Die kop van haar, onbetaalbaar hahahaquote:Op donderdag 7 april 2011 20:37 schreef meneertje1972 het volgende:
Monique breekt nu al na het horen dat ze minst populair is.
en de avond begint pas...![]()
Dat haar naar achter en die flappies komen er dan zo uitquote:
DAt denk ik ookquote:Op donderdag 7 april 2011 20:38 schreef bollokus het volgende:
de poll van FOK is wel heel anders dan de tussenstand
de gemiddelde FOkker hoort ook niet tot de doelgroep van SSTquote:Op donderdag 7 april 2011 20:38 schreef bollokus het volgende:
Tja, hier stemmen alleen normale mensenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:38 schreef bollokus het volgende:
Lol, het "gouden stelletje" het minst populair... Dat wil echter niet zeggen dat ze er ook daadwerkelijk uit worden gestemd natuurlijk.quote:
uuhm je bedoelt, hier worden de stemmen gewoon eerlijk geteldquote:Op donderdag 7 april 2011 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, hier stemmen alleen normale mensen
Wij kijken heel veel streams en weten meer van de bewoners dan de kijker die alleen een gemanipuleerde samenvatting ziet.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:38 schreef bollokus het volgende:
Ik bedoel heel veelquote:Op donderdag 7 april 2011 20:39 schreef BobHarris het volgende:
[..]
uuhm je bedoelt, hier worden de stemmen gewoon eerlijk geteld
Gooi je principe voor 1 keer aan de kantquote:Op donderdag 7 april 2011 20:40 schreef diditje64 het volgende:
hoe kunnen ze het karim nu niet gunnen het is dat ik vertik om te stemmen
Als in de daily ? meen je niet toch falen ze zo hard weer.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef Flashbox het volgende:
Whaaaaaa Jurien heeft zijn stekker shirt aan
Alex mag blijven van mijquote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef mazaru het volgende:
Als die fakking Alex erin blijft, dan.... dan..... dan....................
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef Flashbox het volgende:
Whaaaaaa Jurien heeft zijn stekker shirt aan
Wie?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef Razor21 het volgende:
Ik erger me elke keer weer aan die Juriën hij heeft er krap 1 week in gezeten.
Klote standen kloppen echt voor geen meter zoals al bekent wasquote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef mazaru het volgende:
Als die fakking Alex erin blijft, dan.... dan..... dan....................
als er nog meer mensen stemmen van fok waag ik me misschien ook wel 1 smsje te sturen voor karim natuurlijk maar dat doe ik pas na de 2e tussenstandquote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
helaas stemmen op karim dan komop een fok sms bom op karim
Hij heeft meer zendtijd gehad in de studio dan in het huisquote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef Razor21 het volgende:
Ik erger me elke keer weer aan die Juriën hij heeft er krap 1 week in gezeten.
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef Annelies-G het volgende:
KOm op Fokkers, ook al is het gemanipuleerd, je weet het iet, je weet het niet. Stemallemaal 1x, ik zal het niet doorvertellenHet kan anoniem hoor hehhee
aten we hopen dat net5 karim er ook nog in wil hebbenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef bamby het volgende:
![]()
[..]
Klote standen kloppen echt voor geen meter zoals al bekent was
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft meer zendtijd gehad in de studio dan in het huis
Ik heb er net weer een paar voor hem gesmstquote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef Annelies-G het volgende:
KOm op Fokkers, ook al is het gemanipuleerd, je weet het iet, je weet het niet. Stemallemaal 1x, ik zal het niet doorvertellenHet kan anoniem hoor hehhee
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef bollokus het volgende:
pa Mo: ik vind dat mijn dochter wel snel vrienden heeft gemaakt in het huis
me toquote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef tliciouz het volgende:
Ik stem nooit op dit soort dingen, maar heb nu toch wel gestemd op Karim. Sympathieke vent!
Ik heb ook gebeld ( jaja, niet anoniem )quote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb er net weer een paar voor hem gesmst
Funny, man met humor maar wel net zo'n rotkop als zn dochter...quote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef bollokus het volgende:
pa Mo: ik vind dat mijn dochter wel snel vrienden heeft gemaakt in het huis
Ze doen dan ook wel hun best om Mo negatief neer te zetten hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef bladerdeegroller het volgende:
Erg spraakzaam is de vader niet.. Zou ik ook niet zijn na die foute compilatie
Och, ik vond het uitermate vermakelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ze doen dan ook wel hun best om Mo negatief neer te zetten hoor
http://live.towmc.nl/ van Hendrik dacht ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef Razor21 het volgende:
Lijkt wel een beetje op Frits Barend die vader.
het is stiekem maar goed dat ik het niet kan stemmen..................quote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik heb ook gebeld ( jaja, niet anoniem )
Jij, als Mo-fan bedoel je?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Och, ik vond het uitermate vermakelijk
Daar draagt ze zelf ook een aardig steentje aan bijquote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ze doen dan ook wel hun best om Mo negatief neer te zetten hoor
zalandoooooquote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Help help help!!!
Weet iemand het merk van de schoenen die Renate vanavond draagt en waar deze te koop zijn?
Hebbe hebbe hebbe!!!!!!!
* Pearlbitch is schoenenfreak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |