Daar kan ik op rijmen!quote:
Ja, helemaal touch screen tegenwoordigquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
heeft een Nano tegenwoordig al een scherm op plaatjes op te kijken? Ik word oud.
quote:
TE lekkerquote:
Ik had erquote:
Jaaaaaquote:
en zwijm er mee wegquote:
Verrek.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, helemaal touch screen tegenwoordig
Wtfquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, helemaal touch screen tegenwoordig
even eten laten zakkenquote:
Best cool eigenlijk. Iets groter nog maar dan een shufflequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
doe ik hem wel delenquote:
smakelijk, laat het u smakenquote:
en dan willen mn vent en kind ook een stukjequote:
Okayquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:49 schreef sararaats het volgende:
Zo klaar. Straks nog nen douche met Lush.
Cool, maar een ipod past al in mijn broekzak, dus ik vraag me af welke doelgroep ze nu willen bereiken. Mensen zonder broekzak?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Best cool eigenlijk. Iets groter nog maar dan een shuffle
en wederhelft is aan het gamen dus dat laten halen zal ook wel niet lukkenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cool, maar een ipod past al in mijn broekzak, dus ik vraag me af welke doelgroep ze nu willen bereiken. Mensen zonder broekzak?
Het heeft net als een shuffle een clip voor aan je shirt bijvoorbeeld en het is veel makkelijker om playlists te maken en dus je liedjes te kiezenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cool, maar een ipod past al in mijn broekzak, dus ik vraag me af welke doelgroep ze nu willen bereiken. Mensen zonder broekzak?
broekloosquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik neem je gewoon meequote:Op vrijdag 8 april 2011 18:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan willen mn vent en kind ook een stukje
Dat is wel jammer danquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en wederhelft is aan het gamen dus dat laten halen zal ook wel niet lukken
Doeg!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook nog even zoeken naar pluspunten in de nieuwe reviewgame. En anders wordt het vrij simpel burnen van die handel
Cya
Succesquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook nog even zoeken naar pluspunten in de nieuwe reviewgame. En anders wordt het vrij simpel burnen van die handel
Cya
Laterquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:51 schreef Pheno het volgende:
Cya
Ontvoering, hoe romantischquote:
Ik moet de broek aan krijgen in dit gezinquote:
succesquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:51 schreef Pheno het volgende:
Cya
Dat blijktquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:52 schreef Ladylike het volgende:
Ik moet de broek aan krijgen in dit gezin
Daar heb ik in gefaaldquote:
details volgen nogquote:
ehm jah ... kan ik weer iets op zeggen, maar ik ga me gedragen vanavondquote:[..]
Ik moet de broek aan krijgen in dit gezin
Jij bent de zus van Nijniequote:Op vrijdag 8 april 2011 18:53 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb het koud, terwijl de zon schijnt.
Had ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:53 schreef Omdatappel het volgende:
in de zon gaan zittenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:53 schreef Omdatappel het volgende:
als je hem niet aan hebt, kun je ook niet naar buitenquote:
Wheheh dat is dan voor het eerstquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
details volgen nog
[..]
ehm jah ... kan ik weer iets op zeggen, maar ik ga me gedragen vanavond
* Ladylike pakt zweepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |