Wat was het 'whut' momentje dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe waren de dromen?
Ik heb me toch een partij vaag gedroomd, ik weet niet eens meer wat, maar toen ik rond half 4 even wakker werd had ik wel een "whut" momentje
Dat je nadenkt wat je droomt en denkt "waar is de logica"quote:
Bakkie erbij?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:49 schreef APK het volgende:
Aaaah, eindelijk weer eens tijd om de krant te lezen.
Life is sweet
En dat wilde je alleen in je droom weten?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:47 schreef APK het volgende:
[..]
Wat was het 'whut' momentje dan?
Ik droomde oa dat ik in Australië was met een collega en ook wilde ik van Muis weten of ze slechthorend geboren was of dat dat op latere leeftijd gebeurd was
Uh huhquote:
Ik ben er wel een beetje hyper van hoor, maar het is verder goed te doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:07 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel echt heel knap, dat stoppen met roken.
Heb het een keertje anderhalve maand volgehouden, maar ik had daarna haast geen vrienden meer over![]()
Hoe vaak moet je die pleisters nou gebruiken eigenlijk?
En als je daar mee stopt, krijg je dan alsnog de nicotine afkick verschijnselen?
Nergensquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:55 schreef APK het volgende:
Waar ga je je moeder maandag mee helpen Inge?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:22 schreef Greys het volgende:
Dus in het begin is het vooral een kwestie van de gewoonte af komen ipv de nicotine
En daarna afbouwen.
Dat had ik de vorige keer zelfs met pleistersquote:Ik ging kouwe kalkoen en ik was echt niet meer te hanteren
Nicotine is het lichaam binnen 3 dagen van afgekickt; de gewoonte is juist hetgeen wat het lastig maakt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:22 schreef Greys het volgende:
Dus in het begin is het vooral een kwestie van de gewoonte af komen ipv de nicotine
En daarna afbouwen.
Ik ging kouwe kalkoen en ik was echt niet meer te hanteren
Die gewoonte heb ik persoonlijk nauwelijks last vanquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Nicotine is het lichaam binnen 3 dagen van afgekickt; de gewoonte is juist hetgeen wat het lastig maakt.
Als ik vrij ben wel. Nou ja, ik steek niet de één met de ander aan.quote:
Geef eens een voorbeeld van dat wangedragquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:29 schreef Greys het volgende:
De vorige keer dat ik stopte met roken leek het me - in het kader van de grote schoonmaak- ook een goed plan eens een tijdje de pil de deur uit te gooien, omdat me dat ook niet gezond leek om dat al 20+ jaar te slikken.
Maar de combinatie 'hormonen totaal over de rooie' en 'stoppen met roken' is geen ideale
Dus ben maar snel weer met allebei begonnen daarna
Nee precies, ik heel gezond bezig terwijl mijn omgeving me haast afmaaktequote:Op vrijdag 8 april 2011 14:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Zie je wel, je kunt ook te gezond doen en da's heul niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |