Natuurlijk wel, internationale politiek is ook gewoon koehandel. 'Als jullie die provincie in Afghanistan pakken krijgen jullie van ons...'. Alleen als dat kleine landje aan de noordzee wel van alles wil maar geen tegenprestaties meer wil leveren, dan houdt het op.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:06 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zeg toch, het is handig om je stempel te drukken op de wereldpolitiek, maar verder zullen de grootmachten niet zo letten op wat een zeurend klein landje aan de Noordzee te melden heeft.
quote:
Het boeit die bedrijven natuurlijk ook niet of hun schepen kunnen worden beschermd voor de kust van Somalië, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat laat je toch over aan de multinationals die je hier hun zetel laat hebben door een gunstig belastingregime. Zo'n leger boeit die bedrijven echt niet.
Voorstel; 1 mijnenveger voor de laatste WO2 mijnen.
Dat kunnen we op zich nog steeds wel, maar alleen met onze luchtmacht dan. We kunnen alles platgooien op deze planeet, wat de G20 maar wil.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:24 schreef Northside het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, internationale politiek is ook gewoon koehandel. 'Als jullie die provincie in Afghanistan pakken krijgen jullie van ons...'. Alleen als dat kleine landje aan de noordzee wel van alles wil maar geen tegenprestaties meer wil leveren, dan houdt het op.
Davy is still in het navy! And probably will be for live. Een van de beste nummers aller tijden.quote:
Ik pleit al tijden voor afschaffing leger een soort commando/marinier/bbe leger/brigade. Kan je overal inzetten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het boeit die bedrijven natuurlijk ook niet of hun schepen kunnen worden beschermd voor de kust van Somalië, om maar een voorbeeld te noemen.
Op zich zijn die nieuwe Nederlandse oorlogschepen zo gek nog niet. Kleine multifunctionele boten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik pleit al tijden voor afschaffing leger een soort commando/marinier/bbe leger/brigade. Kan je overal inzetten.
Precies, snel en ondersteunend. Maar die hele marine met onderzeeers, hebben we dat nou nodig?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:32 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Op zich zijn die nieuwe Nederlandse oorlogschepen zo gek nog niet. Kleine multifunctionele boten.
Heb je enig idee wat een onderzeeer doet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:33 schreef eriksd het volgende:
Precies, snel en ondersteunend. Maar die hele marine met onderzeeers, hebben we dat nou nodig?
Koopvaardijschepen aanvallen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:34 schreef Northside het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat een onderzeeer doet?
quote:
Inlichtingen verzamelen, toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:34 schreef Northside het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat een onderzeeer doet?
Alsof zon torpedo dat ding raaktquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:39 schreef Voorschrift het volgende:
Piraten op roeibootjes torpederen, lekker overkill, goed voor moraal en tv-beelden.
Ik zeg; doen.
Er zit toch zo'n "detonate" knop op?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alsof zon torpedo dat ding raakt
Waarom hebben we uberhaupt onderzeeboten?
Lijkt mij wel een succesformule voor een tv programma. Externe financiering!quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er zit toch zo'n "detonate" knop op?
Gewoon de goede kant op schieten en kijken wanneer hij ongeveer in de buurt is en instant television.
Volgens mij worden ze vooral gebruikt om inlichtingen te verzamelen. En hopelijk om walvisvaarders aan te vallen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alsof zon torpedo dat ding raakt
Waarom hebben we uberhaupt onderzeeboten?
Inderdaad!quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een succesformule voor een tv programma. Externe financiering!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |