Heb gewacht, dacht laat ik maar doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:53 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ja sorry ik kan geen COS maken hoor en probeer het ook niet. Thnx
je hoeft bijna niets te doen...als je lapo hebt druk je f 5 drukt daarna op de open nieuw deel button en past alleen de titel aan en het nummer....thats itquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:53 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ja sorry ik kan geen COS maken hoor en probeer het ook niet. Thnx
het zal duidelijker moeten voor maik ben ik bangquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:54 schreef Blackprinces het volgende:
geld inzamelen voor een vliegtuig met tekst Maik trap er niet in!!!!??
Sharon mag de jongste zijn, is volwassener dan al die wijfen bij elkaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:55 schreef Capt1caveman het volgende:
Mo is geen goeie keus als vriendin, daa's nu wel duidelijk, hetzelfde geldt voor Lauwra en Jojanka, Sharon is te jong, dus Johanna blijft over;)
Die zou ik doen
Ook weer waarquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Sharon mag de jongste zijn, is volwassener dan al die wijfen bij elkaar
dat dus!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Sharon mag de jongste zijn, is volwassener dan al die wijfen bij elkaar
Lief dat je het uitlegt, maar ik heb faalangst hahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:55 schreef Stability het volgende:
[..]
je hoeft bijna niets te doen...als je lapo hebt druk je f 5 drukt daarna op de open nieuw deel button en past alleen de titel aan en het nummer....thats it
Ik zou denk ik toch voor de vriendin van Alex gaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:55 schreef Capt1caveman het volgende:
Mo is geen goeie keus als vriendin, da's nu wel duidelijk, hetzelfde geldt voor Lauwra en Jojanka, Sharon is te jong, dus Johanna blijft over;)
Die zou ik doen
Kom op nou.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:56 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Lief dat je het uitlegt, maar ik heb faalangst haha
niemand die je daarop zal beoordelen!! gewoon een keer doen, zou ik zeggen, dan kan je trots op jezelf zijn, en zijn wij dat ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:56 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Lief dat je het uitlegt, maar ik heb faalangst haha
Levensgevaarlijk....quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:57 schreef Stability het volgende:
[..]
niemand die je daarop zal beoordelen!! gewoon een keer doen, zou ik zeggen, dan kan je trots op jezelf zijn, en zijn wij dat ook( willen is kunnen )
en haar kluisquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:57 schreef MargrietV het volgende:
Het enige dat Laura te vuur en te zwaard verdedigt is haar snoepjespot.De rest kan gewoon de pot op.
klopt, was met haar in hotelletje geweest had hij een keer verteld.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:58 schreef Day het volgende:
Toch klopt er iets niet aan het verhaal van Maik. Nu en vannach zei hij tegen mo dat hij niet zoveel tijd met johanna heeft doorgebracht, maar tegn de heren zei hij gisteravond dat hij een paar dagen bij haar thuis heeft doorgebracht en dat zij de laatste was die hij heeft gezien, voordat hij het huis inkwam.
maar als hij dat tegen mo verteld is het weer bonjequote:Op vrijdag 8 april 2011 12:58 schreef Day het volgende:
Toch klopt er iets niet aan het verhaal van Maik. Nu en vannach zei hij tegen mo dat hij niet zoveel tijd met johanna heeft doorgebracht, maar tegn de heren zei hij gisteravond dat hij een paar dagen bij haar thuis heeft doorgebracht en dat zij de laatste was die hij heeft gezien, voordat hij het huis inkwam.
Sjah..... Attentionwhore, he?.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:58 schreef shomila het volgende:
Ik snap die Mo niet als je het niet mee eens ben hoe het programma gaat dan ga je toch naar huis.
Al vind ik wel dat ze steeds Mo moeten hebben ik had allang gezegt toedeledokie bekijk het maar.
Maik werkt zichzelf een beetje in de nesten op deze manier. Hij durft waarschijnlijk niks te zeggen tegen Mo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:58 schreef Day het volgende:
sherrie is gewoon een copleet ander type dan de rest! tuurlijk heeft het verleden er mee te maken maar dat is zeker niet alesquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:58 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wat ik bij de meiden wel heb als er echt wat gebeurd , dan trekken ze dat niet. Sharon doet niet moeilijk omdat die al iets heel ergs overleefd heeft en dus heel anders naar het leven kijkt dan hun.
Kloptquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:59 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Maik werkt zichzelf een beetje in de nesten op deze manier. Hij durft waarschijnlijk niks te zeggen tegen Mo.
Dat dus, Sharon komt uit een stabiel gezin. Werkt - zeker bij een vrouw - ook goed mee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
sherrie is gewoon een copleet ander type dan de rest! tuurlijk heeft het verleden er mee te maken maar dat is zeker niet ales
en het ergste is hij heeft dat al verteldookprecies zoquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:59 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar als hij dat tegen mo verteld is het weer bonje
Klopt, Sharon staat bijzonder goed in aanzien in Almerequote:Op vrijdag 8 april 2011 12:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
sherrie is gewoon een copleet ander type dan de rest! tuurlijk heeft het verleden er mee te maken maar dat is zeker niet ales
Ja, maar hij kan nu beter helemaal eerlijk zijn, dit zorgt straks alleen voor meer problemen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:59 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar als hij dat tegen mo verteld is het weer bonje
Wat dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:00 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Klopt, Sharon staat bijzonder goed in aanzien in Almere
dus is het een tijdbommetje geworden, tik tak tik tak tot iemand dat toevallig laat vallen en dan kaboom klapt mootje weer uit elkaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
en het ergste is hij heeft dat al verteldookprecies zo
Past wel bij het henk en ingrid imago van de pvv in almere idd!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:00 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Klopt, Sharon staat bijzonder goed in aanzien in Almere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |