de druk van , als je een fout maakt gaat er iemand doodquote:
Sorry, maar dat is echt naief..wat had jij dan verwacht? Dat we op alles bezuinigen behalve defensie?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Staat vast ook in het contract de je met duizenden tegelijk ontslagen word, je hebt helemaal gelijk hoor. Ze hadden het kunnen zien aankomen, wat dom dat mensen zich nog inzetten voor een groter doel.
Maar dan moet je op kantoor iedere ochtend acht geven en naar je plekje marcheren, dat gaat niet werken.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een officier weet leiding te geven aan minstens 30 man, regelmatig onder grote druk. Ik denk dat een soldaat eerste klas zich veel en veel meer zorgen moet maken.
het domste wat je kan doen is op def bezuinigenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is echt naief..wat had jij dan verwacht? Dat we op alles bezuinigen behalve defensie?
Defensie zorgt voor een nationaal moreel. In dit land doen we alsof het onbeschofte moordenaars zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:11 schreef cool15 het volgende:
[..]
het domste wat je kan doen is op def bezuinigen
Captain Hindsight hier had zulke grote bezuinigingen aan zien komen?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is echt naief..wat had jij dan verwacht? Dat we op alles bezuinigen behalve defensie?
Nou, dat valt wel mee sinds de dienstplicht werd afgeschaftquote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Defensie zorgt voor een nationaal moreel. In dit land doen we alsof het onbeschofte moordenaars zijn.
Daarom vind ik dat het weer ingevoerd moet worden!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee sinds de dienstplicht werd afgeschaft.
doe jij, niet ik en ik ben immers ook deel van dit landquote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Defensie zorgt voor een nationaal moreel. In dit land doen we alsof het
onbeschofte moordenaars zijn.
Op het AEX forum hebben we het er jaren over, dus ja, het was wel duidelijk. Ik vind het nogal laat om nu te bezuinigen, maar goed...quote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Captain Hindsight hier had zulke grote bezuinigingen aan zien komen?Wist je al dat er mensen al bij defensie werken van voor de crisis etc toen er überhaupt nog geen sprake was van bezuinigingen?
Ik haal die twee altijd door elkaar.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:13 schreef DrDentz het volgende:
Nationaal moraal hè. Je vindt iets moreel verwerpelijk.
hoezo tuig?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee sinds de dienstplicht werd afgeschaft. Ik noem
het geen onbeschofte moordenaars, maar er loopt genoeg tuig tussen.
`quote:Op donderdag 7 april 2011 22:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Op het AEX forum hebben we het er jaren over, dus ja, het was wel duidelijk. Ik vind het nogal laat om nu te bezuinigen, maar goed...
Eensquote:Op donderdag 7 april 2011 22:13 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat het weer ingevoerd moet worden!
Enkel bij Defensie ja.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee sinds de dienstplicht werd afgeschaft. Ik noem het geen onbeschofte moordenaars, maar er loopt genoeg tuig tussen.
Kwestie van verder kijken dan je neus lang is. Je bent toch zo internationaal geinteresseerd...en dit komt als een verrassing?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:14 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
`
Wat aardig dat je iedereen erover hebt ingelicht danJe bent echt een goed mens.
godverdomme zeg.
Het is niet alsof er nooit "incidenten" in het nieuws komenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:15 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
EensZal de pauperjeugd van tegenwoordig goed doen.
jullie waren voor bezuinigingen, en dat zal veel meer geld kosten dan dat het nu doetquote:Op donderdag 7 april 2011 22:15 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
EensZal de pauperjeugd van tegenwoordig goed doen.
Als het zo duidelijk was waarom is er niks aan gedaan dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Kwestie van verder kijken dan je neus lang is. Je bent toch zo internationaal geinteresseerd...en dit komt als een verrassing?
Op de dagelijkse werkvloer van kantoren komen er anders veel meer seksuele intimidaties en pestpartijen voor hoor,quote:Op donderdag 7 april 2011 22:15 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Het is niet alsof er nooit "incidenten" in het nieuws komen. En dat is nog maar het topje van de ijsberg...
Ik hoop ook dat de ontslagpremies niet bizar hoog zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:16 schreef cool15 het volgende:
[..]
jullie waren voor bezuinigingen, en dat zal veel meer geld kosten dan dat het nu doet
Heb je mijn reacties gelezen? Ik ben fel tegen de bezuinigingenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:16 schreef cool15 het volgende:
[..]
jullie waren voor bezuinigingen, en dat zal veel meer geld kosten dan dat het nu doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |