abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:32:31 #1
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95205700
Ik weet, dit is een erg raar topique zo in OUD, maar de laatste tijd wordt het misschien bittere noodzaak om kinderen effectief te kunnen beschermen tegen seksueel misbruik.

Nu hadden ze daar in de middeleeuwen al een perfecte oplossing voor: Een kuisheidsgordel!

Alleen, tegenwoordig, als je zo eens rondzoekt op internet, zijn deze gordels alleen voor volwassenen als een soort fetish-artikel beschikbaar.

Tegenwoordig is pedofilie veel in het nieuws. Ik denk dan ook dat het fabriceren en verkopen van kuisheidsgordels in kindermaatjes hiervoor een passende oplossing is, die gegarandeerd aan zal slaan bij bezorgde ouders die hun kinderen naar het kinderdagverblijf of de kerk brengen.

Denken jullie dat dit een goed produkt is waar je iets mee zou kunnen als bezorgde ouder zijnde?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95205766
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 april 2011 08:32 schreef Maanvis het volgende:
Ik weet, dit is een erg raar topique zo in OUD, maar de laatste tijd wordt het misschien bittere noodzaak om kinderen effectief te kunnen beschermen tegen seksueel misbruik.

Nu hadden ze daar in de middeleeuwen al een perfecte oplossing voor: Een kuisheidsgordel!

Alleen, tegenwoordig, als je zo eens rondzoekt op internet, zijn deze gordels alleen voor volwassenen als een soort fetish-artikel beschikbaar.

Tegenwoordig is pedofilie veel in het nieuws. Ik denk dan ook dat het fabriceren en verkopen van kuisheidsgordels in kindermaatjes hiervoor een passende oplossing is, die gegarandeerd aan zal slaan bij bezorgde ouders die hun kinderen naar het kinderdagverblijf of de kerk brengen.

Denken jullie dat dit een goed produkt is waar je iets mee zou kunnen als bezorgde ouder zijnde?
Lijkt me lastig, zo'n ding om terwijl je nog niet zindelijk bent
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:36:57 #3
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_95205773
Bezorgde ouders brengen hun kinderen niet naar de kerk.
Een dwangbuis valt trouwens onder mishandeling.
censuur :O
pi_95205824
Je kan ook geen kinderen nemen, weet je zeker dat ze niet worden verkracht.

Kom op man, je kan zo toch niet leven, wanneer je je leven laat regeren door angst :') .
pi_95205839
Als ik bang zou zijn dat mijn kind ergens misbruikt zou worden zou ik mijn kind er niet heen brengen.
pi_95205965
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 08:42 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Als ik bang zou zijn dat mijn kind ergens misbruikt zou worden zou ik mijn kind er niet heen brengen.
Hey maar het zijn altijd de mensen waarvan je het niet verwacht he. Zoals die aardige buurman die altijd zo goed is voor de kinderen.

Kom op man TS :') . Je denkt toch niet serieus elke dag dat je kind verkracht kan worden... Dan ben je echt een bang, door de media geindoctrineerd persoon die constant in angst leeft.
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:51:45 #7
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95206020
quote:
dat is nou juist het punt; dat weet je niet vantevoren. het kan bijv. ook gebeuren als je je kind perongeluk achterlaat op een bankje in het park.
dus je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95206069
Of je sluit je kind gewoon de hele dag op, binnen in je huis. Kan hij ook niet worden verkracht. Naar school brengen is toch niet nodig, want je weet maar nooit met die leerkrachten of klasgenootjes van tegenwoordig. Zoals dat ene jongetje ergens in brabant die zijn klasgenootjes onzedelijk had betast.

Oja en als je je kind dan toch thuis hebt, kan je het maar beter ook afsluiten van tv, internet en alle andere media, want zo krijgt hij alleen maar slechte dingen binnen. Oh en als je toch bezig bent, stop hem dan ook in een transparante bal zodat hij zich niet bezeerd en hij niet kan worden besmet met allerlei ziektes.

Dan weet je zeker dat je kind niks overkomt.
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:55:47 #9
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_95206084
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 08:54 schreef Sapstengel het volgende:
Of je sluit je kind gewoon de hele dag op, binnen in je huis. Kan hij ook niet worden verkracht. Naar school brengen is toch niet nodig, want je weet maar nooit met die leerkrachten of klasgenootjes van tegenwoordig. Zoals dat ene jongetje ergens in brabant die zijn klasgenootjes onzedelijk had betast.

Oja en als je je kind dan toch thuis hebt, kan je het maar beter ook afsluiten van tv, internet en alle andere media, want zo krijgt hij alleen maar slechte dingen binnen. Oh en als je toch bezig bent, stop hem dan ook in een transparante bal zodat hij zich niet bezeerd en hij niet kan worden besmet met allerlei ziektes.

Dan weet je zeker dat je kind niks overkomt.
Sure, misschien heeft die knakker uit Oostenrijk nog een bouwtekening voor een kelder voor je
pi_95206198
quote:
Ja want die leuke man van de peuterspeelzaal zag er ook zo betrouwbaar uit.

Net of jij zoiets door hebt.
All good things are wild and free.
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:17:40 #11
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95206499
Ik heb nog nooit mijn kind per ongeluk op een bankje in het park achter gelaten :o

Ik moet zeggen dat ik wel voorzichtiger ben geworden. Niet meer alleen naar het toilet bij drukbezochte musea of speeltuinen. (Tot een jaar of 9) maar een kuisheidsgordel geeft een vals gevoel van veiligheid. Gewoon weerbaar maken.leren dat ze nee mogen zeggen en dat ze nee zelfs mogen afdwingen.(Gillen, schreeuwen. Bijten)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_95206648
mafketel
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:28:02 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95206742
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb nog nooit mijn kind per ongeluk op een bankje in het park achter gelaten :o
Afkloppen op ongeverfd hout!!!

quote:
Ik moet zeggen dat ik wel voorzichtiger ben geworden. Niet meer alleen naar het toilet bij drukbezochte musea of speeltuinen. (Tot een jaar of 9) maar een kuisheidsgordel geeft een vals gevoel van veiligheid. Gewoon weerbaar maken.leren dat ze nee mogen zeggen en dat ze nee zelfs mogen afdwingen.(Gillen, schreeuwen. Bijten)
Dat kun je pas aanleren van een jaar of 3.. onder die leeftijd is het beter om andere maatregelen te nemen.
Een gedicht over Maanvis
pi_95206830
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:03 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja want die leuke man van de peuterspeelzaal zag er ook zo betrouwbaar uit.

Net of jij zoiets door hebt.
Mijn kind zou ik niet naar een peuterspeelzaal brengen en ook niet bij vreemden achterlaten.
Zeker niet als baby of peuter.

En je kind vergeten op een bankje :?
pi_95206833
mwach, het ellendige is dat kindermisbruik bij mijn weten helemaal niet opeens meer voorkomt dan vroeger hoor. sneu maar waar. het enige wat je kan doen is je kinderen weerbaar maken en er maar het beste van hopen. zoals eigenlijk met alles ;( er zijn zo vreselijk veel dingen die mis kunnen gaan dat je er eigenlijk maar beter niet bij stil moet staan.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_95207004
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 08:36 schreef Griebus het volgende:

[..]

Lijkt me lastig, zo'n ding om terwijl je nog niet zindelijk bent
Ook als je wel zindelijk bent hoor. Dat ding makkelijk even kunnen afdoen als je naar het toilet wil neemt immers het nut weg - dus het wordt altijd een ranzige kliederboel.

In zuid Afrika hebben ze voor vrouwen wel een soort anti-verkrachters vrouwencondoom met weerhaakjes. De verkrachter ziet dat niet zitten, steekt zijn lul naarbinnen en heeft vervolgens daar iets aanhangen dat a. ontzettend veel pijn doet en b. alleen in een ziekenhuis verwijderd kan worden. Maar of je dit bij kinderen moet doen...
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 april 2011 @ 09:38:14 #17
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95207008
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

[..]

Dat kun je pas aanleren van een jaar of 3.. onder die leeftijd is het beter om andere maatregelen te nemen.
Mja, maar een kuisheidsgordel geeft zo'n troep he, onder de drie...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 8 april 2011 @ 09:38:44 #18
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_95207027
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:38 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Mja, maar een kuisheidsgordel geeft zo'n troep he, onder de drie...
Ook boven de drie. :X
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:52:58 #19
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95211377
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

[..]

Tot de leeftijd van 3 spelen ze niet alleen in het park of waar dan ook, en moet je verder maar het beste er van hopen. Als ik me door angst moest laten leiden zou ik mijn kinderen thuisonderwijs moeten geven en verder ergens opsluiten ofzo.

Leven brengt nou een keer risico met zich mee. voor iedereen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_95211990
Hoe ziet zo'n ding er eigenlijk uit :o
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:01:29 #21
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95214131
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:06 schreef Sannne het volgende:
Hoe ziet zo'n ding er eigenlijk uit :o
zo zag zo 1 er vroeger uit:
Een gedicht over Maanvis
pi_95214219
Dat doe je je kind toch niet aan _O-
pi_95214232
Daar krijg je wel fraaie drollen mee zo te zien :7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 8 april 2011 @ 13:05:41 #24
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_95214302
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:03 schreef vosss het volgende:
Daar krijg je wel fraaie drollen mee zo te zien :7
Tenzij je grieperig bent. :X
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:08:57 #25
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95214421
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:03 schreef Sisiorange94 het volgende:
Dat doe je je kind toch niet aan _O-
nee klopt het ziet er een beetje raar uit. maar voor kinderen kun je zo'n ding natuurlijk bekleden met roze fluffy stof.
Een gedicht over Maanvis
pi_95214492
Ik denk dat je een gat in de markt te pakken hebt Maanvis :Y
vosss is de naam,
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:15:42 #27
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95214661
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:11 schreef vosss het volgende:
Ik zie de dollartekens al in mijn ogen!
Anyway, zijn er nog bepaalde keurmerken waaraan deze gordel moet voldoen? Bijv. waaraan ook ondergoed en pampers moeten voldoen?
Een gedicht over Maanvis
pi_95214790
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik zie de dollartekens al in mijn ogen!
Anyway, zijn er nog bepaalde keurmerken waaraan deze gordel moet voldoen? Bijv. waaraan ook ondergoed en pampers moeten voldoen?
Je kunt ze in allerlei maten maken. Roze voor meisjes, blauwe voor jongens. En natuurlijk moeten er ook speciale komen waar de naam van het kind op staat ;)
pi_95214977
de resultaten van een google op "child + chastity + belt" zijn ronduit eng ;(
http://www.google.nl/sear(...)hastity+belt&spell=1

we maken er hier geintjes over, maar het blijkt dat er dus mensen zijn die zulks ook daadwerkelijk doen. echt erg
pi_95215046
Meisjes naai je gewoon dicht tot ze 21 zijn.
pi_95215115
Je zou natuurlijk ook voor deze oplossing kunnen gaan:

:') _O-
vosss is de naam,
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:27:39 #32
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95215200
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:23 schreef simmu het volgende:
de resultaten van een google op "child + chastity + belt" zijn ronduit eng ;(
http://www.google.nl/sear(...)hastity+belt&spell=1

we maken er hier geintjes over, maar het blijkt dat er dus mensen zijn die zulks ook daadwerkelijk doen. echt erg
het is andersom. die google dingen lijken grotendeels te gaan over grapjes, ik ben serieus.
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:27:51 #33
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95215207
doe die snee eens in een spoiler zeg :r
Een gedicht over Maanvis
pi_95215243
Waarom? Je ziet toch niks? :)
vosss is de naam,
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:29:12 #35
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95215264
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:28 schreef vosss het volgende:
Waarom? Je ziet toch niks? :)
ik zit op mijn weherk :D
Een gedicht over Maanvis
pi_95215403
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik zit op mijn weherk :D
Nu ik dit weet laat ik hem zeker staan, whehehe :')
vosss is de naam,
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 april 2011 @ 13:43:11 #37
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95215886
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:11 schreef vosss het volgende:
Ik denk niet dat het in NL echt zal aanslaan...
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:48:30 #38
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95216078
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:43 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het in NL echt zal aanslaan...
juist in nederland, met aldi pedofielen om ons heen!
Een gedicht over Maanvis
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 april 2011 @ 13:49:46 #39
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95216116
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:48 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nou ja, ga eens met een businessplan naar de bank zou ik zeggen. Ik ga je produkt in elk geval niet kopen :)
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:50:37 #40
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95216138
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:49 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nou ja, ga eens met een businessplan naar de bank zou ik zeggen. Ik ga je produkt in elk geval niet kopen :)
jij krijgt er 2 van mij gratis, om te proberen.
Een gedicht over Maanvis
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 april 2011 @ 13:54:01 #41
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95216254
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

jij krijgt er 2 van mij gratis, om te proberen.
Bespaar je de moeite, ik heb het niet zo op kuis :*
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:01:42 #42
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95216510
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 13:18 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Je kunt ze in allerlei maten maken. Roze voor meisjes, blauwe voor jongens. En natuurlijk moeten er ook speciale komen waar de naam van het kind op staat ;)
of een met Stoer! Of Lief! En natuurlijk verschillende tuutjes voor steeds een ander vormpje poepen. *O*

Maareh, jongetjesmisbruik ga je niet erg tegen met dit ding he :'(
pi_95220948
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:01 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

of een met Stoer! Of Lief! En natuurlijk verschillende tuutjes voor steeds een ander vormpje poepen. *O*

Maareh, jongetjesmisbruik ga je niet erg tegen met dit ding he :'(
hoezo niet? beetje proppen, toegegeven, maar ik zie niet wrum het niet zou kunnen O-)
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:05:58 #44
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95221413
Ja, ik weet ook niet wat zulke mensen met kinderen doen natuurlijk. Maar de toegang tot je uitgang is niet bedekt zeg maar :X
pi_95221428
Daar kan ie een kooitje omheen ontwerpen toch?
Om het piemeltje heen :)

Maar nee ik zou dit niet kopen voor mn dochter, sorry :)
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:09:46 #46
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95221611
Wat een stinkzooi zal het worden ook trouwens, met poep aan die puntjes enzo :r hoe krijg je dat nou schoon? Of was dat nog in de tijd dat vrouwen niet poepten?
pi_95222300
Was dat niet de tijd dat mensen niet wasten, alleen heel veel parfums gebruikten?
Zou er wel bij passen ;)
pi_95223080
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 16:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, ik weet ook niet wat zulke mensen met kinderen doen natuurlijk. Maar de toegang tot je uitgang is niet bedekt zeg maar :X
eentje maken met een bochtje dan aan de achterkant, net zoals ze bij meisjes aan de boorkant gedaan hebben ;) kan voor zowel de jongetjes als de meisjesvariant. of het gaatje gewoon klein genoeg houden en dan met weerhaakjes eraan ofzo?
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:46:15 #49
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_95223121
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:48 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hebben ze die bij de Aldi? :?
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  vrijdag 8 april 2011 @ 16:50:13 #50
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_95223308
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 16:46 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Hebben ze die bij de Aldi? :?
Geen idee ;)
Gewoon even adje bellen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties