Oh dacht al. Succes vandaag, ik kijk wel mee via de live trackerquote:Op zondag 24 april 2011 07:03 schreef Dodona het volgende:
Ow nee, wij werden niet gediskwalificeerd; de vraag was meer ter aanleiding van Okeanos in het DEj8+-Klassement op de Varsity
Vandaar ook 'klein'. Anders had ik terug moeten gaan naar 2000, twee-zonder kampioen met Jochem Verberne. Volgens mij was dat de laatste.quote:Op maandag 25 april 2011 09:07 schreef De_Brok het volgende:
En weer een nieuw artikel van Wanhttp://www.nlroei.nl/displayarticle-2684.html
Klein detail: er wordt aangegeven dat Simon 9 jaar gelee het kleine nummer SA2+ won. Volgens de indeling van de NK vorig jaar is dat een groot nummer.
Het is wel weer opvallend hoeveel Njord er op het podium stond!
quote:Op maandag 25 april 2011 10:03 schreef Bellah het volgende:
Feli aan AHGoed man!
Sluit me verder totaal aan bij de woorden van C'est bon, als je Boreas verandert naar Orca. (relaxed overigens dat je nu wel rechtdoor ging) Heb echt een topweekend gehad, heerlijk
Het ging alleen niet zo goed met mijn meisjes. Maar ben na de tranen van Braas in ieder geval niet meer bang om 'm in een steegje tegen te komen..
Ha, je stelt de vraag die veel mensen zich al een aantal jaar stellen.quote:Op maandag 25 april 2011 10:25 schreef BEFEM het volgende:
Waarom is het trouwens Meijnders die zoveel beslist bij de mannenacht, hij coacht toch amper? Net alsof de technisch directeur van de KNVB gaat zeggen wie er in de basis elf moeten
Zou het misschien niet goed zijn als het Nederlandse roeien een keer finaal afgaat zodat er een grote reorganisatie kan plaatsvinden (a la Ajaxquote:Op maandag 25 april 2011 10:26 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ha, je stelt de vraag die veel mensen zich al een aantal jaar stellen.
Niet zo kritisch zijn Wan, Njord is niet zo'n grote club. Wij moeten het doen met een LSB2- titel, wat vooruitgang is tov vorig jaar, toen we helemaal niks wonnen.quote:Op maandag 25 april 2011 09:39 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
En Njord op het podium... mwah, viel wel mee. Denk dat alleen Nicole en Marie-Anne echt een knappe prestatie hebben geleverd. Kelvin en Tim op hun beurt ook goed, maar dat veld was wel wat uitgekleed.
Haha, dat wist ik helemaal niet!quote:Op maandag 25 april 2011 11:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Wij hadden trouwens op zondagochtend Jaap Schouten als vlothond, best ironisch..
Tof dat zo iemand gewoon gaat vlothondenquote:Op maandag 25 april 2011 11:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Wij hadden trouwens op zondagochtend Jaap Schouten als vlothond, best ironisch..
quote:Op maandag 25 april 2011 11:59 schreef La_Tramposa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |