quote:Op woensdag 6 april 2011 20:20 schreef LXIV het volgende:
Wij wenden ons tot God en Jan Soldaat
In hoge nood als bittere strijd ons wacht
De nood voorbij, het land in vredesstaat
Vergeten wordt de heer en Jan soldaat veracht
Die komen van de Peel!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:47 schreef EllaN het volgende:
Waar halen zij die mannen steeds vandaan?!
Pfff Wij echte jongetjes zijn ooit gevormd op de Generaal-majoor de Ruyter van steveninck hoor!quote:
Je zegt het zelf al. Jongetjes. Mannen zul je er niet vinden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Pfff Wij echte jongetjes zijn ooit gevormd op de Generaal-majoor de Ruyter van steveninck hoor!
Wist dat die zou komen dus had mezelf al ingedektquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al. Jongetjes. Mannen zul je er niet vinden.
Ingedekt? Door jezelf een jongetje te noemen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wist dat die zou komen dus had mezelf al ingedekt
pfff is het weer zover met onze noord afrikaanse vriendjes... Wat is er precies gebeurt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:20 schreef AchJa het volgende:
Ik ben trouwens chagrijnig to the max.A, de bezuiniginsplannen van defensie en B er zijn wat moslims bij mij in de buurt gaan wonen, waarbij het binnen twee weken tijd alweer bal is. Ik ben over de zeik tot de max, die kutkinderen van betrokkene hebben nl met hun vieze kolere handen aan de jongste van mij gezeten. Morgen ben ik thuis en ik ga die vent slopen, mocht er eea in de krant komen dan ben ik dat.
Vergeleken bij u, waarde smj ben ik een jongetjequote:Op vrijdag 8 april 2011 01:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ingedekt? Door jezelf een jongetje te noemen?
Dat is correct en tevens juist. Niks tegen in te brengen. Mijn complimenten voor die juiste constatering.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vergeleken bij u, waarde smj ben ik een jongetje
Kijk die kan ik weer in mn zak stekenquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist. Niks tegen in te brengen. Mijn complimenten voor die juiste constatering.
Correct. Broekie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kijk die kan ik weer in mn zak steken
De dochters van betrokkene vonden het nodig om piemels te zien... Ook van vier jarigen... Oh, morgen ben ik thuis.. Esses komt u maar, ik ga die ouwe slopenquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
pfff is het weer zover met onze noord afrikaanse vriendjes... Wat is er precies gebeurt?
JEEZUS! Wat een stel kneuzen zeg.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
De dochters van betrokkene vonden het nodig om piemels te zien... Ook van vier jarigen... Oh, morgen ben ik thuis.. Esses komt u maar, ik ga die ouwe slopen
wtf.... die dochters ongeveer even oud?quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
De dochters van betrokkene vonden het nodig om piemels te zien... Ook van vier jarigen... Oh, morgen ben ik thuis.. Esses komt u maar, ik ga die ouwe slopen
Was het maar zo, dan had ik er nog om kunnen lachen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:33 schreef Royyy het volgende:
[..]
wtf.... die dochters ongeveer even oud?
Misschien kun je voor een paar centen een Leo overnemen, misschien rennen ze wel uit zichzelf de grens overquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was het maar zo, dan had ik er nog om kunnen lachen.
Oh, ik ben echt over de jank... Die kanker Moslim gaat aan het gas.
Die zitten alleen in het bezuinigingstopic.quote:
Dit soort dingen gebeuren alleen maar als ik er niet ben. Maar ik kan betrokkene beloven dat ik morgen verhaal kom halen. Ik zit me nu al op te winden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:46 schreef Royyy het volgende:
[..]
Misschien kun je voor een paar centen een Leo overnemen, misschien rennen ze wel uit zichzelf de grens over
Laatst hier iets vergelijkbaars met de buurman van mijn oma... goor figuur... mijn ouders hebben me overgehaald om bij die vent uit de buurt te blijven, maar als daar toch nog maar iets gebeurt, wat dan ook...quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeuren alleen maar als ik er niet ben. Maar ik kan betrokkene beloven dat ik morgen verhaal kom halen. Ik zit me nu al op te winden.
Gewoon een grappig nummerquote:
Als je het maar niet in je bolle harses haalt om nu in je auto te stappen! Dat doe je maar mooi morgen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:55 schreef AchJa het volgende:
Gvd ik ben over de jank...
Kinderen die aan de lul van een vierjarige zitten... Kankermoslims, het zijn altijd dezelfden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |