abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 april 2011 @ 01:33:05 #101
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_95248014
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:12 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben het wel deels met je eens ja, als het einde nadert wordt er soms wel heel veel gedaan om mensen nog een paar weken/langer te laten leven, dat je je wel eens afvraagt tegen welke prijs je dat wilt doen. Maar dat zijn lastige ethische discussies, waar je nooit echt uitkomt denk ik. De "hoeveel is een mensenleven waard" discussie ligt nogal gevoelig en je mening kan vrij snel veranderen als je zelf in een dergelijke situatie terechtkomt :P
Helemaal waar. Echt 100% waar in mijn geval.

Nog eentje dan (omdat we toch al helemaal offtopic zijn): alle moeite die er wordt gedaan om iemand te helpen zwanger te worden als het niet 'vanzelf' lukt.

quote:
Maar dat is allemaal vrij off-topic verder zoals je al zei :Y)
Ja :') Maar ik kan het dan weer niet laten :@
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 9 april 2011 @ 01:45:15 #102
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_95248249
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:33 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Helemaal waar. Echt 100% waar in mijn geval.

Nog eentje dan (omdat we toch al helemaal offtopic zijn): alle moeite die er wordt gedaan om iemand te helpen zwanger te worden als het niet 'vanzelf' lukt.
Mmh, dat vind ik nog wel wat anders :P Ik denk dat dat sowieso minder geld kost, of hoeft te kosten. En toch, ja, dat geeft mensen zoveel langer geluk dan het leven van mensen nog een paar maanden oprekken terwijl ze al 80 jaar leven of iets in die trant. Hoewel dat wel weer anders is voor zeer dure operaties bij mensen van, zeg 40 jaar, die daarna nog 30 jaar door kunnen leven. Maar zo kan je alles wikken en wegen :P
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zaterdag 9 april 2011 @ 01:50:25 #103
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_95248371
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2011 01:45 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, dat vind ik nog wel wat anders :P Ik denk dat dat sowieso minder geld kost, of hoeft te kosten. En toch, ja, dat geeft mensen zoveel langer geluk dan het leven van mensen nog een paar maanden oprekken terwijl ze al 80 jaar leven of iets in die trant. Hoewel dat wel weer anders is voor zeer dure operaties bij mensen van, zeg 40 jaar, die daarna nog 30 jaar door kunnen leven. Maar zo kan je alles wikken en wegen :P
Het is ook heel wat anders. Heb je gelijk in. En ik vind het vreselijk moeilijk en ben blij dat ik de beslissingen niet voor anderen hoef te maken. Ik kan zelf zonder hulp van buitenaf niet echt kinderen krijgen binnen mijn relatie (zeg maar: echt niet; gaat nooit van z'n leven lukken). En hoewel ik zo broeds ben geweest als maar kan, heb ik besloten het te laten voor wat het is.

Tsja... nou ja; mooie discussie (voor een ander moment en een andere plaats). Hoewel we wel weer terug zijn bij de tijgert en dieren in gevangenschap. Want die moeten ook vaak geholpen worden; nageslacht in gevangenschap is voor sommige dieren bijna niet mogelijk.

Ja ja, we komen er wel weer :D
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_95248917
Dat getijger wat dat beest doet is sowieso niet normaal. Stress 2.0
Dierentuinen :r Circussen :r :r
Maar goed.
Ik ben blij dat mensen ook dit eens zien, en niet alleen romantisch aapies kijken krijgen voorgeschoteld, laat ze maar eens flink schrikken.
pi_95253706
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:38 schreef tombolafan het volgende:

Dat vraag ik me ook af, wat het protocol is in zo'n geval...
Hier kan je eigenlijk nooit op tijd bij zijn...Ze zullen eerst alle andere tijgers naar binnen moeten halen en vervolgens zullen ze ook die ene tijger eerst nog moeten verdoven of iets dergelijks. In die tussentijd is dat beest al lang gestikt. Daar doe je gewoon niks aan.
pi_95253868
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 02:16 schreef Bluezz het volgende:
Dat getijger wat dat beest doet is sowieso niet normaal. Stress 2.0
Dierentuinen :r Circussen :r :r
Maar goed.
Ik ben blij dat mensen ook dit eens zien, en niet alleen romantisch aapies kijken krijgen voorgeschoteld, laat ze maar eens flink schrikken.
Ik word er niet anders van hoor.... ik ga vrolijk weer naar de dierentuin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')