onmogelijk ze moest het goed spelen gewoon dom kind en ach geheimen en missie`s het is 1 groot lachertjequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eigenlijk de schuld van de makers, die gaven haar een onmogelijke opdracht.
helaas vind ik haar zo niet lelijk als ik eerlijk ben. Alleen haar karakter is erg verrotquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:36 schreef beequeen het volgende:
Kennen jullie het nummer: Wat ben je lelijk van dichtbij?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
Heeft-ie z'n facebookstatus al aangepast naar 'getrouwd'?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:36 schreef beequeen het volgende:
Kennen jullie het nummer: Wat ben je lelijk van dichtbij?
die blijft funnyquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
Echt he...quote:
Ja, wie niet. Dat is van 3 dagen geleden.quote:
quote:Op [url= 8 april 2011 19:36[/url] schreef iBenny het volgende:
echt he...ik vind GeniAlex nog steeds tofquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:38 schreef Toverheks het volgende:
maar wees eerlijk smerige streek dat Alex weg moest had laura lekker op de bushalte gezet in portugal
Ongelooflijk he. Hoe durft ze. Echt zo een vervelend grietjequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:38 schreef DjinN het volgende:
[..]
Echt he...Liggen zeiken om het berichtje wat ie geschreven heeft....hoop dat ze zich super schuldig voelt dat Alex er dankzij haar uit is
vond hem niks maar weg had hij ook niet gehoeven, vind het een hoerestreek van SST gewoon oneerlijk spelquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:39 schreef DjinN het volgende:
[..]
echt he...ik vind GeniAlex nog steeds tof![]()
eens en het wordt door iedereen ook normaal gevonden. Dankzij dit trucje is Flip wel weer gered voor Djoon.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vond hem niks maar weg had hij ook niet gehoeven, vind het een hoerestreek van SST gewoon oneerlijk spel
ja gewoon een smerige streekquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:41 schreef itsme het volgende:
[..]
eens en het wordt door iedereen ook normaal gevonden. Dankzij dit trucje is Flip wel weer gered voor Djoon.
Dat was een grapje! Lachen he met Alexquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:40 schreef beequeen het volgende:
Het heeft voordelen dat hij ridder is. Voorrrang in clubs enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |