Je vraagt wel erg veel van mequote:Wel achter m'n rug om dan he?
Wat vond ze er van?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:49 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Je vraagt wel erg veel van me
Ik heb vanochtend al een halve serenade gezongen, tot één van de glazen besloot om te vallen.
Volgens mij kon ze het waarderen, maar ze was nogal groggy doordat ik d'r wakker belde. Ze kon er in ieder geval om giechelenquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat vond ze er van?staat de politie al voor je deur?
Dat is goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:54 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Volgens mij kon ze het waarderen, maar ze was nogal groggy doordat ik d'r wakker belde. Ze kon er in ieder geval om giechelen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is goedzeker als je dr wakker belde!
Hehequote:Op vrijdag 8 april 2011 08:56 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Nog best gek hoe zo'n satijnen stem je van je nervositeit kan beroven.
</klef>
Kosten?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:11 schreef Cue_ het volgende:
Mag ik even kosten op de vrijdagHeb echt zooooo geen zin. In die zin juich ik de vrijdag weer toe
Maar gelukkig sinds gister een gezellig collega aan de telefoon gehad en nu daarmee aan het mailen (soms zegt hij echt te foute dingen, maar wel grappig)
Maar ik blijf er het balen in hebben
En dan zooo'n verhaal ophangen? Nee man!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lamme raden, jij zit op de telefoon te fokken
Dus je tiept gewoon zelf kosten terwijl je kotsen bedoeldquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan zooo'n verhaal ophangen? Nee man!
Volgens mij zit jíj op een telefoon.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus je tiept gewoon zelf kosten terwijl je kotsen bedoeld
Pas maar op, kan hele nare gevolgen hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:11 schreef Cue_ het volgende:
Maar gelukkig sinds gister een gezellig collega aan de telefoon gehad en nu daarmee aan het mailen (soms zegt hij echt te foute dingen, maar wel grappig)
jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus je tiept gewoon zelf kosten terwijl je kotsen bedoeld
Do tell!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Pas maar op, kan hele nare gevolgen hebben.
En goedemorgen allen !
Hier op werk ooit eens meegemaakt dat 2 collegas dat met elkaar deden, daarna ''het'' met elkaar deden, en 1 van de 2 een mail daarover per ongeluk open had laten staan toen diegene ziek naar huis ging.quote:
Is Cue_ getrouwdquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hier op werk ooit eens meegemaakt dat 2 collegas dat met elkaar deden, daarna ''het'' met elkaar deden, en 1 van de 2 een mail daarover per ongeluk open had laten staan toen diegene ziek naar huis ging.
Dag beide huwelijken.
Wist je dat niet ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |