:
Ooooooooooooooooohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |