Alex: "Ik neem Laura niets kwalijk. Het was een moeilijke missie en ik had het toch wel doorgehad." Als het aan hem ligt gaan ze na Secret Story verder met hun relatie. "We hebben echt een relatie en zijn allebei verliefd. Als het goed is zie ik haar over vijf weken weer als ze de finale haalt. We hebben al afgesproken dat we samen alle afleveringen samen terug gaan kijken."quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:16 schreef MargrietV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ijd___.html?sn=prive
ja streams doen het allemaalquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:17 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik heb tv aan maar doen de streams het weer ik wil geen Joanna (NU FF NIET)
Ze wist er in ieder geval al van, niet leuk. Ik hoopte op hysterische mo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:16 schreef Stability het volgende:
[..]
ik weet nog goed, toen maik's clou in huis kwam...die borsten...
mo riep: oh maik ga niet zeggen dat dat OOK bij jou hoort hoor! doe me dat niet aan...dat was vlak nadat ze hoorde dat hij bi was
hahahahahahahhaha
ik vind het echt zieligquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:17 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Alex: "Ik neem Laura niets kwalijk. Het was een moeilijke missie en ik had het toch wel doorgehad." Als het aan hem ligt gaan ze na Secret Story verder met hun relatie. "We hebben echt een relatie en zijn allebei verliefd. Als het goed is zie ik haar over vijf weken weer als ze de finale haalt. We hebben al afgesproken dat we samen alle afleveringen samen terug gaan kijken."
Wat een sukkel
hij ging toch samen met gerard de zooi terugkijken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:17 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
We hebben al afgesproken dat we samen alle afleveringen samen terug gaan kijken."
FAKKING LOOOOSAH! Alle afleveringen terugkijken, yeah righ! Lees de cosjes maar verrekte Maaaaaaik zuigertquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:17 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Alex: "Ik neem Laura niets kwalijk. Het was een moeilijke missie en ik had het toch wel doorgehad." Als het aan hem ligt gaan ze na Secret Story verder met hun relatie. "We hebben echt een relatie en zijn allebei verliefd. Als het goed is zie ik haar over vijf weken weer als ze de finale haalt. We hebben al afgesproken dat we samen alle afleveringen samen terug gaan kijken."
Wat een sukkel
Falex kijkt alles gewoon 2xquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij ging toch samen met gerard de zooi terugkijken?
of zit gerard straks ook weer met haar opgescheept?!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:18 schreef beequeen het volgende:
Jo ging voor haar vlekjes naar een ostheopaat?
Op zn Hyves staat hetzelfde. Volgens mij is net zoals bij alle andere bewoners op de avond van de exit, dus gisteren, direct erna geschreven. Dus voor hij beelden gezien heeft of met familie of vrienden gesproken heeft. Kan me niet voorstellen dat ie anders nog zo positief zou zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:17 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Wat een sukkel
[/plaatvoorjekop]quote:Alex: "Ik neem Laura niets kwalijk. Het was een moeilijke missie en ik had het toch wel doorgehad." Als het aan hem ligt gaan ze na Secret Story verder met hun relatie. "We hebben echt een relatie en zijn allebei verliefd. Als het goed is zie ik haar over vijf weken weer als ze de finale haalt. We hebben al afgesproken dat we samen alle afleveringen samen terug gaan kijken."
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:06 schreef Blackprinces het volgende:
weet je wat ik me helemaal niet kan voorstellen?
Heb net eens op ss site gekeken...mo en jo hebben nog fans ook
de grootste golddigger ooitquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Op zn Hyves staat hetzelfde. Volgens mij is net zoals bij alle andere bewoners op de avond van de exit, dus gisteren, direct erna geschreven. Dus voor hij beelden gezien heeft of met familie of vrienden gesproken heeft. Kan me niet voorstellen dat ie anders nog zo positief zou zijn.
Laura heeft vandaag nog geen 1 (!!!!) keer over Alex gesproken, maar wel continu over hoe fakking kut het is dat haar kluis gehalveerd is. Wat een weggooier, eentje die over lijken gaat met dr flaporen.
Ja, Jo is eigenlijk stiekem een bekstekkende schorpioen en moet af en toe haar harnas laten masseren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:18 schreef beequeen het volgende:
Jo ging voor haar vlekjes naar een ostheopaat?
Hebben we toch nog iets gevonden wat ze vol overgave blijft proberen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |