Lijkt me lastig, zo'n ding om terwijl je nog niet zindelijk bentquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:32 schreef Maanvis het volgende:
Ik weet, dit is een erg raar topique zo in OUD, maar de laatste tijd wordt het misschien bittere noodzaak om kinderen effectief te kunnen beschermen tegen seksueel misbruik.
Nu hadden ze daar in de middeleeuwen al een perfecte oplossing voor: Een kuisheidsgordel!
Alleen, tegenwoordig, als je zo eens rondzoekt op internet, zijn deze gordels alleen voor volwassenen als een soort fetish-artikel beschikbaar.
Tegenwoordig is pedofilie veel in het nieuws. Ik denk dan ook dat het fabriceren en verkopen van kuisheidsgordels in kindermaatjes hiervoor een passende oplossing is, die gegarandeerd aan zal slaan bij bezorgde ouders die hun kinderen naar het kinderdagverblijf of de kerk brengen.
Denken jullie dat dit een goed produkt is waar je iets mee zou kunnen als bezorgde ouder zijnde?
Hey maar het zijn altijd de mensen waarvan je het niet verwacht he. Zoals die aardige buurman die altijd zo goed is voor de kinderen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:42 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Als ik bang zou zijn dat mijn kind ergens misbruikt zou worden zou ik mijn kind er niet heen brengen.
dat is nou juist het punt; dat weet je niet vantevoren. het kan bijv. ook gebeuren als je je kind perongeluk achterlaat op een bankje in het park.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:42 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Als ik bang zou zijn dat mijn kind ergens misbruikt zou worden zou ik mijn kind er niet heen brengen.
Sure, misschien heeft die knakker uit Oostenrijk nog een bouwtekening voor een kelder voor jequote:Op vrijdag 8 april 2011 08:54 schreef Sapstengel het volgende:
Of je sluit je kind gewoon de hele dag op, binnen in je huis. Kan hij ook niet worden verkracht. Naar school brengen is toch niet nodig, want je weet maar nooit met die leerkrachten of klasgenootjes van tegenwoordig. Zoals dat ene jongetje ergens in brabant die zijn klasgenootjes onzedelijk had betast.
Oja en als je je kind dan toch thuis hebt, kan je het maar beter ook afsluiten van tv, internet en alle andere media, want zo krijgt hij alleen maar slechte dingen binnen. Oh en als je toch bezig bent, stop hem dan ook in een transparante bal zodat hij zich niet bezeerd en hij niet kan worden besmet met allerlei ziektes.
Dan weet je zeker dat je kind niks overkomt.
Ja want die leuke man van de peuterspeelzaal zag er ook zo betrouwbaar uit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:42 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Afkloppen op ongeverfd hout!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb nog nooit mijn kind per ongeluk op een bankje in het park achter gelaten
Dat kun je pas aanleren van een jaar of 3.. onder die leeftijd is het beter om andere maatregelen te nemen.quote:Ik moet zeggen dat ik wel voorzichtiger ben geworden. Niet meer alleen naar het toilet bij drukbezochte musea of speeltuinen. (Tot een jaar of 9) maar een kuisheidsgordel geeft een vals gevoel van veiligheid. Gewoon weerbaar maken.leren dat ze nee mogen zeggen en dat ze nee zelfs mogen afdwingen.(Gillen, schreeuwen. Bijten)
Mijn kind zou ik niet naar een peuterspeelzaal brengen en ook niet bij vreemden achterlaten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja want die leuke man van de peuterspeelzaal zag er ook zo betrouwbaar uit.
Net of jij zoiets door hebt.
Ook als je wel zindelijk bent hoor. Dat ding makkelijk even kunnen afdoen als je naar het toilet wil neemt immers het nut weg - dus het wordt altijd een ranzige kliederboel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:36 schreef Griebus het volgende:
[..]
Lijkt me lastig, zo'n ding om terwijl je nog niet zindelijk bent
Mja, maar een kuisheidsgordel geeft zo'n troep he, onder de drie...quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Afkloppen op ongeverfd hout!!!
[..]
Dat kun je pas aanleren van een jaar of 3.. onder die leeftijd is het beter om andere maatregelen te nemen.
Ook boven de drie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mja, maar een kuisheidsgordel geeft zo'n troep he, onder de drie...
Tot de leeftijd van 3 spelen ze niet alleen in het park of waar dan ook, en moet je verder maar het beste er van hopen. Als ik me door angst moest laten leiden zou ik mijn kinderen thuisonderwijs moeten geven en verder ergens opsluiten ofzo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Afkloppen op ongeverfd hout!!!
[..]
Dat kun je pas aanleren van een jaar of 3.. onder die leeftijd is het beter om andere maatregelen te nemen.
zo zag zo 1 er vroeger uit:quote:
Tenzij je grieperig bent.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:03 schreef vosss het volgende:
Daar krijg je wel fraaie drollen mee zo te zien
nee klopt het ziet er een beetje raar uit. maar voor kinderen kun je zo'n ding natuurlijk bekleden met roze fluffy stof.quote:
Ik zie de dollartekens al in mijn ogen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:11 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat je een gat in de markt te pakken hebt Maanvis
Je kunt ze in allerlei maten maken. Roze voor meisjes, blauwe voor jongens. En natuurlijk moeten er ook speciale komen waar de naam van het kind op staatquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zie de dollartekens al in mijn ogen!
Anyway, zijn er nog bepaalde keurmerken waaraan deze gordel moet voldoen? Bijv. waaraan ook ondergoed en pampers moeten voldoen?
het is andersom. die google dingen lijken grotendeels te gaan over grapjes, ik ben serieus.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:23 schreef simmu het volgende:
de resultaten van een google op "child + chastity + belt" zijn ronduit eng![]()
http://www.google.nl/sear(...)hastity+belt&spell=1
we maken er hier geintjes over, maar het blijkt dat er dus mensen zijn die zulks ook daadwerkelijk doen. echt erg
ik zit op mijn weherkquote:
Nu ik dit weet laat ik hem zeker staan, whehehequote:
Ik denk niet dat het in NL echt zal aanslaan...quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:11 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat je een gat in de markt te pakken hebt Maanvis
juist in nederland, met aldi pedofielen om ons heen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het in NL echt zal aanslaan...
Nou ja, ga eens met een businessplan naar de bank zou ik zeggen. Ik ga je produkt in elk geval niet kopenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
juist in nederland, met aldi pedofielen om ons heen!
jij krijgt er 2 van mij gratis, om te proberen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nou ja, ga eens met een businessplan naar de bank zou ik zeggen. Ik ga je produkt in elk geval niet kopen
Bespaar je de moeite, ik heb het niet zo op kuisquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij krijgt er 2 van mij gratis, om te proberen.
of een met Stoer! Of Lief! En natuurlijk verschillende tuutjes voor steeds een ander vormpje poepen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:18 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Je kunt ze in allerlei maten maken. Roze voor meisjes, blauwe voor jongens. En natuurlijk moeten er ook speciale komen waar de naam van het kind op staat
hoezo niet? beetje proppen, toegegeven, maar ik zie niet wrum het niet zou kunnenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
of een met Stoer! Of Lief! En natuurlijk verschillende tuutjes voor steeds een ander vormpje poepen.![]()
Maareh, jongetjesmisbruik ga je niet erg tegen met dit ding he
eentje maken met een bochtje dan aan de achterkant, net zoals ze bij meisjes aan de boorkant gedaan hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, ik weet ook niet wat zulke mensen met kinderen doen natuurlijk. Maar de toegang tot je uitgang is niet bedekt zeg maar
Hebben ze die bij de Aldi?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
juist in nederland, met aldi pedofielen om ons heen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |