Typisch ook dat ze denkt omdat ze alles van zichzelf heeft laten zien ze op 1 zou staan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nu kan Mo even uitjanken in de KvdW.. Ik ben niet populair... Boehoehoe...
Dat weet je als je mee doet, iemand moet op de laatste plaats staan. En jij denkt dan wel dat je op 1 staat, maar je bent even goed wakker geschud...
Ja hoorquote:
dit geld NIEt voor sjer vindt ik!quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:57 schreef meneertje1972 het volgende:
De mannen zijn echt veel leuke zeker dan de vrouwen. Nu weer gezellig de slaapkamer optutten.
En de vrouwen huilen en zeuren alleen maar. Beetje jammer. Huilen mag best hoor maar de hele tijd hangt er een kut sfeer door die negatieve huilbuien enzo.
O ja.. 1000,00 elk was het toch??quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:57 schreef Day het volgende:
LS, dat klopt niet! De mannen hebben geld gewonnen in de live, dus kan geer niet op 0 staat.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
degene met beeld zijn zeker degen die het via tv volgen?
ik kan alleen voor mezelf spreken:quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
degene met beeld zijn zeker degen die het via tv volgen?
Heb het nog ff nagezocht, momenteel valt anonymous geen doel aan, laatste was Sony...quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kan een bezoekje zijn van Anonimous.....
Iedereen heeft toch 500 euries voor de kluis gekregen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:57 schreef Day het volgende:
LS, dat klopt niet! De mannen hebben geld gewonnen in de live, dus kan geer niet op 0 staat.
Ik ben Monique ook heel zat maar je moet je wel voorstellen dat het heel confronterend voor jezelf is om te horen dat je het minst populair bent. Ze zit al 8 weken opgesloten in een spel. Ik heb ooit zoiets 6 uur gedaan en ik kwam daar ook jankend uit omdat het heel dicht bij jezelf komt en dat best impact heeft.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:56 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Typisch ook dat ze denkt omdat ze alles van zichzelf heeft laten zien ze op 1 zou staan.
Het komt niet in haar op dat mensen haar karakter onaantrekkelijk vinden.
Wattan? vertel?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:58 schreef Fikkert2 het volgende:
En Sharon is weer bezig met bemoeien en het beter weten, wordt wel vaak over Jo gezegd maar Shar kan er ook wat van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |