niks over gelezen dat Alex in de studio zitquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:25 schreef Wilskracht het volgende:
Is Alex er of zit hij in de geheime kamer?
sst-sitequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niks over gelezen dat Alex in de studio zit
let goed op, actrice alleen ze zoeken nog een toneelschool voor haarquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
Maik kende Johanna toch nog maar twee weken? Veel bombarie dan.
Dat zenden ze niet uit hoor.quote:
Wat doe je als een toverheksje flapoortje tegen je kind zegt???quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:32 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhhhhh wat een stomme trut die laura flapoor
Eigenlijk de schuld van de makers, die gaven haar een onmogelijke opdracht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:33 schreef Toverheks het volgende:
is grootoor haar schuld dat die arme alex nu thuis zit
Oh, ik luister met een half oor.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:33 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Wat doe je als een toverheksje flapoortje tegen je kind zegt???
Geef je haar dan nieuwe oortjes?
Ja die was echt onmogelijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eigenlijk de schuld van de makers, die gaven haar een onmogelijke opdracht.
onmogelijk ze moest het goed spelen gewoon dom kind en ach geheimen en missie`s het is 1 groot lachertjequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eigenlijk de schuld van de makers, die gaven haar een onmogelijke opdracht.
helaas vind ik haar zo niet lelijk als ik eerlijk ben. Alleen haar karakter is erg verrotquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:36 schreef beequeen het volgende:
Kennen jullie het nummer: Wat ben je lelijk van dichtbij?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
Heeft-ie z'n facebookstatus al aangepast naar 'getrouwd'?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:36 schreef beequeen het volgende:
Kennen jullie het nummer: Wat ben je lelijk van dichtbij?
die blijft funnyquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
Echt he...quote:
Ja, wie niet. Dat is van 3 dagen geleden.quote:
quote:Op [url= 8 april 2011 19:36[/url] schreef iBenny het volgende:
echt he...ik vind GeniAlex nog steeds tofquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:38 schreef Toverheks het volgende:
maar wees eerlijk smerige streek dat Alex weg moest had laura lekker op de bushalte gezet in portugal
Ongelooflijk he. Hoe durft ze. Echt zo een vervelend grietjequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:38 schreef DjinN het volgende:
[..]
Echt he...Liggen zeiken om het berichtje wat ie geschreven heeft....hoop dat ze zich super schuldig voelt dat Alex er dankzij haar uit is
vond hem niks maar weg had hij ook niet gehoeven, vind het een hoerestreek van SST gewoon oneerlijk spelquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:39 schreef DjinN het volgende:
[..]
echt he...ik vind GeniAlex nog steeds tof![]()
eens en het wordt door iedereen ook normaal gevonden. Dankzij dit trucje is Flip wel weer gered voor Djoon.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vond hem niks maar weg had hij ook niet gehoeven, vind het een hoerestreek van SST gewoon oneerlijk spel
ja gewoon een smerige streekquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:41 schreef itsme het volgende:
[..]
eens en het wordt door iedereen ook normaal gevonden. Dankzij dit trucje is Flip wel weer gered voor Djoon.
Dat was een grapje! Lachen he met Alexquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:40 schreef beequeen het volgende:
Het heeft voordelen dat hij ridder is. Voorrrang in clubs enzo.
ik vind hem lelijk ja sorryquote:
ja en eng ook nog die ogen en dat eendenbekkie van hem nee vind het geen mooie jongenquote:
kwestie van persoonlijke smaak hequote:
Dan dacht ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:45 schreef meneertje1972 het volgende:
Kortom: Maik of Monique exit. Die zijn het minst popuair bij de kijker.
dan gaat mootje 200.000 fakking % zeker huilenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het idee dat Karim, Monique, Laura en Philip genomineerd zullen zijn...
Er kan maar 1 team winnen skattie. Dus het wordt Geer of Karim. Sneaky.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:44 schreef Greys het volgende:
Geer gaat er dan nooit uit met stemmen in zijn team en Karim ook niet![]()
Ook dat ja.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:44 schreef itsme het volgende:
En weer manipulatie. Jo en Flip staan dus niet samen genomineerd dankzij de redactie deze week.
Ik zeg geslaagde actie!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:45 schreef meneertje1972 het volgende:
Kortom: Maik of Monique exit. Die zijn het minst popuair bij de kijker.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dan gaat mootje 200.000 fakking % zeker huilen![]()
Ik bedoel dat wélk team ook genomineerd komt te staan (dat van Geer of dat van Karim) in beide gevallen zij er niet uit zullen gaan denk ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er kan maar 1 team winnen skattie. Dus het wordt Geer of Karim. Sneaky.
Gerard of Karim gaan er toch niet uit wordt Maik of Moquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ze één opdracht per dag hebben kunnen ze alsnog genoeg luierenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:47 schreef Day het volgende:
Ik vind dit echt super! En het betekent ook dat het over is met dat geluier!
zou het dan toch nog interresant gaan worden?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:47 schreef Day het volgende:
Ik vind dit echt super! En het betekent ook dat het over is met dat geluier!
ja maar ze bedoelt dat die dan niet gaan verliezen als ze genomineerd staan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
dan gaat Mo 200.000 fakking % naar huisquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dan gaat mootje 200.000 fakking % zeker huilen![]()
Dat weet je niet. De kijker wikt, Hummie beschikt.quote:
Oh ja, wakker worden BQ.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:46 schreef shomila het volgende:
Gerard of Karim gaan er toch niet uit wordt Maik of Mo
maar eerst 2 dagen lang huilenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan gaat Mo 200.000 fakking % naar huis
Wat leidt tot hysterie en rellenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:47 schreef Ransjih het volgende:
hoop maik eruit, die wil graag weg
mo in shock en maik op zn gemakje gesprekje met johanna
mo nog meer in shock
jo mooi voor niks hele dag bezig geweest met de nominatiesquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel lachen, daar gaan ze met hun nominatietactieken
Dat hangt af welk team wint.quote:
hoop dat ze niet te vaak aan de SL knop zitten komende weekquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:49 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wat leidt tot hysterie en rellenMeer lol voor ons hier en nog meer om over te praten
![]()
Ja ik vind dit prima geregeld zo!
Maik en Johanna
Maik en Huilala
Mooi toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel lachen, daar gaan ze met hun nominatietactieken
dit dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:50 schreef Ransjih het volgende:
[..]
hoop dat ze niet te vaak aan de SL knop zitten komende week
Daar baal ik ook zo van. Kun je nagaan hoe ze sloemelen. User Caveman postte er al eerder over. Er is wrs helemaal geen notaris aanwezig om de stemmen te tellen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:48 schreef Mylene het volgende:
Het is jammer dat je de % niet weet waarmee Karim van Philip heeft gewonnen.
Stom dat ze het niet bekend maken.
bijna iedereen wel zoniet iedereenquote:
ja ik hoop het ook niet! maar ik ben er bang voorquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:50 schreef Ransjih het volgende:
[..]
Hangt van Joanna af he.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:50 schreef Ransjih het volgende:
[..]
Jaaaah, Jaaaah, Jaaaah!!! Mo naar huis!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan gaat Mo 200.000 fakking % naar huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dat vandaag gelezen ergens, het scheelde 2%quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar baal ik ook zo van. Kun je nagaan hoe ze sloemelen. User Caveman postte er al eerder over. Er is wrs helemaal geen notaris aanwezig om de stemmen te tellen.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:52 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaaaah, Jaaaah, Jaaaah!!! Mo naar huis!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niki.p
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
[..]
Jaaaah, Jaaaah, Jaaaah!!! Mo naar huis!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben nog niet zo origineel...
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:50 schreef Vultarian het volgende:
[..]
jo mooi voor niks hele dag bezig geweest met de nominaties
ja mijn godquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:54 schreef Mokum020 het volgende:
Bart: Week van de angst, wat wordt het Alex?
Alex: Het wordt een angstig weekje....![]()
[..]
Jaaaah, Jaaaah, Jaaaah!!! Mo naar huis!!HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
dat zou echt geweldig zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:55 schreef beequeen het volgende:
Ik vind het sowieso top dat Jo in team Geer zit.
Oh, moet Jo pannenkoeken gaan eten?
weet het niet scattie zit op Net5quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:55 schreef Kwaliteit het volgende:
werkt www.spixtv.nl/live.php een beetje oke?
De Stem komt ook niet hoogbegaafd over, die heeft al moeite om fat soen lijk een zin uit te spre ken..quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:53 schreef Je_Psychiater het volgende:
De meest besprokene en kijkcijfer trekker laten gaan, zou niet hoogbegaafd zijn van de Stem
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:55 schreef Kwaliteit het volgende:
werkt www.spixtv.nl/live.php een beetje oke?
Iemand had het in een reactie gezet op de sst sitequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:48 schreef Mylene het volgende:
Het is jammer dat je de % niet weet waarmee Karim van Philip heeft gewonnen.
Stom dat ze het niet bekend maken.
Drinken??quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:58 schreef Anneloortje het volgende:
Moeten ze alles dooe elkaar shaken en dan eten???
Gelul, ze heeft dagenlang soep gegeten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:58 schreef itsme het volgende:
O got. gerard heeft Jo in het team. aanstelster eerste klas.
Laura soep?
volgens mij wel, sowieso die oesters van Maik toch ?quote:
Omdat ze liegen, Ja ik lust geen melk zo kan ik het ook welquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarom niet iedereen zijn eigen gerecht opeten?
pannenkoekenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:01 schreef Toverheks het volgende:
oester orgaanvlees melk en wat was het eerste wat de stem noemde
Leuk geprobeerd, dat dan weer welquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat ze liegen, Ja ik lust geen melk zo kan ik het ook wel
pannenkoekenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:01 schreef Toverheks het volgende:
oester orgaanvlees melk en wat was het eerste wat de stem noemde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |