Hij had wel op zaterdag mogen komen van mijquote:Op woensdag 13 april 2011 16:57 schreef N-E-R-D het volgende:
Paul Kalkbrenner op vrijdag en nieuw album op 3 juni.
Mij niet.quote:
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:55 schreef theodoor9 het volgende:
Kalkbrenner zal toch wel s'nachts draaien?
Ach ik kan me er nu op voorbereiden.quote:
Nooooooooooo wayquote:Op woensdag 13 april 2011 19:36 schreef N-E-R-D het volgende:
Je kan je ook al een beetje op de nieuwe cd voorbereiden.
Aha yes yesquote:
Zaterdag is normaal ook de traditionele Technoavond in de Bravo, mischien nu wel 2 avonden Techno / minimalquote:Op woensdag 13 april 2011 17:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij had wel op zaterdag mogen komen van mij
Jammer zeg.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:25 schreef theodoor9 het volgende:
Panic at the disco kunnen we ook vergeten, staan volgens hun facebookpagina alle 3 de dagen op andere festivals. Ik zal er niet van wakker liggen
] Dat klinkt al heel fijntjesquote:Op woensdag 13 april 2011 19:36 schreef N-E-R-D het volgende:
Je kan je ook al een beetje op de nieuwe cd voorbereiden.
Minimaal 1 avond drum 'n bass zoals vorig jaar anders word ik gekquote:Op donderdag 14 april 2011 10:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Zaterdag is normaal ook de traditionele Technoavond in de Bravo, mischien nu wel 2 avonden Techno / minimal
eensch! Hoop dat er wat grote namen staan, of in ieder geval namen van Hospital Records, dat zou wel lekker zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 12:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Minimaal 1 avond drum 'n bass zoals vorig jaar anders word ik gek
DITquote:Op donderdag 14 april 2011 12:20 schreef Newjersey_nl het volgende:
[..]
eensch! Hoop dat er wat grote namen staan, of in ieder geval namen van Hospital Records, dat zou wel lekker zijn
Al die 8 keer dat ik geweest ben is er altijd 1 D&B avond, ben er zelf alleen niet zo'n fan van, vind het wel lekker klinken, maar heel de avond gaat me vervelen, datzelfde heb ik met Electro.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Minimaal 1 avond drum 'n bass zoals vorig jaar anders word ik gek
Deadmau5 stond vorig jaar met QOTSA en Plastikman tegelijk met Snow Patrol, dus zo zeker is dat niet, of schat ik Kalkbrenner nu te hoog in?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:55 schreef theodoor9 het volgende:
Kalkbrenner zal toch wel s'nachts draaien?
Dat ware echte live shows he! En denk dat deze 2 een stukje groter zijn dan kalkbrenner, vooral Deadmau5 is ontiegelijk populair. Als kalkbrenner echt al op het einde van de avond speelt zou ik dat jammer vinden, denk niet dat ik er dan ga kijken.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:00 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
Deadmau5 stond vorig jaar met QOTSA en Plastikman tegelijk met Snow Patrol, dus zo zeker is dat niet, of schat ik Kalkbrenner nu te hoog in?
Hopen dat je gedachten kloppen danquote:Op donderdag 14 april 2011 14:03 schreef neilpad het volgende:
Ik had in me hoofd zitten dat The Strokes allang bevestigd waren..
Hoop in ieder geval wel dat ze komen.
Oke, dan had ik Kalkbrenner te hoog ingeschat :-P mooizo!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:17 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dat ware echte live shows he! En denk dat deze 2 een stukje groter zijn dan kalkbrenner, vooral Deadmau5 is ontiegelijk populair. Als kalkbrenner echt al op het einde van de avond speelt zou ik dat jammer vinden, denk niet dat ik er dan ga kijken.
Inderdaad, hoogtepuntje!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Plastikman fuuuuuuuuuuuuuuu dat was vet.
Vorige keer met een kneiter van een hit stond hij volgens mij redelijk vroeg geprogrammeerd.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:17 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dat ware echte live shows he! En denk dat deze 2 een stukje groter zijn dan kalkbrenner, vooral Deadmau5 is ontiegelijk populair. Als kalkbrenner echt al op het einde van de avond speelt zou ik dat jammer vinden, denk niet dat ik er dan ga kijken.
Toen stond ie gewoon s'nachts tussen andere Techno dj's.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Vorige keer met een kneiter van een hit stond hij volgens mij redelijk vroeg geprogrammeerd.
die had ik vorig jaar al wel verwachtquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik stem voor Ellie Goulding ook. Als die niet komt eet ik mijn hoed op.
quote:
jep tussen 2000 and one en Speedy Jquote:Op donderdag 14 april 2011 15:33 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Toen stond ie gewoon s'nachts tussen andere Techno dj's.
Heb een paar van de nummers ook live aan mogen horen en toen klonk het echt heel lekker. Er is trouwens op de hele cd geen zang.quote:
Inderdaad, rond die tijd staat er ook vrijwel altijd een act/dj met een show geprogrammeerd in de Bravo. Denk aan Vitalic, 2 Many DJ's, Groove Armada, Deadmau5 etc.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:17 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
één van mijn hoogtepunten vorig jaar!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Groove Armada, dat was me toch ook een partij vet.
ja tofquote:Op donderdag 14 april 2011 15:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Groove Armada, dat was me toch ook een partij vet.
Waar staat dat?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja tofen tof dat het nog steeds online staat
jammer dat we ze niet meer zullen zien
http://3voor12.vpro.nl/tv(...)41128679/43833895/74quote:
ze zijn gestoptquote:En hoezo niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |