dat is zeker zo inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:09 schreef rico80 het volgende:
Eigenlijk vind ik Maik, hoe saai ook, wel een soort van stoer. Ik ga m steeds meer waarderen. Er zijn weinig mannen die zo nonchalant over een borstverkleining praten, of even tussen neus en lippen door melden dat ze bi zijn, of die de confrontatie met zn ex en Mo zo belachelijk ontspannen ondergaat.
sharon heeft op maik gedrukt. Ze heeft het goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:10 schreef meneertje1972 het volgende:
Hallo net naar de kapper geweest is er gedrukt?
Ik zie Joanna in de tuin op tv en ze gaat praten over Dennis en meteen Stream Lock.
laat zien !!! toch niet bij stervio he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:10 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik zie Joanna in de tuin op tv en ze gaat praten over Dennis en meteen Stream Lock.
Laat dat maar aan Hummie over.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:08 schreef Stability het volgende:
ik vraag het me nog steeds af....hoe hebben ze dit groepje in godsnaam zo bijelkaar gekregen?!
En verdiendquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:05 schreef Urb het volgende:
On the up-side Sharon heeft nu dus zo'n 37.000 in d'r kluis.![]()
![]()
teruglezen, loser....quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:10 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja Sharon op maik, goed.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:10 schreef meneertje1972 het volgende:
Die hebben een disco en wij zijn niet uitgenodigd. Wij zijn te goed in discodansen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:10 schreef superkokje het volgende:
waarom is flip en jo zijn toch geblocked
zeker eieren
oops haha, ja Maik is zn geheim kwijtquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:10 schreef meneertje1972 het volgende:
ja , dat is volgens mij ook niet een van de slimstenquote:
Lijkt er wel op jah, ze zijn volop aan het plannen al...quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:12 schreef Blackprinces het volgende:
zijn mo en mail nu al afscheid aan t nemen?? Ze hebben nog een week hoor....
zucht.....en niemand die dan zegt gedraag je dan ook niet zoquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:12 schreef rico80 het volgende:
Haha Moniek zegt: "Hallo we zijn 30 we zijn geen kinderen meer"
oh...dat beseft ze dus welquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:12 schreef rico80 het volgende:
gedraag je daar dan ook naar viezen kudtquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:12 schreef rico80 het volgende:
Nee bij mijn broertje hier.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:10 schreef Stability het volgende:
[..]
laat zien !!! toch niet bij stervio he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |