Ik zie geen NL tanks die de no fly zone in Libie handhaven....quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:59 schreef Pumatje het volgende:
[..]
christ
een stuk belangrijker dan 19 fokkin vliegtuigen..
QRA geen QRFquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:25 schreef gelly het volgende:
Sluiting van LWD was sowieso een rare keus geweest qua QRF en SAR taken. Komen nog de internationale oefeningen bij.
het een hangt vast aan het ander, de KL, KLu en KM kunnen niet zonder elkaar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:46 schreef Dutchnative het volgende:
Hebben wij echt nog wel een uitgebreid leger nodig?
Los van de ontslagen die zouden vallen.
Dat heet gewoon ombuiging van geldstromen. Je kan wel investeren en bezuinigen tegelijk, als je de hele vloot tanks er uit gooit hou je geld over en kan je tegelijk een percentage investeren in drones, zo moeilijk economisch principe lijkt me dat toch niet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Nogmaals: "bezuinigen maar tevens investeren in de Krijgsmacht". Waar halen ze in hemelsnaam die kreet vandaan?
Dat durf jij met droge ogen te geloven?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heet gewoon ombuiging van geldstromen. Je kan wel investeren en bezuinigen tegelijk, als je de hele vloot tanks er uit gooit hou je geld over en kan je tegelijk een percentage investeren in drones, zo moeilijk economisch principe lijkt me dat toch niet?
Het is gewoon zo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat durf jij met droge ogen te geloven?
Ik heb het over de algemene situatiequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
het een hangt vast aan het ander, de KL, KLu en KM kunnen niet zonder elkaar.
Als de Tweede Kamer IETS niet snapt dan zijn het economische principesquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heet gewoon ombuiging van geldstromen. Je kan wel investeren en bezuinigen tegelijk, als je de hele vloot tanks er uit gooit hou je geld over en kan je tegelijk een percentage investeren in drones, zo moeilijk economisch principe lijkt me dat toch niet?
Ik snap deze vergelijking niet. Valt geloof ik ook helemaal niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is gewoon zo.
Wanneer ik m'n Bentley verkoop hou ik nog wel geld over voor een Toyota terwijl ik de rest in m'n zak steek.
Natuurlijk wel, tankbrigades zijn duurder dan 2 drones.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik snap deze vergelijking niet. Valt geloof ik ook helemaal niet te vergelijken.
Dan zal jij de wijsheid wel in pacht hebben, denk ik dan maar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, tankbrigades zijn duurder dan 2 drones.
Alleen hebben we het niet over Bentleys en Toyotas, maar over een Bentley tegenover een stel fietsen. Je kunt je nog steeds verplaatsen, maar minder snel, minder ver en in weer en wind.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is gewoon zo.
Wanneer ik m'n Bentley verkoop hou ik nog wel geld over voor een Toyota terwijl ik de rest in m'n zak steek.
Er is helemaal geen noodzaak om drones te kopen, die komen er dus ook niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, tankbrigades zijn duurder dan 2 drones.
Ben dan ook meer actief binnen de economie dan binnen de artillerie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan zal jij de wijsheid wel in pacht hebben, denk ik dan maar.
Ja dus?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Alleen hebben we het niet over Bentleys en Toyotas, maar over een Bentley tegenover een stel fietsen. Je kunt je nog steeds verplaatsen, maar minder snel, minder ver en in weer en wind.
Zoals wat, meer benzine zuipen ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dus?
Ik zeg ook nergens dat functionaliteit behouden dient te worden, die Bentley kan ook meer dan die Toyota.
Doen de tanks ook, als je toch wijsneus wilt spelen.quote:
In dat geval: rust het hele leger uit met speren en knuppels! Functionaliteit is niet meer belangrijk!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dus?
Ik zeg ook nergens dat functionaliteit behouden dient te worden, die Bentley kan ook meer dan die Toyota.
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
In dat geval: rust het hele leger uit met speren en knuppels! Functionaliteit is niet meer belangrijk!
Mwah, ik vind raketten en drones tegenwoordig wat functioneler dan een bataljon tanks.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
In dat geval: rust het hele leger uit met speren en knuppels! Functionaliteit is niet meer belangrijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |