Maar toch. Gebrek aan opvoeding liep hier in de buurt uit in dingen slopen of drugs gebruiken. Maar aan kleine kinderen zitten/meisjes betasten was er echt niet bij hoor!quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kwestie van opvoeding.
Of in dit geval. Het gebrek aan.....
Dat wil ik zeggen. Beetje slaan in een opvoeding is niet verkeerdquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:10 schreef Cobra4 het volgende:
Ik weet wel dat als ik alleen maar dacht aan dat soort dingen ik klappen kreeg van iedereen die dat merkte. En als ik dan jankend thuis kwam weer klappen kreeg van mijn vader. Ik had dan ook nooit meer de behoefte om zo iets te doen.
Dat schijnt nu vaak anders te zijn.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:13 schreef Cobra4 het volgende:
Gisteren wel wat moois gezien trouwens. Een bontkraagje stond vol trots aan zijn vriendjes te vertellen dat hij zijn moeder had geslagen omdat zij commentaar had op zijn gedrag. 1 van zijn vriendjes zegt heel rustig "dat moet je niet doen man" om hem vervolgens vol op zijn muil te rammen.
Die gozer heb ik dan ook een hand gegeven.
Pak er net zelf 1. (wel weer een twistdop maja het moet op he)quote:
Ach... goed- of kwaadschiks.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:08 schreef Royyy het volgende:
Ik ga er maar eens vandoor![]()
AchJa, succes ermee morgen.
Wacht, uit.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:28 schreef AchJa het volgende:
Ik hou jullie op de hoogte, Esses verneukt mij denk ik.
Weinig. Een groot deel van de bezuinigingen gaat dus pas na 1 juli bekend worden (het sluiten van bases en kazernes)quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:28 schreef Thaboel het volgende:
Trouwens wat voor opheldering kan de brief morgen nog geven?
Oke oke. Mooi kut dus.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weinig. Een groot del van de bezuinigingen gaat dus pas na 1 juli bekend worden (het sluiten van bases en kazernes)
Morgen om 1500 weer. Maar weinig werk denk ik. Dan eerst maar even op het gemak de brief lezen. Tenminste, als die dan is vrijgegeven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oke oke. Mooi kut dus.
Wanneer beginnen de diensten weer cobra?
Niveau Vaandrig/Kornet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:35 schreef Thaboel het volgende:
ik morgen ook om 1500 aan het werk... Vandaag weer een ruzietje met een leidinggevende omdat die klootzak me behandelt als een klein kind dus hem achter er even opgewezen dat hij dat niet nog eensch moet flikken. Hij is verdomme jonger alsdat ik ben en zich dan gedragen alsof het godverdomme zijn winkel is.
omhooggevallen persoontje.
Leek eropquote:
Zie pm.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Leek erop![]()
1x een Vaandrig gehad super relaxte kerel.
En godver wat wil ik graag terug naar de baas.(lees defensie). Zelfs met dit vooruitzicht
truste. Pm terug trouwensquote:
Mogguh. ErwinRommel is echt een enge vent... 2e keer binnen 24 uur dat ik me helemaal kapotschrik door hem...quote:
hehehequote:Op vrijdag 8 april 2011 07:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mogguh. ErwinRommel is echt een enge vent... 2e keer binnen 24 uur dat ik me helemaal kapotschrik door hem...
Anyway, draai me nog even om. Laterz!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |