quote:
heeft hij weer eens wat afgedwongen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:53 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat het geheim van Maik geraden is. Maar hoezo mag Flip als eerste drukken als de KvdW weer opengaat?
en joquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:54 schreef diditje64 het volgende:
betekend dit dat karim de enige is met zen geheim nog ?
Denk het ook zoals ik Maik hoor pratenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:53 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat het geheim van Maik geraden is. Maar hoezo mag Flip als eerste drukken als de KvdW weer opengaat?
joanna ook nogquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:54 schreef diditje64 het volgende:
betekend dit dat karim de enige is met zen geheim nog ?
Blijkbaar, dit klopt toch niet? Hij was ook zwaar pissed toen Sharon vanmiddag als eerste drukte. Onsportieve klootzak.quote:
waarschijnlijk gecommuniceerd met dat stomme boekquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:54 schreef Urb het volgende:
Flip denkt dat hij de enige is die Joanna's geheim weet en lijkt trots dat hij het helemaal zelf uitgepuzzelt heeft, nou als hij het echt weet dan heeft ie het vast gewoon van Joanna gehad.
quote:Rosevink #sstnl Waar is dat feestje? Daar is dat feestje! Althans, dat gaat er aankomen voor zowel fam. Verweijen als voor productie van SST, lol! ^^
30 minutes ago via TweetDeck
Ja of een ander sneaky trucje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:57 schreef diditje64 het volgende:
[..]
waarschijnlijk gecommuniceerd met dat stomme boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |