Das te hoog gegrepen. Hm, wat zal ik eens doen met die 15k aan spaargeld die ik nu heb, aflossen of toch maar beleggen.quote:Op zondag 10 april 2011 19:57 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Leuker als cash betalen...![]()
Levert meer op ook, maar die hersenkraker zal ik je besparen.![]()
Met gewoon sparen kom je er al hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 20:02 schreef Scorpie het volgende:
Das te hoog gegrepen. Hm, wat zal ik eens doen met die 15k aan spaargeld die ik nu heb, aflossen of toch maar beleggen.
kan jouw het schelen joh, koop er maar palm-island obligaties vanquote:Op zondag 10 april 2011 20:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das te hoog gegrepen. Hm, wat zal ik eens doen met die 15k aan spaargeld die ik nu heb, aflossen of toch maar beleggen.
Hij is trots op z'n 3 stuivers...quote:Op zondag 10 april 2011 21:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
kan jouw het schelen joh, koop er maar palm-island obligaties van
O, nee dan moet het minimaal 50.000 zijn
Ik heb ook 3 stuivers. Waarvan er ruim 1 door Xeno betaald is. Dat is mijn favoriete stuiver.quote:
Trots? Nee, gewoon oer-hollandse opvoeding; sparen voor later en niet onnodig geld over de balk smijten zoals bij huren!quote:Op zondag 10 april 2011 21:46 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Hij is trots op z'n 3 stuivers...
Zo was er een interview met een aantal "Icesave gedupeerden". Eén daarvan had zijn huis verkocht en zijn geld "veilig gesteld", omdat hij bang was voor een huizen-markt crash. 380.000 euro bij Icesave, want aar was de rente zo lekker hoog. In één dag 280.000 euro kwijt. Daar kan geen crash tegenopquote:Op maandag 11 april 2011 00:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Wel sneu dat net als je wilt gaan kopen met je spaarcenten nadat de huizenmarkt helemaal is ingestort en een rijtjeshut zo'n 25.000 moet kosten de banken met je spaargeld omvallen,
de schatkist van de overheid leeg is en er niks meer in je oude sok zit.
Benzine hier. Voor de rest vergelijkbaarquote:Op maandag 11 april 2011 08:45 schreef CoolGuy het volgende:
Goedemorgen allemaal. Wat een weertje dit weekend he. Heerlijk wat diesel verstookt, gewoon, omdat het kan, ijsje gegeten, terrasje gezeten, dat soort dingen
Als je huis zelf maar niet gedaald is , want dan ga je het wel voelen op enig momentquote:Op maandag 11 april 2011 08:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Anyways, goede morgen! Lekker weekend gehad allemaal? Mijn huis schijnt weer in waarde gedaald te zijn. Grappig, voel je niets van als je lekker in je tuin van het zonnetje geniet!
quote:Op maandag 11 april 2011 08:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Benzine hier. Voor de rest vergelijkbaar
Gouda is best een mooi stadje. En de terrasjes rond de oude markt daar zijn goed toeven uit de wind in het zonnetje. Dinnetje geleerd wat "bitterballen" zijn(Zuurtje, kom er maar in!)
Wel regelmatig poetsen hèquote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik heb ook 3 stuivers. Waarvan er ruim 1 door Xeno betaald is. Dat is mijn favoriete stuiver.
Geef ze eens ongelijk, waarom zouden ze gaan betalen voor het wangedrag van banksters?quote:Op maandag 11 april 2011 08:28 schreef Whuzz het volgende:
En ondertussen doen de Ijslanders gewoon massaal een Asfyxiatje wen weigeren lekker te betalen
Volgende keer loempia's met zoetzure saus dan maarquote:Op maandag 11 april 2011 08:58 schreef Whuzz het volgende:
Dinnetje geleerd wat "bitterballen" zijn(Zuurtje, kom er maar in!)
Gewoon gaan huren, dan voelt iedere dag als een vakantiequote:Op maandag 11 april 2011 09:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]ik zat zaterdagmiddag met m'n vriendin wat te eten op een terrasje, lekker in de zon, en ik had op slag zin om op vakantie te gaan, maar dat duurt nog 4,5 maand
15 jaar gedaan, maar daar toch weinig van gevoeld hoor...quote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Gewoon gaan huren, dan voelt iedere dag als een vakantie
quote:Steden willen schuldeisers 'in de wacht zetten'
AMSTERDAM - Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag zien een forse stijging van het aantal huishoudens dat een beroep doet op de schuldhulpverlening. Ze willen dan ook een wettelijke mogelijkheid via de Tweede Kamer krijgen om schuldeisers 'in de wacht' te zetten.
ANP Op die manier moet het mogelijk worden mensen die diep in de schulden zitten, te kunnen helpen. Vorig jaar is de gemiddelde schuld gestegen naar 27.500 euro, aldus dagblad Trouw. Het aantal gezinnen en alleenstaanden dat zich meldde voor schuldhulp lag vorig jaar 13 procent hoger dan in 2009.
Carpe diem Whuzzquote:Op maandag 11 april 2011 09:36 schreef Whuzz het volgende:
15 jaar gedaan, maar daar toch weinig van gevoeld hoor...
Niets aan de hand mensen.... gewoon dik blijven lenenquote:
Ik ben meer van de Carpe Kippumquote:
dat slaat echt nergens op, maar goed je wilde even een leuke oneliner plaatsen hequote:Op maandag 11 april 2011 09:25 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Gewoon gaan huren, dan voelt iedere dag als een vakantie
Precies. Zijn vast huurtokkies met een TV, koelkast, auto, wasmachine, caravan en trampoline op afbetaling. En nadat dat alles betaald was, was er die maanden geen geld meer voor de (scheef)huurquote:Op maandag 11 april 2011 09:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Niets aan de hand mensen.... gewoon dik blijven lenen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |