Dat komt omdat Utrecht ook niets met jou heeft !quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:16 schreef rival het volgende:
Ik rij er weleens langs, morgen weer.,.. maar heb er verder weinig mee
Het zonnetje schijnt, maar het is niet warm .. laat staan erg warmquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:18 schreef Niekess het volgende:
Iemand al opgevallen dat het erg warm is buiten?
En ik ga dit nu niet op mobiel volgen dus tot straks..
Die laatste is weer jammer, maar verderquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat komt omdat Utrecht ook niets met jou heeft !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+1quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die laatste is weer jammer, maar verder
In Zwolle wel warm, geen jas nodig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt, maar het is niet warm .. laat staan erg warm
Ook daar ken ik wel een paar leuke vanquote:
Nou, hier is 't echt wel warmquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt, maar het is niet warm .. laat staan erg warm
Uit de wind niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En zo ver weg zit je niet eens!
Hier is het door de wind gewoon echt nog koud
Leuk zo met die grachten, toch tof om te zien hoe ze ook daar Amsterdam proberen na te bouwenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat komt omdat Utrecht ook niets met jou heeft !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Leuk zo met die grachten, toch tof om te zien hoe ze ook daar Amsterdam proberen na te bouwen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Leuk zo met die grachten, toch tof om te zien hoe ze ook daar Amsterdam proberen na te bouwen
Ik ben in Amsterdam, dus best welquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En zo ver weg zit je niet eens!
Hier is het door de wind gewoon echt nog koud
Waar ben jij dan dat je dat ziet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
Whooo, de politie heeft me een machtig mooi stallencomplex
quote:
Ik klim niet in bomenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
wil je niet met mij in een boom zitten?
Ik zet er een trapje voorquote:
Ja hier dus ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:36 schreef Barbusse het volgende:
Het is hier al lang en breed korte rokjes weer
Ik ben zelf ook luiquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mannen die te veel willen doen voor een vrouwW
Het spoor tussen Duivendrecht en Schiphol. En nu zit ik buiten in 't warme zonnetjequote:
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook lui![]()
maar t hoeft al niet meerga er wel met zoenmevrouw zitten
Ha, ik ben en niet eng, en niet in de buurtquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben net begluurd door een enge man
Tijd voor cocktails dus!quote:
Ja maar jij bent ook allang niet meer engquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ha, ik ben en niet eng, en niet in de buurt
Hier ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:36 schreef Barbusse het volgende:
Het is hier al lang en breed korte rokjes weer
Niet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook allang niet meer eng
Nuhuh, het is een puppyquote:
Hou jij er even buiten jaquote:
Pas maar op anders ga ik huilenquote:
quote:
quote:
Ik ben heul niet in Deventer!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:Ik ben net begluurd door een enge man
Nee inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja... die zag je niet aankomen he
quote:
Je kan nooit genoeg Q's hebben.quote:
Jij bent niet engquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit ontmoet, hoe kun je mij in hemelsnaam eng vinden.
Hmm misschien welquote:
Oh ik zal het ongetwijfeld merken door de siddering die door mijn lijf gaat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan nooit genoeg Q's hebben.![]()
Ik kom trouwens later vandaag wel door Deventer.
Mooi uitzicht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Q ligt al hier tussen de narcissen.
Minimaal.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik zal het ongetwijfeld merken door de siddering die door mijn lijf gaat.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent niet engVreemd misschien, maar niet eng
op regenboogkniekousenquote:
vooroordeel!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit ontmoet, hoe kun je mij in hemelsnaam eng vinden.
ik ookquote:
zeker als je moet inklokken om 17:05 of 18:55. of wordt het gemeten op uitkloktijd?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:03 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ingkaart-banden.html
HOEREN
ik denk inklokkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zeker als je moet inklokken om 17:05 of 18:55. of wordt het gemeten op uitkloktijd?
Eigenlijk wel logisch. Hij is er zodat de NS de treinen in de spits rustiger krijgt. Niet als kadootje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:03 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ingkaart-banden.html
HOEREN
Gelul man (m/v), ik ben zoals de aarde in thhgttg, mostly harmless.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
maar stiekem ben je wel een klein beetje eng
Catalunyaquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:36 schreef PeuRac het volgende:
Solliciteer je voor een baan in Barcelona, komen ze er later mee aan dat het 30min bij Barça vandaan is
Het is een hele mooie provincie, maar het is is geen heel leuk dorp waar ze zittenquote:
al zit je in dat dorp, kan je weekenden enzo toch lekker in barca zitten...quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is een hele mooie provincie, maar het is is geen heel leuk dorp waar ze zittenmaar regelen dat ik wel een huisje in Barça krijg als ze me aannemen.
HA!! Mostly...quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelul man (m/v), ik ben zoals de aarde in thhgttg, mostly harmless.
Ik word er toch minder vrolijk van.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eigenlijk wel logisch. Hij is er zodat de NS de treinen in de spits rustiger krijgt. Niet als kadootje.
Ja, jammer. Maar NS is er niet om jou vrolijk te makenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word er toch minder vrolijk van.
Niet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, jammer. Maar NS is er niet om jou vrolijk te maken
En het is nu still alsof iedereen kijkt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
Foto's die een oude zwager heeft gemaakt staan op Dumpert
Owja, moet die TV kabel nog eens fixen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Stomme reclames van Zalando hier steeds.
Moeten ze wel een linkje hebben:quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:00 schreef Niekess het volgende:
[..]
En het is nu still alsof iedereen kijkt.
http://shop.fok.nl/quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Stomme reclames van Zalando hier steeds.
Geen link nodig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moeten ze wel een linkje hebben:
http://www.dumpert.nl/med(...)bi_foto_special.html
Is bij hem thuis gedaan (door hem).
Oh, daar had ik geen idee van.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:13 schreef Niekess het volgende:
[..]
Geen link nodig.
Staat op de voorpagina.
Zet overal een Z zoals Zorro gek!quote:
Jaren zitten klooien met vrouwen met kleine borsten, lees je dit net nadat je hebt besloten om te gaan samenwonen met grote borstenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:16 schreef Kluts het volgende:
Vrouwen met kleine borsten sneller geil
Muwha!
ja papaquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://shop.fok.nl/
En nou niet meer zeuren
Brave meidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gaan we daarop letten bij het stappen morgen. x)quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:16 schreef Kluts het volgende:
Muwha!
Ik ga hard. Harder dan Flamman en Abraxas, 100.000 watt woofer in die kofferbak!quote:
Ah ja, de goede oude tijdquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga hard. Harder dan Flamman en Abraxas, 100.000 watt woofer in die kofferbak!
Da kenne ze hier toch heul nie jonguhquote:
Eh knul, wij werken allemaal. Wij moeten zelf onze vakantie bepalen (en betalen). En sommige mensen hebben maar 32 dagen per jaar vakantie.quote:
Ben je zó jeugdig van geest?quote:
Ik heb er maar 24quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh knul, wij werken allemaal. Wij moeten zelf onze vakantie bepalen (en betalen). En sommige mensen hebben maar 32 dagen per jaar vakantie.
Dat sowieso, maar daar heb ik het niet over. Echt, als ie een meisje was zou ik denken dat ie ongesteld moet wordenquote:
Ik heb er voor Nederland ook absurd veel hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb er maar 24Gelukkig hebben ze op Malta zo'n beetje de meeste nationale feestdagen ter wereld.
Das toch leuk man!quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:25 schreef Kluts het volgende:
Ik heb echt geen zak zin meer. En ik heb straks nog een apres-skiborrel.
Nee, is die zo erg dan?quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar daar heb ik het niet over. Echt, als ie een meisje was zou ik denken dat ie ongesteld moet worden
En dat vind je gek?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:27 schreef PeuRac het volgende:
vrijdagmiddag half 4 en bij de gemeente is niemand meer te bereiken
Duh, die zijn op vrijdagmiddag vrij.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:27 schreef PeuRac het volgende:
vrijdagmiddag half 4 en bij de gemeente is niemand meer te bereiken
Feestdagen? Of vakantiedagen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er voor Nederland ook absurd veel hoor
Ik wil op het strand liggen met een biertje.quote:
Beter !quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:16 schreef Kluts het volgende:
Muwha!
Ehm, eentje is zat, thanksquote:
Nou en of.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
Ja kluts, nóg meer verwachtingen om aan te voldoen!
Nee hoor, het is dat babs het zeiquote:
Hier niet iigquote:
Dat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt het over de meivakantie FGS
De geilste waar ik seks mee heb gehad had de kleinste, duseuhmm... ja kan kloppenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:16 schreef Kluts het volgende:
Muwha!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent bijna 18 man, je bent al zowat afgeschreven.
Nnnnnnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.quote:
Oh, dan kom ik er dus nog best goed van af met mijn 24 dagen. Plus 26 feestdagen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
vakantiedagen, gem. is 25 geloof ik.
Jezus, vieren jullie naast de geboorte, ook de zindelijkheid en het strikdiploma van jezus ofzo?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dan kom er dus nog best goed van af met mijn 24 dagen. Plus 26 feestdagen.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jezus, vieren jullie naast de geboorte, ook de zindelijkheid en het strikdiploma van jezus ofzo?
Ja, precies!quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nnnnnnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.
Zoiets ?
Hoort bij studeren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt het over de meivakantie FGS
ik moet ook tot half 6quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:34 schreef Cue_ het volgende:
Wil naar huis![]()
Moet officieel zelfs nog 2 uur.. maar ben gekke henkie niet natuurlijk
Nee, bij scholieren.quote:
En de wederopstanding van ik weet niet wat voor heilige maagden en heilige baarden. En drie (3!!) onafhankelijkheidsdagen. En natuurlijk de dood van eerder genoemde heilige dingessen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jezus, vieren jullie naast de geboorte, ook de zindelijkheid en het strikdiploma van jezus ofzo?
Ja, ben daar ok allang vanaf.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Studeren? Je bent zowaar op je 18de al van de middelbare school af?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Nog 1 uur en 21 minuten tot de vrijmibo.
Nog 2 uur en 41 minuten tot ik thuis ben.
Nog .. uur en .. minuten tot mijn lief thuis is.
WEEEEEKEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDD
[submaar nu dus nog niet, verdomme[/sub]
10 seconds before: mbo is niet studerenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:36 schreef Niekess het volgende:
[..]
Ja, ben daar ok allang vanaf.
Volg nu opleiding op Deltion die 4 jaar duurt.
quote:
Ah, ja, dat tikt wel aan ja.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En de wederopstanding van ik weet niet wat voor heilige maagden en heilige baarden. En drie (3!!) onafhankelijkheidsdagen. En natuurlijk de dood van eerder genoemde heilige dingessen.
Nee idd. MBO-ers die " college" hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
10 seconds before: mbo is niet studeren
Tief jij dan op met je kekke shoes!quote:
Wat zeg ik nu net?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik klef, zij kleft, wij kleffen.
Ok, faal van mij.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
10 seconds before: mbo is niet studeren
Ja?quote:
quote:
En dan zijn er natuurlijk ook nog de festa's die ieder gehucht met meer dan 2 inwoners heeft.quote:
quote:
Heb jij ook al de verkeerde outlook versie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja?
*stuurt mailtje*
Hier werkt het niet.
Kleffen kan soms best leuk zijn hoorquote:
Shhhtt, hou je erbuitenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kleffen kan soms best leuk zijn hoor
En ik heb nog wel 2010 zelfs!quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb jij ook al de verkeerde outlook versie.
Ik heb die optie ook niet.
Google.Mailquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb jij ook al de verkeerde outlook versie.
Ik heb die optie ook niet.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat is mijn vork niet vriend !
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat is mijn vork niet vriend !
[ afbeelding ]
Wrom?quote:
Sowieso, ik gooi die laptop maar uit het raam denk ik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daar gaat het mis, die heb ik ook.
Stom Microsoft
Wil je het weten?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heb ik met 2 kale oude mannen te maken?
Ik heb een poes, niet mijn eerstequote:
'Cause you're not helpingquote:
quote:
'Nothing to see here, move along'quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een poes, niet mijn eerste
Ben een dierenvriend
En toch, kan ik hier helemaal krom om liggen.
Mijn poes heeft ook wel eens van dat soort inschattingsfoutjes. Dan lig ik haar uit te lachen en zij zit zichzelf te likken met een kop van 'is er iets gebeurt? nee toch?'.
Priceless!
Katten kunnen zó lekker kijken alsof er niks aan de hand is en het allemaal zo gepland wasquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben een dierenvriend
Mijn poes heeft ook wel eens van dat soort inschattingsfoutjes. Dan lig ik haar uit te lachen en zij zit zichzelf te likken met een kop van 'is er iets gebeurt? nee toch?'.
Priceless!
Dat hoef ik toch ook niet? Ik soms ook wel eens kleffen hoorquote:
Die van ons vroeger thuis sprong altijd via de vuilnisbak in de schutting. Tot we een keer die deksel openlieten. Ik heb me kapot gelachen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben een dierenvriend
Priceless!
daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hoef ik toch ook niet? Ik soms ook wel eens kleffen hoor
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
Dit vind ik ook humor:
[ afbeelding ]
Sue me
Dat is gewoon onkunde van de oudersquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
Dit vind ik ook humor:
[ afbeelding ]
Sue me
Auw..quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
Dit vind ik ook humor:
[ afbeelding ]
Sue me
Waar gaat het dan wel om? Erdogans driestappenplan voor Libië?quote:
Dat je mij moet steunen, period.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar gaat het dan wel om? Erdogans driestappenplan voor Libië?
That must have hurtquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
Dit vind ik ook humor:
[ afbeelding ]
Sue me
Ik zag laatst zoiets met een vader die een opblaasbare wereldbol naar zijn peuter gooide, als een bowlingpin rolde dat kind ook om.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
Dit vind ik ook humor:
[ afbeelding ]
Sue me
Sinds wanneer zijn wij getrouwd?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat je mij moet steunen, period.
Zij hebben elkaar, dus steun jij mij, pffffquote:
Oke, mijn oogappeltjequote:Op vrijdag 8 april 2011 15:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zij hebben elkaar, dus steun jij mij, pffff
Sjee, zo moeilijk als jij doet, lijkt het wel of we getrouwd zijn jaquote:
Ik zie het zowat voor me.quote:Om vandaag het eerste licht te kunnen zien,heb ik mijn hele lengte van 53 cm door een smalle opening moeten wringen! om er zeker van te zijn dat het ging lukken heb ik mijn gewicht van 3215 gr in moeten zetten!Om 17.09 U is het me gelukt!wil je mij bewonderen bel eerste mijn pappie!!
Alles voor jou, mijn honingbeertjequote:Op vrijdag 8 april 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sjee, zo moeilijk als jij doet, lijkt het wel of we getrouwd zijn ja
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:48 schreef Kluts het volgende:
Collega heeft geworpen.
[..]
Ik zie het zowat voor me.![]()
NEEquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:48 schreef Kluts het volgende:
Collega heeft geworpen.
[..]
quote:
Vet cool! Dat kind kan gewoon NU al twitteren. Ik neem aan dat de NASA al interesse heeft getoond?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:48 schreef Kluts het volgende:
Collega heeft geworpen.
[..]
Nu wil ik pappie klappen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:48 schreef Kluts het volgende:
Collega heeft geworpen.
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vet cool! Dat kind kan gewoon NU al twitteren. Ik neem aan dat de NASA al interesse heeft getoond?
Breng jij mij dan een biertje?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Btw, ik heb leuke schoenen gezien
Coming right up honeyquote:
Ja ik ook.. en dat zegt watquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik word er echt een beetje onpasselijk van
Nee, dan zeg je:quote:
Alleenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dan zeg je:
GA EENS BIER HALEN!!!!
Waarna zij dan klaagt dat de ketting te kort is om het te komen brengen in de woonkamer.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:51 schreef HeatWave het volgende:
Ah, mooi laatste ding om me over op te winden op de vrijdag!.
Ouders, wat een kansloos volk anno 2011.
Ik heb geleerd met minstens 2 woorden te spreken.quote:
Trek je dan ook even een sexy setje aan?quote:
BIERquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb geleerd met minstens 2 woorden te spreken.
Bier! NU! kan ook dus.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Trek je dan ook even een sexy setje aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik heb dat heul niet nodig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dan zeg je:
GA EENS BIER HALEN!!!!
Waarna zij dan klaagt dat de ketting te kort is om het te komen brengen in de woonkamer.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
wat denk je wel niet van me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Allemaal fout, een goede vrouw brengt een man zijn bier VOOR hij er om vraagt.
Het enige juiste antwoordquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Allemaal fout, een goede vrouw brengt een man zijn bier VOOR hij er om vraagt.
quote:
MIquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:58 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb alleen wat met bier als mijn vent het drinkt. Second hand beer
quote:
Too fast for you chubbyquote:
Ik zat veel smeriger te denkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat is iemand kussen die net bier op heeft
I knowquote:
quote:
Ik ook, en aangezien het leven 1 groot feest is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik drink alleen bier (of eigenlijk alcohol uberhaupt) tijdens het stappen en op feestjes.
Verder praktisch nooit.
positivoquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook, en aangezien het leven 1 groot feest is.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook, en aangezien het leven 1 groot feest is.
Tsja, wat niet tegenwoordig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:05 schreef Niekess het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=buitenland =O
Ik waag het er wel op.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:05 schreef Niekess het volgende:
Huuuuu!quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:05 schreef Niekess het volgende:
So true. Als je jezelf een kogel door je kop jaagt kan je tenmniste geen kanker meer krijgen.quote:
Het zal vast wel meevallenquote:
ik alleen in het weekend en doordeweeks.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik drink alleen bier (of eigenlijk alcohol uberhaupt) tijdens het stappen en op feestjes.
Verder praktisch nooit.
chocola, blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach waar krijg je tegenwoordig geen kanker van?
Van niet levend zijn in een kist.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach waar krijg je tegenwoordig geen kanker van?
Chocola is wel gezonder dan al die vruchten drankjes in die flesjes.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
chocola, blijkbaar.
*even afkloppen
Dood ga ik toch wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zal vast wel meevallenJe hoeft je heus niet maandagochtend gelijk te laten doorlichten.
Ik ook. Meestal.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
ik alleen in het weekend en doordeweeks.
dat kan me echt geen hol schelenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
Bier.
En ik vind het ordi als vrouwen bier drinken. Helemaal uit een flesje.
Zeker als ze daarbij boeren en scheten laten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat kan me echt geen hol schelenvind t juist wel wat hebben, zeker als ze "classy" zouden moeten zijn
Boeren kan ook grappig zijn, moet ze t niet continu doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Zeker als ze daarbij boeren en scheten laten.
Goedkoop weet ik zo niet, want je drink dan wel samen dus alles gaat 2x sneller op.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het een pluspunt als ze bier drinkt, lekker goedkoop, makkelijk en geen gejank dat ik naar bier meur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |