Uitgaande van de snelste tijd vanochtend, moeten ze rond 1:43.018 rijden (ongeveerquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:10 schreef Nober het volgende:
1:44.288, moet te doen zijn voor de HRT's?
Edit: Ja, ze zijn al sneller.
Maar de snelste tijd van vanochtend gaan ze in Q3 pas aanvallen denk ik, net als twee weken geleden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:12 schreef kepler het volgende:
[..]
Uitgaande van de snelste tijd vanochtend, moeten ze rond 1:43.018 rijden (ongeveer)
Dat wel, maar ze zullen wel iets sneller gaan toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar de snelste tijd van vanochtend gaan ze in Q3 pas aanvallen denk ik, net als twee weken geleden.
Hebben wij morgen ook weer wat te genieten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Als iedereen nu eens lief zou doen, en ze rijden 2 seconden langzamer, dan mogen de HRT's ook eens meedoen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:15 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hebben wij morgen ook weer wat te genieten.
Uiteraard. Daarom waren de teams ook zo blij dat hij de vorige race er niet bij was.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
want een held als Kathikiyan mag je natuurlijk niet onthouden van het spektakel, wedden dat die in racepace iedereen om de oren rijdt.
Zoals een 4de plaatsquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:19 schreef Netsplitter het volgende:
Heidfeld moet nu iets laten gaan zien, anders mag hij van mij nu al oprotten....
Geef 'm wat tijd, Schumacher was ook niet goed bij zijn comeback. Over Mercedes gesproken, wat doen die nou?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:19 schreef Netsplitter het volgende:
Heidfeld moet nu iets laten gaan zien, anders mag hij van mij nu al oprotten....
Dat lukt niet als er geen mensen voor hem uitvallen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Over Schumacher gesproken: doe 's gassen, kerel.
Mooi dat je zelf al door hebt dat dat alleen voor Alonso geldt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat lukt niet als er geen mensen voor hem uitvallen.
Ow wacht
8ste alweer.quote:
Waar noem ik Alonso dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Mooi dat je zelf al door hebt dat dat alleen voor Alonso geldt.
En eh, Red Bull?
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:27 schreef Wrijfhout het volgende:
telt die 107% alleen voor de snelste tijd in de 1e sessie?
Kartidinges is natuurlijk ook gewoon een draak van een F1 coureur. Die vent moet gewoon lol hebben op twitter en af en toe gewoon in de paddock komen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:26 schreef Sinister-D- het volgende:
Tis HRT nog gelukt ookEn Kartidinges een dikke seconde langzamer als Liuzzi
![]()
Die beginnen idd ook lekker op stoom te komen, hopelijk kunnen die zich nog gaan mengen met de oudere teams dit jaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:27 schreef Peterselieman het volgende:
Jup. Team Lotus heeft het tempo ook lekker te pakken
Hij brengt geld mee, dus een stoeltje.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Kartidinges is natuurlijk ook gewoon een draak van een F1 coureur. Die vent moet gewoon lol hebben op twitter en af en toe gewoon in de paddock komen.
Gewoon zijn manier om Liuzzi te laten denken dat hij beter is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:26 schreef Sinister-D- het volgende:
Tis HRT nog gelukt ookEn Kartidinges een dikke seconde langzamer als Liuzzi
![]()
hoop dat het droog blijft. Ik wil de echte snelheid van de diverse teams graag zien, geen loterij. Dat mag later in het seizoen wel een keer.quote:
ok duidelijk, bedanktquote:
De goedheid, onovertroffen bij hemquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Gewoon zijn manier om Liuzzi te laten denken dat hij beter is.
Inderdaad, maar morgen lust hij hem gewoon rauw; zoals een echte topper betaamd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
De goedheid, onovertroffen bij hem
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad, maar morgen lust hij hem gewoon rauw; zoals een echte topper betaamd.
Toen Vettel races won met hun vond ik het best tof.Nu niet meer inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:36 schreef Netsplitter het volgende:
Het enige team waar ik werkelijk waar niks mee heb is torro rosso.
De rest kan ik iets mee zeg maar.
Dat ie aan oorlogsvoering doet kun je idd aan zijn gezicht zien jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:35 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
![]()
aan dit soort psychische oorlogsvoering herken je de echte groten
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat ie aan oorlogsvoering doet kun je idd aan zijn gezicht zien ja
Vind het team niet vooruitstrevend, vind de auto afschuwelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Toen Vettel races won met hun vond ik het best tof.Nu niet meer inderdaad.
Maar er schijnt best wel een flinke vete te zijn tussen die twee coureurs, dus alleen al om die reden houd ik ze id gaten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Toen Vettel races won met hun vond ik het best tof.Nu niet meer inderdaad.
areyouawizard.jpgquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:39 schreef Nober het volgende:
Ik verwacht de Renaults in Q3, nu zijn het nog de Saubers.
Ja, hij maakt t wel spannendquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:43 schreef Netsplitter het volgende:
Hamilton moet nog ff vlammen anders geen Q3.
Alleen de livetiming op me android doet raar..quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:43 schreef ElmarO het volgende:
Doet die live timing bij jullie ook zo vervelend?
Nee, toch niet ergelijker dan anders.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:43 schreef ElmarO het volgende:
Doet die live timing bij jullie ook zo vervelend?
Bij mij blijft hij regelmatig hangen of loopt achter op de BBC met Safari op OS X Snow Leopard.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, toch niet ergelijker dan anders.
Nooit gehad, is altijd de auto en de briljante strategie van Todt en Brawn geweest.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:48 schreef Waffle het volgende:
Waar is dat kleine beetje extra van hem toch gebleven..
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nooit gehad, is altijd de auto en de briljante strategie van Todt en Brawn geweest.
Uhhu.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nooit gehad, is altijd de auto en de briljante strategie van Todt en Brawn geweest.
Button, Vettel, Hammi, Alonso,Webber, Massaquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:52 schreef Nober het volgende:
McLaren front row? Red Bull second row? Ferrari third row?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hey! Trollen is mijn taak hier. En die van Vosssquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie Petrov z'n auto daar nog wel tussen frotten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:52 schreef Nober het volgende:
McLaren front row? Red Bull second row? Ferrari third row?
Ah, de befaamde banden bewaren strategie, wat een genie.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:52 schreef Sinister-D- het volgende:
maldonando: ''zfe only pofitife on it is wef got enouf tirefs tommorow ''![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |