Mag ik als nukubu misschien even vragen wat SWP MB, TL Mariniers en Artost zijn?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:19 schreef AchJa het volgende:
SWP MB => Exit
Stinger LMB => Exit
TL Marns => Exit
Artost => Exit
![]()
![]()
Stinger Weapon platform MB.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:41 schreef Royyy het volgende:
[..]
Mag ik als nukubu misschien even vragen wat SWP MB, TL Mariniers en Artost zijn?
Hoe dan ook, klinkt in elk geval zwaar klote
Met bezuinigingen in welke vorm dan ook (dus niet alleen bij defensie maar ook bij gewone bedrijven) maakt het niet uit wat voor contract je hebt..quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:21 schreef Thaboel het volgende:
Maar achja je heb toch een BOT contract? Dan kunnen ze je er toch niet uitgooien?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:19 schreef AchJa het volgende:
SWP MB => Exit
Stinger LMB => Exit
TL Marns => Exit
Artost => Exit
![]()
![]()
Die stinger platforms zijn er net!quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Stinger Weapon platform MB.
Stinger club mariniers (TL, tegen luchtdoelen)
Artillerie ondersteuning (meteo etc.)
Liet 'ie z'n broek weer eens zakken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mogguh. ErwinRommel is echt een enge vent... 2e keer binnen 24 uur dat ik me helemaal kapotschrik door hem...
Anyway, draai me nog even om. Laterz!
De tweede keer had hij wel z'n broek op de enkels ja...quote:
Ik ben na een nachtje slapen alweer een beetje gekalmeerd.quote:
Alles kan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:21 schreef Thaboel het volgende:
Maar achja je heb toch een BOT contract? Dan kunnen ze je er toch niet uitgooien?
Ik hoop dat dit soort mensen hun zin krijgen... om er vervolgens achter te komen hoe fout ze het hebben...quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:16 schreef FadetoGreen het volgende:
Goeiemiddag mensen, net ff examen gehad, nu op school mn maatschappij PO afmaken. Net dikke ruzie gehad met iemand die vond dat het leger 'maar afgeschaft moest worden' en dat er meer geld naar ontwikkelingshulp moet. Van dat soort mensen word ik echt misselijk...
Idd. Komt zo'n andere kneus aan (ik zei dat Duitsland invloedrijk was mede door hun leger) dat Duitsland al JAREN geen leger meer heeft -.-quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit soort mensen hun zin krijgen... om er vervolgens achter te komen hoe fout ze het hebben...
Natuurlijk zou dat betekenen dat het meerindeel hier zijn baan kwijt raakt, dus hoop ik tegerlijkentijd van niet. BUT it makes you wonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |