Het wordt weer tijd dat ze aandacht krijgt, dan maar weer haar gebroken hartje gebruiken. Wat een vorspelbaar stuk vreeten is het ook !!quote:
Dit is wel een heel toepasselijke typo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:32 schreef Vultarian het volgende:
dat zou heel goed hatelijk kunnen worden ja
Het laatste.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:35 schreef Blackprinces het volgende:
zijn ze nou boos op haar of zit ze gewoon weer te pruilen?
Ze pakt er weer even haar verbroken relatie bijquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:35 schreef Blackprinces het volgende:
zijn ze nou boos op haar of zit ze gewoon weer te pruilen?
Dank je eindelijk iemand die antwoord.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze pakt er weer even haar verbroken relatie bij
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:35 schreef Candyfreak het volgende:
Heerlijk dat we van het geklef van Laura en Alex af zijn!
Laura is ook echt een SLIJMBAL, gatverquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dank je eindelijk iemand die antwoord.
Lau is alweer aan het slijmen bij der
Liefquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:37 schreef beequeen het volgende:
Natuurlijk schat, je gelijk schat, absoluut waar schat.
Dat 'absoluut' ook, hč?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:37 schreef beequeen het volgende:
Natuurlijk schat, je gelijk schat, absoluut waar schat.
verwachtte je van laura nou echt dat ze ergens tegenin zou gaan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:38 schreef rico80 het volgende:
Wat loopt die Laura weer lekker mee te lullen zeg, ze kent heel die kerel niet en neemt het hele verhaal van Jo maar voor waar aan.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:38 schreef rico80 het volgende:
Waar komt heel dat flugelmeisjes verhaal eigenlijk vandaan? Bij Mama Jo of heeft Dennis dat zelf in die brief gezet?
Jo snapt niet dat dennis zijn leuter niet in zijn broek heeft kunnen houden, dan heeft hij niet van mij gehouden zegt JO. Laura beaamt dingen en eindigt steeds met haar gebruikelijke schat en dat snap ik. Ze wil een hartje maken, klein vouwen en verscheuren geloof ik. Verder is het herhaling op herhaling, dingen wat je allemaal hebt gehoord....quote:
Ik heb een relatie van 5 en een relatie van 6 jaar op die manier voltooid. Wel beide keren was ik de lul maar goed, 3,5 jaar, ik had ervoor getekend achterafquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:38 schreef Blackprinces het volgende:
lau gelooft niet dat ie niet van der gehouden heeft.
Anders had hij het niet 3.5 jaar volgehouden
Van mamajo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:38 schreef rico80 het volgende:
Waar komt heel dat flugelmeisjes verhaal eigenlijk vandaan? Bij Mama Jo of heeft Dennis dat zelf in die brief gezet?
Nou je hoort t, ze vertelt t netquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:39 schreef NenaLois het volgende:
[..]
welk verhaal? Ik hoorde wel iets van dat hij zich ''niet netjes gedragen zou hebben''
zo lief !!!!quote:
Nee dat mensen dr altijd vragen of ie wel te vertrouwen is....quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:39 schreef NenaLois het volgende:
[..]
welk verhaal? Ik hoorde wel iets van dat hij zich ''niet netjes gedragen zou hebben''
Die zal zo wel komen als de naam Dennis valtquote:
Laura kent wel heerlijk veel van die cliché zinnetjes hequote:Op vrijdag 8 april 2011 15:39 schreef Blackprinces het volgende:
jo heeft m blind vertrouwt altijd
mensen hebben haar altijd gewaarschuwd
Lau vertrouwen is de basis van je relatie
MamaJo heeft dit verteld. Dennis was op wintersport en heeft zich gruwelijk misdragen al die mensen die erbij waren schaamde zich voor Dennis..Jo heeft het maar een keer of tig herhaald. Terwijl ze zelf zo leuk bezig was in het huis liet hij zich pijpen in ruil voor een doos Flugelquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:38 schreef rico80 het volgende:
Net zo'n achterbuurt voetballer die een mediatraining gekregen heeft.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:41 schreef NenaLois het volgende:
''nu denk ik PRAKTISCH, ik voel nog zoveel liefde voor hem''
Wat een zinsgebruik van Joanna, slaat echt nergens op
neeeeeeeeeeeeeeee, dan moeten we er NOG vaker naar luisterenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:42 schreef danilel het volgende:
[..]
mag ik er een dikke vette kras op maken???
Zo te horen zit die er al op, hoor steeds hetzelfde bij Jojanka...quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:42 schreef danilel het volgende:
[..]
mag ik er een dikke vette kras op maken???
en ze is fiscaal jurist?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mo en hoogbegaafd gaat steeds minder op.
Ze heeft zelfs haar contract niet gelezen, hoe dat belastingtechnisch in elkaar zit. Met die inkomsten.
dat dacht ik ook net inddquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:43 schreef rico80 het volgende:
Welja gooi ook zn drankprobleem er ff tegenaan. Nou meid met zo'n figuur naast jou daar kan een dagelijkse fles Stroh-rum niet tegenop.
Op mij komt Laura gewoon NEP-lief overquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:43 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Goed luisteren, iemand opbeuren en zo zorgzaam
en dennis pakte die mee als ze naar bed gingenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:43 schreef beequeen het volgende:
Oh, Jo had ook flugeltjes in huis speciaal voor Dennis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat net te denken....quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:45 schreef rico80 het volgende:
Gatverdamme 1 stream waar je zo het kanaal van Geer inkijkt. Gooi dan alles uit.
Had ik er maar een cap van ja hahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik zat net te denken....
Hoe lang duurt het tot we dat als UI gaan zien hier
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:45 schreef Flashbox het volgende:
Ander woord voor pijpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ander woord voor pijpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |