Waarschijnlijk door de zondeval waardoor de vertrouwensrelatie met God verbroken werd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:09 schreef Apotheose het volgende:
ik wil ook wel es weten wat de echt gelovigen van dit vinden.... Die willen toch misschien beweren dat dit gods wil is. Wil ik wel es weten waarom God dit zou willen
Dat durf ik wel!quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wie durft in dit topic te melden dat God liefde is?
Ow, ik dacht Pandora, want die moest zo nodig het doosje openen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door de zondeval waardoor de vertrouwensrelatie met God verbroken werd.
Het is eigenlijk Eva's schuld.
Misschien zijn wij of ik persoonlijk de pion van God.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:11 schreef Murvgeslagen het volgende:
Die uitspraak kan alleen gedaan worden als het bestaan van God niet ontkent wordt.
daar heeft God toch destijds al een stokje voor gestoken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door de zondeval waardoor de vertrouwensrelatie met God verbroken werd.
We weten helemaal niks. Dat is mijn dilemma.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:20 schreef Apotheose het volgende:
[..]
daar heeft God toch destijds al een stokje voor gestoken?Klaar. Now we know
waar twijfel je aan? Of er meer is dan je kan zien?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
We weten helemaal niks. Dat is mijn dilemma.
Ik geloof niet maar twijfel wel.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:26 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
waar twijfel je aan? Of er meer is dan je kan zien?
God heeft toch een Onfeilbaar Plan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
...quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:28 schreef 19patje72 het volgende:
god bestaat -> zie Ancient Aliens (http://www.history.com/shows/ancient-aliens)
Ben zelf christen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien zijn wij of ik persoonlijk de pion van God.
Is dit alles een test voor de persoon tong80 of Murvgeslagen.
We weten het niet. Deze Japanze tragedie is misschien om jou of mij te testen.
Misschien is het heelal iets dat we niet begrijpen en groter dan we of de deskundigen vermoeden.
Alles kan het zijn in de brein van de meester. Althans de brein die wij als brein aanvaarden.
Ik ben zelf superman, vorige week kwam Spidy nog langs...quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:29 schreef Telecaster het volgende:
[..]
...
Superman bestaat --> zie mijn stripverzameling.
heb je de aflevering gezien?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:29 schreef Telecaster het volgende:
[..]
...
Superman bestaat --> zie mijn stripverzameling.
In je redenatie ga je hiervan uit. Maar waar baseer jij dat op, dat God alles op een bepaalde manier heeft voortbestemd?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:27 schreef Telecaster het volgende:
[..]
God heeft toch een Onfeilbaar Plan?
Het gaat in dat geval meer om zaken die buiten onze natuurwetten zouden liggen.quote:
En de rest ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:33 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ben zelf christen.
Volgens de bijbel is
Meeste kwaad in de wereld (oorlog, honger) komt door mensen.
"Kabouter" en "elfje" zijn ook gewoon woorden, maar daarmee nog geen bewijs van het bestaan van kabouters en elfjes.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:34 schreef 19patje72 het volgende:
he
[..]
heb je de aflevering gezien?
god is echter gewoon een woord, net als auto, boom, huis. Het is niet de aanduiding voor 1 almachtig heerser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |