Waarmee?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:53 schreef ToT het volgende:
Is Zokunen al in de house? Hij speelt na mij.
Bedankt mod patjen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:53 schreef Patje1987 het volgende:
Fipo en lapo hunten gaan we ook niet doen.
En nog steeds niet blauw, wat doe ik verkeerdquote:
Zoekt en gij zult vinden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:56 schreef -Datdus- het volgende:
Mag er niet voor een dagje een berichtje boven aan de pagina dat onz-radio vanaf nu centraal staat?Ik moest zoeken!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Namens mijn buurman: Dit is geen goede muziek aangezien hij nu als een malle op de muur staat te bonken
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Namens mijn buurman: Dit is geen goede muziek aangezien hij nu als een malle op de muur staat te bonken
Waarschijnlijk het type 'stil'quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
,
Welke muziek adoreert hij wel dan?
Ja eerste poging om mijn muziek zacht te krijgen was: Ben je doof ofzo?quote:
Hij stond met petje en bomberjack voor de deur.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
,
Welke muziek adoreert hij wel dan?
Hoe kritisch mag ik zijn?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:02 schreef Zokunen het volgende:
Zow voor het eerst zonder mic, dus een poging tot live mixen voor het eerst
Zo kritisch als je wil, ik weet dat het toch niet heel goed zal zijn, moet het met muis en keyboard doenquote:
Ik maar zoeken waar iemand me roept op de chatquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zo kritisch als je wil, ik weet dat het toch niet heel goed zal zijn, moet het met muis en keyboard doen
Had ik ook net hahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik maar zoeken waar iemand me roept op de chat
is het voor jou(hoorde het geluidje)
gebruik dan ook netjes de sc linkquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:10 schreef sharr het volgende:
Man, ik had een hyperventilatie aanval doordat ze ineens onder centrale topics stonden en ik dus het topic kwijt was.
Mutsquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:10 schreef sharr het volgende:
Man, ik had een hyperventilatie aanval doordat ze ineens onder centrale topics stonden en ik dus het topic kwijt was.
quote:
Goed hequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zeg eh, wat is dit? Centraal? Duiken we onder?
Het is verwarrendquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zeg eh, wat is dit? Centraal? Duiken we onder?
We zijn toch al eens vaker centraal geweest, als ik me zo herinner?quote:
Ja 1 topicquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:18 schreef sharr het volgende:
[..]
We zijn toch al eens vaker centraal geweest, als ik me zo herinner?
toen was ik ook al zo in de war![]()
Ook met die trooperz link toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je de SC link pakt www.onzinradio.nl/sc dan heb je al-tijd het goede topic!
Nog geen klachten gehoord, alleen mensen die een oude pls hadden, maar dat was met 1 klik opgelostquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:18 schreef Pizzalucht het volgende:
Hebben mensen trouwens nog problemen nu het op poort 80 draait?
Ja, de oorlog in Libië is er nog steedsquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:18 schreef Pizzalucht het volgende:
Hebben mensen trouwens nog problemen nu het op poort 80 draait?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, de oorlog in Libië is er nog steeds
Eindelijk weer op poort 80 ja? Dat was met de vorige host ook. Die ene die 24 uur per dag voor support bereikbaar was. Alleen jammer dat niemand wist hoequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nog geen klachten gehoord, alleen mensen die een oude pls hadden, maar dat was met 1 klik opgelost
Poort 80 ivm de mensen op school hequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Eindelijk weer op poort 80 ja? Dat was met de vorige host ook. Die ene die 24 uur per dag bereikbaar was. Alleen jammer dat niemand wist hoe
Ja, poort 80 is de eckte bazenpoort.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Poort 80 ivm de mensen op school he
Bij de huidige server hebben meerdere mensen toegang, lijkt me toch wat beterquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Eindelijk weer op poort 80 ja? Dat was met de vorige host ook. Die ene die 24 uur per dag voor support bereikbaar was. Alleen jammer dat niemand wist hoe
Joah, ik vind 't prima. Scheelt mij i.i.g. een de 'druk' om 't overeind te houden en alleen die bak te rebooten als er toch niemand luistert of tijdens de shows van koelkastquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:20 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Bij de huidige server hebben meerdere mensen toegang, lijkt me toch wat beter
Lekker ontopic, goed bij te houden. Er zitten ook mensen in de chat he.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ja nu we centraal zijn post er niemand
wat is eigenlijk de url van die onz radio chat?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lekker ontopic, goed bij te houden. Er zitten ook mensen in de chat he.
De muziek nodigt niet echt uit om dingen te zeggenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ja nu we centraal zijn post er niemand
Staat in de OPquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wat is eigenlijk de url van die onz radio chat?
hey da's wel vet handig dat splitscreen, thanks man!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Staat in de OP
www.onzinradio.nl/sc
krijg je meteen het actuele topic er bij cadeau
gewoon view source doen, luilakkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:27 schreef sharr het volgende:
en als je er slowchat van maakt heb je geen splitscreen, is handiger voor de mensen met een mini pc
Ik ben niet lui, ik ben dom.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
gewoon view source doen, luilakken
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben niet lui, ik ben dom.
Hmm.. ik ben ook heel erg lui eigenlijk.
[ Bericht 4% gewijzigd door sharr op 08-04-2011 20:29:04 (hier klopt iets niet <-- nog steeds niet) ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts wacht tot ze een steen door de ramen heeft
Nopequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nu ONZ-radio bij de centrale topics staat, mag er dan gespamd worden?
Zeg dat hij de pot op kan!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
hoe staat het met je kloon en foto enzulks?quote:
Ja dat zien ze meteen, dan heb ik echt die steen door mn ruitquote:
Ik ben er nog.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:17 schreef Popje-popje het volgende:
Huppel ben je er nog?
ik vind je buurman eng doen
Oh ohquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er nog.
Wacht nu op de politie.
Dat vechten komt nog wel vrees ik
Bonje met de buren ja?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er nog.
Wacht nu op de politie.
Dat vechten komt nog wel vrees ik
Ik heb een mailtje gestuurd naar forum@fok.nlquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe staat het met je kloon en foto enzulks?
Moet je yvonne mailen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik heb een mailtje gestuurd naar forum@fok.nl
Maar dat is misschien niet het goede email voor een KPD aanvraag?
Zekerquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:26 schreef _Fanta het volgende:
GOA op de Radio, altijd goed begin van het weekend!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik fok mobiel. Ik zocbt me rot naar dit topic. Ik al FB helemaal doorbladeren![]()
Centraal. Ons eigen plekje
Monoquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik fok mobiel. Ik zocbt me rot naar dit topic. Ik al FB helemaal doorbladeren![]()
Waar staat dat centraal eigenlijk voor en waar kan ik het vinden?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:29 schreef Monopoly het volgende:
gewoon gezellig meeblowen, dooit de tijdquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:32 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit nu in een pauper cafe waar de helft zit te blowen. Alleen maar omdat ik moet wachten tot Kieron thuis is. Hij woont er tegenover. Dus als het licht brand in zijn kamer hier wegwezen
Ik zou graag willen. Maar moet nog naar een feestje en de hele nacht bier drinken. Dat is geen goede combo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
gewoon gezellig meeblowen, dooit de tijd
true, alcohol en weed gaan bij mij ook nooit goed samen. vraag me echt af hoe sommige mensen gewoon kunne blowen en drinken tegelijkertijd :S. Mijn buurman bijvoorbeeld is er zo eentjequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou graag willen. Maar moet nog naar een feestje en de hele nacht bier drinken. Dat is geen goede combo.
Ik kan het ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
true, alcohol en weed gaan bij mij ook nooit goed samen. vraag me echt af hoe sommige mensen gewoon kunne blowen en drinken tegelijkertijd :S. Mijn buurman bijvoorbeeld is er zo eentje
miss blow ik wel te weinig daarvoor idd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kan het ook. Gewoon een kwestie van wennen
Ja dat kan. Het is ook niet echt iets om trots op te zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
miss blow ik wel te weinig daarvoor idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |