Dat komt omdat Utrecht ook niets met jou heeft !quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:16 schreef rival het volgende:
Ik rij er weleens langs, morgen weer.,.. maar heb er verder weinig mee
Het zonnetje schijnt, maar het is niet warm .. laat staan erg warmquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:18 schreef Niekess het volgende:
Iemand al opgevallen dat het erg warm is buiten?
En ik ga dit nu niet op mobiel volgen dus tot straks..
Die laatste is weer jammer, maar verderquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat komt omdat Utrecht ook niets met jou heeft !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+1quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die laatste is weer jammer, maar verder
In Zwolle wel warm, geen jas nodig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt, maar het is niet warm .. laat staan erg warm
Ook daar ken ik wel een paar leuke vanquote:
Nou, hier is 't echt wel warmquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt, maar het is niet warm .. laat staan erg warm
Uit de wind niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En zo ver weg zit je niet eens!
Hier is het door de wind gewoon echt nog koud
Leuk zo met die grachten, toch tof om te zien hoe ze ook daar Amsterdam proberen na te bouwenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat komt omdat Utrecht ook niets met jou heeft !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Leuk zo met die grachten, toch tof om te zien hoe ze ook daar Amsterdam proberen na te bouwen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Leuk zo met die grachten, toch tof om te zien hoe ze ook daar Amsterdam proberen na te bouwen
Ik ben in Amsterdam, dus best welquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En zo ver weg zit je niet eens!
Hier is het door de wind gewoon echt nog koud
Waar ben jij dan dat je dat ziet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
Whooo, de politie heeft me een machtig mooi stallencomplex
quote:
Ik klim niet in bomenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
wil je niet met mij in een boom zitten?
Ik zet er een trapje voorquote:
Ja hier dus ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:36 schreef Barbusse het volgende:
Het is hier al lang en breed korte rokjes weer
Ik ben zelf ook luiquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mannen die te veel willen doen voor een vrouwW
Het spoor tussen Duivendrecht en Schiphol. En nu zit ik buiten in 't warme zonnetjequote:
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook lui![]()
maar t hoeft al niet meerga er wel met zoenmevrouw zitten
Ha, ik ben en niet eng, en niet in de buurtquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben net begluurd door een enge man
Tijd voor cocktails dus!quote:
Ja maar jij bent ook allang niet meer engquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ha, ik ben en niet eng, en niet in de buurt
Hier ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:36 schreef Barbusse het volgende:
Het is hier al lang en breed korte rokjes weer
Niet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook allang niet meer eng
Nuhuh, het is een puppyquote:
Hou jij er even buiten jaquote:
Pas maar op anders ga ik huilenquote:
quote:
quote:
Ik ben heul niet in Deventer!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:Ik ben net begluurd door een enge man
Nee inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja... die zag je niet aankomen he
quote:
Je kan nooit genoeg Q's hebben.quote:
Jij bent niet engquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit ontmoet, hoe kun je mij in hemelsnaam eng vinden.
Hmm misschien welquote:
Oh ik zal het ongetwijfeld merken door de siddering die door mijn lijf gaat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan nooit genoeg Q's hebben.![]()
Ik kom trouwens later vandaag wel door Deventer.
Mooi uitzicht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Q ligt al hier tussen de narcissen.
Minimaal.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik zal het ongetwijfeld merken door de siddering die door mijn lijf gaat.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent niet engVreemd misschien, maar niet eng
op regenboogkniekousenquote:
vooroordeel!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit ontmoet, hoe kun je mij in hemelsnaam eng vinden.
ik ookquote:
zeker als je moet inklokken om 17:05 of 18:55. of wordt het gemeten op uitkloktijd?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:03 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ingkaart-banden.html
HOEREN
ik denk inklokkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zeker als je moet inklokken om 17:05 of 18:55. of wordt het gemeten op uitkloktijd?
Eigenlijk wel logisch. Hij is er zodat de NS de treinen in de spits rustiger krijgt. Niet als kadootje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:03 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ingkaart-banden.html
HOEREN
Gelul man (m/v), ik ben zoals de aarde in thhgttg, mostly harmless.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
maar stiekem ben je wel een klein beetje eng
Catalunyaquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:36 schreef PeuRac het volgende:
Solliciteer je voor een baan in Barcelona, komen ze er later mee aan dat het 30min bij Barça vandaan is
Het is een hele mooie provincie, maar het is is geen heel leuk dorp waar ze zittenquote:
al zit je in dat dorp, kan je weekenden enzo toch lekker in barca zitten...quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is een hele mooie provincie, maar het is is geen heel leuk dorp waar ze zittenmaar regelen dat ik wel een huisje in Barça krijg als ze me aannemen.
HA!! Mostly...quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelul man (m/v), ik ben zoals de aarde in thhgttg, mostly harmless.
Ik word er toch minder vrolijk van.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eigenlijk wel logisch. Hij is er zodat de NS de treinen in de spits rustiger krijgt. Niet als kadootje.
Ja, jammer. Maar NS is er niet om jou vrolijk te makenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word er toch minder vrolijk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |