poor jenny from the blockquote:Op zondag 17 juli 2011 17:42 schreef kvd het volgende:
Niet alleen overkomen, blijkbaar is ze het ook
Nog 1 aan het rijtje, maar wel een lange: David Cruz, van '84 tot '94/'95, dus tijdens Wesley. En lees net dat ze Ojani in '95 al was tegengekomen. Dus of een paar tegelijk of allemaal net na elkaar.
Enne...met die David Cruz was ze verloofd, al sinds haar 15de. Even rekenen, ze is van 24 juli 1969, dus 15 werd ze op 24 juli '84, 16 op 24 juli '85....gosh, waarschijnlijk kende ze David ook nog maar net toen ze zich verloofden. Maximaal 1 1/2 jaar...
En ja...ik heb een leven, maar vind het uitzoeken van zulke dingen ook erg leuk![]()
mensen in Hollywood kunnen beter helemaal niet meer in het huwelijksbootje stappen, ben benieuwd wie haar volgende slachtoffer wordt ...maybe George Clooneyquote:Op zondag 17 juli 2011 17:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ach je kunt beter bedenken hoeveel huwelijken in Hollywood wel langs stand houden
Evenals gewone huwelijken.
Volgens mij is het al dan niet in stand houden van het huwelijk wel afhankelijk van de mate van beroemdheid van het stel als individuen. Als een huwelijk stand houdt is meestal 1 van de partners niet heel bekend/actief in hollywood. Of kan eentje zich heel goed op de achtergrond houden. Ik zit al diep na te denken over een echtpaar die al laten we zeggen +10 jaar getrouwd zijn en waarbij zowel de man als de vrouw erg bekend zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ach je kunt beter bedenken hoeveel huwelijken in Hollywood wel lang stand houden
Evenals gewone huwelijken.
Nee joh, George doet niet meer aan trouwen en ook niet aan kinderen (denk dat die van JLo nog wat te jong voor hem zijn). Dus niet echt een geschikte nieuwe lover/man...vergeet niet, binnen een jaartje of 3 moet ze weer getrouwd zijn, dan moet ze wel heel erg haar best met hem gaan doenquote:Op zondag 17 juli 2011 17:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
mensen in Hollywood kunnen beter helemaal niet meer in het huwelijksbootje stappen, ben benieuwd wie haar volgende slachtoffer wordt ...maybe George Clooney
Vanessa Paradis en eh Johnny Depp? Al doet Vanessa Paradis volgens mij al jaren niks meer in de schijnwerpers, maar ik kan het geheel mis hebbenquote:Op zondag 17 juli 2011 18:00 schreef kvd het volgende:
[..]
Volgens mij is het al dan niet in stand houden van het huwelijk wel afhankelijk van de mate van beroemdheid van het stel als individuen. Als een huwelijk stand houdt is meestal 1 van de partners niet heel bekend/actief in hollywood. Of kan eentje zich heel goed op de achtergrond houden. Ik zit al diep na te denken over een echtpaar die al laten we zeggen +10 jaar getrouwd zijn en waarbij zowel de man als de vrouw erg bekend zijn.
Dat is een reden om het te doen laten slagen, maar niet een reden om een scheiding te voorkomen.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:19 schreef kvd het volgende:
Wat je al zegt, Vanessa zingt af en toe nog wat en brengt ongeveer 1 film per jaar uit. Dus is niet zo actief (en al helemaal niet in Hollywood, zijn allen franse films en albums). Zet zichzelf dus op de achtergrond voor Johnny.
En Maria, zij is toch eigenlijk hier alleen bekend vanwege het feit dat ze met Arnold is getrouwd en een Kennedy is. Oke, ze is ook journaliste, schrijfster, activiste, maar ook niet zo op de voorgrond...
Een Rita Wilson en Tom Hanks...allebei wel bekend, zij minder dan hem, zij is degene die hem op de voorgrond laat zijn...
John Travolta en Kelly Preston, hetzelfde verhaal.
Naar mijn idee is het dus wel mogelijk, maar 1 moet lijkt het een stapje terug doen om de ander te laten stralen/schijnen. 2 Mensen die vol in de schijnwerpers staan en beide succesvol willen zijn (alle aandacht willen hebben) gaan minder goed samen lijkt wel.
quote:'Cheryl Cole wilde niet scheiden'
Laatste update: 13 juli 2011 12:41 info
AMSTERDAM - Cheryl Cole heeft nooit willen scheiden van Ashley Cole. De zangeres zette een punt achter haar relatie met de voetballer omdat ze het gevoel had geen andere keuze te hebben, niet omdat ze zelf graag wilde scheiden.
Wenn.com
Cheryl en Ashley Cole Fotoserie
Dat onthult Cheryls goede vriendin Fergie, zangeres van de Black Eyed Peas, in een interview met het tijdschrift Closer.
Cheryl maakte in februari vorig jaar bekend dat ze ging scheiden, nadat haar man haar meerdere malen had bedrogen. Inmiddels is het koppel weer samen, en zouden ze zelfs opnieuw willen gaan trouwen.
"Dit zal de laatste kans zijn voor Ashley", zegt Fergie. "Cheryl is nu veel sterker dan twee jaar geleden. De relatie zal dan dan ook op haar voorwaarden zijn. Ashley heeft haar erg veel pijn gedaan."
Buitenechtelijke uitstapjes
Fergie begrijpt dat veel mensen niet zullen snappen waarom Cheryl haar ex terug wil na zijn buitenechtelijke uitstapjes.
"Maar ze moet haar eigen hart volgen. Het is makkelijk om te zeggen dat Cheryl gek is dat ze hem terugneemt. Maar het leven is niet zo simpel als dat. Als er nog steeds liefde is, en ze gelooft oprecht dat hij veranderd is, dan moet ze er voor gaan."
Het blijft natuurlijk een verhaal van Fergie, dus wie weet is het niet waar, maar zo wel... tjaquote:Op zondag 17 juli 2011 18:45 schreef alors het volgende:
oh god, Ashley is echt zo'n cowarddie gaat echt niet veranderen, tenzij ze zijn lul amputeert, dan kan ie daar iig niet meer mee denken. Vraag ik me af hoe hij dan nog uberhaupt kan denken, want van zijn hersens hoeft ie het ook al niet te hebben.
En waarom gelijk weer willen trouwenquote:
Alle voetballers trouwens vrij snel of heel jong... en volgens mij wil(de) Cheryl kinderen.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:40 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
En waarom gelijk weer willen trouwenga lekker samenwonen of latten en kijk over een paar jaar dan eens verder
En of hij niet gaat veranderen. Terwijl hij Cheryl probeert terug te winnen is heeft hij met minimaal 3 vrouwen afpraakjes gehad, en met sommige meerdere afspraakjes. Dus een wijs advies aan Cheryl....quote:Op zondag 17 juli 2011 18:45 schreef alors het volgende:
oh god, Ashley is echt zo'n cowarddie gaat echt niet veranderen, tenzij ze zijn lul amputeert, dan kan ie daar iig niet meer mee denken. Vraag ik me af hoe hij dan nog uberhaupt kan denken, want van zijn hersens hoeft ie het ook al niet te hebben.
Ik vind het ook een zeer wijs adviesquote:Op zondag 17 juli 2011 20:05 schreef kvd het volgende:
[..]
En of hij niet gaat veranderen. Terwijl hij Cheryl probeert terug te winnen is heeft hij met minimaal 3 vrouwen afpraakjes gehad, en met sommige meerdere afspraakjes. Dus een wijs advies aan Cheryl....nait doun mien wicht
Tuurlijk leest ze dit en ik zal haar straks nog even bellen om haar hierop te wijzenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:58 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik vind het ook een zeer wijs advies![]()
En nu maar hopen dat ze hier leest.
Oh ja, goed plan! Lol.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:04 schreef kvd het volgende:
[..]
Tuurlijk leest ze dit en ik zal haar straks nog even bellen om haar hierop te wijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |