Nee geen idee, sorryquote:
thanks.. of ik moet nog snel kabels verwisselen om het op te nemen *verslaafd is*quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
volgens mij is dat verschillend hoe laat het erop staat.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:14 schreef rico80 het volgende:
"bewoners. Het is voor iedereen tijd voor een... kluiswissel"
Dat zou een stunt zijn
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:14 schreef rico80 het volgende:
"bewoners. Het is voor iedereen tijd voor een... kluiswissel"
Dat zou een stunt zijn
ach joh ik geef ook gewoon toe dat ik verslaafd ben hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
thanks.. of ik moet nog snel kabels verwisselen om het op te nemen *verslaafd is*
Kan ze zomaar zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:14 schreef sst het volgende:
huh zie ik nu Johanna in een ad op de internets?
[ afbeelding ]
Als dat zo is, dan heeft ze wel een heel rare tongquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:14 schreef sst het volgende:
[ afbeelding ]
nou dat was ook de bedoeling, je herkent haar nu dus. missie geslaagd van johannaquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:14 schreef sst het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zal het vaak genoeg geprobeerd hebben heb ik het ideequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef Reksie1981 het volgende:
Zou Maik zichzelf kunnen pijpen vraag ik me af?
Hij hoeft zijn tieten niet meer opzij te schuiven, dus misschien wel....quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef Reksie1981 het volgende:
waarom zou je je zoiets afvragen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef Reksie1981 het volgende:
kan jij dat wel ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef Reksie1981 het volgende:
Huh omdat ie borsten had ofzo? Is het hebben van borsten een voorwaarde om te kunnen pijpen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef Reksie1981 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef Reksie1981 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij hoeft zijn tieten niet meer opzij te schuiven, dus misschien wel....
[..]
[..]
Als je te ver buigt een ster zelfs....quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:16 schreef rico80 het volgende:
Ik denk als je als bisexuele man jezelf kunt pijpen je nog weinig zonlicht gaat zien..
Nou laat bisexueel maar weg.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:16 schreef rico80 het volgende:
Ik denk als je als bisexuele man jezelf kunt pijpen je nog weinig zonlicht gaat zien..
Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:16 schreef rico80 het volgende:
De bewoners moesten zich aan gaan kleden.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:17 schreef rico80 het volgende:
Waarom zijn die mutsen zich eigenlijk allemaal aan t optutten? Was ff met t hondje lopen, ik ben dus niet meer helemaal op de hoogte
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:17 schreef rico80 het volgende:
Waarom zijn die mutsen zich eigenlijk allemaal aan t optutten? Was ff met t hondje lopen, ik ben dus niet meer helemaal op de hoogte
Ze moesten met een kwartier klaar zijn, zullen wel in de daily komen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:17 schreef rico80 het volgende:
Roezels!quote:
Ja welke zie je? Ik heb er namelijk net 1 gewisseld maar uit t commentaar op te maken is die van flappie te zien.. of zie je het kanaal van Gerard?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |