Ik heb geen idee hoe Lauwra denkt....quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:12 schreef Wilskracht het volgende:
Geweldig hoe iedereen weet hoe Laura denkt.
Volgens mij weet Laura het soms zelf niet.
niet uitvoeren is ook een soort van weigeren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:12 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan heb je Lauwra nee horen zeggen tegen die missie?
Ik heb alleen maar gezien dat ze de missie bewust verklootte......
Als ze had geweigerd, had ze keihard nee moeten zeggen....
Haha, precies. Die!quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:11 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Degene met het neukbroekje toch en die zelfs ging douchen in zijn drie-kwart broek? Hij die de liefde van zijn leven heeft ontmoet EN zijn alderbeste vriend Geer?
Sjonge het is ook alleen maar boos of verdrietig of geil. Wordt een beetje eentonig die Moquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:13 schreef Darklight het volgende:
eMo is nu weer om iets anders boos volgens joanna
Joanna mag niet vertellen dat ze bij Maik boven is geweest toen ze uit huis waren. Sanctie --> nominatie?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:12 schreef Papiergeld het volgende:
Volgens mij heeft de stem het niet meer zo op Monique
[..]
Het enige wat ik weet is dat ze denkt dat Secret Story een geweldig goed bekeken RLS is!quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe Lauwra denkt....
Heb alleen haar handelen gezien ...
nee dat valse kreng weet dat heel goed.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:12 schreef Wilskracht het volgende:
Dat zegt dan meer over Laura dan over "iedereen"quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:12 schreef Wilskracht het volgende:
Lau is nog geen moment níet vrolijk geweest. Sterker nog ik heb nog geen grotere smile ontdekt bij haar de afgelopen week als toen de SL er net afging na de show...quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:13 schreef chufi het volgende:
Geer: Lau is morgen weer helemaal vrolijk, Mo maak ik me weeer zorgen over...
Dit soort billshit kan toch wel wachten tot ze thuis zijn? Meteen de hoed en de rand van iemand willen weten...quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:14 schreef rico80 het volgende:
Pfff nou zit Mo weer te zeiken dat Maik niet alle details verteld heeft over die Johanna. Hij heeft toch gezegd dat er een meisje was. Moet ze dan iedere puntkomma weten? Weet Maik ook alles over die Pim dan? En is dat uberhaupt interessant? Er is echt altijd wel wat te verzinnen door haar om een drama van te maken. Jezus wat ben ik haar zat .
In Alex zijn plaats had ik het hele huis op stelten gezet,onderste steen bovenquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:14 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
nee dat valse kreng weet dat heel goed.
Nu heb ze net een traan geperst en nu ga je medeljden krijgen.
Nou nooit voor die roltraphoer.
Ze heb Alex misbruikt voor het spel niks meer en niks minder.
Alex heb zijn nominatie fair genomen maar ik zou dit nooit pikken.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:13 schreef Dark het volgende:
[..]
Juist![]()
En ze heeft de missie niet geweigerd, had ze dat maar gedaan, dan waren de consequenties voor haar geweest, maar nee, ze heeft de missie bijna opzettelijk laten mislukken!
Ze heeft een waarschuwing - lees 2de kans - gekregen en die heeft ze vergooid, opzettelijk, wetend dat de consequenties voor Alex zouden zijn!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:09 schreef Day het volgende:
[..]
Oh geloof me, Lau wist heel goed dat Alex genomineerd zou worden, het is heel duidelijkl door de stem gezegd dat ze consequenties voor Alex waren en dat kon dus niet het geld zijn, want dan zou zij ook getroffen worden. Je kan de bewoners maar op 2 manieren zwaar straffen: geld afpakken en nomineren. Geld was het dus niet, dus bleef nomineren over.
Ja, want ze is fiscaal juriste of iets en dan wordt alles berekend tot zoveel cijfers achter de komma;-))quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:14 schreef rico80 het volgende:
Pfff nou zit Mo weer te zeiken dat Maik niet alle details verteld heeft over die Johanna. Hij heeft toch gezegd dat er een meisje was. Moet ze dan iedere puntkomma weten? Weet Maik ook alles over die Pim dan? En is dat uberhaupt interessant? Er is echt altijd wel wat te verzinnen door haar om een drama van te maken. Jezus wat ben ik haar zat .
erg he ... en dan te bedenken wat een berichtje voor Sharon had kunnen doen ...quote:Op donderdag 7 april 2011 23:59 schreef Day het volgende:
Het is wel ongelooflijk, de stempel die zowel Jo als Mo op het programma drukken.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:15 schreef Darakka het volgende:
Welkom op www.sbsnet.nl.
Deze website bevat (nog) geen inhoud (meer).
Dit soort bullshit moet je uberhaupt niet over praten, ook niet thuis. Iedereen heeft een verleden toch en het is nooit leuke info. Ik heb 1x de vergissing gemaakt me op dat pad te begeven en vragen te stellen over mn partner.. Nou daar wordt je niet vrolijker van ofzo hahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit soort billshit kan toch wel wachten tot ze thuis zijn? Meteen de hoed en de rand van iemand willen weten...
En een derde. En een vierde en waarschijnlijk ook nog wel een vijfdequote:Op vrijdag 8 april 2011 00:16 schreef willem67 het volgende:
[..]
![]()
Alleen zal Alex dat nooit inzien, ook na vanavond niet, die loopt heus nog een tweede keer een blauwtje bij Laura.
Er was heel snel een SL na de Live show, dus weten we niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hoe reageerde Geer op Alex' vertrek? Waren toch de beste maatjes? Of bestond dat ook alleen maar in Alex' fantasie?
Over hoe leuk ze is, lief, en veel vrienden, en werk, en wij dat niet zien.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Karim vraagt zich echt af waar Mo zich zo druk over maakt!
En terecht!quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Karim vraagt zich echt af waar Mo zich zo druk over maakt!
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:13 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
niet uitvoeren is ook een soort van weigeren.
En ze was dom want ze had direct moeten weigeren
Dat was toen Alex naar de geheime kamer ging om de ex van Maik te playen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er was heel snel een SL na de Live show, dus weten we niet.
Net in de tuin zat Gerard te vertellen dat hij Alex wel als maatje zag omdat hij hem deed denken aan een goede vriend van Gerard, waar hij ook met veel dingen op 1 lijn zat. Denk dus dat dat wel wederzijds en oprecht is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er was heel snel een SL na de Live show, dus weten we niet.
En anders wel weer bij een ander dom wijf.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:16 schreef willem67 het volgende:
[..]
![]()
Alleen zal Alex dat nooit inzien, ook na vanavond niet, die loopt heus nog een tweede keer een blauwtje bij Laura.
Gerard is lekker kalm en relaxed...en zeker niet op zoek naar scheermesjes of touwen om zichzelf van het leven te beroven van verdrietquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hoe reageerde Geer op Alex' vertrek? Waren toch de beste maatjes? Of bestond dat ook alleen maar in Alex' fantasie?
Hebben het niet kunnen zien door SL maar zit daarna ook te kijken. Gerard weet ook wel wat de beperkingen zijn van Alex. Gerard is niet achterlijk. Maar hij heeft wel woord gehouden en is Alex blijven steunen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
Nee, tuurlijk niet.. Wanneer je met iemand gaat slapen moet je ook alles, maar dan ook alles weten van diegene..quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit soort billshit kan toch wel wachten tot ze thuis zijn? Meteen de hoed en de rand van iemand willen weten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |