Zou kunnen ja, kun je de situatie uitleggen? Het is natuurlijk wel handig als ze aan de pil is, een condoom scheurt als je doorbonkt nadat er een kwakkie in is gekomen.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:54 schreef nohansienokraaij het volgende:
[..]
Dus je zou gewoon door kunnen bonken alsof er niks gebeurd is!
Ja, nouja. Soms ben ik aan het bonken en naar mijn mening al vrij snel afgelost door mijn primaire geslachtskenmerk. Dan vroeg ik mij dus af of mijn ega het door zou hebben als ik schijnheilig door zou bonken.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, kun je de situatie uitleggen? Het is natuurlijk wel handig als ze aan de pil is, een condoom scheurt als je doorbonkt nadat er een kwakkie in is gekomen.
Maar mocht hij zich goed kunnen houden en doorbonken zou je het niet merken? Dus het zou door de pompende beweging niet naar buiten lopen of je grot besmeuren o.i.d?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:57 schreef Phantomesse het volgende:
Lees ook even de dit van de eerste post.
Je kunt het wel voelen, niet alleen aan de pik maar ook aan het lichaam. Verder probeerde mn ex een keer zijn orgasme te fakendoor moeilijk te kijken, wat hem niet lukte. Zn nekspieren spanden niet aan zoals gewoonlijk, dus ook aan gezicht kun je het zien. Verder voel ik het wel dat hij het eruitperst zegmaar, dus zijn pik zelf. De sperma niet echt... Ja, wel als hij er echt kracht achter zet dan voel ik het wel
Bij deze even mijn hele eerste post ongedaan maken, ja, ik voel het als hij klaarkomt.
Maar het zaad an sich niet?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:58 schreef Isabeau het volgende:
De ritmische samentrekking van de penis tijdens het orgasme kan ik wel voelen ja
quote:
Dus, als hij onder die "Ritmische samentrekkingen" gewoon doorschuurt. Dan voel je er in theorie niks van? Het begint ook niet te lopen E.D?quote:
Dat kan hij nietquote:Op donderdag 7 april 2011 20:59 schreef nohansienokraaij het volgende:
[..]
Maar mocht hij zich goed kunnen houden en doorbonken zou je het niet merken? Dus het zou door de pompende beweging niet naar buiten lopen of je grot besmeuren o.i.d?
Ik denk dat het best lastig is om tijdens het klaarkomen gewoon door te neuken en je te houden alsof er niets aan de hand is. Je hebt op dat moment je lichaam namelijk niet of nauwelijks onder controle door een of ander stofje in je hersenen dat je lichaam even overneemt. Ikzelf ben nog nooit klaargekomen zonder dat ik ging schokken/samentrekken e.d.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef nohansienokraaij het volgende:
[..]
Dus, als hij onder die "Ritmische samentrekkingen" gewoon doorschuurt. Dan voel je er in theorie niks van? Het begint ook niet te lopen E.D?
haha, ik wil niet impliceren dat ik prematuur ejaculeer hoor. Maar gewoon even een vraagje tussendoor. Dan wil ik wel doorgaan hoor,soms ga ik ook stiekem nog een minuutje door en als ik me voel komen dan ga ik wat harder zeg maar.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat kan hij nietMaarja ik neuk dan ook al 4 jaar met hem dus ik weet precies van hoe of wat. Als hij klaarkomt merk ik dat toch wel aan hem, ik merk het ook al vóór dat hij klaarkomt. Dan doe ik of rustig doen of ik ga hem extra hard neuken puur om hem te fokken
Hij wil nooit snel klaarkomen (doet hij over het algemeen ook niet) maar soms laat ik 'm wel komen tegen zn zin in.
Goed dat doet er even niet toe... Je kunt ook oefenen om het binnen te houdenen vaker rukken (paar uur van tevoren) enzo, om de vrijpartij wat langer te laten duren.
Maar het gaat om de grote ALS hequote:Op donderdag 7 april 2011 21:03 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik denk dat het best lastig is om tijdens het klaarkomen gewoon door te neuken en je te houden alsof er niets aan de hand is. Je hebt op dat moment je lichaam namelijk niet of nauwelijks onder controle door een of ander stofje in je hersenen dat je lichaam even overneemt. Ikzelf ben nog nooit klaargekomen zonder dat ik ging schokken/samentrekken e.d.
Dat weet ik niet, ligt ook aan haar ervaring met anderen. Als jij een van de eersten bent heeft ze niet veel ervaring en zal ze het waarschijnlijk ook niet doorhebben. Ik zou het sowieso wel doorhebben maar ik let ook heel erg op signalen van anderen en ben inmiddels bekend met orgasmesquote:Op donderdag 7 april 2011 21:03 schreef nohansienokraaij het volgende:
[..]
haha, ik wil niet impliceren dat ik prematuur ejaculeer hoor. Maar gewoon even een vraagje tussendoor. Dan wil ik wel doorgaan hoor,soms ga ik ook stiekem nog een minuutje door en als ik me voel komen dan ga ik wat harder zeg maar.
Maar nu vroeg ik me dus af of mijn vriendin dit door heeft, of niet durft aan te geven ofzo.
Bij mij ook, maar ik zie dan soms dat ze net een beetje geniet van mijn prikstokquote:Op donderdag 7 april 2011 21:06 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Waarom zou je eigenlijk door willen gaan? Klaarkomen is klaar bij mij.. echt geen psychologische zin meer dan.
Dat is nagenoeg onmogelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Even inhaken, wie komt er samen met zijn partner op exact hetzelfde moment klaar?
Is mij maar een paar keer overkomen. Daarna niet meer eigenlijk.
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Even inhaken, wie komt er samen met zijn partner op exact hetzelfde moment klaar?
Wel vaker. Onder de douche sowieso, dna kom ik eerst een keer of 7 klaar met de douchekop, en de laatste keer vraag ik of ie terwijl ik kom mn kutje vol wil spuiten en dan komen we samenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Ligt aan de man, bij de een voel je het heel duidelijk, bij de ander amper tot niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:52 schreef nohansienokraaij het volgende:
Dit vroeg ik mij af, voelen vrouwen het als de man in hun klaarkomt?
Of kan je wel gewoon schijnheilig doorbonken en doen alsof er niks gebeurd is?
Als je een condoom draagt niet doen, is zeer onveilig.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef nohansienokraaij het volgende:
[..]
Ja, nouja. Soms ben ik aan het bonken en naar mijn mening al vrij snel afgelost door mijn primaire geslachtskenmerk. Dan vroeg ik mij dus af of mijn ega het door zou hebben als ik schijnheilig door zou bonken.
Nee hoor4, gebeurd hier zelfs vrij vaak, maar we zijn dan ook al jaren op elkaar ingespeeld.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef nohansienokraaij het volgende:
[..]
Dat is nagenoeg onmogelijk
Ditquote:Op donderdag 7 april 2011 21:29 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Het was inderdaad iemand waarmee ik een wat langere relatie had. Voor diegene die het nooit heeft ervaren.. je weet niet wat je mist.
Soms wel, soms niet. Type condooms maakt ook nog wel uit (normaal rubber ding of femidom bijv)quote:Op donderdag 7 april 2011 20:52 schreef nohansienokraaij het volgende:
join the clubquote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Hm, dan ben ik zeker de enige vrouw die het niet voelt ofzo. Ik voelde dat niet.
Met mijn vorige relatie vaker wel dan niet (niet dat het op precies hetzelfde moment begint, maar dat er iig een overlap is), met mijn huidige niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Je bent iig duidelijk hahaquote:Op donderdag 7 april 2011 20:57 schreef Phantomesse het volgende:
Lees ook even de dit van de eerste post.
Je kunt het wel voelen, niet alleen aan de pik maar ook aan het lichaam. Verder probeerde mn ex een keer zijn orgasme te fakendoor moeilijk te kijken, wat hem niet lukte. Zn nekspieren spanden niet aan zoals gewoonlijk, dus ook aan gezicht kun je het zien. Verder voel ik het wel dat hij het eruitperst zegmaar, dus zijn pik zelf. De sperma niet echt... Ja, wel als hij er echt kracht achter zet dan voel ik het wel
Bij deze even mijn hele eerste post ongedaan maken, ja, ik voel het als hij klaarkomt.
True, het voelt echt heel gaafquote:Op donderdag 7 april 2011 21:29 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Het was inderdaad iemand waarmee ik een wat langere relatie had. Voor diegene die het nooit heeft ervaren.. je weet niet wat je mist.
Dat is niet alsof, dat is ook zoquote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef capricia het volgende:
Ik voel het sperma/klaarkomen wel hoor. Alsof er iets in je gespoten wordt..
Kwestie van communiceren dan kun je wel vrijwel tegelijk komen.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef nohansienokraaij het volgende:
[..]
Dat is nagenoeg onmogelijk
Volgens mij ben je nog maagdquote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wel vaker. Onder de douche sowieso, dna kom ik eerst een keer of 7 klaar met de douchekop, en de laatste keer vraag ik of ie terwijl ik kom mn kutje vol wil spuiten en dan komen we samen
En tijdens neuken zelf opzich ook wel, ik kom niet klaar tenzij ik tijdens de sex de hand aan mezelf sla terwijl hij me neukt, als ik dat goed time dan kunnen we ook wel tegelijk komen.
Hijkan het klaarkomen urenlang uitstellen maar zodra ik wil dat ie komt dan komt ie gewoon
Ja... sperma dus..quote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef capricia het volgende:
Het is het mooiste als de vrouw eerder komt dan de man.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat kan hij nietMaarja ik neuk dan ook al 4 jaar met hem dus ik weet precies van hoe of wat. Als hij klaarkomt merk ik dat toch wel aan hem, ik merk het ook al vóór dat hij klaarkomt. Dan doe ik of rustig doen of ik ga hem extra hard neuken puur om hem te fokken
Hij wil nooit snel klaarkomen (doet hij over het algemeen ook niet) maar soms laat ik 'm wel komen tegen zn zin in.
Goed dat doet er even niet toe... Je kunt ook oefenen om het binnen te houdenen vaker rukken (paar uur van tevoren) enzo, om de vrijpartij wat langer te laten duren.
Een condoom scheurt dan niet... Tenzij je niet weet hoe je zo'n ding om moet doen (klein tuutje aan de voorkant over laten voor het kwakkie waar geen lucht bij zit).quote:Op donderdag 7 april 2011 20:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, kun je de situatie uitleggen? Het is natuurlijk wel handig als ze aan de pil is, een condoom scheurt als je doorbonkt nadat er een kwakkie in is gekomen.
En daarnaast, als je doorbonkt dan komt er vanzelf wel een hele zooi sperma uitzetten natuurlijk, tenzij ze een super grote kut heeft ofzo.
Gelukkig kunnen vrouwen meerdere keren komen, de meeste dan.quote:Op zondag 10 april 2011 13:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is het mooiste als de vrouw eerder komt dan de man.
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef capricia het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 12:00 schreef Redbullchick het volgende:
Als mijn zwarte vriendje klaarkomt voel ik het zekerrrrr. Maar ja, aan een zwarte lul heb je ook veel meer dan aan een witte he!
Fijn hoor, zo'n Zaans-zurig kwakje, hoop voor haar dat ze niet hoeft te slikken.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Kan me voorstellen dat zo'n infectie veel gevoel met zich meebrengtquote:Op maandag 11 april 2011 12:00 schreef Redbullchick het volgende:
Als mijn zwarte vriendje klaarkomt voel ik het zekerrrrr. Maar ja, aan een zwarte lul heb je ook veel meer dan aan een witte he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Nee hoor, heb ook witte vriendjes gehad. Maar once you go black...quote:Op maandag 11 april 2011 12:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
![]()
jij moet wel nog maagd zijn of hij is je eerste....
ben je teveel uitgerek?quote:Op maandag 11 april 2011 12:08 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Nee hoor, heb ook witte vriendjes gehad. Maar once you go black...
Met die 12 cm van jou voel je als vrouw helemaal niet dat je naar binnengaat hahahaquote:
dan praten we over doorsnee hèquote:Op maandag 11 april 2011 12:12 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Met die 12 cm van jou voel je als vrouw helemaal niet dat je naar binnengaat hahaha
Tja, kan misschein aan mij liggen maar alleen de grote van de pik doet het voor mij niet.quote:Op maandag 11 april 2011 12:08 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Nee hoor, heb ook witte vriendjes gehad. Maar once you go black...
Jij waarschijnlijk niet meer nee...quote:Op maandag 11 april 2011 12:12 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Met die 12 cm van jou voel je als vrouw helemaal niet dat je naar binnengaat hahaha
ik vraag me trouwens af of je dat nog zegt als ik je neusgat penetreer.quote:Op maandag 11 april 2011 12:12 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Voor jou duidelijkheid: ik ben zwart. (afrikaans)quote:Op maandag 11 april 2011 12:38 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Ach gossie hij voelt zich op z'n mierelulletje getrapt hahaha
Wat een taalgebruik.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef Phantomesse het volgende:
Fipo.
En nee, of nja, tenminste. Ik voel het wel als het door zn pik heen stroomt zegmaar, of iig die trekkingen/spanningen, maar niet dat er sperma in mn kut komt.
net of dat een garantie voor een grote piemel is.quote:Op maandag 11 april 2011 13:16 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Voor jou duidelijkheid: ik ben zwart. (afrikaans)
Geen idee ik heb al 4 jaar geen condoom aangeraakt. Heb er nog een paar liggen van het begin van onze relatie zelfs, maar die zijn binnenkort over de datum. Er is bij mij ook nog nooit een gescheurd, maar vriendin van me die was zwanger geworden omdat het was gescheurd nadat ze door zijn blijven neuken nadat hij was gekomen.quote:Op maandag 11 april 2011 10:09 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Een condoom scheurt dan niet... Tenzij je niet weet hoe je zo'n ding om moet doen (klein tuutje aan de voorkant over laten voor het kwakkie waar geen lucht bij zit).
Tja, kwam ik ook pas maanden nadat ik voor het eerst seksueel actief was achter hoor.
Klopt. Wat wil je horen, penis en vagina?quote:Op maandag 11 april 2011 13:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik.
13-jarige tokkie?
OT:
Mijn vriendin zegt dat ze het wel kan voelen, niet het sperma zelf, maar wel als mijn penis het eruit spuit en dus aan de penis zelf kan ze het voelen.
Vulva dan... vulva lijkt meer op een gerecht wat je kan kopen bij een foute chineesquote:Op maandag 11 april 2011 13:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Klopt. Wat wil je horen, penis en vagina?(Tevens ben ik 20 en gewoon verzorgd). Ik vind penis maar een apart woord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook helemaal niet zwart maar wilde hem even het zwijgen opleggenquote:Op maandag 11 april 2011 13:47 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
net of dat een garantie voor een grote piemel is.![]()
maar inderdaad, waarschijnlijk is het een veertienjarig jongetje die rbc
Jongen / puberquote:
Ik ook al een tijd niet.. Zal er echter wel weer aanmoeten omdat ik weer single ben, maar goed. Een condoom scheurt volgens mij echt niet zo makkelijk hoor. Toen we 14/15 waren hebben we die dingen nog wel is als ballonnen opgeblazen en je staat verstelt.quote:Op maandag 11 april 2011 13:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Geen idee ik heb al 4 jaar geen condoom aangeraakt. Heb er nog een paar liggen van het begin van onze relatie zelfs, maar die zijn binnenkort over de datum. Er is bij mij ook nog nooit een gescheurd, maar vriendin van me die was zwanger geworden omdat het was gescheurd nadat ze door zijn blijven neuken nadat hij was gekomen.
Ja, dat geloof ik graag. Ik heb wel eens een filmpje gezien dat ze er water in deden. Nou, serieus, daar paste heel wat liters in (in inder geval meer dan dat ik per week aan water op kan drinken).quote:Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Fes1-2 het volgende:
Toen we 14/15 waren hebben we die dingen nog wel is als ballonnen opgeblazen en je staat verstelt.
quote:Op maandag 11 april 2011 15:40 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Vulva dan... vulva lijkt meer op een gerecht wat je kan kopen bij een foute chineesik heb gehoord dat je bij je vulva heel snel kanker kan krijgen xD daarvoor wist ik nie eens dat het bestond ...... vulva ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.why should I
Bij mn huidige partnerquote:Op woensdag 13 april 2011 04:43 schreef Onnozelaar het volgende:
Nu vraag ik me door dit topic af of mannen het voelen als vrouwen klaarkomen en hoe dat voelt?
Zonder er bewust op te letten al.quote:Op woensdag 13 april 2011 04:43 schreef Onnozelaar het volgende:
Nu vraag ik me door dit topic af of mannen het voelen als vrouwen klaarkomen en hoe dat voelt?
Een vrouw wordt dan nog natter en je voelt haar kut samentrekken. Wordt super strak. Voelt echt lekker.quote:Op woensdag 13 april 2011 04:43 schreef Onnozelaar het volgende:
Net alsof.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef capricia het volgende:
Jammer want in de mond komen gaat dan niet lukkenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:58 schreef Isabeau het volgende:
De ritmische samentrekking van de penis tijdens het orgasme kan ik wel voelen ja
Ja, samentrekken van bekken vooralquote:Op woensdag 13 april 2011 04:43 schreef Onnozelaar het volgende:
Dat jullie mannen nu van die oppervlakkige orgasme's hebben moet je ons vrouwen niet kwalijk nemenquote:
Wel eens gebeurd met een ex van me, wel vaker. maar niet altijd precies het zelfde momentquote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Waarom zou je stiekem door willen gaan?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef nohansienokraaij het volgende:
[..]
Ja, nouja. Soms ben ik aan het bonken en naar mijn mening al vrij snel afgelost door mijn primaire geslachtskenmerk. Dan vroeg ik mij dus af of mijn ega het door zou hebben als ik schijnheilig door zou bonken.
Goed gegokt.quote:
Komt er een man in jou klaar:|quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:22 schreef SportyLia het volgende:
Ik voel het zeer zeker als mijn man in me spuit!!
ik in meervoud zeg neequote:Op donderdag 7 april 2011 20:54 schreef nohansienokraaij het volgende:
[..]
Dus je zou gewoon door kunnen bonken alsof er niks gebeurd is!
Gelukkig maar. Het zou wat zijn als je het niet zou voelen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:33 schreef Killerlady het volgende:
Ik merk het ook en mijn vriend heeft zelfs een condoom om
vorige week 3 dagen niet orgasme leek op xtcquote:Op maandag 25 april 2011 01:35 schreef feesbeeest het volgende:
2dagen niet rukken en dan seks hebben, het zaad komt uit haar kut.
lekker nicequote:Op maandag 25 april 2011 02:24 schreef Thunderbowl het volgende:
Ik en mijn partner komen exact op hetzelfde moment klaar. is een kwestie van timing en elkaar precies aanvoelen.
Gezien de nagels van mijn vriendin zich door mijn vel boren en haar ogen beginnen te rollen, haar rug hol maakt de tieten recht naar voren komen en haar kut samentrekt alsof je een doek uitwringt kun je ook bijna niet anders meer.
3 weken dan heb ik al lang 8 mensen verkrachtquote:Op maandag 25 april 2011 02:44 schreef Thunderbowl het volgende:
Probeer eens 3 weken en ga dan eens neuken!
Mijn vriendin had antibiotica kuur wat betekend dat de pil niet werkt en we hebben allebei een schijthekel aan condooms dus 3 weken geen sex!
Daarna gaat wel de hellepoort open en gaan de buren een nachtje uit logeren!!
Want dat begint smorgens dan al als ik haar klaarvinger onder de douche!
Bij ons is dat meestal smorgens elkaar opgeilen en savonds de finale zeg maar.
Echt heerlijk!
Dus TS als antwoord voelt een vrouw het als je klaarkomt;
Ja vaak wel omdat er dan ineens een warme gloed naar binnen rolt
En als je de boel wilt neppen door te faken, stop met haar te neuken. dan kan je het gewoon niet!
Dat vrouwen heftigere orgasmes zouden hebben is een mythe. Over de oppervlakkigheid of gebrek daaraan bij het mannelijk geslacht kun je helegaar niet oordelen, daar moet je man voor zijn.. M.i. zijn mannen gewoon een stuk minder labiel, en dat doet géén afbreuk aan de beleving van het orgasme. Bovendien zou het evolutionair-technisch totaal onlogisch zijn dat een vrouw intensere orgasmes zou beleven dan het mannelijk geslacht. Het is (relatief gezien) pas sinds kort dat het vrouwelijk orgasme uberhaubt een factor is. Het orgasme dient puur en alléén als prikkel om te procreëren. Gedurende onze evolutie heeft de belevenis van het orgasme voor de vrouw een verwaarloosbare rol gespeeld, in tegenstelling tot het mannelijk geslacht. Zonder orgasme zou een man niet procreëren. Het is onlogisch om te veronderstellen dat de belevenis van het orgasme voor vrouwen intenser zou zijn als van mannen. Het tegenovergestelde is veel aanneemlijker (doch niet bewijsbaar).quote:Op donderdag 14 april 2011 10:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat jullie mannen nu van die oppervlakkige orgasme's hebben moet je ons vrouwen niet kwalijk nemen
Bij ons zijn orgasme's soms zo heftig dat ze alles ondersteboven gooien en een ontlading het gevolg is, dat heeft niets met labiel te maken, maar alles met ongelovelijk lekker heftig klaarkomen.
quote:
Ah, toch nog iemand die haptquote:Op maandag 25 april 2011 07:58 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Dat vrouwen heftigere orgasmes zouden hebben is een mythe. Over de oppervlakkigheid of gebrek daaraan bij het mannelijk geslacht kun je helegaar niet oordelen, daar moet je man voor zijn.. M.i. zijn mannen gewoon een stuk minder labiel, en dat doet géén afbreuk aan de beleving van het orgasme. Bovendien zou het evolutionair-technisch totaal onlogisch zijn dat een vrouw intensere orgasmes zou beleven dan het mannelijk geslacht. Het is (relatief gezien) pas sinds kort dat het vrouwelijk orgasme uberhaubt een factor is. Het orgasme dient puur en alléén als prikkel om te procreëren. Gedurende onze evolutie heeft de belevenis van het orgasme voor de vrouw een verwaarloosbare rol gespeeld, in tegenstelling tot het mannelijk geslacht. Zonder orgasme zou een man niet procreëren. Het is onlogisch om te veronderstellen dat de belevenis van het orgasme voor vrouwen intenser zou zijn als van mannen. Het tegenovergestelde is veel aanneemlijker (doch niet bewijsbaar).
Te makkelijkquote:Op maandag 25 april 2011 11:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Ah, toch nog iemand die hapt
Maar je weet dat bij mannen in de hersenen maar een paar stukjes oplichten bij een orgasme en [...] bij vrouwen de hele hersenpan op tilt slaat?
[...]
Je moet mn profiel eens klikkenquote:Op maandag 25 april 2011 11:13 schreef erodome het volgende:
Je moet me niet te serieus nemen, ik grap maar wat met feiten...
quote:Op maandag 25 april 2011 03:10 schreef n8n het volgende:
[..]
3 weken dan heb ik al lang 8 mensen verkracht
Bonkenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:52 schreef nohansienokraaij het volgende:
Het niet kunnen hebben dat vrouwen misschien wel op een andere manier genot beleven en dan met allemaal argument uit de evolutietheorie aankomenquote:Op maandag 25 april 2011 07:58 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Dat vrouwen heftigere orgasmes zouden hebben is een mythe. Over de oppervlakkigheid of gebrek daaraan bij het mannelijk geslacht kun je helegaar niet oordelen, daar moet je man voor zijn.. M.i. zijn mannen gewoon een stuk minder labiel, en dat doet géén afbreuk aan de beleving van het orgasme. Bovendien zou het evolutionair-technisch totaal onlogisch zijn dat een vrouw intensere orgasmes zou beleven dan het mannelijk geslacht. Het is (relatief gezien) pas sinds kort dat het vrouwelijk orgasme uberhaubt een factor is. Het orgasme dient puur en alléén als prikkel om te procreëren. Gedurende onze evolutie heeft de belevenis van het orgasme voor de vrouw een verwaarloosbare rol gespeeld, in tegenstelling tot het mannelijk geslacht. Zonder orgasme zou een man niet procreëren. Het is onlogisch om te veronderstellen dat de belevenis van het orgasme voor vrouwen intenser zou zijn als van mannen. Het tegenovergestelde is veel aanneemlijker (doch niet bewijsbaar).
Hahahahahaha.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef nohansienokraaij het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |