Vast nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
[..]
Ben ik de enige feyenoorder hier?
Die heb ik gehadquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu ga ik niet meer over jou dromen
Terechte haat welquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huppel zit op mijn facebook te haten op mijn feyenoordshirt
Weet niet of ik dan wel durf als bij binnenkomst de kleding van mijn lijf gescheurd word.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast niet![]()
Als je naar de housewarming komt wel geloof ik
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet niet of ik dan wel durf als bij binnenkomst de kleding van mijn lijf gescheurd word.
Heb dan uiteraard ook mijn feyenoord boxershort aan.
Heb je volgende week zaterdag tijd?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wanneer gaan wij bier drinken?
Ik denk dat dat best gezellig is met jou. Zal een heel nieuwe ervaring zijn, bier drinken met een blonde God
Ik zit nu aan de fristiquote:
Ghehe de vriend van een vriendin van me wilde me een feyenoordlamp cadeau doen voor mn huis.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet niet of ik dan wel durf als bij binnenkomst de kleding van mijn lijf gescheurd word.
Heb dan uiteraard ook mijn feyenoord boxershort aan.
Die vrijdag ervoor welquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je volgende week zaterdag tijd?
[..]
Ik zit nu aan de fristi
Note: Niet bij het balkon in de buurt komenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe de vriend van een vriendin van me wilde me een feyenoordlamp cadeau doen voor mn huis.
Die zie ik er ook wel voor aan om de 16de met iets van die kakkerlakken aan te komen.
Kan je garanderen dat dat over het balkon gaat. De vraag is alleen wie het doet, ik, mn zoon of ezechielk![]()
Ik ben dit nummer inmiddels wel zat ok ok gr gr
Of ik, ik heb sowieso een hekel aan voetbalclubsquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe de vriend van een vriendin van me wilde me een feyenoordlamp cadeau doen voor mn huis.
Die zie ik er ook wel voor aan om de 16de met iets van die kakkerlakken aan te komen.
Kan je garanderen dat dat over het balkon gaat. De vraag is alleen wie het doet, ik, mn zoon of ezechielk![]()
lege post?quote:
Moment, ben al bezigquote:
Hoe kom je daar nou weer aan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:43 schreef sharr het volgende:
Mijn negentien virussen zijn weer weg[ afbeelding ]
Niet doenquote:
Inderdaadquote:
Ja zal mn skype meteen ff aanslingerenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Krijgen we vandaag weer huppel live in de uitzending?
Ik kan gewoon dubbelklikken, hebben ze dat in Emmen nog niet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zal mn skype meteen ff aanslingeren
ik zal je gelijk bellenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zal mn skype meteen ff aanslingeren
Achtergesteld gebied hierquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon dubbelklikken, hebben ze dat in Emmen nog niet?
Hoeft niet hoor, echt nietquote:
Deze is echt heerlijk jaquote:
Vandaar dat het voetbalverstand daar ook nog niet aangekomen isquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Achtergesteld gebied hier
[..]
Hoeft niet hoor, echt niet
Ook zo lekker kortquote:
Geen idee, maar het was wel kut. Hij was langzaam en opende steeds twintig popups. En ik was te lui een virusscanner te downloaden.quote:
Kijk hem eens af? Geen uitleg nodig denk ik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
wilt iemand mij deze meme uitleggen? Ik word oud denk ik.
Het is gewoon zo ontzettend slecht!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
wilt iemand mij deze meme uitleggen? Ik word oud denk ik.
die stemquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kijk hem eens af? Geen uitleg nodig denk ik.
Is het ook. Koelkast vindt het ook mooi.quote:
Feli!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
die stem![]()
7.5 VOOR DUITS MONDELING
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga 'm de komende keer ook draaien als ik weer ga DJ'en!
Die tekst zeg, kom op!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het ook. Koelkast vindt het ook mooi.
Oh ik dacht dat het over de muziek op de radio gingquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Die tekst zeg, kom op!
Hier hoor je het wat duidelijker:
Robdriessen.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het over de muziek op de radio ging
Eet theequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil thee drinken
maar als ik dat nu ga doen moet ik keierg naar de wc tijdens wiskunde![]()
stom liedje
Rook thee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil thee drinken
maar als ik dat nu ga doen moet ik keierg naar de wc tijdens wiskunde![]()
stom liedje
Môgguh!quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die mag ook wel weer eens uitzenden.
Goedemorgen mensen
Ik ben dr klaar voorquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Goedemorgen mensen
quote:
Mogguhquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Goedemorgen mensen
Hij gaat me om kwart voor bellenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik kan nog maar 40 minuten luisteren
Same here...quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik kan nog maar 40 minuten luisteren
Begin de dag met huppelquote:
Gokje: koffie aan het zetten en broodje aan het maken (en op msn)quote:
Maar hij kan wel ontdooienquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
een koelkast heeft niet per sé een vrieselement
Raar woord eigenlijk, ontdooien.quote:
het is ochtendquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Raar woord eigenlijk, ontdooien.
Als het buiten dooit, is het ijs aan het smelten.
Met "ont" doe je meestal het tegenovergestelde van het woord wat er aan geplakt is, behalve met ontdooien dus!
Nog maar een keer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Liefjes, mij maakt het niet zoveel uit, ik SC vaak net zo hard mee. Maar nu staat FB vol met ons topic dat het offtopic SC geneuzel is en ook koelkast heeft het al vaak aangegeven. Laten we in ieder geval ons best doen om het te beperken
Stop eens met ontbijten met bier.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Raar woord eigenlijk, ontdooien.
Als het buiten dooit, is het ijs aan het smelten.
Met "ont" doe je meestal het tegenovergestelde van het woord wat er aan geplakt is, behalve met ontdooien dus!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd eerst even wakker worden hequote:
Ze hebben jou ook weer vrijgelaten zie ik, doe eens onz radio opzettenquote:
PMmetje gezien?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wacht tot jij weg bent.
Ik ga toch niet DOOR de muziek heen praten...
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Nee want zo'n FC Emmen shirt staat kjoet
En ja ik ben er zelf ook vaak zat schuldig aanquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog maar een keer.
Echt we raken het topic kwijt hoor anders. Volgens mij wil niemand dat
Ik ben nog steeds van mening dat je daar niks aan mistquote:
Sterker nog jij was de aanleidingquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
En ja ik ben er zelf ook vaak zat schuldig aan
Het is gewoon kei-aanstekelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat je daar niks aan mist
Ik ook niet, maar vandaag ben ik er weer en ga ik er naar kijken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh ik heb niks met dat hele voorval tussen jullie te maken. Doe eens liev!
Op donderdag kijk ik altijd darts, dus hoor ik zijn show nooit want dat is om 23u afgelopen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:19 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens leuke muziek Koelkast.
Dragems miste je je heel erg gisteren
Ik zeg toch dat ik me er zelf ook vaak zat schuldig aan maak.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sterker nog jij was de aanleiding
Naar schijnheilig persoon
Logischquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op donderdag kijk ik altijd darts, dus hoor ik zijn show nooit want dat is om 23u afgelopen.
Kan niet ben op schoolquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ze hebben jou ook weer vrijgelaten zie ik, doe eens onz radio opzetten
Met pijn en moeite heb ik de wedstrijd afgekekenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Logisch [ afbeelding ]
Ik kijk meestal voetbal dan. Was allemaal niet zo heel best dus ben maar ff ingeschakeld
Neequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh ik heb niks met dat hele voorval tussen jullie te maken. Doe eens liev!
Nee wiskunde is stomquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Ga eens opletten dan, dan leer je nog eens wat.
Uiteraard! Er is toch niet weer geklaagd toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik me er zelf ook vaak zat schuldig aan maak.
Ik vraag alleen of WE (dus ik ook) met zijn ALLEN (dus ik ook) erop kunnen gaan letten.
Hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef sharr het volgende:
Als jullie weer boos gaan doen eis ik dat koelkast de huppellach op repeat zet. Worden we allemaal blij van.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef sharr het volgende:
Als jullie weer boos gaan doen eis ik dat koelkast de huppellach op repeat zet. Worden we allemaal blij van.
Of we raken om de beurt compleet gestoordquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef sharr het volgende:
Nah een michhas bijvoorbeeld komt hier in het topic kijken om vervolgens allemaal offtopic quotes in het FB topic te gooien.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uiteraard! Er is toch niet weer geklaagd toch?
Maar hij is gewoon een meelopertje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah een michhas bijvoorbeeld komt hier in het topic kijken om vervolgens allemaal offtopic quotes in het FB topic te gooien.
Samzzquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of we raken om de beurt compleet gestoord
Dat is heel goed mogelijk jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of we raken om de beurt compleet gestoord
Ja maar zou wel lullig zijn als hij het voor elkaar kan krijgen dat de reeks straks weg is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar hij is gewoon een meelopertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |