Fijn weekend!quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga er weer vandoorBus halen en naar Friesland
Jullie ook allemaal - ook jij C4, ondanks dit gekutquote:
dan zullen ze wel opkijken, als er daar ineens een bus rijdtquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga er weer vandoorBus halen en naar Friesland
Ik verwacht elke keer dat ik op Assen sta te wachten een paard en wagenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan zullen ze wel opkijken, als er daar ineens een bus rijdt
prettig weekend
ik kruip mijn bed maar weer in. Vroeg weekend vandaag. Zag m net lopen op campus. voel me klote. En vind het ook rot voor C4. Niks cools aan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:45 schreef LadyBlack het volgende:
TT
Hoest daar dan PS? Moet die ober jou ook even een scotch brengen anders?
Serieus, dat is echt kut. Sterkte man. Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:
39quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Serieus, dat is echt kut. Sterkte man. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Hmmm nog niet zo best dus....quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik kruip mijn bed maar weer in. Vroeg weekend vandaag. Zag m net lopen op campus. voel me klote. En vind het ook rot voor C4. Niks cools aan.
Nou ja, in ieder geval een leeftijd waarop je nog redelijk goed ander werk kan vinden. Maakt het natuurlijk niet minder klote...quote:
Met bergen ervaring, certificaten en diploma's op CBRN gebied die niet erkend worden in de burgermaatschappij.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, in ieder geval een leeftijd waarop je nog redelijk goed ander werk kan vinden. Maakt het natuurlijk niet minder klote...
Maar je hebt wel een bepaalde mentaliteit en no-nonsense houding die gewaardeerd wordt in het bedrijfsleven...quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met bergen ervaring, certificaten en diploma's op CBRN gebied die niet erkend worden in de burgermaatschappij.
en is het al 100% zeker dat Eindhoven civiel wordt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:39 schreef Cobra4 het volgende:
Gesprek afgelopen. Bij het civiel worden van Eindhoven vervallen alle oorlogsfuncties. Dus ook mijn functie. Herplaatsingskansen nihil ivm de grote inkrimping.
Ja, dat heeft Hillen al bevestigd. Er bestaat een kans dat er militair gebruik blijft bestaan. Maar dan alleen met functies die betrekking hebben op op dat gebruik. Functies in de oorlogsstructuur verdwijnen gegarandeerd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en is het al 100% zeker dat Eindhoven civiel wordt?
succes/sterkte dan...quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, dat heeft Hillen al bevestigd. Er bestaat een kans dat er militair gebruik blijft bestaan. Maar dan alleen met functies die betrekking hebben op op dat gebruik. Functies in de oorlogsstructuur verdwijnen gegarandeerd.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:39 schreef Cobra4 het volgende:
Gesprek afgelopen. Bij het civiel worden van Eindhoven vervallen alle oorlogsfuncties. Dus ook mijn functie. Herplaatsingskansen nihil ivm de grote inkrimping.
Daar heb je gelijk in. Ik weet nu zeker dat het afgelopen is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
mooi klote. Het enige positieve wat ik er in zie is dat je zeker bent waar je aan toe bent.
wat kunnen ze nog doen, je ontslaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:41 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zit nu trouwens wel met een peuk in mijn mond te kijken naar die mooie "verboden te roken sticker". En die peuk kreeg ik van een anti-rook collega.
Dat kun je wel stellen ja.quote:
blegh daar heb je nu ook niks aan toch. Neem nog es een peuk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen ja.
Maar goed, "life goes on" zou Corky zeggen.
Ok, ga ik doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
blegh daar heb je nu ook niks aan toch. Neem nog es een peuk.
Sterkte.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik weet nu zeker dat het afgelopen is.
ik ook dan maar, bij uitzonderingquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ook dan maar, bij uitzondering
ik voel me zo'n dramaqueenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar inderdaad, jij kan het ook wel gebruiken.
Zullen we elkaar dan even een knuffel geven? * Geeft PS een knuffelquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik voel me zo'n dramaqueenmaar ik zit er echt mee. aansteller dat ik ben. jouw shit is echte leven shit :x
* Puntenslijpsel geeft knuf trugquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zullen we elkaar dan even een knuffel geven? * Geeft PS een knuffel
Er mag wel meer niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
Cobra dat is wel heel definitief nieuws. Wat ik me nog afvroeg, is de GOR hierover ook geļnformeerd? En de bonden? Dit mag toch niet zomaar??![]()
True. Maar de GOR heeft nog best veel invloed, iig bij ons nog wel. Voordat plannen goed gekeurd worden, moet het eerst langs de GOR.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er mag wel meer niet.![]()
Maar de AFMP gaat iig de barricades op. 16 juni landelijke actiedag.
Die was al verkocht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)anding__.html?p=28,1
ook een manier om van die F16's af te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met de webcam komt ook niet over dat de oogschaduw gewoon echt heel veel is en m'n ogen een behoorlijk zwarte rand hebben. Sven zei eerst dat ik er als een porseleinen poppetje uit zag en daarna ook dat het een beetje TE is, te hard ook.
Maar dit was dus al de naturel-look.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Merci.quote:
je hoeft het niet te drinkenquote:
Yep, einde oefening voor mij.quote:
Wodka cola, Pina Colada, Mojito, ..quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je hoeft het niet te drinken
wat vindt je wel lekker?
Dat zou idd een optie zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
Wat zijn trouwens je opties als je er daadwerkelijk uitvliegt? Beveiliging bij een bedrijf?
Het is natuurlijk te vroeg om deze vraag te stellen, maar denk je niet dat ze een uitstroomtraject gaan doen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou idd een optie zijn.
Probleem is dat mijn diploma's en certificaten niet buiten Defensie erkend worden.
Ze willen mensen overhevelen naar de politie. Men denkt zo het tekort aan agenten kleiner te maken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is natuurlijk te vroeg om deze vraag te stellen, maar denk je niet dat ze een uitstroomtraject gaan doen?
Dat heeft de TNT ook gedaan. Zijn ze al jaren mee bezig. Dat ze mensen laten doorstromen naar andere bedrijven/bedrijfstakken. Dat doen ze actief.
Ja de politie deden ze bij de TNT ook.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze willen mensen overhevelen naar de politie. Men denkt zo het tekort aan agenten kleiner te maken.
Vooralsnog niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:05 schreef Yurithemaster het volgende:
kut voor je cobra, kunnen je NRBC/CBRN diploma's nog meespelen op iets meer zekerheid?
Ga er maar vanuit dat die naar Schaarsbergen gaan.quote:De luchtmobiel word niet gekort nu nog hopen dat ze in assen mogen blijven.
Voor iedereen is het kut maar lijkt me toch dat ze iemand met bijzondere expertise prefereren maarja dat zal ook wel weer extra geld kosten.quote:
Volgens dagblad van het noorden is er best een kans dat ze mogen blijven en anders word het wel een zeer enorme klap voor defensie in Drenthe en in het noorden algemeen.quote:[..]
Ga er maar vanuit dat die naar Schaarsbergen gaan.
tuurlijk niet waarom zouden we tegenwoordig nog een leger hebben en eentje met tanks is al helemaal overbodigquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:52 schreef Cobra4 het volgende:
Wel een slim gekozen datum. 1ste dag van het zomer recces. En gezien de getoonde belanstelling vanuit de oppositie rond deze bezuiniging is er gern hond die terug wil komen voor een debat over de sluitingen.
De partijen blijven verrassend stil. Buiten de SGP lijkt iedereen er wel vrede mee te hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tuurlijk niet waarom zouden we tegenwoordig nog een leger hebben en eentje met tanks is al helemaal overbodig
Dat is al binnenkort. Ik zal even iets voorbereiden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:12 schreef sararaats het volgende:
Ik ben jarig op 13 april
Dat wou ik even melden.
Lijkt het je misschien niet iets om iets met dieren te doen en er geld mee te vangen?quote:Ik ben te klein om politie te worden maar ga binnenkort een thuiscursus Dierenverzorging doen.
Ik kan niet gaan werken omwille van een handicap (66%)
Misschien omdat 90% van de andere partijen uit deserteurs bestaat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De partijen blijven verrassend stil. Buiten de SGP lijkt iedereen er wel vrede mee te hebben.
Tijd voor een staatsgreep.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien omdat 90% van de andere partijen uit deserteurs bestaat.
(Voetnoot: het percentage is willekeurig gekozen.)
of je rijdt gewoon met een tank door de voordeurquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:46 schreef Cobra4 het volgende:
Ik bel Van Der Staaij wel. Die geeft vast de sleutels van het Binnenhof wel voor dit doel.
Past niet. De poorten zijn te smal.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of je rijdt gewoon met een tank door de voordeur![]()
Kijk maar eens op NL3. Blond en strak in het leer.quote:
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik niet om 'pics' hoef te roepen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk maar eens op NL3. Blond en strak in het leer.
Mogguh.quote:
Nee, ik zit mijn verdriet te verdrinken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:42 schreef lubje25 het volgende:
C4Nog aan t werk? De stemming is bij jullie vast wel eens beter geweest.
Dat kan ik me goed indenken, het lijkt me meer een soort levensstijl als een baan eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik zit mijn verdriet te verdrinken.
Dat klopt wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:45 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed indenken, het lijkt me meer een soort levensstijl als een baan eigenlijk.
Niet veel. Wel even mijn hart kunnen luchten bij een vriendin.quote:
Ik hoop het. Bestaat Fleurop nog?quote:
Gelukkig. Dan laat ik straks maar even een bloemetje bij haar bezorgen.quote:
Ik vind het nu ook nog wel grappig, maar straks zit ik er toch mooi mee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je foto en opmerkingen laten me grinniken Soempie
ik krijg de indruk dat het "moet". Waaromquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het nu ook nog wel grappig, maar straks zit ik er toch mooi mee.
Nee, dat niet, maar ik denk dat het gewoon wel mooier is als het wat minder is. Ik vond het wel mooi wat ze op m'n gezicht smeerde verder en m'n mond, maar m'n ogen zijn alleen heel hard. Maargoed, ik ga nog terug en overleggen. Donkere randen weg, wat minder enthousiast met de mascara en bijna geen oogschaduw. Dan is het wat mij betreft prima.quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik krijg de indruk dat het "moet". Waarom
En uiteraard goedemorgen
Wat staat er in de glossy?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:46 schreef Yurithemaster het volgende:
Mn uitvaart verzekering is overgenomen en nu krijg ik een uitvaart 'glossy' en ze zitten zelfs op twitter
quote:
Water in je meterkast is zo gewenst als een kind van je eigen vaderquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, had hier net bijna mijn persoonlijk tsunami. Ik had geloof ik al eens eerder hier gemeld dat ik een lekkage in de vloer had. Daarvoor hebben ze afgelopen maandag de vloer opengebroken om te kijken of het aan de afvoer van de douche lag. Dit bleek het niet te zijn, de afvoer ligt in de betonvloer en alleen de cementdekvloer was nat (spons)
De verdachte locatie ligt vlak bij m'n meterkast en toilet en alle leidingen in het appartement komen daar samen (cv, water en riool).
Wel viel toen op dat ook de bodem van de meterkast vochig is maar nergens was echt water te zien.
Omdat er in het verleden wel vaker gebroken is was lag er een hoop zand/ cement onderin die kast. Die heb ik er vandaag uitgehaald en waarschijnlijk tegen een van de verwarmingsbuizen gedrukt. Ik was even weg om de stofzuiger weg te zetten en bij terugkomst zie ik ineens water de meterkast uit komen lopen. DAT IS NIET GOED.![]()
Gelukkig zat dat gat er al van het breken dus kon het water er mooi naar toe lopen wat me tijd gaf gereedschap te pakken om de verwarmingskranen te sluiten) Dus al met al is er zo'n 10 liter water uitgelopen![]()
Ik heb mijn portie adrenaline voor vandaag wel gehad kan ik zeggen. Dit is niet goed voor je hartslag en bloeddruk.
Inderdaad en wat dacht je van water onder je laminaatvloer?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Water in je meterkast is zo gewenst als een kind van je eigen vader
Ligt eraan of het waterproof is. Maar laten we daar maar niet vanuit gaanquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Inderdaad en wat dacht je van water onder je laminaatvloer?
NOS is live op NL1quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kut, een of andere mongool is met een automatisch wapen aan het schieten geweest in een winkelcentrum in Alphen a/d Rijn
Ik las net 4 doden + 16 gewonden.quote:
Alhoewel me dat totaal niets zou verbazen is het natuurlijk een wetenschappelijk feit dat mensen enorm slecht zijn met tijd. Zeker als het gaat om stress-situatiesquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:52 schreef Cobra4 het volgende:
De eerste ooggetuige die claimt dat het wel 20 minuten duurde tot de politie er was is er al.
Nee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:59 schreef MadMaster het volgende:
Ah, Cobra post hier, dus is waarschijnlijk niet in Alphen (geweest)...
En nu de 3e afwachten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nogal ja. Er gebeurd nooit wat in NL en deze week een zelfverbranding en dit
heerlijk toch vooral ook de informatie over de jarige buurvrouwquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:23 schreef TradeMarkie het volgende:
kan die vrouw die nu op ned.1 aan het woord is haar mond houden? wat een vreselijke stem
en ze heeft de oorlog meegemaakt, die buurvrouwquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heerlijk toch vooral ook de informatie over de jarige buurvrouw
uhhh, we keken toen al HD?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben bezig met het zoeken en downloaden van oude series uit de jaren 80 voor ons feest. Verbazingwekkend hoeveel er NIET HD te vinden is.
Nee, maar dat betekent niet dan men alles maar op 460x360 op het net hoeft te slingeren. Er zijn mensen geweest die de boel opnieuw geript hebben(met succes). Maar een hoop series missen en dat vind ik toch wel jammerquote:
Ik ben al begonnen aan het downloaden van afzonderlijke episodes van seriesquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geluid intro's heb ik wel redelijk wat, beeld niet
Beterschap.quote:
hoe voel jij je friend?quote:
Niet zo happy. Maar net wel met een aantal collega's een goed gesprek er over gehad.quote:
quote:
Correct.quote:
Voor mij op fiets afstand...quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:20 schreef sararaats het volgende:
ik vind het echt erg voor Alphen aan de Rijn (ik weet niet waar dat ligt)
gevonden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:22 schreef Nembrionic het volgende:
Tussen Rotterdam en Amsterdam.
http://maps.google.com/
zo komt alphen wel ineens heel dichtbijquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Voor mij op fiets afstand...
Een van de dodelijke slachtoffers is trouwens de moeder van de dader, zijn vader is een van de gewonden.
Tevens zijn het ijsselmeer en markermeer ingepolderd in mijn afwezigheid dit weekend blijkbaar, en zijn zowel Amsterdam als Alphen ad Rijn verplaatst:
[ afbeelding ]
Gewoon terug mailen:quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
krijg een emailtje van iemand die misschien hier ook een jaartje wil studeren, een hollander dus, vraagt ie of ik liever heb dat ie me mejuffrouw noemt. Zie je het voor je?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gewoon terug mailen:
'uwe excellentie lijkt me meer gepast, schooier'
hehe maak me niet aan het lachen, zodadelijk liggen mijn bronchiėn nog te pulseren op mijn toetsenbord,quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gewoon terug mailen:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hehe maak me niet aan het lachen, zodadelijk liggen mijn bronchiėn nog te pulseren op mijn toetsenbord,
De Gaza Boys...quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Hi-hi...
Nog nieuws behalve Alphen, een leger leger en Adele?
maar de vraag is, wie bent u?quote:
het is patatquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
een Belgisch frietje
ik ben hier voor het eerst
quote:
ga jij es fietsen.quote:
Had ik maar de tijd ervoor. Ik ben druk bezig...quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ga jij es fietsen.
ik ga maar es met mijn zieke lichaam in het zonnetje liggen
Vitamine zon.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ga jij es fietsen.
ik ga maar es met mijn zieke lichaam in het zonnetje liggen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gewoon terug mailen:
quote:
Om 10 uur een afspraak en daarom vroeg opquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:05 schreef iamredleader het volgende:goedenavond allen
PS beterschap
sararaats welkom in de akqsc
Morgen vroeg op, 10 afspraak met de aannemer bij het huis! Dus nu bedtijd
Vertel eens...quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:13 schreef sararaats het volgende:
Ik heb niet veel kaas gegeten van algemene kennis maar van slowchatten wel hčhč.
Hoe kan een kale rakker kaal worden?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nog heel even en die kale rakker wordt kaal!
Ik weet redelijk veel over sterrenkunde. Ik heb daarvoor 2 cursussen gevolgd.quote:
Je bent een echte slaapkop 1ste klas of niet natuurlijk...quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik weet redelijk veel over sterrenkunde. Ik heb daarvoor 2 cursussen gevolgd.
Het is al laat en m'n hersenen slapen half
Is een kale jakhals een kort jakje? #durftevragenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe kan een kale jakhals dan kaal worden?
quote:Op zondag 10 april 2011 00:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent een echte slaapkop 1ste klas of niet natuurlijk...
Maak dan een lijstje met 'anonieme' gegevens. Ik ken best wat mensen uit Alphen, maar als die omgelegd zouden zijn, denk ik niet dat ik snel een telefoontje zal krijgen van de familie en/of nabestaanden.quote:Slachtoffers
De lijst met slachtoffers is bekend. Familieleden en nabestaanden kunnen informatie krijgen via het speciale nummer 0800-1351. De lijst komt niet in de publiciteit uit respect voor de nabestaanden.
Je kan voor de zekerheid sowieso even bellen natuurlijk.quote:Op zondag 10 april 2011 00:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Maak dan een lijstje met 'anonieme' gegevens. Ik ken best wat mensen uit Alphen, maar als die omgelegd zouden zijn, denk ik niet dat ik snel een telefoontje zal krijgen van de familie en/of nabestaanden.
Een lijstje met slachtoffers in de vorm
man, 34, Nederlands
vrouw, 22, Turks
enz
zou voor mij een hoop duidelijkheid verschaffen of ik even moet gaan rond bellen of niet...
Heb inmiddels van een aantal mensen al hyves en facebook updates gezien, dus het zit wel goed allemaal. De rest komt morgen wel.quote:Op zondag 10 april 2011 00:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan voor de zekerheid sowieso even bellen natuurlijk.
Weet je ook meteen wie het betreft...
Truste.quote:Op zondag 10 april 2011 01:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zet de tv niet meer aan, maar goedenacht
ik kijk liever scream 2quote:Op zondag 10 april 2011 00:49 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de liefhebbers (PS!!!) nu een concert van Caro op NL3.
Ik bedoelde Matthijs van Nieuwkerk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe kan een kale jakhals dan kaal worden?
Ah, ok.quote:
ga je slapen?quote:
pfff ik heb met 3 vriendinnen 6 flessen wijn achter de kiezenquote:Op zondag 10 april 2011 04:28 schreef lubje25 het volgende:
nog niet, ben net klaar met werken. Zit nu aan een borrel.
nu alquote:Op zondag 10 april 2011 04:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
pfff ik heb met 3 vriendinnen 6 flessen wijn achter de kiezen
nu bijna 22:00, maar de fles zes ging open om 19:30 denk ikquote:
Straks? Toch niet 's morgens al?quote:Op zondag 10 april 2011 07:37 schreef MadMaster het volgende:
Straks aan de whisky, dus alles wat er aan anti-pillen en -poeders beschikbaar is naar binnen gekieperd...
quote:
Pff dat is ook wel een heel groot bedrag en wordt het huis wel erg duur. Wat jammer zeg. Misschien komt er binnenkort wel een heel passend huis op jullie pad!!quote:Op zondag 10 april 2011 14:58 schreef iamredleader het volgende:
Goedemiddag inderdaadmet het geweldige weer is alles open, de was hangt buiten en straks gaan we lekker barbequeuen.
Helaas was de aannemer niet erg positief, tenminste, voor wat betreft het budget. Hij schat dat de totale klus om en nabij de EUR 100.000,- uitkomt. Dat is meer dan drie meer meer dan we kunnen besteden![]()
![]()
![]()
Kweetnie wat morgen de makelaar zal uitbrengen als tegenbod, maar ik vrees dat we al bij voorbaat nu moeten afhaken
Ofyles heeft screenies.quote:Op zondag 10 april 2011 16:16 schreef Etcetera het volgende:
Middag![]()
Ik woon niet echt vlak bij Coevorden hooren wil graag screenies van mij bij Giel, ben benieuwd hoe leer me staat
quote:Op zondag 10 april 2011 18:33 schreef iamredleader het volgende:
Druppel, emmer, ben net boos bij de barbeque weggelopen. Even stoom afblazen.
Is ook echt mijn stijl nietquote:
Dan is even stoom aflazen inderdaad geen slechte keuze. Veel beter dan opkroppen.quote:Op zondag 10 april 2011 18:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is ook echt mijn stijl nietmaar de afgelopen maanden zijn opgeteld net iets teveel van het goede geweest. Ik heb net iets te lang net iets te hard gelopen voor alles en iedereen, en met een paar tegenslagen de afgelopen dagen met als druppel de geschatte kosten voor de verbouwing zie ik een droom in diggelen sneuvelen. Ik had afgelopen dagen serieus voor het eerst sinds lange tijd vlinders in m'n buik. Je weet wel, lammetjes-liefde
had al helemaal een droom van mijn gezin in een echt huis, en dat lijkt toch niks te worden. Ik weet het, niks is nog definitief, maar m'n rationele kant is even afwezig
Tsja, de druppel was dat ik even naar binnen ging om wat brood te snijden, uitschoot met het broodmes en een flinke snee in m'n linkerwijsvinger maakte. Daarna allemaal flauwe opmerkingen van m'n vader en broer D., en ineens was het gewoon teveel. Normaliter was ik de eerste die er grappen over had gemaakt, maar nu kon het gewoon nietquote:Op zondag 10 april 2011 18:44 schreef Cobra4 het volgende:
Dan is even stoom aflazen inderdaad geen slechte keuze. Veel beter dan opkroppen.
Begrijpelijk.quote:Op zondag 10 april 2011 18:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tsja, de druppel was dat ik even naar binnen ging om wat brood te snijden, uitschoot met het broodmes en een flinke snee in m'n linkerwijsvinger maakte. Daarna allemaal flauwe opmerkingen van m'n vader en broer D., en ineens was het gewoon teveel. Normaliter was ik de eerste die er grappen over had gemaakt, maar nu kon het gewoon nietzoals gezegd, druppel -> emmer -> overloop.
quote:
Heb je dan een heel gaar huis op het oog? Of gewoon excentrieke wensen? Voor een ton verbouwen heb ik eigenlijk nooit van gehoord behalve op TV.quote:Op zondag 10 april 2011 14:58 schreef iamredleader het volgende:
Goedemiddag inderdaadmet het geweldige weer is alles open, de was hangt buiten en straks gaan we lekker barbequeuen.
Helaas was de aannemer niet erg positief, tenminste, voor wat betreft het budget. Hij schat dat de totale klus om en nabij de EUR 100.000,- uitkomt. Dat is meer dan drie meer meer dan we kunnen besteden![]()
![]()
![]()
Kweetnie wat morgen de makelaar zal uitbrengen als tegenbod, maar ik vrees dat we al bij voorbaat nu moeten afhaken
Vrijstelling van huishoudelijke taken dus.quote:Op zondag 10 april 2011 18:55 schreef iamredleader het volgende:
Thanksik zit er ook echt bij, met die lolly van een verband om m'n vinger
kan niet normaal typen, vier letters tegelijk...
Linkje onderwegquote:Op zondag 10 april 2011 19:01 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je dan een heel gaar huis op het oog? Of gewoon excentrieke wensen? Voor een ton verbouwen heb ik eigenlijk nooit van gehoord behalve op TV.
Moet het ook allemaal in 1 keer gebeuren of kun je het misschien een beetje spreiden? Dat kan ook helpen natuurlijkquote:Op zondag 10 april 2011 19:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je dan een heel gaar huis op het oog? Of gewoon excentrieke wensen? Voor een ton verbouwen heb ik eigenlijk nooit van gehoord behalve op TV.
Hebbes. Mooit een hoop gebeuren, maar voor een ton??? Dat lijkt me wat gek.quote:
En Tinuviel? Hoe neemt die dit op?quote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef iamredleader het volgende:
Blijkbaar heb ik het toch (erg) onderschat, ook qua tijd, ik had gedacht met een heleboel eigen tijd / hulp van vrienden en vooral veel doe-het-zelf wel met 3 maanden klaar te zijn.
Wat dan ook steekt is de erg negatieve houding van met name mijn vader, met wie ik het normaliter altijd goed kan vinden. Het lijkt bijna alsof hij mij het niet gunt... wat ook weer zo onaardig klinkt![]()
Ik ben gewoon erg down, ben geestelijk helemaal "op", en wil het liefst een paar weekjes helemaal alleen zijn op een berg of in een bos. Echt alleen.
Die is er wat minder extreem onder, maar is er ook niet echt heel erg mee bezig geweest. Ik wel, ben eigenlijk 99% van het werk aan het doen v.w.b. huis zoeken.quote:
Goed gezienquote:Je klinkt ook wel of je het allemaal alleen op je schouders hebt genomen. Samen met de examenstress die je had lijkt me dat ook heel zwaar. Kijk je wel uit dat je jezelf niet voorbij loopt?
Niet verstandig.....! Zeker niet als het dit met je kan doen.quote:Op zondag 10 april 2011 19:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Die is er wat minder extreem onder, maar is er ook niet echt heel erg mee bezig geweest. Ik wel, ben eigenlijk 99% van het werk aan het doen v.w.b. huis zoeken.
[..]
Goed gezienalleen 1 dag te laat
Dat is lief van die collega.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:41 schreef Cobra4 het volgende:
En die peuk kreeg ik van een anti-rook collega.
Ik ken het gevoel. Toen ik een zelfde soort nieuws te horen kreeg (droom in duigen), wilde ik weg van hier en alleen zijn in Schotland.quote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben gewoon erg down, ben geestelijk helemaal "op", en wil het liefst een paar weekjes helemaal alleen zijn op een berg of in een bos. Echt alleen.
Oh, you evilquote:Op zondag 10 april 2011 19:57 schreef iamredleader het volgende:
Al was het de helft, dan nog is het geen haalbare kaart. Maar genoeg nu, ik raap even de stukken bij elkaar en ga een pizza halen, met B&J ijs toe
Ik ga binnenkort even het beveiligingsbedrijf, waar ik af en toe heb gewerkt, bellen. Eens horen of zij iets te beiden hebben op het moment dat ik over het hek geschopt ga worden.quote:Op zondag 10 april 2011 19:38 schreef wyccie het volgende:
Wat een kutzooi, C4.![]()
Beveiliging is toch niks voor jou? Daar ben je te goed voor opgeleid. Met al die diploma's en jaren werkervaring bij defensie is dat echt niet bevredigend. Maar misschien for the time being wel een rustig alternatief.
Ik hoop dat je gauw iets beters aangeboden wordt.
Damn.
quote:Op zondag 10 april 2011 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort even het beveiligingsbedrijf, waar ik af en toe heb gewerkt, bellen. Eens horen of zij iets te beiden hebben op het moment dat ik over het hek geschopt ga worden.
En nee zeker niet voor een definitieve baan. Maar ik heb geen zin om thuis te zitten gedurende de periode dat ik op zoek ben naar passend werk.
Vreemde werktijd.quote:Op zondag 10 april 2011 20:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, het werk zit er weer op, naar huis....
We gaan het zien.quote:Op zondag 10 april 2011 20:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En met jouw ervaring zou het toch ook geen probleem dat je diploma's alleen erkend worden door Defensie? Er zijn vast bedrijven / instellingen die in hun handjes zouden mogen knijpen met jou!
Dat zijn juist de dingen die ik er nooit in heb zitten.quote:Op zondag 10 april 2011 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm Swirl, lekker, mjammie. Maar ik heb eigenlijk altijd dezelfde: vanille ijs, met witte chocolade en meloen.
quote:Op zondag 10 april 2011 20:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zijn juist de dingen die ik er nooit in heb zitten.
Meestal iets van aardbei/yoghurt en nootjes ipv witte chocolade. Van het fruit laat ik meloen en soms kiwi eruit, omdat ik daar jeuk van kan krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |