Mijn ervaring leert dat dat meestal geen goed idee was.quote:Op maandag 11 april 2011 18:55 schreef formerjellybean het volgende:
ummmmmmm , impulsief wel een berichtje gestuurd ,maar of het nou echt verstandig is, zal tijd uitwijzen
Wtf? M'n ouders zijn niet eens thuis. Dan ga 'k ook weg.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 19:31 schreef TrsK het volgende:
Ik voel me super zwak. Had nooit gisteren mijn ex moeten smsen na zo lang geen contact. Nu voel ik me weer terug bij af..
Hier hetzelfde! Ik ben wel ziek dus echt leuk zal het niet zijn tot ik weer beter ben.quote:Op maandag 11 april 2011 19:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Morgen kijken bij nieuw huisje... pff ik hou het niet meer van de spanning.. eind van de week kan mijn leven ineens helemaal veranderd zijn... eindelijk een nieuw begin... durf er niet op te hopen
Meer dan een maand.. Maar ze belde me net, met een heel verhaal dat ze super kwaad op me is en nooit meer iets met me te maken wil hebben, dat ze 3 jaar verspild heeft met me etc etc. Dus dat is aardig finaal denk ik als ze na een maand nog steeds zo pissed is.quote:Op maandag 11 april 2011 19:55 schreef Apotheose het volgende:
[..]
![]()
hoe lang hadden jullie dan geen contact meer dan en heeft ze terug gesmst?
Ze belt je om te zeggen dat ze geen contact met je wilt en ze heel erg kwaad op je is. En dat terwijl je geen contact meer had?quote:Op maandag 11 april 2011 21:22 schreef TrsK het volgende:
[..]
Meer dan een maand.. Maar ze belde me net, met een heel verhaal dat ze super kwaad op me is en nooit meer iets met me te maken wil hebben, dat ze 3 jaar verspild heeft met me etc etc. Dus dat is aardig finaal denk ik als ze na een maand nog steeds zo pissed is.
Heel veel succes danquote:Op maandag 11 april 2011 21:12 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hier hetzelfde! Ik ben wel ziek dus echt leuk zal het niet zijn tot ik weer beter ben.
Laten we het hopen, het is geen pissig berichtje ofzo maar gewoon vraag of die zin heeft weer eens langs te komen en dat ik het verder wel hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 19:06 schreef Mishu het volgende:
[..]
Mijn ervaring leert dat dat meestal geen goed idee was.
En dan het raar vinden dat er zo negatief over vrouwen kan worden gepraatquote:Op maandag 11 april 2011 21:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze belt je om te zeggen dat ze geen contact met je wilt en ze heel erg kwaad op je is. En dat terwijl je geen contact meer had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |