Heb gewacht, dacht laat ik maar doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:53 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ja sorry ik kan geen COS maken hoor en probeer het ook niet. Thnx
je hoeft bijna niets te doen...als je lapo hebt druk je f 5 drukt daarna op de open nieuw deel button en past alleen de titel aan en het nummer....thats itquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:53 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ja sorry ik kan geen COS maken hoor en probeer het ook niet. Thnx
het zal duidelijker moeten voor maik ben ik bangquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:54 schreef Blackprinces het volgende:
geld inzamelen voor een vliegtuig met tekst Maik trap er niet in!!!!??
Sharon mag de jongste zijn, is volwassener dan al die wijfen bij elkaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:55 schreef Capt1caveman het volgende:
Mo is geen goeie keus als vriendin, daa's nu wel duidelijk, hetzelfde geldt voor Lauwra en Jojanka, Sharon is te jong, dus Johanna blijft over;)
Die zou ik doen
Ook weer waarquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Sharon mag de jongste zijn, is volwassener dan al die wijfen bij elkaar
dat dus!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Sharon mag de jongste zijn, is volwassener dan al die wijfen bij elkaar
Lief dat je het uitlegt, maar ik heb faalangst hahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:55 schreef Stability het volgende:
[..]
je hoeft bijna niets te doen...als je lapo hebt druk je f 5 drukt daarna op de open nieuw deel button en past alleen de titel aan en het nummer....thats it
Ik zou denk ik toch voor de vriendin van Alex gaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:55 schreef Capt1caveman het volgende:
Mo is geen goeie keus als vriendin, da's nu wel duidelijk, hetzelfde geldt voor Lauwra en Jojanka, Sharon is te jong, dus Johanna blijft over;)
Die zou ik doen
Kom op nou.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:56 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Lief dat je het uitlegt, maar ik heb faalangst haha
niemand die je daarop zal beoordelen!! gewoon een keer doen, zou ik zeggen, dan kan je trots op jezelf zijn, en zijn wij dat ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:56 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Lief dat je het uitlegt, maar ik heb faalangst haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |