abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95185984
Dit vroeg ik mij af, voelen vrouwen het als de man in hun klaarkomt?

Of kan je wel gewoon schijnheilig doorbonken en doen alsof er niks gebeurd is? :7
No woman no cry
pi_95186081
Fipo.

En nee, of nja, tenminste. Ik voel het wel als het door zn pik heen stroomt zegmaar, of iig die trekkingen/spanningen, maar niet dat er sperma in mn kut komt.
pi_95186121
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef Phantomesse het volgende:
Fipo:

En nee.
Dus je zou gewoon door kunnen bonken alsof er niks gebeurd is! :7
No woman no cry
pi_95186188
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:54 schreef nohansienokraaij het volgende:

[..]

Zou kunnen ja, kun je de situatie uitleggen? Het is natuurlijk wel handig als ze aan de pil is, een condoom scheurt als je doorbonkt nadat er een kwakkie in is gekomen.

En daarnaast, als je doorbonkt dan komt er vanzelf wel een hele zooi sperma uitzetten natuurlijk, tenzij ze een super grote kut heeft ofzo.
pi_95186190
soms wel naar het schijnt, maar wat maakt dat uit voor doorbonken?
pi_95186294
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:55 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Zou kunnen ja, kun je de situatie uitleggen? Het is natuurlijk wel handig als ze aan de pil is, een condoom scheurt als je doorbonkt nadat er een kwakkie in is gekomen.
Ja, nouja. Soms ben ik aan het bonken en naar mijn mening al vrij snel afgelost door mijn primaire geslachtskenmerk. Dan vroeg ik mij dus af of mijn ega het door zou hebben als ik schijnheilig door zou bonken.
No woman no cry
pi_95186342
Als je flink spuit merkt ze dat zeker wel. Of je moet een minipiemel hebben.
pi_95186386
Lees ook even de dit van de eerste post.

Je kunt het wel voelen, niet alleen aan de pik maar ook aan het lichaam. Verder probeerde mn ex een keer zijn orgasme te faken :') door moeilijk te kijken, wat hem niet lukte. Zn nekspieren spanden niet aan zoals gewoonlijk, dus ook aan gezicht kun je het zien. Verder voel ik het wel dat hij het eruitperst zegmaar, dus zijn pik zelf. De sperma niet echt... Ja, wel als hij er echt kracht achter zet dan voel ik het wel :')

Bij deze even mijn hele eerste post ongedaan maken, ja, ik voel het als hij klaarkomt.
  donderdag 7 april 2011 @ 20:58:47 #9
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_95186451
Phantomesse is een romanticus.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_95186462
De ritmische samentrekking van de penis tijdens het orgasme kan ik wel voelen ja :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95186505
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:57 schreef Phantomesse het volgende:

Je kunt het wel voelen, niet alleen aan de pik maar ook aan het lichaam. Verder probeerde mn ex een keer zijn orgasme te faken :') door moeilijk te kijken, wat hem niet lukte. Zn nekspieren spanden niet aan zoals gewoonlijk, dus ook aan gezicht kun je het zien. Verder voel ik het wel dat hij het eruitperst zegmaar, dus zijn pik zelf. De sperma niet echt... Ja, wel als hij er echt kracht achter zet dan voel ik het wel :')

Bij deze even mijn hele eerste post ongedaan maken, ja, ik voel het als hij klaarkomt.
Maar mocht hij zich goed kunnen houden en doorbonken zou je het niet merken? Dus het zou door de pompende beweging niet naar buiten lopen of je grot besmeuren o.i.d?
No woman no cry
pi_95186549
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:58 schreef Isabeau het volgende:
De ritmische samentrekking van de penis tijdens het orgasme kan ik wel voelen ja :Y
Maar het zaad an sich niet?
No woman no cry
pi_95186578
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:59 schreef nohansienokraaij het volgende:

Maar het zaad an sich niet?
:N
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95186640
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:N
Dus, als hij onder die "Ritmische samentrekkingen" gewoon doorschuurt. Dan voel je er in theorie niks van? Het begint ook niet te lopen E.D?
No woman no cry
pi_95186691
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:59 schreef nohansienokraaij het volgende:

[..]

Maar mocht hij zich goed kunnen houden en doorbonken zou je het niet merken? Dus het zou door de pompende beweging niet naar buiten lopen of je grot besmeuren o.i.d?
Dat kan hij niet :P Maarja ik neuk dan ook al 4 jaar met hem dus ik weet precies van hoe of wat. Als hij klaarkomt merk ik dat toch wel aan hem, ik merk het ook al vóór dat hij klaarkomt. Dan doe ik of rustig doen of ik ga hem extra hard neuken puur om hem te fokken :P Hij wil nooit snel klaarkomen (doet hij over het algemeen ook niet) maar soms laat ik 'm wel komen tegen zn zin in.

Goed dat doet er even niet toe... Je kunt ook oefenen om het binnen te houden ;) en vaker rukken (paar uur van tevoren) enzo, om de vrijpartij wat langer te laten duren.
pi_95186810
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef nohansienokraaij het volgende:

[..]

Dus, als hij onder die "Ritmische samentrekkingen" gewoon doorschuurt. Dan voel je er in theorie niks van? Het begint ook niet te lopen E.D?
Ik denk dat het best lastig is om tijdens het klaarkomen gewoon door te neuken en je te houden alsof er niets aan de hand is. Je hebt op dat moment je lichaam namelijk niet of nauwelijks onder controle door een of ander stofje in je hersenen dat je lichaam even overneemt. Ikzelf ben nog nooit klaargekomen zonder dat ik ging schokken/samentrekken e.d.
pi_95186889
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Dat kan hij niet :P Maarja ik neuk dan ook al 4 jaar met hem dus ik weet precies van hoe of wat. Als hij klaarkomt merk ik dat toch wel aan hem, ik merk het ook al vóór dat hij klaarkomt. Dan doe ik of rustig doen of ik ga hem extra hard neuken puur om hem te fokken :P Hij wil nooit snel klaarkomen (doet hij over het algemeen ook niet) maar soms laat ik 'm wel komen tegen zn zin in.

Goed dat doet er even niet toe... Je kunt ook oefenen om het binnen te houden ;) en vaker rukken (paar uur van tevoren) enzo, om de vrijpartij wat langer te laten duren.
haha, ik wil niet impliceren dat ik prematuur ejaculeer hoor. Maar gewoon even een vraagje tussendoor. Dan wil ik wel doorgaan hoor,soms ga ik ook stiekem nog een minuutje door en als ik me voel komen dan ga ik wat harder zeg maar.

Maar nu vroeg ik me dus af of mijn vriendin dit door heeft, of niet durft aan te geven ofzo. :)
No woman no cry
pi_95186949
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:03 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ik denk dat het best lastig is om tijdens het klaarkomen gewoon door te neuken en je te houden alsof er niets aan de hand is. Je hebt op dat moment je lichaam namelijk niet of nauwelijks onder controle door een of ander stofje in je hersenen dat je lichaam even overneemt. Ikzelf ben nog nooit klaargekomen zonder dat ik ging schokken/samentrekken e.d.
Maar het gaat om de grote ALS he ;)
No woman no cry
pi_95187053
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:03 schreef nohansienokraaij het volgende:

[..]

haha, ik wil niet impliceren dat ik prematuur ejaculeer hoor. Maar gewoon even een vraagje tussendoor. Dan wil ik wel doorgaan hoor,soms ga ik ook stiekem nog een minuutje door en als ik me voel komen dan ga ik wat harder zeg maar.

Maar nu vroeg ik me dus af of mijn vriendin dit door heeft, of niet durft aan te geven ofzo. :)
Dat weet ik niet, ligt ook aan haar ervaring met anderen. Als jij een van de eersten bent heeft ze niet veel ervaring en zal ze het waarschijnlijk ook niet doorhebben. Ik zou het sowieso wel doorhebben maar ik let ook heel erg op signalen van anderen en ben inmiddels bekend met orgasmes :')
pi_95187104
Waarom zou je eigenlijk door willen gaan? Klaarkomen is klaar bij mij.. echt geen psychologische zin meer dan.
pi_95187190
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:06 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Waarom zou je eigenlijk door willen gaan? Klaarkomen is klaar bij mij.. echt geen psychologische zin meer dan.
Bij mij ook, maar ik zie dan soms dat ze net een beetje geniet van mijn prikstok ;) en een beetje harder begint te kreunen. Dat heeft ze niet onder controle naar eigen zeggen, dus vandaar dat ik soms een keer of 20 extra steek :)
No woman no cry
pi_95187427
Even inhaken, wie komt er samen met zijn partner op exact hetzelfde moment klaar?

Is mij maar een paar keer overkomen. Daarna niet meer eigenlijk.
pi_95187454
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Even inhaken, wie komt er samen met zijn partner op exact hetzelfde moment klaar?

Dat is nagenoeg onmogelijk ;)
No woman no cry
pi_95187582
quote:

:')
pi_95187685
quote:

Wel vaker. Onder de douche sowieso, dna kom ik eerst een keer of 7 klaar met de douchekop, en de laatste keer vraag ik of ie terwijl ik kom mn kutje vol wil spuiten en dan komen we samen :P

En tijdens neuken zelf opzich ook wel, ik kom niet klaar tenzij ik tijdens de sex de hand aan mezelf sla terwijl hij me neukt, als ik dat goed time dan kunnen we ook wel tegelijk komen.

Hijkan het klaarkomen urenlang uitstellen maar zodra ik wil dat ie komt dan komt ie gewoon :P
pi_95187783
Was een goede neukpartij trouwens toen.. dood was ik daarna.
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 21:15:35 #27
236264 crew  capricia
pi_95187788
Ik voel het sperma/klaarkomen wel hoor. Alsof er iets in je gespoten wordt.. :)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_95187971
quote:
4s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:52 schreef nohansienokraaij het volgende:

Of kan je wel gewoon schijnheilig doorbonken en doen alsof er niks gebeurd is? :7
Ligt aan de man, bij de een voel je het heel duidelijk, bij de ander amper tot niet.
Verschilt zelfs van moment tot moment, maar meer van man tot man.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_95188083
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef nohansienokraaij het volgende:

[..]

Ja, nouja. Soms ben ik aan het bonken en naar mijn mening al vrij snel afgelost door mijn primaire geslachtskenmerk. Dan vroeg ik mij dus af of mijn ega het door zou hebben als ik schijnheilig door zou bonken.
Als je een condoom draagt niet doen, is zeer onveilig.
Anders, gewoon doorbonken zonder scheinheilig te doen, ze zal je uithoudingsvermogen waarderen, nou ja behalve dan als je het idee hebt dat ze het wel meer dan genoeg vindt zo, dan is het beter te stoppen ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_95188251
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef nohansienokraaij het volgende:

[..]

Nee hoor4, gebeurd hier zelfs vrij vaak, maar we zijn dan ook al jaren op elkaar ingespeeld.
Met een nieuwe bedpartner is dat lastiger, alhoewel de toenemende heftigheid bij de man maar zo een orgasme kan veroorzaken.
Klaar kunnen komen van penetratie is best wel heel handig en fijn ;)
pi_95188930
Het was inderdaad iemand waarmee ik een wat langere relatie had. Voor diegene die het nooit heeft ervaren.. je weet niet wat je mist.
pi_95189140
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:29 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Het was inderdaad iemand waarmee ik een wat langere relatie had. Voor diegene die het nooit heeft ervaren.. je weet niet wat je mist.
Dit O+ Echt het ultieme gevoel van 1heid.
pi_95192313
quote:

Soms wel, soms niet. Type condooms maakt ook nog wel uit (normaal rubber ding of femidom bijv)
pi_95192610
Hm, dan ben ik zeker de enige vrouw die het niet voelt ofzo. Ik voelde dat niet. :{
  donderdag 7 april 2011 @ 22:09:18 #35
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_95192776
Bij mij komt er stof uit
  donderdag 7 april 2011 @ 22:11:01 #36
341088 PuntMutss
Because fuck logic
pi_95192939
ik heb niets gevoeld....
why should I
  donderdag 7 april 2011 @ 22:11:24 #37
341088 PuntMutss
Because fuck logic
pi_95192969
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Hm, dan ben ik zeker de enige vrouw die het niet voelt ofzo. Ik voelde dat niet. :{
join the club
why should I
  donderdag 7 april 2011 @ 22:11:50 #38
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_95193011
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:11 schreef PuntMutss het volgende:
ik heb niets gevoeld....
Drink jij het condoom leeg?
  donderdag 7 april 2011 @ 22:13:11 #39
341088 PuntMutss
Because fuck logic
pi_95193156
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:11 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

Drink jij het condoom leeg?
HAHHAHHA nee
why should I
  vrijdag 8 april 2011 @ 07:36:37 #40
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_95205201
Ik voel het niet altijd, zeker niet als ik zelf inmiddels al een paar keer gekomen ben. Als hij stil ligt en er nog inzit voel ik 't wel :) Ik voel het zaad niet geloosd worden :')

En ik kan samen klaarkomen. Ik vind het extreem geil om te zien dat hij bijna komt, en dat heeft me menig keer over the edge gebracht ;)
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  vrijdag 8 april 2011 @ 10:56:04 #41
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_95209467
Nee lang niet altijd en eigenlijk meestal niet. Wel als je stil ligt inderdaad of in een bepaalde positie. En nee de zaadlozing zelf voel ik alleen maar als het er weer uit loopt. :')
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:21:17 #42
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_95214907
quote:

Met mijn vorige relatie vaker wel dan niet (niet dat het op precies hetzelfde moment begint, maar dat er iig een overlap is), met mijn huidige niet.

Wbt de OP: Ik voel het vaak als mijn vriendin klaar komt, en zij bij mij ook, maar ik denk niet alleen aan wat er beneden gebeurd.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_95215761
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:57 schreef Phantomesse het volgende:

Je bent iig duidelijk haha :)
  vrijdag 8 april 2011 @ 19:02:05 #44
324060 RianaLuna
Blessed be :)
pi_95228750
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:29 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
True, het voelt echt heel gaaf O+
Always live your life with full happiness and laughter ;)
pi_95234288
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef capricia het volgende:
Dat is niet alsof, dat is ook zo :P
pi_95234799
Ik vraag me wel af wat precies het belang is van de vraag. Als vrouwelijk subject merk je het toch meestal wel als hij klaarkomt? Dat het daaronder werkt zal best wel.
pi_95241376
Ik merk het altijd bij mijn O+Vooral aan de spierspanning, en als ik bovenop zit dan merk ik dat hij er tegenaan zit want dan kromt hij zijn rug op een hele bijzondere manier ( een van de 1e keren dacht ik dat hij ergens kramp had _O- )
Sperma zelf voel ik pas als het eruit loopt!
S. 2014
J. 2016
pi_95241645
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef nohansienokraaij het volgende:

[..]

Kwestie van communiceren dan kun je wel vrijwel tegelijk komen.
Whatever...
pi_95246429
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Wel vaker. Onder de douche sowieso, dna kom ik eerst een keer of 7 klaar met de douchekop, en de laatste keer vraag ik of ie terwijl ik kom mn kutje vol wil spuiten en dan komen we samen :P

En tijdens neuken zelf opzich ook wel, ik kom niet klaar tenzij ik tijdens de sex de hand aan mezelf sla terwijl hij me neukt, als ik dat goed time dan kunnen we ook wel tegelijk komen.

Hijkan het klaarkomen urenlang uitstellen maar zodra ik wil dat ie komt dan komt ie gewoon :P
Volgens mij ben je nog maagd
pi_95247836
quote:
Ja... sperma dus.. _O-
pi_95253637
Ik voel het ook, het is heerlijk !!!!
pi_95253838
Soms wel, soms niet.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_95278255
ligt eraan met wie (dus de grootte bedoel ik daar mee ;p )
  zondag 10 april 2011 @ 13:21:36 #54
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_95297211
quote:

Het is het mooiste als de vrouw eerder komt dan de man.
How can I make this topic about me?
pi_95297442
Met dat rukken van tevoren spuit je veel minder zaad ;) haar volspuiten is veel leuker :P
quote:
Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

pi_95333586
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:55 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

En daarnaast, als je doorbonkt dan komt er vanzelf wel een hele zooi sperma uitzetten natuurlijk, tenzij ze een super grote kut heeft ofzo.
Een condoom scheurt dan niet... Tenzij je niet weet hoe je zo'n ding om moet doen (klein tuutje aan de voorkant over laten voor het kwakkie waar geen lucht bij zit).
Tja, kwam ik ook pas maanden nadat ik voor het eerst seksueel actief was achter hoor.
  maandag 11 april 2011 @ 10:55:10 #57
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_95334944
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 13:21 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Het is het mooiste als de vrouw eerder komt dan de man.
Gelukkig kunnen vrouwen meerdere keren komen, de meeste dan.
dus eerder en tegelijk. :D

Ik voel het de ene keer wel en de andere keer niet, we zijn 13 jaar samen en tegelijk klaarkomen is meer dan eens gebeurd, gebeurd eigenlijk best vrij regelmatig.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 11 april 2011 @ 11:00:08 #58
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95335137
quote:
:D 14.gif
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_95337006
Als mijn zwarte vriendje klaarkomt voel ik het zekerrrrr. Maar ja, aan een zwarte lul heb je ook veel meer dan aan een witte he!
Lang leve de gedachtepolitie
  maandag 11 april 2011 @ 12:03:20 #60
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_95337116
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2011 12:00 schreef Redbullchick het volgende:
Als mijn zwarte vriendje klaarkomt voel ik het zekerrrrr. Maar ja, aan een zwarte lul heb je ook veel meer dan aan een witte he!

jij moet wel nog maagd zijn of hij is je eerste....
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_95337201
quote:

Fijn hoor, zo'n Zaans-zurig kwakje, hoop voor haar dat ze niet hoeft te slikken.
  maandag 11 april 2011 @ 12:05:57 #62
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95337211
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2011 12:00 schreef Redbullchick het volgende:
Kan me voorstellen dat zo'n infectie veel gevoel met zich meebrengt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95337278
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 12:03 schreef snakelady het volgende:

[..]

jij moet wel nog maagd zijn of hij is je eerste....
Nee hoor, heb ook witte vriendjes gehad. Maar once you go black...
  maandag 11 april 2011 @ 12:10:05 #64
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_95337330
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 12:08 schreef Redbullchick het volgende:

[..]

ben je teveel uitgerek?
pi_95337422
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 12:10 schreef BrammetjeBraam het volgende:

[..]

ben je teveel uitgerek?
Met die 12 cm van jou voel je als vrouw helemaal niet dat je naar binnengaat hahaha
  maandag 11 april 2011 @ 12:13:04 #66
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_95337439
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 12:12 schreef Redbullchick het volgende:

[..]

Met die 12 cm van jou voel je als vrouw helemaal niet dat je naar binnengaat hahaha
dan praten we over doorsnee hè :7
  maandag 11 april 2011 @ 12:19:44 #67
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_95337668
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 12:08 schreef Redbullchick het volgende:

[..]

Tja, kan misschein aan mij liggen maar alleen de grote van de pik doet het voor mij niet.
Het gaat om het totaalpakketje, en ik heb toch liever een man met een gemiddelde penis die aandacht aan mijn wensen besteed dan eentje met een grote penis die denkt dat dat voldoende is.

Maar ik selecteer mijn partner sowieso niet op de lengte van de penis...
  maandag 11 april 2011 @ 12:20:21 #68
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_95337687
quote:

[..]

Jij waarschijnlijk niet meer nee...
  maandag 11 april 2011 @ 12:24:15 #69
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_95337817
quote:

[..]

ik vraag me trouwens af of je dat nog zegt als ik je neusgat penetreer. B-)
pi_95337846
Redbullchick is een troll.
pi_95338331
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 12:24 schreef Fes1-2 het volgende:
Ach gossie hij voelt zich op z'n mierelulletje getrapt hahaha
pi_95339701
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 12:38 schreef Redbullchick het volgende:

[..]

Ach gossie hij voelt zich op z'n mierelulletje getrapt hahaha
Voor jou duidelijkheid: ik ben zwart. (afrikaans)
pi_95340671
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 12:24 schreef Fes1-2 het volgende:
En zeer ws. een kerel.
pi_95340796
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef Phantomesse het volgende:
Fipo.

En nee, of nja, tenminste. Ik voel het wel als het door zn pik heen stroomt zegmaar, of iig die trekkingen/spanningen, maar niet dat er sperma in mn kut komt.
Wat een taalgebruik. :')
13-jarige tokkie? :D

OT:
Mijn vriendin zegt dat ze het wel kan voelen, niet het sperma zelf, maar wel als mijn penis het eruit spuit en dus aan de penis zelf kan ze het voelen. :)
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  maandag 11 april 2011 @ 13:47:51 #75
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_95340843
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:16 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Voor jou duidelijkheid: ik ben zwart. (afrikaans)
net of dat een garantie voor een grote piemel is. :{w
maar inderdaad, waarschijnlijk is het een veertienjarig jongetje die rbc
pi_95341073
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 10:09 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Een condoom scheurt dan niet... Tenzij je niet weet hoe je zo'n ding om moet doen (klein tuutje aan de voorkant over laten voor het kwakkie waar geen lucht bij zit).
Tja, kwam ik ook pas maanden nadat ik voor het eerst seksueel actief was achter hoor.
Geen idee ik heb al 4 jaar geen condoom aangeraakt. Heb er nog een paar liggen van het begin van onze relatie zelfs, maar die zijn binnenkort over de datum. Er is bij mij ook nog nooit een gescheurd, maar vriendin van me die was zwanger geworden omdat het was gescheurd nadat ze door zijn blijven neuken nadat hij was gekomen.
pi_95341135
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:46 schreef laforest het volgende:

[..]

Wat een taalgebruik. :')
13-jarige tokkie? :D

OT:
Mijn vriendin zegt dat ze het wel kan voelen, niet het sperma zelf, maar wel als mijn penis het eruit spuit en dus aan de penis zelf kan ze het voelen. :)
Klopt. Wat wil je horen, penis en vagina? :') (Tevens ben ik 20 en gewoon verzorgd). Ik vind penis maar een apart woord.
  maandag 11 april 2011 @ 15:40:25 #78
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_95344750
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:56 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Klopt. Wat wil je horen, penis en vagina? :') (Tevens ben ik 20 en gewoon verzorgd). Ik vind penis maar een apart woord.
Vulva dan... vulva lijkt meer op een gerecht wat je kan kopen bij een foute chinees

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95345016
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:47 schreef BrammetjeBraam het volgende:

[..]

net of dat een garantie voor een grote piemel is. :{w
maar inderdaad, waarschijnlijk is het een veertienjarig jongetje die rbc
Ik ben ook helemaal niet zwart maar wilde hem even het zwijgen opleggen ;) Net wat je zegt inderdaad.

quote:
99s.gif Op maandag 11 april 2011 13:43 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En zeer ws. een kerel.
Jongen / puber
pi_95345094
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:54 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Geen idee ik heb al 4 jaar geen condoom aangeraakt. Heb er nog een paar liggen van het begin van onze relatie zelfs, maar die zijn binnenkort over de datum. Er is bij mij ook nog nooit een gescheurd, maar vriendin van me die was zwanger geworden omdat het was gescheurd nadat ze door zijn blijven neuken nadat hij was gekomen.
Ik ook al een tijd niet.. Zal er echter wel weer aanmoeten omdat ik weer single ben, maar goed. Een condoom scheurt volgens mij echt niet zo makkelijk hoor. Toen we 14/15 waren hebben we die dingen nog wel is als ballonnen opgeblazen en je staat verstelt.
pi_95350692
Uh, ik voel het zeker wel :P Heb geen zin om 't te omschrijven, maar faken als man is lastig ;) En anders let je vriendin duidelijk niet op :')
pi_95361047
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:49 schreef Fes1-2 het volgende:

Toen we 14/15 waren hebben we die dingen nog wel is als ballonnen opgeblazen en je staat verstelt.
Ja, dat geloof ik graag. Ik heb wel eens een filmpje gezien dat ze er water in deden. Nou, serieus, daar paste heel wat liters in (in inder geval meer dan dat ik per week aan water op kan drinken).
  maandag 11 april 2011 @ 23:59:18 #83
341088 PuntMutss
Because fuck logic
pi_95373262
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:40 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

Vulva dan... vulva lijkt meer op een gerecht wat je kan kopen bij een foute chinees

SPOILER
ik heb gehoord dat je bij je vulva heel snel kanker kan krijgen xD daarvoor wist ik nie eens dat het bestond ...... vulva ....
why should I
pi_95429490
Nu vraag ik me door dit topic af of mannen het voelen als vrouwen klaarkomen en hoe dat voelt?
  woensdag 13 april 2011 @ 12:42:28 #85
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95438538
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 04:43 schreef Onnozelaar het volgende:
Nu vraag ik me door dit topic af of mannen het voelen als vrouwen klaarkomen en hoe dat voelt?
Bij mn huidige partner
Schokken, van binnen en buiten
benen samenknijpen
ze wordt strakker
ze wordt nog natter
soms gaat ze huilen
:D
pi_95443825
quote:
Zonder er bewust op te letten al.
Ik kom veel sneller als de vrouw komt of er tegenaan zit. Daarom vond ik het ook raar om te lezen dat het niet zo vaak voorkomt dat je samen komt. Daarnaast vinden vrouwen het vaak wel fijn als een man komt. Dus het is geen eenrichtingsverkeer. Daarnaast kun je ook gewoon 'plannen' om samen te komen. Gewoon aangeven dat je er bijna tegenaan zit. En nee, de Final Countdown neuriën of de lancering van een spaceshuttle nadoen is dan vaak geen goed idee. :)

Wat soms wel lastig is is dat als een vrouw komt dat ze de neiging heeft om te verstijven/amper te bewegen. Zit je er al bijna tegenaan moet je haar stevig vastpakken om haar in beweging te houden.
  woensdag 13 april 2011 @ 15:07:04 #87
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_95444459
quote:
Een vrouw wordt dan nog natter en je voelt haar kut samentrekken. Wordt super strak. Voelt echt lekker. :9~
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_95478059
quote:
Net alsof. :D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_95478082
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Jammer want in de mond komen gaat dan niet lukken :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_95478090
quote:
Ja, samentrekken van bekken vooral
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_95478211
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:42 schreef n8n het volgende:

[..]

soms gaat ze huilen
:D
Labiele dankbare meisjes :9~
pi_95482419
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 07:53 schreef Adames het volgende:

[..]

Labiele dankbare meisjes :9~
Dat jullie mannen nu van die oppervlakkige orgasme's hebben moet je ons vrouwen niet kwalijk nemen ;)
Bij ons zijn orgasme's soms zo heftig dat ze alles ondersteboven gooien en een ontlading het gevolg is, dat heeft niets met labiel te maken, maar alles met ongelovelijk lekker heftig klaarkomen.
  donderdag 14 april 2011 @ 10:59:02 #93
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_95482462
quote:

Wel eens gebeurd met een ex van me, wel vaker. maar niet altijd precies het zelfde moment
soms zij iets eerder soms ik.
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
pi_95534319
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef nohansienokraaij het volgende:

[..]

Waarom zou je stiekem door willen gaan?
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_95622347
Okay dames vinden jullie het dan ook een lekkere gevoel of voel je gewoon niks?

[ Bericht 1% gewijzigd door Nergenss op 17-04-2011 15:31:39 ]
  zondag 17 april 2011 @ 15:26:37 #96
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_95622417
Ik denk niet dat vrouwen het erg lekker vinden om een kwakje te voelen van iemand die geen bijvoegelijke naamwoorden kan vervoegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door SpecialK op 17-04-2011 15:38:00 ]
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_95622626
Ben jij de leukste?
  zondag 17 april 2011 @ 15:32:53 #98
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_95622660
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 15:32 schreef Nergenss het volgende:
Ben jij de leukste?
Goed gegokt.
pi_95623076
coole jongen ben jij ;)
pi_95858158
Ik voel het zeer zeker als mijn man in me spuit!!
pi_95858422
Soms.
pi_95858431
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 18:22 schreef SportyLia het volgende:
Ik voel het zeer zeker als mijn man in me spuit!!
Komt er een man in jou klaar:|
none
pi_95859485
Ja wat dacht je dan?
  vrijdag 22 april 2011 @ 19:12:47 #104
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95859922
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 19:01 schreef SportyLia het volgende:
Ja wat dacht je dan?
Bourgondische brulaap :@
  vrijdag 22 april 2011 @ 19:21:43 #105
64781 bonke
pipo koeie
pi_95860232
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:54 schreef nohansienokraaij het volgende:

[..]

ik in meervoud zeg nee :)
pies on joe toe
  zondag 24 april 2011 @ 21:33:32 #106
343096 Killerlady
I love to..
pi_95931491
Ik merk het ook en mijn vriend heeft zelfs een condoom om ;)
pi_95937578
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:33 schreef Killerlady het volgende:
Ik merk het ook en mijn vriend heeft zelfs een condoom om ;)
Gelukkig maar. Het zou wat zijn als je het niet zou voelen.
pi_95943830
2dagen niet rukken en dan seks hebben, het zaad komt uit haar kut.
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
  maandag 25 april 2011 @ 01:37:08 #109
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_95943872
feestbeest is lid van de oude maagden club.
pi_95944870
Ik en mijn partner komen exact op hetzelfde moment klaar. is een kwestie van timing en elkaar precies aanvoelen.
Gezien de nagels van mijn vriendin zich door mijn vel boren en haar ogen beginnen te rollen, haar rug hol maakt de tieten recht naar voren komen en haar kut samentrekt alsof je een doek uitwringt kun je ook bijna niet anders meer.
Get out of my way! i need to catch a storm!
  maandag 25 april 2011 @ 02:35:40 #111
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95945024
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 01:35 schreef feesbeeest het volgende:
2dagen niet rukken en dan seks hebben, het zaad komt uit haar kut.
vorige week 3 dagen niet orgasme leek op xtc :')
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 02:24 schreef Thunderbowl het volgende:
Ik en mijn partner komen exact op hetzelfde moment klaar. is een kwestie van timing en elkaar precies aanvoelen.
Gezien de nagels van mijn vriendin zich door mijn vel boren en haar ogen beginnen te rollen, haar rug hol maakt de tieten recht naar voren komen en haar kut samentrekt alsof je een doek uitwringt kun je ook bijna niet anders meer.
lekker nice
pi_95945134
Probeer eens 3 weken en ga dan eens neuken!

Mijn vriendin had antibiotica kuur wat betekend dat de pil niet werkt en we hebben allebei een schijthekel aan condooms dus 3 weken geen sex!
Daarna gaat wel de hellepoort open en gaan de buren een nachtje uit logeren!!
Want dat begint smorgens dan al als ik haar klaarvinger onder de douche!

Bij ons is dat meestal smorgens elkaar opgeilen en savonds de finale zeg maar.
Echt heerlijk!

Dus TS als antwoord voelt een vrouw het als je klaarkomt;
Ja vaak wel omdat er dan ineens een warme gloed naar binnen rolt
En als je de boel wilt neppen door te faken, stop met haar te neuken. dan kan je het gewoon niet!
Get out of my way! i need to catch a storm!
  maandag 25 april 2011 @ 03:10:47 #113
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95945472
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 02:44 schreef Thunderbowl het volgende:
Probeer eens 3 weken en ga dan eens neuken!

Mijn vriendin had antibiotica kuur wat betekend dat de pil niet werkt en we hebben allebei een schijthekel aan condooms dus 3 weken geen sex!
Daarna gaat wel de hellepoort open en gaan de buren een nachtje uit logeren!!
Want dat begint smorgens dan al als ik haar klaarvinger onder de douche!

Bij ons is dat meestal smorgens elkaar opgeilen en savonds de finale zeg maar.
Echt heerlijk!

Dus TS als antwoord voelt een vrouw het als je klaarkomt;
Ja vaak wel omdat er dan ineens een warme gloed naar binnen rolt
En als je de boel wilt neppen door te faken, stop met haar te neuken. dan kan je het gewoon niet!
3 weken dan heb ik al lang 8 mensen verkracht :')
pi_95946301
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2011 10:57 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat jullie mannen nu van die oppervlakkige orgasme's hebben moet je ons vrouwen niet kwalijk nemen ;)
Bij ons zijn orgasme's soms zo heftig dat ze alles ondersteboven gooien en een ontlading het gevolg is, dat heeft niets met labiel te maken, maar alles met ongelovelijk lekker heftig klaarkomen.
Dat vrouwen heftigere orgasmes zouden hebben is een mythe. Over de oppervlakkigheid of gebrek daaraan bij het mannelijk geslacht kun je helegaar niet oordelen, daar moet je man voor zijn.. M.i. zijn mannen gewoon een stuk minder labiel, en dat doet géén afbreuk aan de beleving van het orgasme. Bovendien zou het evolutionair-technisch totaal onlogisch zijn dat een vrouw intensere orgasmes zou beleven dan het mannelijk geslacht. Het is (relatief gezien) pas sinds kort dat het vrouwelijk orgasme uberhaubt een factor is. Het orgasme dient puur en alléén als prikkel om te procreëren. Gedurende onze evolutie heeft de belevenis van het orgasme voor de vrouw een verwaarloosbare rol gespeeld, in tegenstelling tot het mannelijk geslacht. Zonder orgasme zou een man niet procreëren. Het is onlogisch om te veronderstellen dat de belevenis van het orgasme voor vrouwen intenser zou zijn als van mannen. Het tegenovergestelde is veel aanneemlijker (doch niet bewijsbaar).

:(
Ja nee
  maandag 25 april 2011 @ 10:03:48 #115
334388 Lamborghini_LP640
is geen Ferrari F430
pi_95947227
quote:
17s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:58 schreef SpecialK het volgende:
Phantomesse is een romanticus.
_O_ Phantomesse haar advies O+ :P
CJ: I take a number 9.
Ryder: A number 9, just like his.
Sweet: A number 6 with extra dip.
Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.
  maandag 25 april 2011 @ 11:13:52 #116
37769 erodome
Zweefteef
pi_95948673
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 07:58 schreef WAHRHEIT het volgende:

[..]

Dat vrouwen heftigere orgasmes zouden hebben is een mythe. Over de oppervlakkigheid of gebrek daaraan bij het mannelijk geslacht kun je helegaar niet oordelen, daar moet je man voor zijn.. M.i. zijn mannen gewoon een stuk minder labiel, en dat doet géén afbreuk aan de beleving van het orgasme. Bovendien zou het evolutionair-technisch totaal onlogisch zijn dat een vrouw intensere orgasmes zou beleven dan het mannelijk geslacht. Het is (relatief gezien) pas sinds kort dat het vrouwelijk orgasme uberhaubt een factor is. Het orgasme dient puur en alléén als prikkel om te procreëren. Gedurende onze evolutie heeft de belevenis van het orgasme voor de vrouw een verwaarloosbare rol gespeeld, in tegenstelling tot het mannelijk geslacht. Zonder orgasme zou een man niet procreëren. Het is onlogisch om te veronderstellen dat de belevenis van het orgasme voor vrouwen intenser zou zijn als van mannen. Het tegenovergestelde is veel aanneemlijker (doch niet bewijsbaar).

Ah, toch nog iemand die hapt ;)

Maar je weet dat bij mannen in de hersenen maar een paar stukjes oplichten bij een orgasme en bij vrouwen de hele hersenpan op tilt slaat?
Je weet dat het orgasme bij een man ergens tussen de 5 seconde en de 30 seconde duurt en bij vrouwen tussen de 10 seconde en over de minuut heen(wat gelengd kan worden, maar dat geld ook voor de man, alleen moet die dan zijn ejaculatie in bedwang houden, een vrouw kan dat gewoon allemaal).
Je weet dat vrouwen vele orgasme's achter elkaar kunnen krijgen en dat dat voor mannen een heel stuk lastiger is?

En nee, het is pas niet sinds kort dat het vrouwelijk orgasme een factor is, er is voor ons een periode geweest waarin de vrouwelijke seksualiteit zwaar onderdrukt is, maar dat is niet altijd en niet overal zo geweest.
Het orgasme kent gelukkig meer nut dan alleen voortplanting, het is een sociale binder, een stress afvoerder, wij arme labiele vrouwtjes hebben dat hard nodig, dat heeft evolutie toch maar weer mooi gezien ;)

Je moet me niet te serieus nemen, ik grap maar wat met feiten...
  maandag 25 april 2011 @ 11:24:11 #117
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95949002
Belangrijk voor mij was dat ze het bijzonder intens ervaren heeft
pi_95958294
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Ah, toch nog iemand die hapt ;)

Maar je weet dat bij mannen in de hersenen maar een paar stukjes oplichten bij een orgasme en [...] bij vrouwen de hele hersenpan op tilt slaat?
[...]
Te makkelijk :+

quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:13 schreef erodome het volgende:
Je moet me niet te serieus nemen, ik grap maar wat met feiten...
Je moet mn profiel eens klikken :Y
Ja nee
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:52:40 #119
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95984074
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 03:10 schreef n8n het volgende:

[..]

3 weken dan heb ik al lang 8 mensen verkracht :')
_O- geen zelfbeheersing :N
OT: ja, dat voel je wel. Maar je ziet het ook vooral wel aan z'n gezicht, knap als je dat niet merkt.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_95993295
Nieuw woord: Cumface :D
Believe that anything you can imagine, you can make real.
  zondag 8 mei 2011 @ 14:38:29 #121
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_96505225
Nou, niet altijd, en ook niet bij elke man
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
  zondag 8 mei 2011 @ 15:15:35 #122
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_96506118
quote:

Bonken _O-
pi_96508238
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 07:58 schreef WAHRHEIT het volgende:

[..]

Het niet kunnen hebben dat vrouwen misschien wel op een andere manier genot beleven en dan met allemaal argument uit de evolutietheorie aankomen :')
pi_96508283
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef nohansienokraaij het volgende:

[..]

Hahahahahaha.

Serieus, doorgaan (doorbonken ;') ) als je al klaar bent gekomen? Is dat niet heel onprettig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')