In elk geval socialer en beter aangepast.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:46 schreef Day het volgende:
Karim bewijst weer dat hij een stuk intelligenter is dan Mo.
Hoe oud is hij dan? Ik dacht een jaar of 8/9? Dan was ze er vroeg bij....quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:46 schreef mevrouwdebok het volgende:
joanne is een ballon aan het maken voor haar broertje ,die is zo jarig ( ik denk overigens nog steeds dat het haar zoontje is !)
Ik vind het wel sterk, hoe hij de negatieve woorden van Mo meteen weet te vertalen naar een positief iets, waar ze wat aan kan hebben...quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In elk geval socialer en beter aangepast.
Idd baarbij is hij ook sociaal intelligentquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:46 schreef Day het volgende:
Karim bewijst weer dat hij een stuk intelligenter is dan Mo.
Insinueer je nu incest?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:46 schreef mevrouwdebok het volgende:
joanne is een ballon aan het maken voor haar broertje ,die is zo jarig ( ik denk overigens nog steeds dat het haar zoontje is !)
Lol, zij hoort alleen maar dat ze het goed doet hoor, verspilde moeite. Zo kom je niet door dat bord voor haar hoofd heen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik vind het wel sterk, hoe hij de negatieve woorden van Mo meteen weet te vertalen naar een positief iets, waar ze wat aan kan hebben...
Ik maak er van dat Jojanka tienermoeder is, wat niets te maken hoeft te hebben met incestquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Insinueer je nu incest?
Fuck your mother and your son will be your brother.
En positiever.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In elk geval socialer en beter aangepast.
Dat weet ik, het aloude communicatieprobleem tussen man en vrouw, maar toch goeie poging van Karimquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, zij hoort alleen maar dat ze het goed doet hoor, verspilde moeite. Zo kom je niet door dat bord voor haar hoofd heen.
Ze hoort het totaal niet. Neg zoals ze maik net niet heeft gehoord.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, zij hoort alleen maar dat ze het goed doet hoor, verspilde moeite. Zo kom je niet door dat bord voor haar hoofd heen.
Oh, gelukkig, hoef ik dat irritante beeld niet meer te zienquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:50 schreef minzo het volgende:
Nu kan trouwens Laura helemaal niet meer kriebelen
Want wij wisten vantevoren al dat Maik deze confrontatie kreeg en dat zij Johanna's vriendje had ingepikt. Tuurlijk....quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:49 schreef Day het volgende:
[..]
En positiever.
Ik snap gwoon niet dat ze dit weer om haar kan laten draaien. Maik is geconfronteerd, eigenlijk gewoon (terecht) te kakken gezet, maar het schaadt haar en daarom staat ze laag in de poll.
ja laura is me daar wel een beetje heel erg mee bezig. ze verwacht echt dat ze als sterren ontvangen worden ,straks in nederland..wat zal ze op haar bek gaan hahahahahaha heerlijk !quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:50 schreef beequeen het volgende:
Saaie Laura vertelde dat de schrijvende pers eerst contact op moeten nemen met de buddies als ze iets willen publiceren over de bewoners. Het idee alleen al dat ze denkt dat Story of Party überhaupt geïnteresseerd is in de bewoners en zich daar dan iets van aantrekken.
Ik hoor haar idd alleen maar zeuren, mauwen en klagenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:50 schreef minzo het volgende:
Maar wel liggen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:50 schreef minzo het volgende:
Precies. Zij is altijd het slachtoffer. Daarom ben ik ook heel benieuwd naar haar slijmfilmpje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Want wij wisten vantevoren al dat Maik deze confrontatie kreeg en dat zij Johanna's vriendje had ingepikt. Tuurlijk....![]()
Dat bijna iedereen zat is van haar gekonkel, gejank, gecommandeer en gekleuter dat gaat er niet in, het ligt aan iemand anders, niet aan haar slabek en karakter, nee hoor, echt niet.....
Haha, wat voor vrouwen kom jij tegen joh? Mag hopen dat je niet alleen Mo's kent.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:50 schreef Capt1caveman het volgende:
Dat weet ik, het aloude communicatieprobleem tussen man en vrouw, maar toch goeie poging van Karim
En van die paar mensen díe kijken vindt het merendeel haar nog een ijskonijnzlottyhoerflappie ook nog die haar met de nek zullen aankijken. Pricelessquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:51 schreef Stability het volgende:
[..]
ja laura is me daar wel een beetje heel erg mee bezig. ze verwacht echt dat ze als sterren ontvangen worden ,straks in nederland..wat zal ze op haar bek gaan hahahahahaha heerlijk !
gewoon alle2 afzeiken, hup weg met die mokkelsquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:49 schreef NenaLois het volgende:
Ik vind dat het afzeiken van Mo nu wel weer naar Jo mag verplaatsten.
behalve haar familie en alle opa's en oma's van het bejaardentehuis.....en oh ja, niet te vergeten de kleutertjes uit haar klasjequote:Op vrijdag 8 april 2011 14:52 schreef rico80 het volgende:
[..]
En van die paar mensen díe kijken vindt het merendeel haar nog een ijskonijnzlottyhoerflappie ook nog die haar met de nek zullen aankijken. Priceless
Laura mag ook wel wegquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon alle2 afzeiken, hup weg met die mokkels
En daar zijn we weer terug bij het hoge iq, en lage eq van Moody Mo......quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:52 schreef patrick37 het volgende:
die mo spoort echt niet!
ze moet eens naar haarzelf kijken als ze wil begrijpen waarom ze laatste staat in de populariteitspolls.
continue janken,klagen,roddelen,dat zijn de redenen dat de kijkers je niet mogen!
DIE GOOIEN WE ER ACHTER AAN HET HUIS UIT, OOK EEN DOMME DOOSquote:
yeey, hehe eindelijk een keer niet JOquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:54 schreef snetje het volgende:
yes! Mo helpt Sharon met het geheim van Maik .... Maik wil niet dat zijn pot naar Jo gaat
Oeh, dan alleen nog maar de geheimen van Jo en Karim....quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:54 schreef snetje het volgende:
yes! Mo helpt Sharon met het geheim van Maik .... Maik wil niet dat zijn pot naar Jo gaat
zou hij durven, dan kan ik daar alleen maar respekt voor opbrengenquote:
Genoeg vrouwen waar ik heel prettig mee om kan gaan, maar ook veel waar het heel moeilijk mee praten isquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, wat voor vrouwen kom jij tegen joh? Mag hopen dat je niet alleen Mo's kent.
Je vergeet ome Jan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:53 schreef Stability het volgende:
behalve haar familie en alle opa's en oma's van het bejaardentehuis.....en oh ja, niet te vergeten de kleutertjes uit haar klasje
ach, hij heeft een hele dikke beton plaat voor zn hoofd, dus ......... wie weet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zou hij durven, dan kan ik daar alleen maar respekt voor opbrengen
Eensch!quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zou hij durven, dan kan ik daar alleen maar respekt voor opbrengen
Hooguit wat lurken, posten iig nietquote:
Ah, dan dus sommige vrouwen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:55 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen waar ik heel prettig mee om kan gaan, maar ook veel waar het heel moeilijk mee praten is
Generaliseren is makkelijk inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah, dan dus sommige vrouwen.Nuance is belangrijk.
Dat is andersom net zo hoor, sommige mannen kan ik dan weer niks mee.
denk ik ook ja....maar het zou al mooi zijn als hij alles ging lezen over hem en zijn hoofdprijs laura hahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hooguit wat lurken, posten iig niet.
Alex komt vanavond ook niet in de show ze vinden hem saai! Johanna heeft zijn plek in gepikt! Hahahaquote:
wat zeg jij nou, hoofdluisquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:57 schreef Stability het volgende:
[..]
denk ik ook ja....maar het zou al mooi zijn als hij alles ging lezen over hem en zijn hoofdprijs laura hahaha
Kunnen ze beter stemmen. Dan wint sharon sowieso. Krijgt dan stemmen van geer, karim, laura en mo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:56 schreef IamCurious het volgende:
Mo meent het! (wil getal onder de tien vooraf afspreken)
De enige toekomstige (ex)bewoner die mss gaat posten hier is Gerard, de rest niet, ookal kent Monique FOK! zal ze zeker niet gaan reageren na alle negatieve commentsquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:57 schreef Stability het volgende:
[..]
denk ik ook ja....maar het zou al mooi zijn als hij alles ging lezen over hem en zijn hoofdprijs laura hahaha
ja maar bart zei dat hij morgen (vandaag dus) in de studio zou zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:58 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Alex komt vanavond ook niet in de show ze vinden hem saai! Johanna heeft zijn plek in gepikt! Hahaha
Achter de schermen raden ze meestal af om de eerste weken op forums te gaan zoeken, zeker als het nogal negatief is. Alex is wel zo'n angsthaas om dat inderdaad een paar weken dan ook niet te doen. Bij Aaf heb ik het idee dat ze niet eens met een pc kan omgaan....quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:57 schreef Stability het volgende:
[..]
En die Johanna komt weer met leugentjes om bestwil, zichzelf positief in de picture zetten, dat wil ieder model.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:58 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Alex komt vanavond ook niet in de show ze vinden hem saai! Johanna heeft zijn plek in gepikt! Hahaha
beide gevallen succes verzekerd.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:59 schreef Day het volgende:
[..]
Kunnen ze beter stemmen. Dan wint sharon sowieso. Krijgt dan stemmen van geer, karim, laura en mo.
ja, maar als gerard eruit is, is de finale al geweest en is de cos opgehoudenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De enige toekomstige (ex)bewoner die mss gaat posten hier is Gerard, de rest niet, ookal kent Monique FOK! zal ze zeker niet gaan reageren na alle negatieve comments
denk eerder dat Aafke alles al heeft gelezen wat los en vast zitquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Achter de schermen raden ze meestal af om de eerste weken op forums te gaan zoeken, zeker als het nogal negatief is. Alex is wel zo'n angsthaas om dat inderdaad een paar weken dan ook niet te doen. Bij Aaf heb ik het idee dat ze niet eens met een pc kan omgaan....
Dat is dan wel goed van Moquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:59 schreef beequeen het volgende:
Mo wil echt niet dat Jo op het geheim van Maik drukt en terecht. Ze sluist haar pot direct door naar Flip.
Ik geloof ook wel dat Alex in de daily komt, ze hebben verder te weinig uitzendmateriaal, vandaar dat Johanna ook langskomt om dat gat op te vullenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:59 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar bart zei dat hij morgen (vandaag dus) in de studio zou zijn
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Achter de schermen raden ze meestal af om de eerste weken op forums te gaan zoeken, zeker als het nogal negatief is. Alex is wel zo'n angsthaas om dat inderdaad een paar weken dan ook niet te doen. Bij Aaf heb ik het idee dat ze niet eens met een pc kan omgaan....
Dat is wel waar Jojanka meteen mee aankwam..... Wel een sterke opmerking van haar, gezien alle reclame die zij (Jojanka) al in de streams en shows heeft uitgekraamd.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:00 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
En die Johanna komt weer met leugentjes om bestwil, zichzelf positief in de picture zetten, dat wil ieder model.
En ze dwingt natuurlijk af dat getal vóór het stemmen tegen haar te zeggen, anders stuurt ze mamabitch op hun af.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:56 schreef IamCurious het volgende:
Mo meent het! (wil getal onder de tien vooraf afspreken)
Ze pierced iig wel met handschoentjes aan.quote:
ja normaal staat het toch ook wel ergens nu staat er al sinds vanmorgen op tv '' Maik zet ex-vriendin Johanna aan de kant. Zij vertelt vanavond in de studio haar kant van het verhaal''quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:59 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar bart zei dat hij morgen (vandaag dus) in de studio zou zijn
Ach, die geheimen moeten er zo snel mogelijk uit, iedereen kent ze al..........weg ermee en een ander spel gaan spelenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:01 schreef rico80 het volgende:
Dit is echt schandalig hoe besproken wordt wie en hoe zn geheim geheim geraden gaat worden :s
Dat doen ze al weken en het komt er nu op aan hè? Er zijn nog maar 3 geheimen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:01 schreef rico80 het volgende:
Dit is echt schandalig hoe besproken wordt wie en hoe zn geheim geheim geraden gaat worden :s
1 keer hoesten en je oren zijn net zo groot als die van Lau.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:02 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze pierced iig wel met handschoentjes aan.
[ afbeelding ]
ze geven der idd veel aandacht voor een niet bewoner van het huis..quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:00 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
En die Johanna komt weer met
leugentjes om bestwil, zichzelf positief in de picture zetten, dat wil ieder model.
Weet ik wel, maar er wordt nu wel heel erg open en bloot met Maik erbij alles besproken. Er wordt niet eens meer gefluisterd of gehint, ze spreken gwoon af dat we met zn allen zo even zn littekens gaan bekijken wtf ?!quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doen ze al weken en het komt er nu op aan hè? Er zijn nog maar 3 geheimen.
En een gunfactor telt inmiddels ook mee.
maar wat hebben wij aan een johanna in de studio??? die is alleen maar in het verhaal gekomen wegens eigen promotie...voor haar modellen werk. ze heeft in feite niks met sst te maken vind ik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:02 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
ja normaal staat het toch ook wel ergens nu staat er al sinds vanmorgen op tv '' Maik zet ex-vriendin Johanna aan de kant. Zij vertelt vanavond in de studio haar kant van het verhaal''Maar zeg zelf Alex is ook niet echt boeiend.. Hoogstens 5 minuutjes
Nee hoor, hij heeft in een gesprek met Karim al dichterbij gezeten, maar Karim wist hem op een ander spoor te zettenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:03 schreef NenaLois het volgende:
Gerard zit nu wel voor het eerst dichtbij (geheim karim)
Maik zet ex-vriendin Johanna aan de kantquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:04 schreef Stability het volgende:
[..]
maar wat hebben wij aan een johanna in de studio??? die is alleen maar in het verhaal gekomen wegens eigen promotie...voor haar modellen werk. ze heeft in feite niks met sst te maken vind ik.
gewoon een ingelastte scene gisteren dus
Gebrek aan geschikte/boeiende content om uit te zenden, daarom is hiervoor gekozen denk ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:04 schreef Stability het volgende:
[..]
maar wat hebben wij aan een johanna in de studio??? die is alleen maar in het verhaal gekomen wegens eigen promotie...voor haar modellen werk. ze heeft in feite niks met sst te maken vind ik.
de zoveelste blunder van nep5quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef rico80 het volgende:
[..]
Maik zet ex-vriendin Johanna aan de kant
Ik weet het niet hoor, maar je kunt je ex niet aan de kant zetten. Dan is het je ex nog niet.
Wat Dark zegt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:04 schreef rico80 het volgende:
Weet ik wel, maar er wordt nu wel heel erg open en bloot met Maik erbij alles besproken. Er wordt niet eens meer gefluisterd of gehint, ze spreken gwoon af dat we met zn allen zo even zn littekens gaan bekijken wtf ?!
Lijkt me meer dat zij in de uitzending is gehaald als een soort dilemma voor Maik, wat weer voor een reactie van Monique heeft gezorgd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:04 schreef Stability het volgende:
[..]
Ow, thnx.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:04 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft in een gesprek met Karim al dichterbij gezeten, maar Karim wist hem op een ander spoor te zetten
quote:
Ze moeten toch wat verzinnen. Iedere vrijdag is de geëlimineerde te gast en ik denk niet dat Alex programmavullend is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:04 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:57 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Generaliseren is makkelijk inderdaad
lol, Alex is idd niet zo spraakzaamquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat Alex in de daily komt, ze hebben verder te weinig uitzendmateriaal, vandaar dat Johanna ook langskomt om dat gat op te vullen
Grappig, mijn vriend kwam een kwartier geleden binnenwandelen en zei precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef rico80 het volgende:
[..]
Maik zet ex-vriendin Johanna aan de kant
Ik weet het niet hoor, maar je kunt je ex niet aan de kant zetten. Dan is het je ex nog niet.
bart is gewoon bang dat ie plak , smak en klef kusjes van alex krijgtquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze moeten toch wat verzinnen. Iedere vrijdag is de geëlimineerde te gast en ik denk niet dat Alex programmavullend is.
tja, blijkbaar denkt SST dat wij dat allemaal zo leuk vinden om haar nog een x te zien.. Ik vind ook dat die aandacht voor haar nu een beetje teveel is.. Maar ook raar want over Alex staat er niks.. Alsof hij niet bestaat. ook al vind ik hem niet boeiend maar meer irritant.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:04 schreef Stability het volgende:
[..]
maar wat hebben wij aan een johanna in
de studio??? die is alleen maar in het verhaal gekomen wegens eigen promotie...voor haar modellen werk. ze heeft in feite niks met sst te maken vind ik.
en Gerard: Fennekequote:Op vrijdag 8 april 2011 15:07 schreef waxmask het volgende:
Na die Johanna, wie kan er dan nog meer komen opdraven in Portugal? We nemen ze even met U door:
Mo: Pim of Top Gun
Jo: Dennis
Lau: Knuffelbuddy (niet Alex, maar een andere loser die er jaren achteraan zeulde)
Sharon: Die Jappen waar ze "Fak you, I hope you all die" tegen zei.
Flip: Femke (course)
Of dat Alex meteen een vriendje in hem ziet.......quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:08 schreef Stability het volgende:
[..]
bart is gewoon bang dat ie plak , smak en klef kusjes van alex krijgt
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:08 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:09 schreef Flashbox het volgende:
En willen jullie vooral Bommie niet naar deze Filmpjes verwijzen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bart ziet hij als ze nieuwe mattiequote:Op vrijdag 8 april 2011 15:09 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Of dat Alex meteen een vriendje in hem ziet.......
Het zijn alletwee wel prutsers
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:08 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Bart ziet hij als ze nieuwe mattie
Middag ik ben er weer
Welkom terugquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Bart ziet hij als ze nieuwe mattie
Middag ik ben er weer
![]()
![]()
Ze heeft zijn boek gekregen, hij is echt exit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:11 schreef waxmask het volgende:
Dat Alex niet in de uitzending zit vanavond wil alleen maar zeggen dat hij dus nog is gebleven. Misschien op 1 van de geheime kamers of anders "achter" in afwachting van het vervolg. Het gaat nog wel een staartje krijgen voor Flauwe Lau.....
![]()
![]()
Bart is de shizzle en kan hij lekker meer chillen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:11 schreef bollokus het volgende:
![]()
alex heeft dadelijk ook een vriendje,,,, die is presentator
![]()
![]()
Dat hoop ik niet kan Alex niet uitstaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:11 schreef waxmask het volgende:
Dat Alex niet in de uitzending zit vanavond wil alleen maar zeggen dat hij dus nog is gebleven. Misschien op 1 van de geheime kamers of anders "achter" in afwachting van het vervolg. Het gaat nog wel een staartje krijgen voor Flauwe Lau.....
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bart is de shizzle en kan hij lekker meer chillen.
Ik geloof niet dat Alex nog in SST zit, die zie je gewoon vanavond voorbij vliegen in de reguliere uitzendingquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:11 schreef waxmask het volgende:
Ben benieuwd wie er mee gaat lopen...quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:12 schreef Capt1caveman het volgende:
Lekker lastig voor Karim......
Iedereen zit dichtbij met die actrice, maar 1 verspreking van Karim, en ze hebben hem te pakken, ben ik bang...
Die komt vanavond hoi zeggen en dat was hetquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Alex nog in SST zit, die zie je gewoon vanavond voorbijvliegen in de reguliere uitzending.
Wel leuk voor Alex dan..... Komt zijn chille mattie met een cameraploeg langs om samen lekker op stap te gaan...quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bart is de shizzle en kan hij lekker meer chillen.
ja zo net bedacht:quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:11 schreef Blackprinces het volgende:
Hebben we al leuke dingen verzonnen voor de week van de angst?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:13 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Die komt vanavond hoi zeggen en dat was het
kunnen ze niet maken dat hij meer zegt, gaat iedereen bellen dat net 5 geluidsproblemen heeft.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:13 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Die komt vanavond hoi zeggen en dat was het
Ik hoop dat ze een teddybeer geven, kan hij zijn kriebelreflex kwijt, denk dat hij daarvan moet afkicken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Alex nog in SST zit, die zie je gewoon vanavond voorbijvliegen in de reguliere uitzending.
Gevolgd door een directe exit als Alex het huis binnenkomtquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:14 schreef Stability het volgende:
[..]
ja zo net bedacht:
stem: WIL LAURA NAAR DE KAMER VAN DE WAARHEID KOMEN !
laura slentert er naartoe en gaat zitten....
LAURA.......VANAF NU NEEM JE ALEX WEER MEE NAAR BINNEN EN HET IS VERBODEN OM HEM TE KRIEBELEN, TE KUSSEN EN MET HEM OP BED TE LIGGEN!
HEB JE DAT GOED BEGREPEN LAURA?
laura: uh ja, stem
DAN MAG JE NU DE KAMER VD WAARHEID WEER VERLATEN. ALEX STAAT VOOR JE KLAAR IN HET LABYRINTH. NEEM HEM DIRECT MEE EN VERPEST JE MISSIE NIET !
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:14 schreef Stability het volgende:
[..]
ja zo net bedacht:
stem: WIL LAURA NAAR DE KAMER VAN DE WAARHEID KOMEN !
laura slentert er naartoe en gaat zitten....
LAURA.......VANAF NU NEEM JE ALEX WEER MEE NAAR BINNEN EN HET IS VERBODEN OM HEM TE KRIEBELEN, TE KUSSEN EN MET HEM OP BED TE LIGGEN!
HEB JE DAT GOED BEGREPEN LAURA?
laura: uh ja, stem
DAN MAG JE NU DE KAMER VD WAARHEID WEER VERLATEN. ALEX STAAT VOOR JE KLAAR IN HET LABYRINTH. NEEM HEM DIRECT MEE EN VERPEST JE MISSIE NIET !
Zal me dan niets verwonderen als hij aan de bar zegt"bij een rondje weggeven: "Mijn vriend is miljonair, zet maar op zijn rekening.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wel leuk voor Alex dan..... Komt zijn chille mattie met een cameraploeg langs om samen lekker op stap te gaan...
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal me dan niets verwonderen als hij aan de bar zegt"bij een rondje weggeven: "Mijn vriend is miljonair, zet maar op zijn rekening.
omdat hij zelf niet als eerste drukte...hele onsportieve verliezerquote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:18 schreef Stability het volgende:
omdat hij zelf niet als eerste drukte...hele onsportieve verliezer
Lol, zij wil de regels maken voor een spel waar ze zelf inzit...?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:18 schreef Berenjenafok het volgende:
Jo boooooos, gingen we geen afspraken maken?
zij wil overal de regels van bepalen toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, zij wil de regels maken voor een spel waar ze zelf inzit...?
dit dus hahahaaaquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:20 schreef Berenjenafok het volgende:
Je bent echt fakking dom dat je die discuusie gaat voeren tegen heel de groep! Je wilde toch je positie versterken?
Heks Jo
niet voor tepelcorrectie? heb hun nog niet borstverkleining horen zeggenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:22 schreef bull1966 het volgende:
LOL.
JoJo komt erachter dat ze de regie kwijt is
ik vind dat zij zichzelf voor schut zet met haar gedragquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:22 schreef bull1966 het volgende:
LOL.
JoJo komt erachter dat ze de regie kwijt is
Ja dat wil ze wel, het liefst ook nog wat iedereen mag zeggen en doen idd, die gaat zichzelf nog wel tegenkomen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:21 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zij wil overal de regels van bepalen toch?
ik hoop het ook!quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:23 schreef bollokus het volgende:
hopelijk gaat sherrie voor het goede en niet voor de tepel correctie
ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:23 schreef bollokus het volgende:
hopelijk gaat sherrie voor het goede en niet voor de tepel correctie
Maik wil niet dat zijn pot naar Jo gaat dus heeft Mo Sharon geholpen met het geheim...quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:22 schreef Vultarian het volgende:
[..]
niet voor tepelcorrectie? heb hun nog niet borstverkleining horen zeggen
ik heb wel eens tegen de tv gepraat hoor om te zeggen Jo slaap wandelddddddddddquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:23 schreef Stability het volgende:
allemaal ff telepathie met sharon doen NU
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik heb wel eens tegen de tv gepraat hoor om te zeggen Jo slaap wandeldddddddddd
Denk ik wel iddquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:25 schreef NenaLois het volgende:
wat zit jo daar nu weer alleen in een hoekje; gaat ze het zeker weer op de liefdesverdriet gooien
Precies, en als je er niet tegen kunt dat alles niet netjes is afgebakend en binnen regeltjes valt dan moet je niet meedoen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:26 schreef Berenjenafok het volgende:
Sharon is bang dat ze genomineerd wordt door deze actie.
Zeikerds allemaal over hun democratische gedoe, het is geen vakantiekamp! Je zit daar voor het spel hoor
Dat is de bedoeling. Ze wil Flips kluis spekken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:24 schreef Berenjenafok het volgende:
Flip gaat misschien op Jo's geheim drukken!*O*
nu hopen dat hij het goed kan verwoordenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat doet iedereen moeilijk.
Stef was de eerste.
[ afbeelding ]
Nee die wil het er vandaag neit meer over hebben maar gaat het daarna wel even bespreken maar ze wil het niet en als hij wil drukken moet hij dat lekker doen want het boeit haar niet maar ze wil het niet maar toch wel maar dan morgen want ze wil het er nu niet over hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:25 schreef NenaLois het volgende:
wat zit jo daar nu weer alleen in een hoekje; gaat ze het zeker weer op de liefdesverdriet gooien
wat is hij toch een slimmerd! en zo sexy!quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Stef was de eerste.
[ afbeelding ]
Datquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:27 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee die wil het er vandaag neit meer over hebben maar gaat het daarna wel even bespreken maar ze wil het niet en als hij wil drukken moet hij dat lekker doen want het boeit haar niet maar ze wil het niet maar toch wel maar dan morgen want ze wil het er nu niet over hebben
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Stef was de eerste.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Stef was de eerste.
[ afbeelding ]
ja, eerst of hij wel mag drukken, en dan moet jo nog even vertellen op wiequote:Op vrijdag 8 april 2011 15:27 schreef shomila het volgende:
Moet Flip nu toestemming gaan vragen of hij mag drukken op Jo.
Lol, duidelijk, ik vraag me af wat er gebeurd als hij ineens flauw is van haar gezeur en haar eens flink de waarheid zegt, lijkt me wel goed voor beiden...quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:27 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee die wil het er vandaag neit meer over hebben maar gaat het daarna wel even bespreken maar ze wil het niet en als hij wil drukken moet hij dat lekker doen want het boeit haar niet maar ze wil het niet maar toch wel maar dan morgen want ze wil het er nu niet over hebben
Tuuk, zij heeft de regie in handen en schoothondje Flip volgt slaafs.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:27 schreef shomila het volgende:
Moet Flip nu toestemming gaan vragen of hij mag drukken op Jo.
Flip is al extra toiletpapier aan het regelen om meteen de volgorde ff aan te passen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
Allemaal drukken gaat wat lastig, er is maar 1 wc pot.
Perfecte weergave van een zieke geest!quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:27 schreef rico80 het volgende:
[..]
dan gaat jo naar huisquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, duidelijk, ik vraag me af wat er gebeurd als hij ineens flauw is van haar gezeur en haar eens flink de waarheid zegt, lijkt me wel goed voor beiden...
ja prciesquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:29 schreef mootie het volgende:
Jo is echt een kutwijf, waarom Flip er zo achteraanholt is me echt een raadsel.
Dat is toch al klaar over en uit? Haar spullen zijn al bij MaJo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:29 schreef NenaLois het volgende:
En ja hoor; begint ze weer over relatie afsluiten....
Ook maar omdat het haar nu goed uitkomt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:29 schreef Berenjenafok het volgende:
Mo zegt iets zinnigs: Dat is het spel! Als je wilt drukken, drukken
ze mocht toch van zichzelf tot zaterdag er zielig over doen ofzo?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:30 schreef bull1966 het volgende:
ze is vandaag met zichzelf bezig.
de dagen van JoJo duren 8 weken
Nieuwe kluisstandenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:27 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nu hopen dat hij het goed kan verwoorden
ja volgens mij heb ik 65 euro voorbij horen komen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:30 schreef Kaasmix het volgende:
Ik vraag me af, krijgen de bewoners een vergoeding voor het verblijf in het huis? Ik meen te herinneren dat de in BB/DGK 50 euro per dag kregen...
65 per dag had ik begrepenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:30 schreef Kaasmix het volgende:
Ik vraag me af, krijgen de bewoners een vergoeding voor het verblijf in het huis? Ik meen te herinneren dat de in BB/DGK 50 euro per dag kregen...
60 ¤uro dacht ik per dagquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:30 schreef Kaasmix het volgende:
Ja, hier ook een vergoeding, weet niet precies hoeveel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:30 schreef Kaasmix het volgende:
Flip de Duitse herderquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:31 schreef NenaLois het volgende:
Nu doet flip weer een goed woordje voor JO, wat een hond
Als ik het goed heb begrepen moet ze straks een filmpje inspreken, haar weekfilmpje en dat moet natuurlijk heel dramaqueenerig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:30 schreef kahaarin het volgende:
Dat is toch al klaar over en uit? Haar spullen zijn al bij MaJo.
Ze is zo fakking voorspelbaar!quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:30 schreef Capt1caveman het volgende:
"Ik ben vandaag bezig mijn relatie af te sluiten. Die fakking geheimen en die tering euros kunnen me nu niets schelen"....
Jojanka in actie.....
Daar is ze zichzelf nu al voor aan het inleven, actrice he.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen moet ze straks een filmpje inspreken, haat weekfilmpje en dat moet natuurlijk heel dramaqueenerig.
dat zou heel goed hatelijk kunnen worden jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen moet ze straks een filmpje inspreken, haat weekfilmpje en dat moet natuurlijk heel dramaqueenerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |