Die kop van haar, onbetaalbaar hahahaquote:Op donderdag 7 april 2011 20:37 schreef meneertje1972 het volgende:
Monique breekt nu al na het horen dat ze minst populair is.
en de avond begint pas...![]()
Dat haar naar achter en die flappies komen er dan zo uitquote:
DAt denk ik ookquote:Op donderdag 7 april 2011 20:38 schreef bollokus het volgende:
de poll van FOK is wel heel anders dan de tussenstand
de gemiddelde FOkker hoort ook niet tot de doelgroep van SSTquote:Op donderdag 7 april 2011 20:38 schreef bollokus het volgende:
Tja, hier stemmen alleen normale mensenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:38 schreef bollokus het volgende:
Lol, het "gouden stelletje" het minst populair... Dat wil echter niet zeggen dat ze er ook daadwerkelijk uit worden gestemd natuurlijk.quote:
uuhm je bedoelt, hier worden de stemmen gewoon eerlijk geteldquote:Op donderdag 7 april 2011 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, hier stemmen alleen normale mensen
Wij kijken heel veel streams en weten meer van de bewoners dan de kijker die alleen een gemanipuleerde samenvatting ziet.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:38 schreef bollokus het volgende:
Ik bedoel heel veelquote:Op donderdag 7 april 2011 20:39 schreef BobHarris het volgende:
[..]
uuhm je bedoelt, hier worden de stemmen gewoon eerlijk geteld
Gooi je principe voor 1 keer aan de kantquote:Op donderdag 7 april 2011 20:40 schreef diditje64 het volgende:
hoe kunnen ze het karim nu niet gunnen het is dat ik vertik om te stemmen
Als in de daily ? meen je niet toch falen ze zo hard weer.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef Flashbox het volgende:
Whaaaaaa Jurien heeft zijn stekker shirt aan
Alex mag blijven van mijquote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef mazaru het volgende:
Als die fakking Alex erin blijft, dan.... dan..... dan....................
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef Flashbox het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef Razor21 het volgende:
Ik erger me elke keer weer aan die Juriën hij heeft er krap 1 week in gezeten.
Klote standen kloppen echt voor geen meter zoals al bekent wasquote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef mazaru het volgende:
Als die fakking Alex erin blijft, dan.... dan..... dan....................
als er nog meer mensen stemmen van fok waag ik me misschien ook wel 1 smsje te sturen voor karim natuurlijk maar dat doe ik pas na de 2e tussenstandquote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
helaas stemmen op karim dan komop een fok sms bom op karim
Hij heeft meer zendtijd gehad in de studio dan in het huisquote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef Razor21 het volgende:
Ik erger me elke keer weer aan die Juriën hij heeft er krap 1 week in gezeten.
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef Annelies-G het volgende:
KOm op Fokkers, ook al is het gemanipuleerd, je weet het iet, je weet het niet. Stemallemaal 1x, ik zal het niet doorvertellenHet kan anoniem hoor hehhee
aten we hopen dat net5 karim er ook nog in wil hebbenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef bamby het volgende:
![]()
[..]
Klote standen kloppen echt voor geen meter zoals al bekent was
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft meer zendtijd gehad in de studio dan in het huis
Ik heb er net weer een paar voor hem gesmstquote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef Annelies-G het volgende:
KOm op Fokkers, ook al is het gemanipuleerd, je weet het iet, je weet het niet. Stemallemaal 1x, ik zal het niet doorvertellenHet kan anoniem hoor hehhee
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef bollokus het volgende:
pa Mo: ik vind dat mijn dochter wel snel vrienden heeft gemaakt in het huis
me toquote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef tliciouz het volgende:
Ik stem nooit op dit soort dingen, maar heb nu toch wel gestemd op Karim. Sympathieke vent!
Ik heb ook gebeld ( jaja, niet anoniem )quote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb er net weer een paar voor hem gesmst
Funny, man met humor maar wel net zo'n rotkop als zn dochter...quote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef bollokus het volgende:
pa Mo: ik vind dat mijn dochter wel snel vrienden heeft gemaakt in het huis
Ze doen dan ook wel hun best om Mo negatief neer te zetten hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef bladerdeegroller het volgende:
Erg spraakzaam is de vader niet.. Zou ik ook niet zijn na die foute compilatie
Och, ik vond het uitermate vermakelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ze doen dan ook wel hun best om Mo negatief neer te zetten hoor
http://live.towmc.nl/ van Hendrik dacht ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef Razor21 het volgende:
Lijkt wel een beetje op Frits Barend die vader.
het is stiekem maar goed dat ik het niet kan stemmen..................quote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik heb ook gebeld ( jaja, niet anoniem )
Jij, als Mo-fan bedoel je?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Och, ik vond het uitermate vermakelijk
Daar draagt ze zelf ook een aardig steentje aan bijquote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
zalandoooooquote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Help help help!!!
Weet iemand het merk van de schoenen die Renate vanavond draagt en waar deze te koop zijn?
Hebbe hebbe hebbe!!!!!!!
* Pearlbitch is schoenenfreak
kwali niet hendrik welquote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef waxmask het volgende:
Is Kwaliteit de uitzending aan het stream? Zo ja, adres pls!
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Help help help!!!
Weet iemand het merk van de schoenen die Renate vanavond draagt en waar deze te koop zijn?
Hebbe hebbe hebbe!!!!!!!
:Leg uitquote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef Flashbox het volgende:
Dat doet ze zelfquote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Och, ik vond het uitermate vermakelijk
Is niet zo heel moeilijk toch..ze gedraagt zich vaak ook negatief. Het is toch echt Monique op die beelden en ja ze zijn achter elkaar geplakt maar dat maakt ze niet minder echt.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Als niemand antwoord voor je heeft moet je morgen gewoon ff bellen... als je volhoudt kom je er zeker achter...quote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Help help help!!!
Hebbe hebbe hebbe!!!!!!!
Ik ben absoluut geen Mo fan.. Ik vind het een vervelend mens eigenlijk.. beetje uit de hoogte doen en Maik commanderen.. Maar haar jank/neuk/schreeuw compilatie is prima te doenquote:
deze schoenen bedoel je?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Help help help!!!
Hebbe hebbe hebbe!!!!!!!
* Pearlbitch is schoenfreak
Oja dat kan ook nog, kwam je er gelijk door?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik heb ook gebeld ( jaja, niet anoniem )
dit las ik hoor Bolquote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is stiekem maar goed dat ik het niet kan stemmen..................
Ik kan me niet herinneren dat ik ze daar gezien heb, maar misschien heb ik ze over het hoofd gezien heb. Ik ga vanavond nog eens checken en vinden zal ik ze, al kost het me m'n hele nachtrust!!!quote:
TYVMquote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
kwali niet hendrik wel
http://live.towmc.nl/
zonde van je geldquote:Op donderdag 7 april 2011 20:48 schreef R0T29 het volgende:
Toch ook maar gestemd op Karim... al vrees ik dat het weinig nut heeft...
terug naar de sc jijquote:
Vast wel in de webshop van Jo!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Help help help!!!
Hebbe hebbe hebbe!!!!!!!
Ze doet niet haar best die situatie te vermijden neequote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar draagt ze zelf ook een aardig steentje aan bij
[ afbeelding ]
Ik zou RampenFons een tweet kunnen sturen, maar om de één of andere reden vindt hij me niet zo aardig..quote:Op donderdag 7 april 2011 20:47 schreef bazb het volgende:
[..]
Als niemand antwoord voor je heeft moet je morgen gewoon ff bellen... als je volhoudt kom je er zeker achter...
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:48 schreef R0T29 het volgende:
Toch ook maar gestemd op Karim... al vrees ik dat het weinig nut heeft...
Nee lijpo, dat zijn sandaaltjesquote:
Mo doet het zelf...quote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef Ransjih het volgende:
is het trouwens de anti mo show vanavond? ik vind het wel ver gaan
Niks gaat te ver voor die ranzige Limburgse snol.....quote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef Ransjih het volgende:
is het trouwens de anti mo show vanavond? ik vind het wel ver gaan
DOE NOG 10 KEEER DAN ?quote:
Klopt, maar ze plakken juist dit aan elkaar, waar ze ook een filmpje met allemaal leuke Mo-menten hadden kunnen maken. Ze doen het er wel omquote:Op donderdag 7 april 2011 20:47 schreef md89 het volgende:
[..]
Is niet zo heel moeilijk toch..ze gedraagt zich vaak ook negatief. Het is toch echt Monique op die beelden en ja ze zijn achter elkaar geplakt maar dat maakt ze niet minder echt.
En dat is nou precies waarom Netniet5 hem onderaan heeft gezet bij de tussenstandquote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef Poezewoes het volgende:
Zal niet helpen maar ik heb voor een keer voor Karim gesmst
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
2x rode knop gedrukt voor Karim, een daarvan was stem van Bollokus
En wat zal het hier rustig worden Als Gerard moet gaanquote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Alex erin blijft en Katim eruit, dan heb ik ineens een hoop vrije tijd meer.
Ik ga dan zeker minder kijken.
Heb geen zin in dat geslijm van die nepridder bij Gerard.
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oja dat kan ook nog, kwam je er gelijk door?
Dat is wat ze willen he. Ze lieten net een tussendstand die we in de daily ook al gezien hadden.quote:
wat een verlepte UI he bjij zegquote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou RampenFons een tweet kunnen sturen, maar om de één of andere reden vindt hij me niet zo aardig..
Bek stekker ?????quote:Op donderdag 7 april 2011 20:52 schreef Anneloortje het volgende:
Kan iemand mij het stekker t shirt van Jurrien uitleggen?
bekstekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 20:52 schreef Anneloortje het volgende:
Kan iemand mij het stekker t shirt van Jurrien uitleggen?
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef danilel het volgende:
heb ook gestemd op Karim, maar of het zin heeft? (ben bang van niet)
maar och joh, zonder secret story zat ik niet hier, en had ik niet deze lol met jullie rondom dit programma.
Dus och 60 ct heb ik er wel voor over
ja was precies dezelfde stand....quote:Op donderdag 7 april 2011 20:40 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Als in de daily ? meen je niet toch falen ze zo hard weer.
Flugels 'verkopen'.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef Anneloortje het volgende:
Even tussen neus en schaamlippen door Wat zal Dennis nu aan het doen zijn?????
Die houdt zich netjes op de achtergrond.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef Anneloortje het volgende:
flugel uitdelen bij de laifsjowquote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef Anneloortje het volgende:
beelden opnemen voor de rechtzaakquote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef Anneloortje het volgende:
die blijft wel piemeloquote:Op donderdag 7 april 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
200 miljoen duizend keer gesmst voor Philip
Je spelt Karim niet helemaal juist denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
fakking 200 miljoen?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:54 schreef meneertje1972 het volgende:
MAAAAIKIEEEE...
er
staat
een
echt
leuk
meisje
voor
je
klaar
in jouw
geheime
kamertje
Ik vind eigenlijk dat ze mij zouden moeten betalen.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef danilel het volgende:
heb ook gestemd op Karim, maar of het zin heeft? (ben bang van niet)
maar och joh, zonder secret story zat ik niet hier, en had ik niet deze lol met jullie rondom dit programma.
Dus och 60 ct heb ik er wel voor over
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:54 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Je spelt Karim niet helemaal juist denk ik.
[..]
preciesquote:Op donderdag 7 april 2011 20:55 schreef dasaliz het volgende:
maar even serieus. Je hebt van de week beelden gezien van Maik die als een waar konijn tekeer ging op slaapkamer en dan ga je helemaal naar Portugal om te vragen of het nog wat gaat worden tussen jullie?
tik je niet helemaal lekker. of je wordt er verdomd goed voor betaald.
Waarschijnlijk weer een ander meisje de vernieling in helpen..quote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef Anneloortje het volgende:
Wel weer toevallig.quote:
[..]
Dat dus, Laura moet eruitquote:Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef meneertje1972 het volgende:
Mensen maak je niet druk ALEX gaat er uit door nazi praktijken van Net5. Hij was niet eens genomineerd en nu gaat hij weg. SCHANDE !
kwam als in boos?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef meneertje1972 het volgende:
ja precies ben er nog steeds kwam om!
Nee, ik heb ook sms games georganiseerd toen ik bij RTL en SBS6 werkte en dat kan dus niet. Dan doet hij het bij allemaal niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef diditje64 het volgende:
en de storing zit alleen op de lijn van karim
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:57 schreef BobHarris het volgende:
jongens stop toch met stemmen, t is al lang besloten wie er vanavond uit gaat
tussen de benen bedoel jequote:Op donderdag 7 april 2011 20:58 schreef dasaliz het volgende:
Er komt helemaal niks binnen bij Laura. Dat is juist het probleem. Daarom moet Alex eruit. De regie wil graag dames waar wel iets binnen komt. Zoals Monique.
raapt Razor even op....quote:Op donderdag 7 april 2011 20:59 schreef Razor21 het volgende:
Kan iemand mij oprapen ben gevallen van het lachen.
Raapt razor opquote:Op donderdag 7 april 2011 20:59 schreef Razor21 het volgende:
Kan iemand mij oprapen ben gevallen van het lachen.
Ik ook die heb ook niks mogen schrijfen naar huis dmv. een kaartje wat de andere wel mochten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |