Waarmee?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:53 schreef ToT het volgende:
Is Zokunen al in de house? Hij speelt na mij.
Bedankt mod patjen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:53 schreef Patje1987 het volgende:
Fipo en lapo hunten gaan we ook niet doen.
En nog steeds niet blauw, wat doe ik verkeerdquote:
Zoekt en gij zult vinden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:56 schreef -Datdus- het volgende:
Mag er niet voor een dagje een berichtje boven aan de pagina dat onz-radio vanaf nu centraal staat?Ik moest zoeken!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Namens mijn buurman: Dit is geen goede muziek aangezien hij nu als een malle op de muur staat te bonken
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Namens mijn buurman: Dit is geen goede muziek aangezien hij nu als een malle op de muur staat te bonken
Waarschijnlijk het type 'stil'quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
,
Welke muziek adoreert hij wel dan?
Ja eerste poging om mijn muziek zacht te krijgen was: Ben je doof ofzo?quote:
Hij stond met petje en bomberjack voor de deur.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
,
Welke muziek adoreert hij wel dan?
Hoe kritisch mag ik zijn?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:02 schreef Zokunen het volgende:
Zow voor het eerst zonder mic, dus een poging tot live mixen voor het eerst
Zo kritisch als je wil, ik weet dat het toch niet heel goed zal zijn, moet het met muis en keyboard doenquote:
Ik maar zoeken waar iemand me roept op de chatquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zo kritisch als je wil, ik weet dat het toch niet heel goed zal zijn, moet het met muis en keyboard doen
Had ik ook net hahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik maar zoeken waar iemand me roept op de chat
is het voor jou(hoorde het geluidje)
gebruik dan ook netjes de sc linkquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:10 schreef sharr het volgende:
Man, ik had een hyperventilatie aanval doordat ze ineens onder centrale topics stonden en ik dus het topic kwijt was.
Mutsquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:10 schreef sharr het volgende:
Man, ik had een hyperventilatie aanval doordat ze ineens onder centrale topics stonden en ik dus het topic kwijt was.
quote:
Goed hequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zeg eh, wat is dit? Centraal? Duiken we onder?
Het is verwarrendquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zeg eh, wat is dit? Centraal? Duiken we onder?
We zijn toch al eens vaker centraal geweest, als ik me zo herinner?quote:
Ja 1 topicquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:18 schreef sharr het volgende:
[..]
We zijn toch al eens vaker centraal geweest, als ik me zo herinner?
toen was ik ook al zo in de war![]()
Ook met die trooperz link toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je de SC link pakt www.onzinradio.nl/sc dan heb je al-tijd het goede topic!
Nog geen klachten gehoord, alleen mensen die een oude pls hadden, maar dat was met 1 klik opgelostquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:18 schreef Pizzalucht het volgende:
Hebben mensen trouwens nog problemen nu het op poort 80 draait?
Ja, de oorlog in Libië is er nog steedsquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:18 schreef Pizzalucht het volgende:
Hebben mensen trouwens nog problemen nu het op poort 80 draait?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, de oorlog in Libië is er nog steeds
Eindelijk weer op poort 80 ja? Dat was met de vorige host ook. Die ene die 24 uur per dag voor support bereikbaar was. Alleen jammer dat niemand wist hoequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nog geen klachten gehoord, alleen mensen die een oude pls hadden, maar dat was met 1 klik opgelost
Poort 80 ivm de mensen op school hequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Eindelijk weer op poort 80 ja? Dat was met de vorige host ook. Die ene die 24 uur per dag bereikbaar was. Alleen jammer dat niemand wist hoe
Ja, poort 80 is de eckte bazenpoort.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Poort 80 ivm de mensen op school he
Bij de huidige server hebben meerdere mensen toegang, lijkt me toch wat beterquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Eindelijk weer op poort 80 ja? Dat was met de vorige host ook. Die ene die 24 uur per dag voor support bereikbaar was. Alleen jammer dat niemand wist hoe
Joah, ik vind 't prima. Scheelt mij i.i.g. een de 'druk' om 't overeind te houden en alleen die bak te rebooten als er toch niemand luistert of tijdens de shows van koelkastquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:20 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Bij de huidige server hebben meerdere mensen toegang, lijkt me toch wat beter
Lekker ontopic, goed bij te houden. Er zitten ook mensen in de chat he.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ja nu we centraal zijn post er niemand
wat is eigenlijk de url van die onz radio chat?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lekker ontopic, goed bij te houden. Er zitten ook mensen in de chat he.
De muziek nodigt niet echt uit om dingen te zeggenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ja nu we centraal zijn post er niemand
Staat in de OPquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wat is eigenlijk de url van die onz radio chat?
hey da's wel vet handig dat splitscreen, thanks man!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Staat in de OP
www.onzinradio.nl/sc
krijg je meteen het actuele topic er bij cadeau
gewoon view source doen, luilakkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:27 schreef sharr het volgende:
en als je er slowchat van maakt heb je geen splitscreen, is handiger voor de mensen met een mini pc
Ik ben niet lui, ik ben dom.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
gewoon view source doen, luilakken
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben niet lui, ik ben dom.
Hmm.. ik ben ook heel erg lui eigenlijk.
[ Bericht 4% gewijzigd door sharr op 08-04-2011 20:29:04 (hier klopt iets niet <-- nog steeds niet) ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts wacht tot ze een steen door de ramen heeft
Nopequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nu ONZ-radio bij de centrale topics staat, mag er dan gespamd worden?
Zeg dat hij de pot op kan!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
hoe staat het met je kloon en foto enzulks?quote:
Ja dat zien ze meteen, dan heb ik echt die steen door mn ruitquote:
Ik ben er nog.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:17 schreef Popje-popje het volgende:
Huppel ben je er nog?
ik vind je buurman eng doen
Oh ohquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er nog.
Wacht nu op de politie.
Dat vechten komt nog wel vrees ik
Bonje met de buren ja?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er nog.
Wacht nu op de politie.
Dat vechten komt nog wel vrees ik
Ik heb een mailtje gestuurd naar forum@fok.nlquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe staat het met je kloon en foto enzulks?
Moet je yvonne mailen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik heb een mailtje gestuurd naar forum@fok.nl
Maar dat is misschien niet het goede email voor een KPD aanvraag?
Zekerquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:26 schreef _Fanta het volgende:
GOA op de Radio, altijd goed begin van het weekend!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik fok mobiel. Ik zocbt me rot naar dit topic. Ik al FB helemaal doorbladeren![]()
Centraal. Ons eigen plekje
Monoquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik fok mobiel. Ik zocbt me rot naar dit topic. Ik al FB helemaal doorbladeren![]()
Waar staat dat centraal eigenlijk voor en waar kan ik het vinden?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:29 schreef Monopoly het volgende:
gewoon gezellig meeblowen, dooit de tijdquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:32 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit nu in een pauper cafe waar de helft zit te blowen. Alleen maar omdat ik moet wachten tot Kieron thuis is. Hij woont er tegenover. Dus als het licht brand in zijn kamer hier wegwezen
Ik zou graag willen. Maar moet nog naar een feestje en de hele nacht bier drinken. Dat is geen goede combo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
gewoon gezellig meeblowen, dooit de tijd
true, alcohol en weed gaan bij mij ook nooit goed samen. vraag me echt af hoe sommige mensen gewoon kunne blowen en drinken tegelijkertijd :S. Mijn buurman bijvoorbeeld is er zo eentjequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou graag willen. Maar moet nog naar een feestje en de hele nacht bier drinken. Dat is geen goede combo.
Ik kan het ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
true, alcohol en weed gaan bij mij ook nooit goed samen. vraag me echt af hoe sommige mensen gewoon kunne blowen en drinken tegelijkertijd :S. Mijn buurman bijvoorbeeld is er zo eentje
miss blow ik wel te weinig daarvoor idd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kan het ook. Gewoon een kwestie van wennen
Ja dat kan. Het is ook niet echt iets om trots op te zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
miss blow ik wel te weinig daarvoor idd.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waar staat dat centraal eigenlijk voor en waar kan ik het vinden?
Waar gaat die over?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ik ben ook even ingetuned... dan hoef ik al die onsmakelijk geluiden niet te horen van die gore film District 9
District 9quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ik ben ook even ingetuned... dan hoef ik al die onsmakelijk geluiden niet te horen van die gore film District 9
District 9 is een bazenfilm.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ah.. ik zie het. Gewoon naar beneden scrollenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Onderaan ONZ, tussen de open en gesloten topics
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:37 schreef ValHallen het volgende:
GOA is lekker
Maar stay tuned na 11 uur want dan krijgen we een uurtje van de meest rauwe, zielverscheurende blues te horen.
Ik heb oude blues, nieuwe blues, Hollandsche blues, swingende blues, intieme blues, bluesrock en een duet tussen een bluesgigant en een fantastische r&b/soul zangeres.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:41 schreef EggsTC het volgende:
GOA is een stad in india waar de muziek z'n oorsprong heeft, als iemand dat vroeg.
Alles in 1 grote zak doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:45 schreef _Fanta het volgende:
ik moet echt us aanleren om mn buil chag eerst op te roken voordat ik nieuwe openmaak. nu ligt hier halve buil drum halve buil van nelle en een net geopende javaanse jongens 3 kwart
chag?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:45 schreef _Fanta het volgende:
ik moet echt us aanleren om mn buil chag eerst op te roken voordat ik nieuwe openmaak. nu ligt hier halve buil drum halve buil van nelle en een net geopende javaanse jongens 3 kwart
Whuttt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:45 schreef _Fanta het volgende:
Dat is ook niet echt slim. Zit je over een paar dagen met droge shagquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:45 schreef _Fanta het volgende:
jah die drum en die van nelle kan ik wel bij elkaar flikkeren, heb ik toch weer mooi 2 volle builen shagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag ook hier wel wachtenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:32 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit nu in een pauper cafe waar de helft zit te blowen. Alleen maar omdat ik moet wachten tot Kieron thuis is. Hij woont er tegenover. Dus als het licht brand in zijn kamer hier wegwezen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:49 schreef -Datdus- het volgende:
Wat vinden jullie van dit als symbol voor onz-radio?
[ afbeelding ]te neutraal, mag wel iets vrolijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]Zeer niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]Ziet er wel goed uit. Misschien kun je iets meer roze/kleur erin verwerkt, maar verder ziet ie er strak uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Dat dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit. Misschien kun je iets meer roze/kleur erin verwerkt, maar verder ziet ie er strak uit
jah of onzin radio in neon letters en logo iets meer kleurquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit. Misschien kun je iets meer roze/kleur erin verwerkt, maar verder ziet ie er strak uit
Inderdaad. Er moet iets gedaan worden met die letters, maar ik kan zo m'n vinger er niet op leggenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah of onzin radio in neon letters en logo iets meer kleur
ze valle niet echt op zo dat grijs op die witte achtergrond he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Er moet iets gedaan worden met die letters, maar ik kan zo m'n vinger er niet op leggen
Of de O en de R,quote:
Nee, inderdaad, Het ziet er zo flauwtjes uitquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ze valle niet echt op zo dat grijs op die witte achtergrond he?
De nieuwe site wordt zwartquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of de O en de R,
[..]
Nee, inderdaad, Het ziet er zo flauwtjes uit
http://nl.wikipedia.org/wiki/Goa_%28deelstaat%29quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:41 schreef EggsTC het volgende:
GOA is een stad in india waar de muziek z'n oorsprong heeft, als iemand dat vroeg.
De eerstequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:59 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nummer 1quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:59 schreef -Datdus- het volgende:
De eerstequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:59 schreef -Datdus- het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:59 schreef -Datdus- het volgende:
#1quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:59 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zou lichtgrijs nemen dan maar je moet wel een lichte kleur nemen, roze past niet overal bijquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:03 schreef _Fanta het volgende:
maar experimenteer us beetje met de kleur achtergrond, wit is ook maar zo wit..
Heb jij die in je kamer staan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:03 schreef EggsTC het volgende:
[ http://img23.imageshack.us/img23/4748/img20110322192834.jpg (copy/paste deze link) ]
Doe groen doe groenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou lichtgrijs nemen dan maar je moet wel een lichte kleur nemen, roze past niet overal bij
zo tofquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:03 schreef EggsTC het volgende:
[ http://img23.imageshack.us/img23/4748/img20110322192834.jpg (copy/paste deze link) ]
Ja dat probeerde ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:05 schreef Spouwerranger het volgende:
nee joh Petrolquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Doe groen doe groen![]()
Groen is baas, of oranje
Ik heb al geedit en zulks, maar inderdaad. Ik dacht misschien werkt hetquote:
zoiets?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Doe groen doe groen![]()
Groen is baas, of oranje
Nee, dat staat voor geen meterquote:
eensquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, dat staat voor geen meterGroen en roze
Ik dacht om dat wat nu roze is groen of oranje te maken?![]()
Roze doet me te veel aan geenstijl denken
Mee eens!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
hmm heb je wel punt idd, roze is nogal de kleur van geenstijl. zal wel tof zijn als we iets met oranje konde doen. het is immers een Nederlandse radio zenderquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ofquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hmm heb je wel punt idd, roze is nogal de kleur van geenstijl. zal wel tof zijn als we iets met oranje konde doen. het is immers een Nederlandse radio zender
quote:
Soulcalibur 4quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:03 schreef EggsTC het volgende:
Goeie!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef Spouwerranger het volgende:
En wat denken jullie van oranje en blauw. Dat is ook een zeer goede combo
wel kobaltblauw danquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef Spouwerranger het volgende:
En wat denk je van Oranje en blauw. Dat is ook een zeer goede combo
Of helemaal zwart en oranjequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef Spouwerranger het volgende:
En wat denken jullie van oranje en blauw. Dat is ook een zeer goede combo
zwart met kobaltblauw of zwart met limoengroenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Of helemaal zwart en oranje
Eventueel zwart met rood
Zo veel mogelijkhedenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zwart met kobaltblauw of zwart met limoengroen
Zwart & Limequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zwart met kobaltblauw of zwart met limoengroen
En welke kleur wordt die?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:13 schreef djkoelkast het volgende:
Lijkt me handig als het past bij het nieuwe design van de site
limoengroen is wel een vrolijke kleurquote:
Een voorbeeldje van de nieuwe site zou handig zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:13 schreef djkoelkast het volgende:
Lijkt me handig als het past bij het nieuwe design van de site
Zeker waarquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
limoengroen is wel een vrolijke kleur
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zeker waar
En wij willen vrolijkheid![]()
Ja
echt
is sow
Die moet eerst worden doorontwikkeldquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een voorbeeldje van de nieuwe site zou handig zijn
Straks lekker genietenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben even de gezinsverplichtingen aan het doentot 11 uur.. blues
![]()
Ja, het wordt best veel gebruikt, dat wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel kobaltblauw dan
is dat niet een erg bekende combi van iets?
Dus de kleuren kunnen nog makkelijk aangepast worden op de site?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die moet eerst worden doorontwikkeld
Ah, oke. Maar welke kleuren wil je gebruiken voor de site?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die moet eerst worden doorontwikkeld
Nu zwart/oranje, maar we denken er over de pagina voor elke dj (elke dj krijgt een eigen pagina op de site en die is ook de home zodra die dj draait) uit een aantal kleuren te kiezenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ah, oke. Maar welke kleuren wil je gebruiken voor de site?
Ik claim limegroenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nu zwart/oranje, maar we denken er over de pagina voor elke dj (elke dj krijgt een eigen pagina op de site en die is ook de home zodra die dj draait) uit een aantal kleuren te kiezen
Hm.. Dan zit je dus ook met meerdere kleuren in het logo. Anders ziet het er niet uit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nu zwart/oranje, maar we denken er over de pagina voor elke dj (elke dj krijgt een eigen pagina op de site en die is ook de home zodra die dj draait) uit een aantal kleuren te kiezen
Klopt, er komen, bijvoorbeeld (het is nog niet rond, pin me er niet op vast) 8 kleurschema's waaruit je kunt kiezen. Logo verandert mee in kleur ja.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hm.. Dan zit je dus ook met meerdere kleuren in het logo. Anders ziet het er niet uit.
Nee dan komt de tekst niet goed uit. :pquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef _Fanta het volgende:
lichtgrijze achtergrond, met limegroene letters en wat nu roze is zacht oranje kleur geven. zal dat iets zijn?
Oke, nice! Goed bezig manquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Klopt, er komen, bijvoorbeeld (het is nog niet rond, pin me er niet op vast) 8 kleurschema's waaruit je kunt kiezen. Logo verandert mee in kleur ja.
Klinkt wel goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef _Fanta het volgende:
lichtgrijze achtergrond, met limegroene letters en wat nu roze is zacht oranje kleur geven. zal dat iets zijn?
true, dacht ik ook meteen aan nadat ik mn bericht postequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee dan komt de tekst niet goed uit. :p
Nerdoverload in die bus danquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:25 schreef Snuf. het volgende:
Haha lama en ik zijn net uit eten geweest met naat en goudvis en nu zitten we in de bus. Maar we konden de onzinradio topics niet vinden en toen moesten we bijna huilen
Dit dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:25 schreef utopie het volgende:
centrale topic sinds vandaag? ik schrok al even. ben al een uur op zoek naar de ONZ radio topic!
Ik ging gelijk naar de chat even vragenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:25 schreef utopie het volgende:
centrale topic sinds vandaag? ik schrok al even. ben al een uur op zoek naar de ONZ radio topic!
control + F ONZquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:25 schreef utopie het volgende:
lavendel kleurquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:29 schreef _Fanta het volgende:
ik heb weer ff zitte kleuren met paint, alleen achgergrond kleur ben ik nog nie helemaal overuit. dit is wat ik nu heb.
[ afbeelding ]
Doe maar niet helpen fantaquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:29 schreef _Fanta het volgende:
ik heb weer ff zitte kleuren met paint, alleen achgergrond kleur ben ik nog nie helemaal overuit. dit is wat ik nu heb.
[ afbeelding ]
We zijn succesvol, wees trotsquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, WAAROM STAAN WE NOU GVD CENTRAALDit topic is nu ten dode opgeschreven
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, WAAROM STAAN WE NOU GVD CENTRAALDit topic is nu ten dode opgeschreven
WAT JE ZEGT GODVERDOMME NAATJE STIL DIT MAG NIET DIT MAG NIETquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
hebben we weer nieuwe luisteraars dang?quote:
Hihi we hebben je gemistquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]hebben we weer nieuwe luisteraars dang?of nieuwe djs?
Hoi snuf en lama trouwens, lang niet gezien enzo
jij draait?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:41 schreef ValHallen het volgende:
Zometeen even aftrappen met een bluesgigant
1 van de beste gitaristen ooit
Vandaag alleen maar bluesquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
dan zet ik onzin radio wel ff aan, jij draait bazenmuzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |