neuh, ze heeft ook nog gejanktquote:Op donderdag 7 april 2011 21:06 schreef Noelle06 het volgende:
Mooi gesproken van haar vader. Vooral je bent alleen gekomen ...
Volgens mij kwam Maik ook...quote:Op donderdag 7 april 2011 21:06 schreef Noelle06 het volgende:
ja maar kom op zeg mo heeft geen woord kunnen zeggenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:06 schreef Noelle06 het volgende:
ja dat was een soort sneer zo van die schoonzoon hoeven wij niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:06 schreef Noelle06 het volgende:
die pa is net zo nietszeggend als z'n dochter.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:07 schreef Darklight het volgende:
wat een nietszeggend verhaal van die pa
Denk dat hij doelde dat ze het spel moet spelen ipv. Maik te plezieren.quote:
is mijn toetsenbordquote:
gaat veul te snel daarquote:Op donderdag 7 april 2011 21:08 schreef Gert het volgende:
De liveshow van do 7 april - #3 Mo-Jo-Maik-aflevering
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
is mijn toetsenbordzie onderstaande waarschuwing
He, niet spemmen hequote:Op donderdag 7 april 2011 21:08 schreef Gert het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:08 schreef Gert het volgende:
http://live.towmc.nl/quote:Op donderdag 7 april 2011 21:08 schreef Gert het volgende:
DOE MAAR STEMMENquote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef diditje64 het volgende:
ik wil een tussenstand zien dan weet ik of ik nog moet stemmen
Gewoon nog eentje of twee op Karim, to be surequote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef diditje64 het volgende:
wat is het sms nummerquote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Gewoon nog eentje of twee op Karim, to be sure
gewoon stemmuh op karim is het altijd goedquote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef diditje64 het volgende:
eensch, maar dat gebeurt niet want 100.000 breezahkutjes die van hun stoel glijden van de lege, nietszeggende blauwe ogen van flip stemmen hun kleedgeld op. En anders sjoemelt net 5 gewoon wat met de cijfersquote:
Wees blij dat we het hier open laten.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:11 schreef Danny het volgende:
[..]
eensch, maar dat gebeurt niet want 100.000 breezahkutjes die van hun stoel glijden van de lege, nietszeggende blauwe ogen van flip stemmen hun kleedgeld op. En anders sjoemelt net 5 gewoon wat met de cijfers
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:11 schreef Danny het volgende:
[..]
eensch, maar dat gebeurt niet want 100.000 breezahkutjes die van hun stoel glijden van de lege, nietszeggende blauwe ogen van flip stemmen hun kleedgeld op. En anders sjoemelt net 5 gewoon wat met de cijfers
ja maar dan is het toch goed karim en flip stemmen mooi faalex maar huisquote:Op donderdag 7 april 2011 21:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat een domme reactiequote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef BobHarris het volgende:
mo is trouwens vanmiddag bevallen he,, ze was zwanger van r vader
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef BobHarris het volgende:
Tuurlijk wel, Laura die door haar schuldgevoel alleen nog maar op bed ligt... er verandert dus eigenlijk niks.quote:
liggen, hangen en kleffen?????quote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat voor beelden ze van Alex hebben kunnen vinden voor zijn filmpje, hij heeft er totaal niets gedaan.
Ehhh liggen, kriebelen, liggen, kriebelen, liggen, kriebelen etc. etc. etc.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat voor beelden ze van Alex hebben kunnen vinden voor zijn filmpje, hij heeft er totaal niets gedaan.
Slaat nergens opquote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef BobHarris het volgende:
hmmm dacht dat we het hier bij 20 stemmen zouden laten stemt mijn ventje ook nog 10x voor Karimquote:Op donderdag 7 april 2011 21:14 schreef evaxsis het volgende:
Ooow man ik ben zowaar echt zenuwachtig voor de uitslag.
Laat Karim blijven please [ afbeelding ]
Laura schuldgevoelquote:Op donderdag 7 april 2011 21:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Laura die door haar schuldgevoel alleen nog maar op bed ligt... er verandert dus eigenlijk niks.
Ik hoop dat de rest haar er op aan gaat kijken dan.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Laura die door haar schuldgevoel alleen nog maar op bed ligt... er verandert dus eigenlijk niks.
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Deze had ik trouwens wel
[ afbeelding ]
Vindt het al vreemd dat niemand daar de afgelopen dagen wat van gezegd heb.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik hoop dat de rest haar er op aan gaat kijken dan.
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef Psychecn het volgende:
Heb nog ff 2x voor Karim gestemd in case off.....
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef Psychecn het volgende:
Heb nog ff 2x voor Karim gestemd in case off.....
Not gonna happen...quote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zie ook liever Flip gaan, herrie in de tent en bloed aan de muur zou Heks zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |