Het wordt weer tijd dat ze aandacht krijgt, dan maar weer haar gebroken hartje gebruiken. Wat een vorspelbaar stuk vreeten is het ook !!quote:
Dit is wel een heel toepasselijke typo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:32 schreef Vultarian het volgende:
dat zou heel goed hatelijk kunnen worden ja
Het laatste.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:35 schreef Blackprinces het volgende:
zijn ze nou boos op haar of zit ze gewoon weer te pruilen?
Ze pakt er weer even haar verbroken relatie bijquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:35 schreef Blackprinces het volgende:
zijn ze nou boos op haar of zit ze gewoon weer te pruilen?
Dank je eindelijk iemand die antwoord.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze pakt er weer even haar verbroken relatie bij
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:35 schreef Candyfreak het volgende:
Heerlijk dat we van het geklef van Laura en Alex af zijn!
Laura is ook echt een SLIJMBAL, gatverquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dank je eindelijk iemand die antwoord.
Lau is alweer aan het slijmen bij der
Liefquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:37 schreef beequeen het volgende:
Natuurlijk schat, je gelijk schat, absoluut waar schat.
Dat 'absoluut' ook, hč?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:37 schreef beequeen het volgende:
Natuurlijk schat, je gelijk schat, absoluut waar schat.
verwachtte je van laura nou echt dat ze ergens tegenin zou gaan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:38 schreef rico80 het volgende:
Wat loopt die Laura weer lekker mee te lullen zeg, ze kent heel die kerel niet en neemt het hele verhaal van Jo maar voor waar aan.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:38 schreef rico80 het volgende:
Waar komt heel dat flugelmeisjes verhaal eigenlijk vandaan? Bij Mama Jo of heeft Dennis dat zelf in die brief gezet?
Jo snapt niet dat dennis zijn leuter niet in zijn broek heeft kunnen houden, dan heeft hij niet van mij gehouden zegt JO. Laura beaamt dingen en eindigt steeds met haar gebruikelijke schat en dat snap ik. Ze wil een hartje maken, klein vouwen en verscheuren geloof ik. Verder is het herhaling op herhaling, dingen wat je allemaal hebt gehoord....quote:
Ik heb een relatie van 5 en een relatie van 6 jaar op die manier voltooid. Wel beide keren was ik de lul maar goed, 3,5 jaar, ik had ervoor getekend achterafquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:38 schreef Blackprinces het volgende:
lau gelooft niet dat ie niet van der gehouden heeft.
Anders had hij het niet 3.5 jaar volgehouden
Van mamajo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:38 schreef rico80 het volgende:
Waar komt heel dat flugelmeisjes verhaal eigenlijk vandaan? Bij Mama Jo of heeft Dennis dat zelf in die brief gezet?
Nou je hoort t, ze vertelt t netquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:39 schreef NenaLois het volgende:
[..]
welk verhaal? Ik hoorde wel iets van dat hij zich ''niet netjes gedragen zou hebben''
zo lief !!!!quote:
Nee dat mensen dr altijd vragen of ie wel te vertrouwen is....quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:39 schreef NenaLois het volgende:
[..]
welk verhaal? Ik hoorde wel iets van dat hij zich ''niet netjes gedragen zou hebben''
Die zal zo wel komen als de naam Dennis valtquote:
Laura kent wel heerlijk veel van die cliché zinnetjes hequote:Op vrijdag 8 april 2011 15:39 schreef Blackprinces het volgende:
jo heeft m blind vertrouwt altijd
mensen hebben haar altijd gewaarschuwd
Lau vertrouwen is de basis van je relatie
MamaJo heeft dit verteld. Dennis was op wintersport en heeft zich gruwelijk misdragen al die mensen die erbij waren schaamde zich voor Dennis..Jo heeft het maar een keer of tig herhaald. Terwijl ze zelf zo leuk bezig was in het huis liet hij zich pijpen in ruil voor een doos Flugelquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:38 schreef rico80 het volgende:
Net zo'n achterbuurt voetballer die een mediatraining gekregen heeft.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:41 schreef NenaLois het volgende:
''nu denk ik PRAKTISCH, ik voel nog zoveel liefde voor hem''
Wat een zinsgebruik van Joanna, slaat echt nergens op
neeeeeeeeeeeeeeee, dan moeten we er NOG vaker naar luisterenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:42 schreef danilel het volgende:
[..]
mag ik er een dikke vette kras op maken???
Zo te horen zit die er al op, hoor steeds hetzelfde bij Jojanka...quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:42 schreef danilel het volgende:
[..]
mag ik er een dikke vette kras op maken???
en ze is fiscaal jurist?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mo en hoogbegaafd gaat steeds minder op.
Ze heeft zelfs haar contract niet gelezen, hoe dat belastingtechnisch in elkaar zit. Met die inkomsten.
dat dacht ik ook net inddquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:43 schreef rico80 het volgende:
Welja gooi ook zn drankprobleem er ff tegenaan. Nou meid met zo'n figuur naast jou daar kan een dagelijkse fles Stroh-rum niet tegenop.
Op mij komt Laura gewoon NEP-lief overquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:43 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Goed luisteren, iemand opbeuren en zo zorgzaam
en dennis pakte die mee als ze naar bed gingenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:43 schreef beequeen het volgende:
Oh, Jo had ook flugeltjes in huis speciaal voor Dennis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat net te denken....quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:45 schreef rico80 het volgende:
Gatverdamme 1 stream waar je zo het kanaal van Geer inkijkt. Gooi dan alles uit.
Had ik er maar een cap van ja hahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik zat net te denken....
Hoe lang duurt het tot we dat als UI gaan zien hier
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:45 schreef Flashbox het volgende:
Ander woord voor pijpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ander woord voor pijpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:46 schreef danilel het volgende:
Geer in de neukbroek van Alex???[ afbeelding ]
hahahahquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Oh, daar is de SL. Ze waren dus te laat.
We weten nu dus al dat Dennix
1) Jo fysiek en mentaal mishandeld heeft
2) alcoholist is
3) haar tot een abortus heeft gedwongen
4) zich op vakantie heeft laten pijpen voor Flügel
Waarom dan nog een streamlock, er kan onmogelijk nog meer zijn zou je zeggen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:46 schreef Pearlbitch het volgende:
2) alcoholist is
Ja idd, deze mensen hebben of te weinig gezien of ze snappen niet dat dat gewoon nep gedoe is. En ze bedoelt het vast lief, en ze zegt ook ''jaa schatt ik begrijp je volkomen BLABLA KOTS'' maar dat is niet hoe het werkt. De meeste mensen kotsen daarvan.. en terecht ook.quote:
Omdat het kanquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:46 schreef Pearlbitch het volgende:
2) alcoholist is
Abortus? Heeft ze dat echt ook in de strijd gegooid?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:46 schreef Pearlbitch het volgende:
2) alcoholist is
Hij kan het hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:46 schreef danilel het volgende:
Geer in de neukbroek van Alex???[ afbeelding ]
Jij durft! Dat zijn de verhalen van Jo en die is niet in haar eerste leugen gestikt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:46 schreef Pearlbitch het volgende:
2) alcoholist is
yip, 14 dec.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
Abortus? Heeft ze dat echt ook in de strijd gegooid?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:46 schreef Pearlbitch het volgende:
2) alcoholist is
Ja of Laura, maar daarna idd één van die twee. Is het zinnigste wat ze uitkraamt in weken!quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:47 schreef IamCurious het volgende:
Mo weet zeker dat zij of Maik naar huis gaat donderdag
verdomd!!! Hij is aangekleedquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat zn badjas bij de was staat ....
Gaat er zo weer af, en niet alle streams zijn nu locked down dus valt meequote:
Bizar... Als alles waar is, en ik zeg als, dan ga je toch niet in een RLS zetten als je dit soort problemen nog moet verwerken?! Alles voor de reclamezuil/kijkcijfers blijkbaar :squote:
Hmm, staat idd, die kan niet meer in de wasmand gelegd worden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat zn badjas bij de was staat ....
ik vroeg me al af wie er bij Mo op bed lagquote:
Die schijn jij overigens graag op te zoekenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:44 schreef MargrietV het volgende:
BP is een slak, bij iedere RLS laat ze slijmsporen achter,
Lijkt net Alex zo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:50 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik vroeg me al af wie er bij Mo op bed lag
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:50 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik vroeg me al af wie er bij Mo op bed lag
of juist wel om er voor weg te lopenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:50 schreef rico80 het volgende:
[..]
Bizar... Als alles waar is, en ik zeg als, dan ga je toch niet in een RLS zetten als je dit soort problemen nog moet verwerken?! Alles voor de reclamezuil/kijkcijfers blijkbaar :s
Ik ben bang dat ze daar niet lang naar hoeven te zoekenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:50 schreef IamCurious het volgende:
Haha Mo is bang dat als Maik naar huis moet hij "dingen kan lezen en zien" , en daar wordt ze dan onzeker van.....
Dan ga je toch op vakantie, naar een of ander apres-ski oord, maar toch niet in een live programma?! Dat is in ieder geval wat Dennis gedaan heeft, en nu snap ik m.quote:
Het automatisme waarmee je aanneemt dat ze erover liegt is dan wel weer grappigquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij durft! Dat zijn de verhalen van Jo en die is niet in haar eerste leugen gestikt.
Aandacht etc. dit soort dingen zeg je toch niet in een RLS...Echt Tokkie gedrag en zichzelf willen profileren en interessant maken...Dit soort dingen blijft ze tot het einde herhalen/oprakelen....quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:50 schreef rico80 het volgende:
[..]
Bizar... Als alles waar is, en ik zeg als, dan ga je toch niet in een RLS zetten als je dit soort problemen nog moet verwerken?! Alles voor de reclamezuil/kijkcijfers blijkbaar :s
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:53 schreef chufi het volgende:
Ik moet iets doen om het af te sluiten.... Ik wil iets knippen of vouwen of zo....![]()
![]()
Ga Macrameeen
Ik heb geen flauw idee of de waarheid ooit eens is uitgesproken door Jojanka.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het automatisme waarmee je aanneemt dat ze erover liegt is dan wel weer grappig
tuurlijk wel geef dat kind een pen, zet haar met die pen een week op water en brood in de geheime kamer. en wel een week laten zitten natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:52 schreef beequeen het volgende:
Niks een pen Jo, die krijgt de rest ook niet.
Ja hč? Ik kijk niet voor niks al jaren naar RLS's, net als jij.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Het automatisme waarmee je aanneemt dat ze erover liegt is dan wel weer grappig
quote:
Right, dan ga je hulp zoeken bij een of andere hulpinstantie. Dan ga je niet voor een tv programma je shit vertellenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dan ga je toch op vakantie, naar een of ander apres-ski oord, maar toch niet in een live programma?! Dat is in ieder geval wat Dennis gedaan heeft, en nu snap ik m.
Die gast is zo onsportief, net als met die telefoon.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:56 schreef Blackprinces het volgende:
flip weer zeiken dat sharon gedrukt heeft
mwah ze heeft het in verdekte taal (zoals gewoonlijk) kenbaar gemaakt, maar het was er duidelijk uit te halen (is volgens mij ook een filmpje van, door Flashbox gemaakt)quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Right, dan ga je hulp zoeken bij een of andere hulpinstantie. Dan ga je niet voor een tv programma je shit vertellen
Als je er hulp bij krijgt en niet alles van ze pikt kan het best.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat is Mo trouwens weer afschuwelijk opgewekt.
Maik krijgt z'n handen nog vol na SSt. Leven met een bordie valt niet mee
Wat een egoistquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:56 schreef Blackprinces het volgende:
flip weer zeiken dat sharon gedrukt heeft
Sharon heeft democratisch besloten op het knopje te drukken. Huldequote:Op vrijdag 8 april 2011 15:57 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik zoek me rot, maar vraag het maar even: is er niet democratisch besloten wie er mag drukken?
Dit dus! Maar haar webshop en de tietenkliniek moesten gepromoot worden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:56 schreef mangalie het volgende:
Right, dan ga je hulp zoeken bij een of andere hulpinstantie. Dan ga je niet voor een tv programma je shit vertellen
Niet te vergeten dat ze daarin unaniem was!quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Sharon heeft democratisch besloten op het knopje te drukken. Hulde
nog niet helemaal zeker, maar zeer waarschijnlijk opquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:58 schreef jesje1982 het volgende:
ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen maar waarop heeft sharon gedrukt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een knop
nou ze heeft aan de deur aangebeld om te gaan drukkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:58 schreef jesje1982 het volgende:
ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen maar waarop heeft sharon gedrukt?
He he, wat goed, dat gezeik over wie er mag drukken zegquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Sharon heeft democratisch besloten op het knopje te drukken. Hulde
en zijn dreigingen komen nooit in de dailies. Altijd positieve beelden van ons Flipke.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:57 schreef Day het volgende:
Hoor ik flip nou weer dreigen dat hij iemand gaat nomineren?
thnxquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:58 schreef danilel het volgende:
[..]
nog niet helemaal zeker, maar zeer waarschijnlijk op maik
ja precies om van te kotsenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:58 schreef itsme het volgende:
[..]
en zijn dreigingen komen nooit in de dailies. Altijd positieve beelden van ons Flipke.
Het is te komisch gewoon.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:58 schreef itsme het volgende:
Jo is bezig met nominaties zegt mo?
wtf?en of ze afspraken maken vraagt Mo en Flip. Nee doen ze niet.
nee niks.
wie?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:01 schreef rico80 het volgende:
Heeft iemand Laura al "Alex" horen zeggen vandaag?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:01 schreef beequeen het volgende:
Let op, Sharon's druk wordt ongeldig verklaard. Ik sweer het je. 200.000 fakking 5 zeker.
jah want mamajo wil dit niet hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:01 schreef beequeen het volgende:
Let op, Sharon's druk wordt ongeldig verklaard. Ik sweer het je. 200.000 fakking % zeker.
Ze is al wel terug idd......quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:01 schreef beequeen het volgende:
Let op, Sharon's druk wordt ongeldig verklaard. Ik sweer het je. 200.000 fakking % zeker.
nee, zie je hoe NEPquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:01 schreef rico80 het volgende:
echt, wat een doos hequote:Op vrijdag 8 april 2011 16:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze heeft der communiejurkje weer aangetrokken vandaag
Maar ik kan me niet voorstellen dat je dat een mensenleven lang volhoudt.Zo ja, dan verdien je de Nobelprijs voor de vredequote:Op vrijdag 8 april 2011 15:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als je er hulp bij krijgt en niet alles van ze pikt kan het best.
Maar kost veel therapie.
Ze moeten verzamelen op de rode bank om uitsluitsel te geven over wie op wie mag stemmen. Tel uit je winst.quote:
En dat maakt streamen nou juist zo leukquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:04 schreef NenaLois het volgende:
sorry, zit me echt te ergeren op laura en jo en flip
Zo een nep wijf maar wedden dat we in de daily haar grote verdriet (met zielig muziekje) zullen zien.quote:
alle geheimen eruit vanavondquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:04 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Wordt weer een lange SL als ik hoor wie er allemaal gaan drukken
Er is bij Sharon geen confrontatie geweest in de kamer......quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:04 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Wordt weer een lange SL als ik hoor wie er allemaal gaan drukken
Veel relatie's met bordie's gaan ook uit. Ook omdat borderliners veel wisselend zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar ik kan me niet voorstellen dat je dat een mensenleven lang volhoudt.Zo ja, dan verdien je de Nobelprijs voor de vrede
Nee wel al vaak kluisquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:01 schreef rico80 het volgende:
als dat zo is dan is het echt heel erg triestquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:04 schreef chufi het volgende:
Ze willen eerst weten wie op welk geheim drukt, maar je zult zien dat wanneer Jo binnen is dat de sirene gaat
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:05 schreef Gamey het volgende:
Laura tegen Maik: Ik ga op jou drukken, moet mijn kluis weer spekken want die lul heeft mijn halve kluis inhoud mee genomen
Echte liefde zo mooi
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:05 schreef Gamey het volgende:
Laura tegen Maik: Ik ga op jou drukken, moet mijn kluis weer spekken want die lul heeft mijn halve kluis inhoud mee genomen
Echte liefde zo mooi
indd, ze spreekt zichzelf altijd tegenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:06 schreef shomila het volgende:
Jo heeft ook gedrukt?Ze speelde vandaag het spel toch niet.
Vandaar het overleg op de rode bank. Mamajo is het hiet heul niet mee eens.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:05 schreef willllll het volgende:
joanna pist naast de pot alle geld is op als zij mag drukken
Wat een bitch! Echt zo nepquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:05 schreef Gamey het volgende:
Echte liefde zo mooi
Nee, ze heeft niet gedrukt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:06 schreef shomila het volgende:
Ik weet niet of ze border heeft hoor, heb er ook aan gedacht, maar het lijkt ook op een bipolaire stoornis (ernstige stemmingswisselingen)quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Veel relatie's met bordie's gaan ook uit. Ook omdat borderliners veel wisselend zijn.
En natuurlijk hun gedrag.
Korte termijn geheugen van 10 secondenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:06 schreef NenaLois het volgende:
[..]
indd, ze spreekt zichzelf altijd tegen
gezien het aantal mensen dat wil drukken, hebben we als redactie besloten te loten wie de druk krijgt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vandaar het overleg op de rode bank. Mamajo is het hiet heul niet mee eens.
krijgen we streamlockquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef Gamey het volgende:
[..]
gezien het aantal mensen dat wil drukken, hebben we als redactie besloten te loten wie de druk krijgt.
We hebben gekozen voor een getal onder de 1, joanna mag beginnen
Geen nachtrust kun je ook aardig para van worden, zeker als je er downers en peppers bij krijgt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze border heeft hoor, heb er ook aan gedacht, maar het lijkt ook op een bipolaire stoornis (ernstige stemmingswisselingen)
Snap je?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:06 schreef shomila het volgende:
Heb ik vandaag nog niets van gezien...quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef willllll het volgende:
en ineens is het liefdesverdriet van Joanna voorbij
Karim is ook geweest.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:08 schreef beequeen het volgende:
Opvallend, alleen Sharon, Jo en Flip naar de Kvdw.
maar gelukkig manipuleren we niet in dit programmaquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:09 schreef itsme het volgende:
Het lijkt alsof ze allemaal Maik mogen ondervragen of zo? snap er even geen fuck meer van.
Joanna naar kvdw en Laura? ik was eerst. Sharon zegt dat ze niet hoeft te stressen want de stem had haar al verteld dat ze misschien iemand anders eerst zouden vragen?
Moet je gewoon zeggen zo dat jij eerst was.
Hoi, ik heb je gemist gisteren met de liveshow.quote:
Karim en laura, toch ook?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:08 schreef beequeen het volgende:
Opvallend, alleen Sharon, Jo en Flip naar de Kvdw.
ik moest werkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi, ik heb je gemist gisteren met de liveshow.
Ongelooflijk zeg. Joanna moet voor?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:09 schreef Gamey het volgende:
[..]
maar gelukkig manipuleren we niet in dit programma
Oh ja, je hebt gelijk. Wrs moet iedereen en willen ze weten wie ze een druk op de rode knop gunnen. Ik ga het zonnetje nog maar even in. Ik zit me een partij op te winden. Sharon was gewoon de eerste die drukte. Punt!quote:
Sharon was als eerst, maar ze lieten Jo voor Laura gaan klopt geen hol van.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt gelijk. Wrs moet iedereen en willen ze weten wie ze een druk op de rode knop gunnen. Ik ga het zonnetje nog maar even in. Ik zit me een partij op te winden. Sharon was gewoon de eerste die drukte. Punt!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:12 schreef NenaLois het volgende:
Ik ga er even vandoor, tot straks maybe!
Arme jij. Gelukkig was Hendrik aanwezig met livestreams.quote:
jup door meerdere personen nog geen sirene gehadquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:13 schreef Chanel5 het volgende:
KVDW is open en er is gedrukt? heel verwarrend wat ze allemaal doen en afspreken.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup door meerdere personen nog geen sirene gehad
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:13 schreef Ginosa het volgende:
Fasten your seatbelts. Dat wordt straks een enorme SL na al dat drukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |