quote:Op donderdag 7 april 2011 22:08 schreef Darakka het volgende:
De Lijnen zijn Gesloten
De uitslag:
Philip 41%
Alex 30%
Karim 29%
Dan is er echt gesjoemeld!
Klopt samenwerking met Net5 :quote:Op donderdag 7 april 2011 22:11 schreef schurk65 het volgende:
jo is te relaxt ze jankt niet ZE WEET DAT FLIP BLIJFT! kan niet anders!!!
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:11 schreef evaxsis het volgende:
Ik kan er nog niet over uit laat Maik zo'n mooi meisje gaan voor onhygiënische etterbak als Mo
Of ze heeft zo'n pilletje op...quote:Op donderdag 7 april 2011 22:11 schreef schurk65 het volgende:
ze kwam een beetje nep over met haar ingestudeerde tekstquote:Op donderdag 7 april 2011 22:11 schreef evaxsis het volgende:
Ik kan er nog niet over uit laat Maik zo'n mooi meisje gaan voor onhygiënische etterbak als Mo
De meest sexy bewoner zal wel gewenst zijn denkt zequote:Op donderdag 7 april 2011 22:11 schreef schurk65 het volgende:
denk het niet ze lopen al uitquote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef bergenzand het volgende:
en zometeen een reclame break wedden??
Tja ware gevoelens laten zich niet leiden. Ze zijn echt verliefd en het zijn hun eigen levens en keuzes.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:11 schreef evaxsis het volgende:
quote:
pleasohpleasequote:Op donderdag 7 april 2011 22:13 schreef Razor21 het volgende:
Dan moet Karim op 1 staan kan niet anders.
Hmmmz ik zie toch liever een Johanna dan een Moquote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef diditje64 het volgende:
[..]
ze kwam een beetje nep over met haar ingestudeerde tekst
idd, dat kapsle staat haar echt nietquote:Op donderdag 7 april 2011 22:14 schreef Darakka het volgende:
Wat zie je er weer lelijk uit Laura! Gefeliciteerd! Hoe krijg je het voor elkaar?
Gerard heb maar een echt maatje en dat is Karim en die blijftquote:
Ik denk naar de geheime kamer totdat duidelijk is of Laura kan huilen of niet.quote:
nu gaat ze zeker wel Karim de hele dag liggen kriebelen,quote:Op donderdag 7 april 2011 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
En Laura duikt meteen al op Karim, de ZLOTTIEHOER!!!!
NOG loop ik Moody Mo straal voorbij.....quote:Op donderdag 7 april 2011 22:16 schreef Je_Psychiater het volgende:
Lijkt me logisch dat 2 weken niet op weegt tegen 2 maanden 7x24uur. Toen ik dat eerder schreef werd er stom op gereageerd.
Nep balen hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:16 schreef Darklight het volgende:
laura balen nu, door haar zit Alex thuis
En terecht, vuil wijf die lauraquote:Op donderdag 7 april 2011 22:18 schreef liqrich het volgende:
laura vind t niet erg en vreest nu wel voor dr positie
is goed voor hemquote:Op donderdag 7 april 2011 22:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Jammer voor Geer, die vind het minder.
pfff.... tijd voor een drankje in de SCquote:Op donderdag 7 april 2011 22:18 schreef Ceetje.. het volgende:
wāt een avond.
Neuh, ik vond het wel meevallen eerlijk gezegd
Inderdaadquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:18 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Terug het huis in jij!! En snel!!![]()
![]()
![]()
Ik zie liever Mo of Maik gaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Inderdaad
Lauwra stelt geen zak meer voor daarbinnen
Mag ze wel niet te hard persen, anders heeft ze wat anders in haar broek en dat gun ik haar van hartequote:Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef Noelle06 het volgende:
Even wachten hoor, Laura is een traantje aan het persen
quote:
en ik ga zeker sms je sturen voor haar tegenstanders hahahahahahahquote:Op donderdag 7 april 2011 22:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Inderdaad
Lauwra stelt geen zak meer voor daarbinnen
hahaha gemeen ben jijquote:Op donderdag 7 april 2011 22:16 schreef schommelstoel het volgende:
En nu CAPS van Laura![]()
Kijken of ze ook zo kan janken als Mo
Misschien komen die zodra ze klaar zijn met tellenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jammer dat ze geen percentages hebben gezegd.
Die kloppen toch nietquote:Op donderdag 7 april 2011 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jammer dat ze geen percentages hebben gezegd.
Vast, maar Lauwra is nu helemaal niet meer haar nest uit te rammen....quote:Op donderdag 7 april 2011 22:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zie liever Mo of Maik gaan.
in ieder geval min 5000quote:Op donderdag 7 april 2011 22:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
En nu weet ik niet hoe ik de kluisstanden moet aanpassen, nu Er geen LaurAlex meer is.
op zn minstquote:Op donderdag 7 april 2011 22:21 schreef rico80 het volgende:
Hoe zit t nu met die kluis van Laura? Die mag toch op zn minst wel leeg? Takkestreek dit...
gemeenschap van goederen toch... delen door tweequote:Op donderdag 7 april 2011 22:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
En nu weet ik niet hoe ik de kluisstanden moet aanpassen, nu Er geen LaurAlex meer is.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:21 schreef freaky40 het volgende:
Wat een heuuurlijke avond is het toch, Alnix, exit, PisV achter...
Alles maar naar die Lauwe muts....quote:Op donderdag 7 april 2011 22:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
O ja, een live stream en france is natuurlijk wel plezierigquote:Op donderdag 7 april 2011 22:19 schreef bollokus het volgende:
![]()
hendrikske
![]()
mijn dank is zeer groot vanavond voor de stream
Jezus wat zie Joanna er daar eng uit..quote:
het is dat hopelijk volgende week weerquote:Op donderdag 7 april 2011 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
O ja, een live stream en france is natuurlijk wel plezierig
Had ik ook niet verwacht, onderbewust is ze wel blij denk ik zo.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:22 schreef SecretStoryWous het volgende:
Laura is ook helemaal niet droevig ofzo??
Ik heb dat gevoel ook wel een beetjequote:Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef Gert het volgende:
Laura overdenkt de gevolgen voor haar spel en positie in het huis.
Die hele Alex boeit 'r geen reet verder.
Dat is wel super positief!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:22 schreef flugeltje het volgende:
Dus Geer hoogste aantal, Karim nu hoogste aantal en Sharon hoogste aantal laatst... Mijn 3 favorieten
2500 gaat nog door middenquote:
die is stiekem gewoon blij.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:21 schreef Niki.P het volgende:
Ik vindt wel dat Lau beter huilt dan Mo/Jo gewoon een traantje laten wat wel logisch is maar niet hysterisch ofzo..
Alles voor de kijkcijfers.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:23 schreef flugeltje het volgende:
Ze zit nu echt overduidelijk te persen om die tranen eruit te krijgen hoor...
En wat is daar bijzonder aan ?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jezus wat zie Joanna er daar eng uit..
Heel niet die kut heb het verpest en nu Alex naar huisquote:
ik denk lauquote:Op donderdag 7 april 2011 22:24 schreef Niki.P het volgende:
Ben benieuwd of Geer of Laura Alex's zijn boek krijgt...
Wie is Maaike? Net zo'n type fout als Gerat?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:23 schreef Capt1caveman het volgende:
Maaike slaapt vanavond weer in de mannenslaapkamer.....
Moody Mo is weer depressief aan het doen...
die moeten ze eens heel hard gaan schoppen met zijn allenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:24 schreef Fikkert2 het volgende:
Haha, Mo ziet altijd wel wat negatiefs he, wat wil ze nog meer ?, Pa gesproken, Maik kiest voor haar, nee hoor mevrouw is nog niet tevreden
Omdat mama Djoon het opgedragen heeft.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef rico80 het volgende:
Waarom geeft Jo instructie om te gillen aan Laura?
Meer dan gewone vriendjes zijn het ook nooit geweest.....quote:Op donderdag 7 april 2011 22:24 schreef iBenny het volgende:
Dr vriendjes worden afgenomen door het spel.
Die 2 moeten er niet uitquote:Op donderdag 7 april 2011 22:24 schreef versabommie het volgende:
Nu hoop ik dat iBenny en zijn hat0rsclan nu wel krijgen wat ze verdienen: Gerard eruit, karim eruit en alleen nog maar smakkende hangende liggende stelletjes en een zijige giraf!
Flink genomen worden door een rimboe dorp !quote:Op donderdag 7 april 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die moeten ze eens heel hard gaan schoppen met zijn allen
nee zit nu aan een dooie kat te denken of zo om de tranen op te wekkenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:22 schreef SecretStoryWous het volgende:
Laura is ook helemaal niet droevig ofzo??
en?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
Mo is een goed meisje uit een goed gezin en heeft een goede baan
Ze heet geen Moquote:Op donderdag 7 april 2011 22:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze is werkelijk een iron bitch. Ze is amper aangeslagen.
met dat kapsel van de dikke<<__ van de dunne. laurel en hardyquote:Op donderdag 7 april 2011 22:25 schreef Wilskracht het volgende:
Kan de zus van Maik niet het huis in.
Mo, weet nu wel dat ze niet populair is. Toch iets positiefs!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:24 schreef Fikkert2 het volgende:
Haha, Mo ziet altijd wel wat negatiefs he, wat wil ze nog meer ?, Pa gesproken, Maik kiest voor haar, nee hoor mevrouw is nog niet tevreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |