Precies! Vieze vuile hypocriet dat ze isquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:09 schreef willem67 het volgende:
Lauw denkt alleen maar volgende week zit ik daar op de bank en vanavond gehoord dat ze helemaal niet populair is, vandaar de emo traantjes.
Echt niet om Alex, maar om vast stemmen te winnen, en de tv kijker trapt er straks nog in ook.
Jo weet allesquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:09 schreef schurk65 het volgende:
jo WIST dat het een enerverende avond zou worden of te wel ze wist alles al!!!
Jo heeft al eerder gezegd dat haar ma dagelijk contact heeft met "de baas" ( niet "de stem" ) . Ik denk dat Jo een soort van mol is die de boel een beetje moet sturen ofzo :squote:
Degene met het neukbroekje toch en die zelfs ging douchen in zijn drie-kwart broek? Hij die de liefde van zijn leven heeft ontmoet EN zijn alderbeste vriend Geer?quote:
Tja zij heeft het script van te voren dan ook kunnen lezen, de rest niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:09 schreef schurk65 het volgende:
jo WIST dat het een enerverende avond zou worden of te wel ze wist alles al!!!
Dat dus..Of Lau is echt heel dom of heel doortrapt..En ik denk het laatste. ze doet alles voor geldquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:09 schreef Day het volgende:
[..]
Oh geloof me, Lau wist heel goed dat Alex genomineerd zou worden, het is heel duidelijkl door de stem gezegd dat ze consequenties voor Alex waren en dat kon dus niet het geld zijn, want dan zou zij ook getroffen worden. Je kan de bewoners maar op 2 manieren zwaar straffen: geld afpakken en nomineren. Geld was het dus niet, dus bleef nomineren over.
we worden weer genaaidquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:10 schreef versabommie het volgende:
Ik ga het 1 keer zeggen ok? DOE.NIET.JE.STREAMS.REFRESHEN!!!
Resultaat:
[ afbeelding ]
Dan heb je Lauwra nee horen zeggen tegen die missie?quote:1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:07 schreef Wilskracht het volgende:
Laura is lief
Laura is lekker
Laura is dom met die missie bezig geweest maar heeft hem terecht geweigerd.
Laura is geen hoer ze heeft geen sex.
Laura gebruikt Alex maar Alex gebruikte ook Laura
Zonder Laura was Alex er na 2 weken al uit geweest
Laura is mijn ideale testbeeld zonder geluid is ze prachtig.
Van mij mag ze winnen kan ze in Amsterdam een kinderopvang beginnen.
Kinderen houden van kriebelen en Laura heeft geen sex dus de kinderen zijn veilig.
Ja want ze zei vanmiddag al tegen flip, je gaat er niet uit, ben er fakking zeker van! En ze was ook totaal de hele avond niet bang of emo, dus overduidelijk dat ze het al wist!quote:
quote:Monique is boos
7 april om 23.46
De dames hebben een gesprek in de slaapkamer.
Monique voelt zich gekwetst omdat Maik niet eerder aan haar over Johanna vertelde. Joanna neemt het op voor Maik. Ze vertelt aan de verdrietige vrouw wat Maik haar op de geheime zolder vertelde. Ook Maik gaf eerder deze avond aan verliefd op Monique te zijn. De hoogbegaafde dame zou gelukkig moeten zijn met een man die zoveel van haar houdt. Maar Monique is nou eenmaal graag verdrietig en pinkt ook nu een traantje weg. Maik is tenslotte niet meteen eerlijk geweest, in haar ogen
Dr pa volgens mij ook niet meer..quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:12 schreef Papiergeld het volgende:
Volgens mij heeft de stem het niet meer zo op Monique
[..]
Juistquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:09 schreef Day het volgende:
[..]
Oh geloof me, Lau wist heel goed dat Alex genomineerd zou worden, het is heel duidelijkl door de stem gezegd dat ze consequenties voor Alex waren en dat kon dus niet het geld zijn, want dan zou zij ook getroffen worden. Je kan de bewoners maar op 2 manieren zwaar straffen: geld afpakken en nomineren. Geld was het dus niet, dus bleef nomineren over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |