Ik zie dat poppetje toch niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef Beach het volgende:
Zo te zien een paint app, maar er is nog niks getekend.
(☞  ̄ヮ ̄) ☞
neequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:31 schreef TostiTijd het volgende:
[ http://img847.imageshack.us/i/szgbog.jpg/ (copy/paste deze link) ]
waarom zouden wij moeite moeten doen voor jouw onkunde?quote:
http://img847.imageshack.us/i/szgbog.jpg/ (copy/paste deze link)quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:31 schreef TostiTijd het volgende:
[ http://img847.imageshack.us/i/szgbog.jpg/ (copy/paste deze link) ]
quote:
Ik moest hardop lachen om 'Naam: Iphone Jongetje'quote:
Beenieman, een repost van jezelf wordt niet op prijs gesteld...quote:
je moet je pentool eens meer gebruiken ipv je hakkerige lassoquote:
pure luiheid.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
je moet je pentool eens meer gebruiken ipv je hakkerige lasso
Als ik er volgende keer zin in heb, dan zal ik het doen en alleen maar jou denken als ik met mn pentool langs de randjes ga.quote:
Gebruik masker en brush tool en denk aan mijquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als ik er volgende keer zin in heb, dan zal ik het doen en alleen maar jou denken als ik met mn pentool langs de randjes ga.
Zo sprak de meesteresquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
je moet je pentool eens meer gebruiken ipv je hakkerige lasso
ja, als ik dan in lagen werk met mijn maskertjes, dan denk ik aan jou!quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als ik er volgende keer zin in heb, dan zal ik het doen en alleen maar jou denken als ik met mn pentool langs de randjes ga.
Betrapt! Je bent er wel.....quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja, als ik dan in lagen werk met mijn maskertjes, dan denk ik aan jou!
blijf eens on topicquote:
ik zie alles.....quote:
HAHAH DIE HOOFDJE VAN KHADAFFI ZO IN PLAATS VAN DIE HOOFDJE VAN DE JONGETJEquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:03 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
ik zie alles.....![]()
OT: iets met khadaffi misschien?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:03 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
ik zie alles.....![]()
OT: iets met khadaffi misschien?
Die Khadaffie ziet er goed uit.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
HAHAH DIE HOOFDJE VAN KHADAFFI ZO IN PLAATS VAN DIE HOOFDJE VAN DE JONGETJE!!!!111EINZ!!!!
Whehe.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:44 schreef Maringo het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe aardbeving app!
Selecteer een locatie en schud je telefoon dan krachtig heen en weer. Hoe harder je schud, hoe zwaarder de aardbeving.![]()
![]()
ik moest lachenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:44 schreef Maringo het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe aardbeving app!
Selecteer een locatie en schud je telefoon dan krachtig heen en weer. Hoe harder je schud, hoe zwaarder de aardbeving.![]()
![]()
* tomaat52 straft Dotteyquote:
Echt, trek asjeblieft je lolbroek en grapjurk uit, want ik hou het niet meer van het lachen om je humor!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef beenieman het volgende:
hee jonges ik heb de nieuwe iphone jongen gevonden:
[ afbeelding ]
(bron: Fotoboek van User)
Dat is geen telefoon, maar een papiertje.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef beenieman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef beenieman het volgende:
[ afbeelding ]
heb jij twee accounts?quote:
Nee, ik heb gezorgd dat ie zn excuses aan je aanbiedquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
heb jij twee accounts?
Tevens goed gedaan! blauw oog
Wel een hoop ruis.quote:Op zondag 10 april 2011 00:08 schreef HaJee het volgende:
Dè app voor mensen die niet in slaap kunnen komen.....
[ afbeelding ]
Werkt niet zo goed zeker, dat je nog wakker bent?quote:Op zondag 10 april 2011 00:08 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil nog helemaal niet slapen en bovendien heb ik geen aifoonquote:Op zondag 10 april 2011 00:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Werkt niet zo goed zeker, dat je nog wakker bent?
quote:Op zondag 10 april 2011 00:08 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel een aaifoon... Zo een foon waar je het beeld kan aaien. Touchscreen heet dat tegenwoordigquote:Op zondag 10 april 2011 00:26 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik wil nog helemaal niet slapen en bovendien heb ik geen aifoon
Zo,net thuis.. goed dat ik deze aantref.. kan ik straks lekker slapenquote:Op zondag 10 april 2011 00:08 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, in het geel.quote:Op zondag 10 april 2011 05:27 schreef Dottey het volgende:
heb jij der zo eentje dan, Maringo?
[ afbeelding ]
om tequote:Op zondag 10 april 2011 11:43 schreef HaJee het volgende:
Real-time informatie van Marktplaats.....
[ afbeelding ]
quote:http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/10s.gif[/img] Op zondag 10 april 2011 11:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, in het geel.
WTF serieus ik zag deze jongen gisteren in de trein met z'n iPhone en apple notebookjequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:19 schreef trolololo het volgende:
Wat voor geweldige Iphone App heeft dit jochie ons te bieden?
[ afbeelding ]
AppleMan.quote:Op zondag 10 april 2011 14:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
WTF serieus ik zag deze jongen gisteren in de trein met z'n iPhone en apple notebookje
Hij stapte uit in Heerlen en was engels aan het praten met z'n telefoontje__!
Wie is dit.
Maar daarzo werd ie nooit in het zwart afgebeeldquote:Op zondag 10 april 2011 16:24 schreef Cazano het volgende:
[..]gewoon een swastika, in india een teken voor geluk
kneusquote:Op zondag 10 april 2011 16:24 schreef Cazano het volgende:
Je had hem linksdraaiend moeten afbeelden.quote:Op zondag 10 april 2011 16:24 schreef Cazano het volgende:
ook niet met rood en witquote:Op zondag 10 april 2011 16:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar daarzo werd ie nooit in het zwart afgebeeld
Hij woont in Purmerendquote:Op zondag 10 april 2011 14:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
WTF serieus ik zag deze jongen gisteren in de trein met z'n iPhone en apple notebookje
edit: hij heeft een adsurd ver naar achterstaande onderkaak trouwens
Wie is dit.
Denk het niet,quote:Op zondag 10 april 2011 14:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
edit: hij heeft een adsurd ver naar achterstaande onderkaak trouwens
Wie is dit.
Toch zweer ik je dat hij het was. Inclusief diezelfde iPhonequote:
Toch wel, met z'n applezooi, zn gayschoenen en dat hoofd, inclusief bril.quote:Op zondag 10 april 2011 20:31 schreef trolololo het volgende:
[..]
Denk het niet,
Hij is niet het type om alleen met het openbaar vervoer te reizen
Ja, had ie ook. Die kleur in ieder geval en het zag er ontzettend gay uit.quote:Op zondag 10 april 2011 20:51 schreef haatmeneer het volgende:
Hij heeft altijd dit soort schoenen aan.....
[ afbeelding ]
Hij was niet naar limburg geweest zei diequote:Op zondag 10 april 2011 21:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, had ie ook. Die kleur in ieder geval en het zag er ontzettend gay uit.
edit: en hij zat met z'n benen over elkaar
edit 2: vond m echt overkomen als een typische tweakeren z'n engels aan de telefoon was om te huilen.
Fucking vreemd... hij heeft niet toevallig een tweelingbroerquote:Op maandag 11 april 2011 15:01 schreef haatmeneer het volgende:
[..]
Hij was niet naar limburg geweest zei die
Gelukkig nietquote:Op maandag 11 april 2011 16:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Fucking vreemd... hij heeft niet toevallig een tweelingbroer?
goeien paint mangquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:36 schreef TFFKAD het volgende:
Ik heb er met mijn überpaintskills natuurlijk weer iets fantastisch van gemaakt:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:36 schreef TFFKAD het volgende:
Ik heb er met mijn überpaintskills natuurlijk weer iets fantastisch van gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik krijg het niet eens voor elkaar om een ander plaatje erin te plakken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:36 schreef TFFKAD het volgende:
[ afbeelding ]
of uploadenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:55 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik krijg het niet eens voor elkaar om een ander plaatje erin te plakken.
Dat was in het begin.quote:
wat een kutkickquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vond dit topic terug en vind hem nog steeds leuk, daarom kick.
Kick dan tenminste met een paintquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vond dit topic terug en vind hem nog steeds leuk, daarom kick.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |