In elk geval socialer en beter aangepast.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:46 schreef Day het volgende:
Karim bewijst weer dat hij een stuk intelligenter is dan Mo.
Hoe oud is hij dan? Ik dacht een jaar of 8/9? Dan was ze er vroeg bij....quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:46 schreef mevrouwdebok het volgende:
joanne is een ballon aan het maken voor haar broertje ,die is zo jarig ( ik denk overigens nog steeds dat het haar zoontje is !)
Ik vind het wel sterk, hoe hij de negatieve woorden van Mo meteen weet te vertalen naar een positief iets, waar ze wat aan kan hebben...quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In elk geval socialer en beter aangepast.
Idd baarbij is hij ook sociaal intelligentquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:46 schreef Day het volgende:
Karim bewijst weer dat hij een stuk intelligenter is dan Mo.
Insinueer je nu incest?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:46 schreef mevrouwdebok het volgende:
joanne is een ballon aan het maken voor haar broertje ,die is zo jarig ( ik denk overigens nog steeds dat het haar zoontje is !)
Lol, zij hoort alleen maar dat ze het goed doet hoor, verspilde moeite. Zo kom je niet door dat bord voor haar hoofd heen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik vind het wel sterk, hoe hij de negatieve woorden van Mo meteen weet te vertalen naar een positief iets, waar ze wat aan kan hebben...
Ik maak er van dat Jojanka tienermoeder is, wat niets te maken hoeft te hebben met incestquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Insinueer je nu incest?
Fuck your mother and your son will be your brother.
En positiever.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In elk geval socialer en beter aangepast.
Dat weet ik, het aloude communicatieprobleem tussen man en vrouw, maar toch goeie poging van Karimquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, zij hoort alleen maar dat ze het goed doet hoor, verspilde moeite. Zo kom je niet door dat bord voor haar hoofd heen.
Ze hoort het totaal niet. Neg zoals ze maik net niet heeft gehoord.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, zij hoort alleen maar dat ze het goed doet hoor, verspilde moeite. Zo kom je niet door dat bord voor haar hoofd heen.
Oh, gelukkig, hoef ik dat irritante beeld niet meer te zienquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:50 schreef minzo het volgende:
Nu kan trouwens Laura helemaal niet meer kriebelen
Want wij wisten vantevoren al dat Maik deze confrontatie kreeg en dat zij Johanna's vriendje had ingepikt. Tuurlijk....quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:49 schreef Day het volgende:
[..]
En positiever.
Ik snap gwoon niet dat ze dit weer om haar kan laten draaien. Maik is geconfronteerd, eigenlijk gewoon (terecht) te kakken gezet, maar het schaadt haar en daarom staat ze laag in de poll.
ja laura is me daar wel een beetje heel erg mee bezig. ze verwacht echt dat ze als sterren ontvangen worden ,straks in nederland..wat zal ze op haar bek gaan hahahahahaha heerlijk !quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:50 schreef beequeen het volgende:
Saaie Laura vertelde dat de schrijvende pers eerst contact op moeten nemen met de buddies als ze iets willen publiceren over de bewoners. Het idee alleen al dat ze denkt dat Story of Party überhaupt geïnteresseerd is in de bewoners en zich daar dan iets van aantrekken.
Ik hoor haar idd alleen maar zeuren, mauwen en klagenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:50 schreef minzo het volgende:
Nu kan trouwens Laura helemaal niet meer kriebelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |