kwali niet hendrik welquote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef waxmask het volgende:
Is Kwaliteit de uitzending aan het stream? Zo ja, adres pls!
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Help help help!!!
Weet iemand het merk van de schoenen die Renate vanavond draagt en waar deze te koop zijn?
Hebbe hebbe hebbe!!!!!!!
* Pearlbitch is schoenenfreak
:Leg uitquote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef Flashbox het volgende:
Whaaaaaa Jurien heeft zijn stekker shirt aan
Dat doet ze zelfquote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Och, ik vond het uitermate vermakelijk
Is niet zo heel moeilijk toch..ze gedraagt zich vaak ook negatief. Het is toch echt Monique op die beelden en ja ze zijn achter elkaar geplakt maar dat maakt ze niet minder echt.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ze doen dan ook wel hun best om Mo negatief neer te zetten hoor
Als niemand antwoord voor je heeft moet je morgen gewoon ff bellen... als je volhoudt kom je er zeker achter...quote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Help help help!!!
Weet iemand het merk van de schoenen die Renate vanavond draagt en waar deze te koop zijn?
Hebbe hebbe hebbe!!!!!!!
Ik ben absoluut geen Mo fan.. Ik vind het een vervelend mens eigenlijk.. beetje uit de hoogte doen en Maik commanderen.. Maar haar jank/neuk/schreeuw compilatie is prima te doenquote:
deze schoenen bedoel je?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Help help help!!!
Hebbe hebbe hebbe!!!!!!!
* Pearlbitch is schoenfreak
Oja dat kan ook nog, kwam je er gelijk door?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik heb ook gebeld ( jaja, niet anoniem )
dit las ik hoor Bolquote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is stiekem maar goed dat ik het niet kan stemmen..................
Ik kan me niet herinneren dat ik ze daar gezien heb, maar misschien heb ik ze over het hoofd gezien heb. Ik ga vanavond nog eens checken en vinden zal ik ze, al kost het me m'n hele nachtrust!!!quote:
TYVMquote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
kwali niet hendrik wel
http://live.towmc.nl/
zonde van je geldquote:Op donderdag 7 april 2011 20:48 schreef R0T29 het volgende:
Toch ook maar gestemd op Karim... al vrees ik dat het weinig nut heeft...
terug naar de sc jijquote:
Vast wel in de webshop van Jo!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Help help help!!!
Hebbe hebbe hebbe!!!!!!!
Ze doet niet haar best die situatie te vermijden neequote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar draagt ze zelf ook een aardig steentje aan bij
[ afbeelding ]
Ik zou RampenFons een tweet kunnen sturen, maar om de één of andere reden vindt hij me niet zo aardig..quote:Op donderdag 7 april 2011 20:47 schreef bazb het volgende:
[..]
Als niemand antwoord voor je heeft moet je morgen gewoon ff bellen... als je volhoudt kom je er zeker achter...
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:48 schreef R0T29 het volgende:
Toch ook maar gestemd op Karim... al vrees ik dat het weinig nut heeft...
Nee lijpo, dat zijn sandaaltjesquote:
Mo doet het zelf...quote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef Ransjih het volgende:
is het trouwens de anti mo show vanavond? ik vind het wel ver gaan
Niks gaat te ver voor die ranzige Limburgse snol.....quote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef Ransjih het volgende:
is het trouwens de anti mo show vanavond? ik vind het wel ver gaan
DOE NOG 10 KEEER DAN ?quote:
Klopt, maar ze plakken juist dit aan elkaar, waar ze ook een filmpje met allemaal leuke Mo-menten hadden kunnen maken. Ze doen het er wel omquote:Op donderdag 7 april 2011 20:47 schreef md89 het volgende:
[..]
Is niet zo heel moeilijk toch..ze gedraagt zich vaak ook negatief. Het is toch echt Monique op die beelden en ja ze zijn achter elkaar geplakt maar dat maakt ze niet minder echt.
En dat is nou precies waarom Netniet5 hem onderaan heeft gezet bij de tussenstandquote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef Poezewoes het volgende:
Zal niet helpen maar ik heb voor een keer voor Karim gesmst
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
2x rode knop gedrukt voor Karim, een daarvan was stem van Bollokus
En wat zal het hier rustig worden Als Gerard moet gaanquote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Alex erin blijft en Katim eruit, dan heb ik ineens een hoop vrije tijd meer.
Ik ga dan zeker minder kijken.
Heb geen zin in dat geslijm van die nepridder bij Gerard.
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oja dat kan ook nog, kwam je er gelijk door?
Dat is wat ze willen he. Ze lieten net een tussendstand die we in de daily ook al gezien hadden.quote:
wat een verlepte UI he bjij zegquote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou RampenFons een tweet kunnen sturen, maar om de één of andere reden vindt hij me niet zo aardig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |