Tofquote:Op donderdag 7 april 2011 21:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Deze had ik trouwens wel
[ afbeelding ]
Eens, op naar de finale.quote:
zijn allemaal flugelsletjes die stemmenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Candyfreak het volgende:
Als Alex blijft snap ik dat echt niet echt zon nietszeggend type waar je je kapot aan ergert
Aan de populariteit te zien zou het zomaar eens gedaan kunnen zijn met hem, dus wees niet bang...quote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Candyfreak het volgende:
Als Alex blijft snap ik dat echt niet echt zon nietszeggend type waar je je kapot aan ergert
Oh echt, jullie draaien door hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hmmm dacht dat we het hier bij 20 stemmen zouden laten stemt mijn ventje ook nog 10x voor Karim
Inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2011 21:18 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Eens, op naar de finale.
Gerard wint voor de eer en Karim de poen
Als ik dan moet kiezen tussen Karim en Falex dan vind ik dat Karim moet blijven.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zie ook liever Flip gaan, herrie in de tent en bloed aan de muur zou Heks zeggen
En zo hoort het. Vrouwen moeten sterk zijn en niet dat gejank als die doos van een moquote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Laura schuldgevoelAls Alex moet gaan, perst een traantje omdat men dat verwacht daar en dan gaat ze net zo verder hoor.
Juist dat was mijn idee ook Karim en Gerard zijn een goed koppel.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:18 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Als ik dan moet kiezen tussen Karim en Falex dan vind ik dat Karim moet blijven.
Lekker met Gerarard kloten in het huis daar
Alex voegt niet zoveel toe.
mamajo beslist he en karim is verbaal te sterk voor Jo.......quote:Op donderdag 7 april 2011 21:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nope maar wil wel dat Karim blijft, zou godver wat zijn dat hij verliest van die nono
* Lacht dadelijk meequote:Op donderdag 7 april 2011 21:19 schreef Darakka het volgende:
Als Alex weggaat ga ik Laura uitlachen, gewoon achter men beeldscherm omdat het kan![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:19 schreef Darakka het volgende:
Als Alex weggaat ga ik Laura uitlachen, gewoon achter men beeldscherm omdat het kan![]()
Ik hoop dat dit nog gaat komen.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Vindt het al vreemd dat niemand daar de afgelopen dagen wat van gezegd heb.
Nee hoor, wil gewoon dat Karim blijftquote:Op donderdag 7 april 2011 21:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh echt, jullie draaien door hoor![]()
Ik heb mijn telefoon nu ver weggelegd want ik was al een paar dagen geleden begonnen met smsen voor Karim.
Ik had mij voorgenomen alleen te stemmen op Gerard.
Inmiddels heb ik vorige week op Aafke gesmst en nu op Karim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |