Vast nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
[..]
Ben ik de enige feyenoorder hier?
Die heb ik gehadquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu ga ik niet meer over jou dromen
Terechte haat welquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huppel zit op mijn facebook te haten op mijn feyenoordshirt
Weet niet of ik dan wel durf als bij binnenkomst de kleding van mijn lijf gescheurd word.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast niet![]()
Als je naar de housewarming komt wel geloof ik
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet niet of ik dan wel durf als bij binnenkomst de kleding van mijn lijf gescheurd word.
Heb dan uiteraard ook mijn feyenoord boxershort aan.
Heb je volgende week zaterdag tijd?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wanneer gaan wij bier drinken?
Ik denk dat dat best gezellig is met jou. Zal een heel nieuwe ervaring zijn, bier drinken met een blonde God
Ik zit nu aan de fristiquote:
Ghehe de vriend van een vriendin van me wilde me een feyenoordlamp cadeau doen voor mn huis.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet niet of ik dan wel durf als bij binnenkomst de kleding van mijn lijf gescheurd word.
Heb dan uiteraard ook mijn feyenoord boxershort aan.
Die vrijdag ervoor welquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je volgende week zaterdag tijd?
[..]
Ik zit nu aan de fristi
Note: Niet bij het balkon in de buurt komenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe de vriend van een vriendin van me wilde me een feyenoordlamp cadeau doen voor mn huis.
Die zie ik er ook wel voor aan om de 16de met iets van die kakkerlakken aan te komen.
Kan je garanderen dat dat over het balkon gaat. De vraag is alleen wie het doet, ik, mn zoon of ezechielk![]()
Ik ben dit nummer inmiddels wel zat ok ok gr gr
Of ik, ik heb sowieso een hekel aan voetbalclubsquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe de vriend van een vriendin van me wilde me een feyenoordlamp cadeau doen voor mn huis.
Die zie ik er ook wel voor aan om de 16de met iets van die kakkerlakken aan te komen.
Kan je garanderen dat dat over het balkon gaat. De vraag is alleen wie het doet, ik, mn zoon of ezechielk![]()
lege post?quote:
Moment, ben al bezigquote:
Hoe kom je daar nou weer aan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:43 schreef sharr het volgende:
Mijn negentien virussen zijn weer weg[ afbeelding ]
Niet doenquote:
Inderdaadquote:
Ja zal mn skype meteen ff aanslingerenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Krijgen we vandaag weer huppel live in de uitzending?
Ik kan gewoon dubbelklikken, hebben ze dat in Emmen nog niet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zal mn skype meteen ff aanslingeren
ik zal je gelijk bellenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zal mn skype meteen ff aanslingeren
Achtergesteld gebied hierquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon dubbelklikken, hebben ze dat in Emmen nog niet?
Hoeft niet hoor, echt nietquote:
Deze is echt heerlijk jaquote:
Vandaar dat het voetbalverstand daar ook nog niet aangekomen isquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Achtergesteld gebied hier
[..]
Hoeft niet hoor, echt niet
Ook zo lekker kortquote:
Geen idee, maar het was wel kut. Hij was langzaam en opende steeds twintig popups. En ik was te lui een virusscanner te downloaden.quote:
Kijk hem eens af? Geen uitleg nodig denk ik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
wilt iemand mij deze meme uitleggen? Ik word oud denk ik.
Het is gewoon zo ontzettend slecht!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
wilt iemand mij deze meme uitleggen? Ik word oud denk ik.
die stemquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kijk hem eens af? Geen uitleg nodig denk ik.
Is het ook. Koelkast vindt het ook mooi.quote:
Feli!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
die stem![]()
7.5 VOOR DUITS MONDELING
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga 'm de komende keer ook draaien als ik weer ga DJ'en!
Die tekst zeg, kom op!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het ook. Koelkast vindt het ook mooi.
Oh ik dacht dat het over de muziek op de radio gingquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Die tekst zeg, kom op!
Hier hoor je het wat duidelijker:
Robdriessen.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het over de muziek op de radio ging
Eet theequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil thee drinken
maar als ik dat nu ga doen moet ik keierg naar de wc tijdens wiskunde![]()
stom liedje
Rook thee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil thee drinken
maar als ik dat nu ga doen moet ik keierg naar de wc tijdens wiskunde![]()
stom liedje
Môgguh!quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die mag ook wel weer eens uitzenden.
Goedemorgen mensen
Ik ben dr klaar voorquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Goedemorgen mensen
quote:
Mogguhquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Goedemorgen mensen
Hij gaat me om kwart voor bellenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik kan nog maar 40 minuten luisteren
Same here...quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik kan nog maar 40 minuten luisteren
Begin de dag met huppelquote:
Gokje: koffie aan het zetten en broodje aan het maken (en op msn)quote:
Maar hij kan wel ontdooienquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
een koelkast heeft niet per sé een vrieselement
Raar woord eigenlijk, ontdooien.quote:
het is ochtendquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Raar woord eigenlijk, ontdooien.
Als het buiten dooit, is het ijs aan het smelten.
Met "ont" doe je meestal het tegenovergestelde van het woord wat er aan geplakt is, behalve met ontdooien dus!
Nog maar een keer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Liefjes, mij maakt het niet zoveel uit, ik SC vaak net zo hard mee. Maar nu staat FB vol met ons topic dat het offtopic SC geneuzel is en ook koelkast heeft het al vaak aangegeven. Laten we in ieder geval ons best doen om het te beperken
Stop eens met ontbijten met bier.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Raar woord eigenlijk, ontdooien.
Als het buiten dooit, is het ijs aan het smelten.
Met "ont" doe je meestal het tegenovergestelde van het woord wat er aan geplakt is, behalve met ontdooien dus!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd eerst even wakker worden hequote:
Ze hebben jou ook weer vrijgelaten zie ik, doe eens onz radio opzettenquote:
PMmetje gezien?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wacht tot jij weg bent.
Ik ga toch niet DOOR de muziek heen praten...
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Nee want zo'n FC Emmen shirt staat kjoet
En ja ik ben er zelf ook vaak zat schuldig aanquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog maar een keer.
Echt we raken het topic kwijt hoor anders. Volgens mij wil niemand dat
Ik ben nog steeds van mening dat je daar niks aan mistquote:
Sterker nog jij was de aanleidingquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
En ja ik ben er zelf ook vaak zat schuldig aan
Het is gewoon kei-aanstekelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat je daar niks aan mist
Ik ook niet, maar vandaag ben ik er weer en ga ik er naar kijken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh ik heb niks met dat hele voorval tussen jullie te maken. Doe eens liev!
Op donderdag kijk ik altijd darts, dus hoor ik zijn show nooit want dat is om 23u afgelopen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:19 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens leuke muziek Koelkast.
Dragems miste je je heel erg gisteren
Ik zeg toch dat ik me er zelf ook vaak zat schuldig aan maak.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sterker nog jij was de aanleiding
Naar schijnheilig persoon
Logischquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op donderdag kijk ik altijd darts, dus hoor ik zijn show nooit want dat is om 23u afgelopen.
Kan niet ben op schoolquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ze hebben jou ook weer vrijgelaten zie ik, doe eens onz radio opzetten
Met pijn en moeite heb ik de wedstrijd afgekekenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Logisch [ afbeelding ]
Ik kijk meestal voetbal dan. Was allemaal niet zo heel best dus ben maar ff ingeschakeld
Neequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh ik heb niks met dat hele voorval tussen jullie te maken. Doe eens liev!
Nee wiskunde is stomquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Ga eens opletten dan, dan leer je nog eens wat.
Uiteraard! Er is toch niet weer geklaagd toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik me er zelf ook vaak zat schuldig aan maak.
Ik vraag alleen of WE (dus ik ook) met zijn ALLEN (dus ik ook) erop kunnen gaan letten.
Hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef sharr het volgende:
Als jullie weer boos gaan doen eis ik dat koelkast de huppellach op repeat zet. Worden we allemaal blij van.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef sharr het volgende:
Als jullie weer boos gaan doen eis ik dat koelkast de huppellach op repeat zet. Worden we allemaal blij van.
Of we raken om de beurt compleet gestoordquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef sharr het volgende:
Nah een michhas bijvoorbeeld komt hier in het topic kijken om vervolgens allemaal offtopic quotes in het FB topic te gooien.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uiteraard! Er is toch niet weer geklaagd toch?
Maar hij is gewoon een meelopertje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah een michhas bijvoorbeeld komt hier in het topic kijken om vervolgens allemaal offtopic quotes in het FB topic te gooien.
Samzzquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of we raken om de beurt compleet gestoord
Dat is heel goed mogelijk jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of we raken om de beurt compleet gestoord
Ja maar zou wel lullig zijn als hij het voor elkaar kan krijgen dat de reeks straks weg is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar hij is gewoon een meelopertje.
Huh?? Nou lekker danquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah een michhas bijvoorbeeld komt hier in het topic kijken om vervolgens allemaal offtopic quotes in het FB topic te gooien.
Dat gebeurt vaak inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar zou wel lullig zijn als hij het voor elkaar kan krijgen dat de reeks straks weg is.
Nadeel is ook dat het soms echt wel ontopic is maar offtopic lijkt omdat je dan niet naar de radio luistert.
Mjah beetje simpel gedrag wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Huh?? Nou lekker dan![]()
's nachts komen er ook wel eens wat figuurtjes klieren maar die zijn meestal zo weer opgetieft
Ja toch.quote:
Daarom hebben mensen die niet luisteren hier niet zo veel te zoeken/zeggenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah beetje simpel gedrag wel.
[..]
Ja toch.
Ik noem een buurman ed. Als Eggs draait gaat het halve topic over Ed. Maar als je niet luistert kan dat overkomen als offtopic. Terwijl het dan juist heel erg ontopic is.
Wat, GTAquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef Patje1987 het volgende:
Jep volgende week doen Koelkast en ik een thema show, dan wordt er vast en zeker over GTA enzo gepraat omdat dat het thema is. Andere mensen zien dit dan als offtopic.
Goed punt, ik knal hem altijd aan. Afhankelijk wie er draait de hoogte van het volume, dit is goed te doen trouwensquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daarom hebben mensen die niet luisteren hier niet zo veel te zoeken/zeggen
Weet je hoeveel goede muziek er in de GTA serie zit?quote:
GTA mn lievelingsgame allertijdenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef Patje1987 het volgende:
Jep volgende week doen Koelkast en ik een thema show, dan wordt er vast en zeker over GTA enzo gepraat omdat dat het thema is. Andere mensen zien dit dan als offtopic.
Woensdag avond de liveshow natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
GTA mn lievelingsgame allertijden. Welke dag?
EIN ZWEI DREI
Met RDR erbijquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
GTA mn lievelingsgame allertijden. Welke dag?
EIN ZWEI DREI
Ook Rockstar studios hequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Met RDR erbij(In dat spel zit ook wel goede muziek trouwens)
Waarom moet er eigenlijk altijd 'live' voor of bij staan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Woensdag avond de liveshow natuurlijk.
Nah natuurlijk mogen die ook hier komen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daarom hebben mensen die niet luisteren hier niet zo veel te zoeken/zeggen
In San Andreas laadde ik mijn eigen muziek in.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:32 schreef Driepink het volgende:
ik luisterde nooit muziek in GTA, ik zette altijd zo'n praat programma op, aangezien de muziek altijd een loop was van 15-30mins..
hoezo gaat het weer over offtopic gelul? kwamen ze weer zeiken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah natuurlijk mogen die ook hier komen.
Maar stel jij zit in de bus en kan niet luisteren, normaal luister je wel. Ga dan niet van alles vertellen over je medepassagiers maar probeer toch mee te praten over de radio.
En nogmaals ik doe ook vaak zat offtopic geneuzel. Gewoon even met zn allen erop letten en elkaar erop aanspreken zonder een grote bek terug te krijgen.
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
hoezo gaat het weer over offtopic gelul? kwamen ze weer zeiken?
Mja een beetje SC mocht hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah natuurlijk mogen die ook hier komen.
Maar stel jij zit in de bus en kan niet luisteren, normaal luister je wel. Ga dan niet van alles vertellen over je medepassagiers maar probeer toch mee te praten over de radio.
En nogmaals ik doe ook vaak zat offtopic geneuzel. Gewoon even met zn allen erop letten en elkaar erop aanspreken zonder een grote bek terug te krijgen.
Nah kom op, gistermiddag ging het 1 topic lang over MBO dingen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mja een beetje SC mocht hoorYvonne zegt altijd zolang ze maar beseffen dat ze onderdeel zijn van FOK! en we ons houden aan de algemeen geldende regels.
De kans dat een of andere malloot die de boel verstiert door veel foto's te posten of door te klagen een ban krijgt is veel eerder aanwezig dan dat het topic dicht gaat.
Oh ik lees het jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Maar de berichten in FB voorspellen niet veel goeds
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:36 schreef sharr het volgende:
Oh man, ik probeer mijn lens uit mijn oog te halen, hele tijd in mijn oog knijpen, blijk ik hem niet in te hebben. Fucking pijnlijk en een beeeeetje dom.
Maar gelukkig troost de huppellach mij zo.
Ik doe niet aan voetbalquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Samzz![]()
![]()
Please zeg me dat jij niet ook voor ajax bent?
Kans is klein ben ik bang.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
Maar áls de reeks dicht gaat, kunnen we dan niet in MUZ verder gaan? Of mag dat niet?
Dat is wel vrij triest jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah kom op, gistermiddag ging het 1 topic lang over MBO dingen.
Gaat de reeks dicht gaat ONZ-radio ook dicht me dunkt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
Maar áls de reeks dicht gaat, kunnen we dan niet in MUZ verder gaan? Of mag dat niet?
Ik wilde vroeg slapen gisteren. Mocht niet van Ezquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:39 schreef Patje1987 het volgende:
Haha dat heb ik gisteren dan ook gemist, ik was voetballen kijken
Neequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Koelkast, bel Huppel nou, over een minuutje of 5 moet ik we-heg.
Ja vertel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik jullie straks vertellen hoe het hier in huize huppel gaat als de ochtendshow van koelkast bezig is?
Tuurlijk dat gaat dat niet werken manquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:41 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat zonder deze reeks er ook minder luisteraars zullen zijn.
Ik luister wel!quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Tevens als je niet luistert kan dat ook als offtopic gezien worden
Ah wat zonde man, dan gaat koelkast nét huppel bellenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik luister wel!Maar over 4 minuten kan ik niet meer luisteren -_-
Dan moeten we mensen via de site aantrekkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:41 schreef ToT het volgende:
Nóg minder?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:41 schreef ToT het volgende:
Nog beterquote:
Volgens mij in de avond/nacht met Symph en Dragems + woensdagshow luisteren wel veel mensen.quote:
Ja idd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:41 schreef ToT het volgende:
Zodra ik de eerste lach van die kutjingle hoor dikke paniek hier. Op zoek naar mn headset, boxen loskoppelen, headset inpluggen, kijken of skype online is, mn altijd verstopte winamp zoeken op de taakbalk die er dan vervolgens vet lang over doet om naar voren te springen, winamp op mute zetten en dan ga ik zielig als een verliefde puber naar mn scherm staren wachten tot het je wordt gebeld popupje van skype naar voren springtquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja vertel.
Ben je dan helemaal zenuwachtig voor zijn telefoontje?
Hey hey hey, hoezo kutjingle?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Zodra ik de eerste lach van die kutjingle hoor dikke paniek hier. Op zoek naar mn headset, boxen loskoppelen, headset inpluggen, kijken of skype online is, mn altijd verstopte winamp zoeken op de taakbalk die er dan vervolgens vet lang over doet om naar voren te springen, winamp op mute zetten en dan ga ik zielig als een verliefde puber naar mn scherm staren wachten tot het je wordt gebeld popupje van skype naar voren springt
Dit vraagt om beeldmateriaalquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja idd.
En zoveel hebben we er al niet.
[..]
Zodra ik de eerste lach van die kutjingle hoor dikke paniek hier. Op zoek naar mn headset, boxen loskoppelen, headset inpluggen, kijken of skype online is, mn altijd verstopte winamp zoeken op de taakbalk die er dan vervolgens vet lang over doet om naar voren te springen, winamp op mute zetten en dan ga ik zielig als een verliefde puber naar mn scherm staren wachten tot het je wordt gebeld popupje van skype naar voren springt
Ik ben niet zo'n fan van mijn lach als jullie hoorquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je jezelf niet ook even opmaken en kijken of je haar wel goed zit?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja idd.
En zoveel hebben we er al niet.
[..]
En de zang?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van mijn lach als jullie hoor
Laten we het niet doen okquote:
Nee het is radio, geen tvquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je jezelf niet ook even opmaken en kijken of je haar wel goed zit?
Die hoor ik nooit want dan heb ik mn winamp al op mutequote:
Maar gewoon voor het ideequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we het niet doen ok
[..]
Nee het is radio, geen tv
Hij heeft zo veel tofs gemaaktquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:47 schreef ToT het volgende:
Anderhalf uur Falco? WTF? Ik ken maar een paar nummers van hem!
Hij heeft veel muziek hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:47 schreef ToT het volgende:
Anderhalf uur Falco? WTF? Ik ken maar een paar nummers van hem!
Don't push mequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft veel muziek hoor.
Mooi even plassen. Waag het niet die lachjingle erin te gooien als ik op de wc zit
Ben alweer terugquote:
Allemaal van 1 albumquote:
Echt niet?quote:
Geloof het nietquote:
Nee joh gekkie dat is koelkast zn 'ik ga nu huppel bellen jingle'quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geloof het niet![]()
Zit die al tussen de standaard jingles die je 's nachts hoort ?
Alsof ik dood ga jaquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:53 schreef Driepink het volgende:
trouwens, eens een domme vraag..
heeft koelkast zich nog steeds niet laten zien sinds gisteren ?
Kijk eens 12 posts boven jequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:53 schreef Driepink het volgende:
heeft koelkast zich nog steeds niet laten zien sinds gisteren ?
Radio uit zeker?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:53 schreef Driepink het volgende:
nvm, ik zag hem al.. moest ff scrollen en klikken enzo
Zet de radio aan lulquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:53 schreef Driepink het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:53 schreef Driepink het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke show weer![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb -DATDUS- govonden toen ie net geboren was
Wat is dat voor plaatje van hem eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke show weer
Ook als loonslaaf kan je de hele dag radio luisteren hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:58 schreef Royco1 het volgende:
Eigen baas zijn is heerlijk rustig, kan de hele dag onz radio luisteren
Luister jij ook? We hadden het net over jequote:Op vrijdag 8 april 2011 11:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ook als loonslaaf kan je de hele dag radio luisteren hoor
Goed geregeld danquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ook als loonslaaf kan je de hele dag radio luisteren hoor
Ik kom echt nèt binnenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Luister jij ook? We hadden het net over je
Uiteraard. Ik zorg wel voor een comfortabele werkplekquote:
Mooi!quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:08 schreef -Datdus- het volgende:
Jezus de stem van jb is hoger dan die van rebbeca black..
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb -DATDUS- govonden toen ie net geboren was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke show weer
kloptquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:13 schreef ToT het volgende:
Knetter was om 1 uur nog steeds online vannacht!
Hoiquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben goed in Nederlands
![]()
en hoi enzow..
Ik moet echt bijslapen man.quote:
Ze wil geneukt worden door hem maar is bang voor zijn enorme monstercockquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze wil geneukt worden door hem maar is bang voor zijn enorme monstercock
weet je nou al wat meer over die tshirts ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:34 schreef Patje1987 het volgende:
Soms ben ik zo lang aan het kutten om iets te maken, ik was toen met Nick op skype en binnen 5 minuten had ik hem
Ja heb met drukker gesproken, ik wacht tot hij af is en dan stuur ik hem naar de drukker. Daarna weet ik pas hoe duur het is enzo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
weet je nou al wat meer over die tshirts ?
Lekker handig ja!quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:33 schreef djkoelkast het volgende:
ToT
je hebt wel een PM gestuurd om je te laten inroosteren
alleen niet gezet van hoe laat tot hoe laat en welk genre
Is het trouwens geen enorme monsterkok?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze wil geneukt worden door hem maar is bang voor zijn enorme monstercock
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Is het trouwens geen enorme monsterkok?Een kok die voor enorme monsters kookt?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Swedish Chefquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Is het trouwens geen enorme monsterkok?Een kok die voor enorme monsters kookt?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |